עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by alexta-z,

    מה דעתכם על הצורב הזה ? Samsung SW-248F 48/24/48 Bulk CD-RW הוא עולה 320 ש"ח bulk ורציתי לדעת אם הוא שווה קנייה ואם הוא ישן ? תודה

    • 4 תגובות
    • 843 צפיות
  2. אז ככה: היה כונן עם 2 מחיצות - D,E. רציתי לאחד אותם. פירמטתי את כונן D ונתתי לPM פקודה לאחד את המחיצות. התוכנה הייתה אמורה להעביר את כונן E לספריה בכונן D, אבל כנראה הייתה תקלה וכונן E אבד! השתמשתי בתוכנה getdatabackNTFS והיא מצליחה למצוא את כל שמות הקבצים שהיו בכונן E (שמופיע עכשיו כשטח פנוי בדיסק, ללא מערכת קבצים) אבל נראה שכל קובץ שאני מנסה לחלץ מהכונן הזה יוצא פגום. את הקבצים מכונן D שעבר פירמוט התוכנה משחזרת ללא בעיה. האם יש דרך לשחזר את הקבצים מכונן E? אפילו אם זה מצריך פניה למעבדה... אני רק רוצה לדעת אם יש סיכוי.

    • 3 תגובות
    • 843 צפיות
  3. Started by shahar07,

    נדפק לי הארד דיסק, (wd 2500ks) יש לו זיכרון 16 לפני שנתיים הוא נחשב ל כונן טוב, אין לי מושג מה היום אני צריך הארד דיסק טוב, המלצות

    • 9 תגובות
    • 843 צפיות
  4. Started by alonkl,

    אני הולך להרכיב לחבר איך מרכיבים? תודה

    • 2 תגובות
    • 843 צפיות
  5. Started by RJ1,

    אז קודם כל: לפני שנתיים קניתי מחשב חדש ובהמלצה של מישהוא פה מהפורומים רכשתי את המחשב עם הכונן Lite-On LH-20A1P. מההתחלה הכונן לא קרא חצי מהדיסיקם ויותר גרוע מזה לא קרא כמעט אף דיסק לצריבה. בנוסף לצרה הזאת הוא הפסיק להיפתח אחרי חצי שנה וכדי לפתוח אותו צריך ללחוץ מאה פעמים ואלי בפעם המאה ואחת הוא מסכים להיפתח. ולסיכום, כונן זוועתי!! אז רציתי לדעת אם יש לכם המלצה על צורב DVD טוב שלא יעשה בעיות? דבר שני, רציתי לדעת אם יש איזה נפח סטנדרטי שממולץ לקנות בגלל עלות/תועלת? אני אשמח להמלצות ספציפיות. הסתכלתי במפרטים מומלצים וראיתי שבחלק יש כונני 1TB, בתכלס עכשיו זה נשמע לי הרבה מאוד מקום אבל אני בטוח שאני אמצא איך לנצל אותו... ושוב השאלה היא אם מבחינת עלות/תעולת 1TB שווה? בקשר לתקצי…

    • 5 תגובות
    • 843 צפיות
  6. Started by habarbash,

    היי במחשב שלי מותקן דיסק קשיח 40GB ו CDRW ו CDROM . במסך שמייד אחרי ה POST הוא כותב לי : ATA 100 -HD זה ה Master ב P IDE DMA 33 - CDRW זה ה Master ב S IDE ATA 33 - CDROM זה ה Slave ב S IDE השאלה שלי למה הם לא כולם עובדים ב ATA 100 ?? הלוח שלי הוא : Epox P4M266A -8235 צ'יפסט צפוני : P4m222 (vt8751( של VIA דרומי : VT.8235 . תודה רבה .

    • 7 תגובות
    • 843 צפיות
  7. Started by Yanir7,

    יש לי שאלה חבר'ה יש לי כונן פיסי אחד עם שלוש מחיצות, על אחת מהן מותקנת XP, אחת מלאה ואחת ריקה. אני רוצה למזג את המחיצה הריקה עם זו שמותקנת עליה XP, ללא פירמוט כמובן. האם וכיצד ניתן לעשות את זה? תודה חג שמח

    • 6 תגובות
    • 843 צפיות
  8. Started by Avisp,

    היי מדובר בSandisk Cruzer החדשים יותר. הבעיה שלו שהוא מזוהה לכמה רגעים ומיד מתנתק מלווה בצלילים הרגילים של חיבור וניתוק. ניסיתי בכמה מחשבים אך לשווא. מכירים את הבעיה? תודה רבה!!

    • 0 תגובות
    • 843 צפיות
  9. יש לי 2 כוננים SSD ואני צריך מחזיק להם שידבק איכשהו לספק ויהיו תושבת ל-SSD

    • 2 תגובות
    • 843 צפיות
  10. קניתי דיסק לצריבה רב פעמית, של silverline X12. צרבתי עליו אלבום מוסיקה שהיה לי במחשב ושמתי במערכת ה-DVD בבית, של NORMANDI. כל הזמן היו קפיצות בשירים, והדיסק דילג על המון דקות בשירים עצמם. צרבתי על מהירות X4 אגב. את אותו האלבום צרבתי על דיסק רגיל, אבל בדיסק הרגיל הכל עבד חלק במערכת ה-DVD, גם במחשב הוא עובד מצויין. אז מה גורם לדיסק צריבה רב פעמי לקרטע כך במערכת ה-DVD, אם המערכת כבר מסוגלת לקרוא אותו ואת הקבצים שצרובים בו?!

    • 8 תגובות
    • 843 צפיות
  11. הכונן של WD בנפח 250G (באפשר 16) עולה היום פחות מ 400 ש"ח הנקודה היא שאמרו לי לא להתקרב ל YD אלא ללכת על KS מה זה אומר ?ומה ההבדל ביניהם? לא ראיתי את האותיות האלו בסיגייט >>> אולי עדיף אותו או את מקסטור? תודה מראש למי שעונה

    • 3 תגובות
    • 843 צפיות
  12. Started by iyehuda,

    H30 150 NIS או H62 175 NIS של LG שניהם SATA או שבכלל עדיף משהו אחר

    • 6 תגובות
    • 843 צפיות
  13. בדקתי הסתובתתי בחנויות וגם ביקרתי באתרים באינטרטנט ולפי התוצאת שהגעתי אליהם ככה: בשביל ה PSP .. יש לי כרגע 8GB M2 של סאנדיסק ואני מרוצה ממנו למראות שהוא עם מתאם וזה נראה כאילו זה קומבינה או משו בחנויות בעיר אצלי (עפולה) כרטיס 350 שקל = SanDisk MemoryStick Pro Dou 8GB 250 שקל = Sony MemoryStick Pro Dou 4GB 200 שקל = SanDisk Memory Stick M2 4GB מאיפה שקניתי ת PSP הזיכרון 8GB M2 עם מתאם Pro Dou עלה לי 180 שקל שלSanDisk עכשיו באינטנרט ראיתי בזאפ יש כל מיני חנויות ואלו שאני מכיר הם SanDisk MemoryStick Pro Duo 8GB =שח 190 שקל = http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=507998 עוד חנות שהבנתי שהכרטיס שם לא אמינים.. ערכה זו כוללת מתאם CR-5400 ו-2 כרטיסי MicroSD HC Class 6 בנפח 8…

    • 0 תגובות
    • 843 צפיות
  14. לא מצאתי ...בקר של סטה רייד עם יותר מ4 מקומות להארדיסקים? המערך שלי מורכב מ5 דיסקים שיצרו כונן בנפח של 1 TB ועוד שני הארדיסקים שלא יכללו למערך הזה אז אני צריך גם בקר מסויים לשניים האחרים השניים האחרים הם בשביל ליצור מערך הגנה למערכת ההפעלה ב RIAD1 תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 843 צפיות
  15. יש את הכונן הבא http://ksp.co.il/?uin=23483 במחיר זול במסגרת מבצעי black friday. האם כדאי ? דאגתי העיקרית - האם הוא לא יקרוס תוך 3 שנים , או יותר נכון האם הסיכוי שיקרה כזה דבר הוא פחות או יותר שווה לעומת כונני ssd של אינטל או sandisk או kingston ?

  16. Started by harry,

    שמעו אחים שלי היום צרבתי על הסידירו שלי גיבוי כמו שאני עושה תמיד ופתאום אני רואה שאני לא יכול לקרוא את הקבצים של הדיסק!! הוא מראה לי אותו אבל הוא לא מצליח לקרוא!! העברתי את הדיסק בין כל המחשבים שלי ואף אחד לא הצליח לקרוא .. בבקשה תעזרוו לי... יש איזה שיטה או תוכנה שתוכל לשחזר לי את הקבצים שהיו בדיסק?? אני מתחנן זה דיסק חשוב מאוד...

    • 3 תגובות
    • 843 צפיות
  17. Started by arkadygo,

    אני לא מזמן התחלתי לעבוד אים צורבי DVD וכדומא ואני לא מצליח למצוא חומר לקריאה בנידון ! האים מישהוא יכול לעזור לי בנושא? אים כן אז הנושאים העיקריים הם: 1. מזה DVD 2. איזה סוגים של DVD יש ומה שימושייהם 3. איך פועלים עים DVD צורבים 4. איזה סוגים של DVD דיסקים יש 5. מה זה DVD + \ - 6. אים יש אוד פונקציות מיוחדות אז ספרו לי עליהם ??? תודה למי שיעזור לי

    • 8 תגובות
    • 842 צפיות
  18. Started by p-o-i,

    היי שלום אני רוצה לקנות HD פנימי למחשב, יש לי כבר 1TB חיצוני אחד שנחנק והפנימי נושק לגבול היכולת שלו..אני זקוק לייעוץ.. וכן ניכנסתי לסטיקי - האם זה עדיין עדכני?! והייתי בטוח (מפיו של המוכר בחנות מחשבים פה באזור) שסמסונג כושלים ובגדול, הוא טען שהוא מקבל המון החזרות של הכוננים שלהם...בכל מקרה תודה לכל עזרה שתינתן גם אם בכלל...

    • 2 תגובות
    • 842 צפיות
  19. Started by Rule The Pc,

    שלום אני רוצה לקנות מדיות DVD לצריבה שיש להם אפשרות LIGHTSCRIBE ומצאתי שני סוגים אחד -R והשני +R אז מה ההבדל? במחיר 3 שקל אבל יש יתרון לאחד על השני? http://www.tamlil2100.co.il/category.asp?cID=1283 תודה

    • 1 תגובה
    • 842 צפיות
  20. איני משחק במשחקים אבל כן אוהב שהמחשב זז עם הרבה אתרי אינטרנט וקבצי אקסל פתוחים, חשובה לי האמינות. גודל - באזור ה-1TB מחיר - באזור 500 ש"ח, יכול קצת לזוז אם זה שווה. יש לי ניסיון טוב של שנים עם WD אבל זה כמובן לא אומר שכל דגם שיוצא ממשיך להיות אמין כמו הקודמים. מקריאה בפורום לא הבנתי מה נכון לי ... אז מה מומלץ? תודה!

    • 1 תגובה
    • 842 צפיות
  21. שלום לכולם, חברה שלי הפילה לי HDD של 80 GB ,כשחיברתי אותו הוא עושה טיקטקים כאלה ,אתם יודעים כבר על מה אני מדבר. יש סיכוי להציל אותו? ???

    • 5 תגובות
    • 842 צפיות
  22. שלום! אני מעוניין לקנות כונן חדש בכדי לאחסן עליו המון מדיה. המחשב שלי יחסית ישן ולכן יש לו רק חיבור ATA. לכן, אני מעוניין בכונן SATA (שאוכל בעתיד להעביר למחשב HTPC), ובמארז חיצוני שיתחבר למחשב ב USB. התקציב יחסית גמיש, 700-800 שקל. תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 842 צפיות
  23. השאלה בכותרת, איזה מערך רייד מעמיס יותר על הכוננים המשותפים באותו מערך, אני מדבר מבחינת עומס עבודה, קריאה וכתיבה, מבחינת ביצועים העניין ברור.

    • 1 תגובה
    • 842 צפיות
  24. Started by vali13,

    שלום רב אני מנסה להרחיב את כונן C בעזרת Windows 7 הצלחתי להפריד מכונן D כ- 30G ואני לא מצליח להוסיף את זה לכונן C מה עושים ??? מצורפת תמונה תודה

    • 2 תגובות
    • 842 צפיות
  25. Started by doreiny,

    שלום לכולם רכשתי אתמול צורב dvd ND-3520A רציתי לדעת איזה עידכון קושחה כדי לשים לו תודה מראש לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 842 צפיות

דיונים חדשים בפורומים