אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
-
שלום לכולם. אני צריך עזרה בבחירת דיסק קשיח חיצוני 1T למטרת אחסון קבצים שונים שאין לי צורך בהם על המחשב ובעיקר למטרת שמירת סרטים, שירים ותמונות. למרות שההארד דיסק הזה לא יהיה זה שמערכת ההפעלה רצה עליו אלה רק מחובר כשאני אצטרך אותו, אני חושב ש USB 3 יעזור לי בזמן העתקת קבצים בנפח גבוה. ובכלל האם עדיף הארד דיסק חיצוני או הארד דיסק פנימי עם תושבת שתירכש בנפרד. בעניין העלות, אין צורך להשתגע, כמה שפחות יותר טוב, כל עוד זה ימלא את צרכי המצופים. אני גר בפ"ת, ככה ש KSP או IVORY בהחלט יתאימו לי. תודה רבה על כל עזרה.
-
- 1 תגובה
- 844 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני רוצה לקנות דיסק קשיח פנימי של 1TB אני לא כל כך מבין בדיסקים קשיחים אז הייתי רוצה המלצות לאיזה כונן כדאי לקנות. קודם כל חשוב לציין שאני מבקש שלא ימליצו לי על כוננים חיצוניים אני רוצה רק פנימי. חשוב לי המהירות של הכונן ואני לא רוצה מהירות של USB2 אז בבקשה רק דיסקים פנימיים. אז ככה... כרגע יש לי 2 כוננים. אחד של 80GB שהוא כרגע הכונן של הוינדוס שהוא של WD 80 GB Sata1 8MB cache השני הוא גם של WD 120GB אני לא זוכר ממש את הדגם שלו כי הוא ישן אבל לפי דעתי הוא לא Sata שהוא משמש אותי למשחקים שירים וסרטים. בעצם להכל הכוננים האלו לא מספיקים לי ואני רוצה בעצם להוציא את שתיהם ולשים הארד דיסק אחד של 1TB שאותו אני יחלק ל2 שאחד יהיה של הוינדוס ואחד יהיה של הכל. א…
-
- 3 תגובות
- 844 צפיות
-
-
יש לי שני כונני HDD 80G שאני לא משתמש בהם אני רוטצה לייצור עליהם RAID0 למערכת הפעלה ולתוכנות ספציפיות אין בינתיים כסף לקנות SSD אז לא להציע לי SSD בבקשה רק איך אני מגדיר אותם שייתנו לי מקס' ביצועים מבחינת גיבוי לא באמת משנה לי כי גם ככה כל הקבצים הקריטיים יהיו מגובים על כוננים אחרים אז זה מיועד רק להגביר את המהירות באופן זמני עד שאני יקנה SSD
-
- 8 תגובות
- 844 צפיות
-
-
תודה מראש על העזרה...
-
- 4 תגובות
- 844 צפיות
-
-
צריך צורב טוב של LG ו 50 יחידות דיסקים DVD לצריבה
-
- 3 תגובות
- 844 צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים.. יש לי חבר מהעבודה שעושה התקנות בסיסיות לאנשים, החבר הזה עשה התקנה לאיזה בחור למחשב חדש ולאחר שבוע הבחור החזיר לו את המחשב בטענה שמערכת ההפעלה לא עולה..עד פה. כאשר חבר שלי שעושה התקנות, ניסה להעלות את המחשב הוא ניסה להעלות את windows repair של WIN 7 . באחד החלונות שם הוא הבחין ששמות המחיצות השתנו. הארדיסק של 1 טרה, ה100 מגה שמוקצים למערכת מופיעים כ-C, מה שהיה C מופיע כ-D כ250 ג'יגה, ומה שהיה D מופיע כ-E. הוא טוען שזה קשור לווירוס וכנראה משהו שהתקין הבחור(בעל המחשב) גרם לתופעה. יש למישהו רעיון איך להתגבר על זה או כתוצאה ממה זה נגרם?
-
- 5 תגובות
- 844 צפיות
-
-
שלום לכולם! ברשותי שני הארד דיסקים,120GB מאסטר ו-250GB סלייב(שהוספתי לא מזמן). איני מצליח לחלק את ה-250 לפרטישיינים או להתקין עליו מערכת הפעלה(ויסטה או XP),בניגוד להארד דיסק הישן שלי,שבו אני יכול לבצע את הפעולות הללו. מה הבעיה לדעתכם? תודה מראש http://img107.imageshack.us/my.php?image=84465657iv9.jpg
-
- 5 תגובות
- 844 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת בקשר לאמצעי אחסון שעובדים עם flash - האם הזיכרון הוא כרטיס שניתן להוציא ולהחליפו בכרטיס אחר בעל כמות זיכרון שונה? אם כן האם יש הגבלה בגודל הכרטיס שניתן להכניס? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 844 צפיות
-
-
אני רוצה לחבר למחשב שלי שיש לו כבר דיוידי וצורב בנוסף לחבר לו צורב דיוידי רציתי לשאול אם זה אפשרי ואיפה אני יכול להשיכ כבל שמתפצל לשלושה סידירומים לללוח אם??????
-
- 8 תגובות
- 844 צפיות
-
-
גם הצורבים החדשים של נק-סוני (אופטורייט) בעייתיים. to all. I have problems with these drives. Every burned data dvd with these drives aren't readable. When I put burned dvd in for ex. Optiarc, it waits 10 sec with green light on and then start spinning dvd, but nothing happens...no autorun, not accessible through windows explorer. I've installed IsoBuster. IsoBuster see multisession and it's possible to extract all burned files to hdd. But I can't extract everytime I want something from dvd. What can be the problem? BTW, I have Nero 6 installed on XP. Tried in W2K with Roxio Easy Creator 7.5 and same happens. Optiarc is Master and Nec is Slave on ATA cable. I've tried w…
-
- 1 תגובה
- 844 צפיות
-
-
אני יודע שככה זה צריך להיות... אבל האם יש דרך להחזיר קצת כי זה בעצם איבוד של 80 GB!
-
- 8 תגובות
- 844 צפיות
-
-
אהלן אני צריך צורב DVD עד 350 שקל שיהיה DUAL שכבה הזה וX16 ולפחות X24 בסידירום רגיל אני לא ממש מבין בזה אבל נראה לי שהוא צריך להיות גם +- הזה והכי הכי חשוב שיהיה שחור תודה חשבתי על זה http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=28_206&products_id=3360
-
- 3 תגובות
- 844 צפיות
-
-
אבל במכשיר הדיוידי הביתי מתוצרת LG הסרט אינו עולה,מדוע? נ.ב השתמשתי בתוכנה ה-clone DVD לצריבת הסרט
-
- 7 תגובות
- 844 צפיות
-
-
האמת שאני לא בטוח שיש דבר כזה, אבל בן דוד שלי מחפש כונן קשיח חיצוני (עם חיבור USB מינימום) שיכול לנגן מוזיקה ישר (בעזרת חיבור של רמקולים כמובן) ללא צורך במכשיר נוסף. הוא אמר לי שהוא ראה משהו כזה אבל לצערי לא הצלחתי למצוא. אז מה שאני צריך זה כונן קשיח של TB1 שיכול לנגן מוזיקה בעזרת רמקולים. אם יש דבר כזה אשמח לשמוע המלצות לגבי מוצרים. תודה.
-
- 1 תגובה
- 844 צפיות
-
-
נו , הכותרת דיי אומרת הכל , אבל בכל זאת , אני צריך צורב דוד שתומך בכמה שיותר פורמטים , שלא ממש מפריע לו אם הוא צורב על מדיות איכותיות או לא , וכמובן , שלא יידפוק דיסקים על מהירויות בינוניות (CD אני צורב בכיף על 32X והצורב הנוכחי שלי לא הורס , זאת פחות או יותר המהירות שבא אני אצרוב דוד , חלקיי 4 כמובן , אז יוצא שאני אצרוב על 8X ואני צריך צורב שיכול לעמוד גם בקצת יותר )
-
- 6 תגובות
- 844 צפיות
-
-
קראתי את הת'ארדים, ולמדתי קצת את הנושא, והייתי רוצה לשמוע את חוות דעתכם בעניין יש לי נסיון לא מעט עם חברות, חבל שטובים באמת לא מיוצרים כיום (HP, יאמהה) יש לי צורב DVD של LG, ואני די מאוכזב ממנו, הייתי רוצה צורב טוב, ברמה גבוהה, לאורך זמן שמעתי על הפיליפס, אשמח לשמוע מה אתם אומרים עליו פלקסטור - מישהו יודע היכן אפשר להשיג את הדגם עם החיבור SATA?
-
- 9 תגובות
- 844 צפיות
-
-
שלום אני רוצה צורב DVD בתקציב של לא יותר מ200 ש"ח מהחנות TMS! אני רציתי את LITEON LH-20A1SX20 אבל אין להם על מה אתם ממליצים?
-
- 2 תגובות
- 843 צפיות
-
-
שלום למשל יש דיסק CD... יש בו 700MB ו 80 דקות... כשאני צורב עליו שירים בשביל מערכת רגילה, זה לא משנה מה הגודל של הקבצים העיקר שזה יהיה 80 דקות... למה?
-
- 7 תגובות
- 843 צפיות
-
-
שלום! רציתי לשאול איך מגדירים שאת התוכנות שאני מתקין זה יתקין בכונן השני?
-
- 2 תגובות
- 843 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה שאשמח אם תוכלו לפתור אותה. יש לי מחשב שעליו הייתה מותקנת מערכת ההפעלה Windows Server 2003 ובה היו שני הרד-דיסקים זהים של 80 גיגה שפעלו בRAID 1 (כונני IDE). המערכת של הווינדוס (אשר נמצאת על הרד-דיסק אחר) קרסה וכעת אני מנסה לחלץ את הנתונים שהיו בתוך ההרד-דיסקים שחוברו בRAID, אך בשום מערכת הפעלה אני לא מצליח להפעיל אותם גם כאשר אני נכנס ל"ניהול דיסקים" של ווינדוס אני רואה אותם אך הם לא פעילים. אשמח אם תוכלו לעזור לי לפתור את הבעיה, הנתונים שיש על הדיסקים מאוד מאוד חשובים. בברכה, מתן
-
- 3 תגובות
- 843 צפיות
-
-
שלום הדיסק הקשיח שלי 40GB הלך. האם לדיסק קשיח בנפח 500GB או 320GB בחיבור IDE (שיתאים ללוח האם שלי Intel D850GB), הוא גם בעל אפשרות חיבור SATA2 (במקרה שאשדרג את המחשב שלי בעוד שנה +-) ?? או שמדובר חיבור IDE בלבד, ואם ארצה לשדרג לא אוכל להשתמש בו במחשב החדש?
-
- 8 תגובות
- 843 צפיות
-
-
יש לי מחשב בן חצי שנה ולצורך התקנת מערכת הפעלה חדשה, שתותקן בנוסף לזו הקיימת, אני מעוניין ליצור מחיצה חדשה בכונן. האם קיימים כלים שיסייעו לי לעשות זאת בבטחה מבלי לפגוע במידע שעל הכונן הקשיח?
-
- 1 תגובה
- 843 צפיות
-
-
-
אני מעוניין להעביר כמות נכבדת של סרטים מהמחשב שלי (שולחני) לDVD ..צריבה לא באה בחשבון . ישנה אפשרות להעביר באמצעות מחשב נייד שיש לי ? בDVD יש כניסה לUSB אם זה עוזר בכלל... מי יכול להסביר לי אם זה אפשרי ואיך עושים את זה ? תודה יום טוב !
-
- 0 תגובות
- 843 צפיות
-


