עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. אז יוצא שדוד של חברה שלי שגר בארה"ב מגיע לביקור בארץ ואמר לה שאני אשים עליו מה שבא לי והוא יביא לי בכיף. מכיוון שהמחשב שלי מפלצון מספיק (לאחרונה גם התפנק בGTX 470) הדבר היחיד שיכול עוד להאיץ אותו זה כונן SSD נחמד כדיסק הראשי. חיפשתי משהו לא יקר יחסית ועם נפח נורמלי ונפלתי על המוצר הזה: http://www.amazon.com/Kingston-SSDNow-2-5-Inch-SNVP325-S2-128GB/dp/B00358V5LW/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1276441419&sr=1-1 חיפשתי גם ביקורות עליו ונפלתי על הביקורת המאוד מפרגנת הזאת: עכשיו השאלה לי היא האם כונן כזה ישפר לי משמעותית את הביצועים מה 1TB WD Black Edition החביב שלי, או ביצועים באמת טובים אני אקבל מסדרה M של אינטל ומעלה? אשמח לתגובות, תודה

    • 1 תגובה
    • 846 צפיות
  2. היי, יש לי כרגע 500GB של WD במחשב שכבר בהחלט לא מספיקים לי, לכן חשבתי לצרף עוד כונן של 500 או טרה האם ישנה אפשרות להוסיף כונן מבלי לפרט את המחשב וחלק את המקום מחדש אלה פשוט כאוד כונן במחשב? ושאלה נוספת האם 2 כוננים יכולים להיות שונים? מבחינת דגם,חברה מהירות נפח וכו'? במידה וכן אפשר לקבל המצלה לכונן טוב באזור ה350 ש"ח מKSP? (פשוט שם הכי נוח לי לקנות) תודה (:

    • 1 תגובה
    • 846 צפיות
  3. האם הוא מהיר, האם הוא שקט, האם למישהו יש ניסיון איתו, האם הוא תומך IDE. מפרט הכונן הוא: 7200 rpm, באפר 8 מגה, 250 GB. מחיר 407. האם כדאי? אגב הלוח אם (אם הבנתי נכון) הוא: APG PCI IBM USB i2c/SMBus תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 846 צפיות
  4. Started by anismano,

    קניתי כונן קשיח 120 ג'יגה של מקסטור דימונד מקס 9 + (או משהו כזה), וניסיתי להתקין אותו וזה פשוט לא מצליח לי, יש לי לוח GA-8INXP, חיברתי את ההרדיסק לSATA1 בלוח וחיברתי לחשמל מהספק כמובן, הפעלתי את האופציות של SATA ב BIOS, מצב עבודה של SATA הינו BASE, ההרדיסק מזוהה ע"י המערכת, אך כשאני מנסה להתקין XP PRO בשימוש ע"י הדיסקטים תחילה הוא לא מזהה את הקשיח. איך אני אמור להתקין את הוינדוס??? תודה לכל העוזרים.

    • 3 תגובות
    • 846 צפיות
  5. (*תרד זה נכתב במקביל למידע שפורסם בתרד שעוסק ב250AAKS, עקב נושא בדיקה שונה). הנה במיוחד לפורום, בדיקת HDTECH ל 320 AAKS אל מול ה250KS הרגיל (שניהם 16 מגה באפר) שביצעתי היום. הבדיקה היא הבדיקה הארוכה של HDTACH. ניתן לראות בבירור שה320AAKS הוא כוכב חדש בעל ביצועים מעולים , מבין כל מה שאני ראיתי, הכי טוב (בבדיקה הזו) מבין כל ה320, זאת כמובן עקב הפלטות הענקיות של 160 גיגה. ניתן גם לראות שהKS מתחיל מ65 מגה לשנייה והAAKS מתחיל מ85 מגה לשנייה. בהתחשב בעובדה שמדובר באחד הכוננים השקטים שיש ביחד עם מחיר לא רע כנראה הכונן הוא קנייה מאוד משתלמת למי שמחפש גם ביצועים טובים בנוסף להכל. ההבדל בין שני הכוננים הוא 14.4 מגה נוספים לשנייה בחישוב ביצועי קריאה ממוצעים, מדובר בקרוב ל 30 אחוז ש…

    • 1 תגובה
    • 846 צפיות
  6. יש לי הארד דיסק אחד של IDE 80GB ויש לי גם 250GB SATA II ! חיברתי תSATA II בביוס הוא מראה שהוא מחובר אבל שאני נכנ ס למחשב שלי אין שם אותו הוא מראה לי רק ת IDE 80GB למה ???

    • 3 תגובות
    • 846 צפיות
  7. חברתי את ה-CD והצורב בנפרד (כל אחד על IDE נפרד ) ה-IDE פנויים בגלל שאני משתמש ב-HD בחיבור SATA בקיצור כאשר אני צורב On-The-Fly הצריבה לוקחת יותר זמן למה ??? (הצורב וגם הCD מזוהים כ-UDMA-2 )כל אחד מהם מוגדר כ-Master אם אני צורב מ-HD אין בעייה

    • 7 תגובות
    • 846 צפיות
  8. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    120 שקל 100 דיסקים של ורבטים: [יש עוד דרך ליבדוק?] זה בנרו בבדיקה של DISC Q...[אחרי צריבה]. ב SCAN DISC יצאה לי הכול מעולה! [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 845 צפיות
  9. Started by ita123,

    אני מעוניין להוסיף דיסק קשיח של 1TB , אני מתלבט בין סמסונג HD103UJ לבין WD1001FALS . קראתי בסטיקי שהסמסונג מומלץ אבל היה לי ניסיון לא טוב עם הארד דיסק שלהם(אשמח לקבל תגובות למי שיש את הדגם הזה של הסמסונג), השאלה היא איך WD לעומת הסמסונג מבחינת שקט וביצועים .

    • 8 תגובות
    • 845 צפיות
  10. חברים אני רוהצ לקנות דיסק קשיח 160 GB שיהיה כמה שיותר שקט שיהיה אמין ממשק IDE/ מעבד PIII

    • 6 תגובות
    • 845 צפיות
  11. Started by thebenjamin,

    1. מה מידת הרעש שלו לעומת WD500AAKS של WD מן הסתם. 2.בESTOOL של סמסונג, מה בודקת בדיקת הRANDOM SURFACE READ או משהו בסגנון

    • 7 תגובות
    • 845 צפיות
  12. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם קניתי את הצורב הנ"ל לאחר התלבטות רבה, אחרי שהתקנתי אותו ראיתי שגירסת החומרה שלו היא 2.16 ועדכנתי אותה ל 2.18 - הרשמית של NEC האם עדכון זה יפתור איזה שהן בעיות או ישפר תאימות ( מה שזה עושה בדרך כלל) או אולי זה יכול להגביל אותי ב RIP או צריבה כלשהיא, אני שואל את השאלה הזאת כי אני משתמש במדיות של SILVER LINE - שהן RITEK G04 ואני רוצה שתהיה תאימות מלאה למדיות האלו. בברכה

    • 6 תגובות
    • 845 צפיות
  13. האם יש הבדל במהירות\רעש בין דיסק קשיח חיצוני לפנימי? ובכלל מה ההמלצות שלכם... אני גם אשמח אם תציינו חסרונות ויתרונות בדיסק קשיח חיצוני... תודה רבה לכל העונים!! :xyxthumbs: :yelclap:

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  14. יש לי שאלת יעילות: האם יש הגיון בלרכוש ולהתקין כונן קשיח פנימי קטן (160-250GB) שיהיה אך ורק למערכת ההפעלה? זאת במקום כונן 1TB עם מחיצת 80GB למערכת ההפעלה שקיים אצלי כיום. האם יהיה שיפור בביצועים? האם זו קונסטרוקציה יותר בריאה לשימור מידע? תודה למגיבים!

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  15. יש לי במחשב 2 הרד דיסקים. האחד עם 160GB והשני עם 320GB הווינדוס כיום מותקן על 160 GB, אני רוצה לפרמט אותו ולהתקין את הווינדוס על ההרד דיסק השני 320GB. השאלה היא אם הרד דיסק הזה יהיה יותר מהיר ויותר טוב. הנה הדגמים: 160GB Samsung 160GB SATA II HD160JJ () 320 GB - Maxtor 6L250S0 אני חוזר, הווינדוס מותקן עכשיו על ה 160, והשאלה היא אם שווה להתקין את הווינדוס על ה320(מבחינת איכות ומהירות). שבת שלום ארקדי תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 845 צפיות
  16. Started by itaysp,

    NEC 2510A or ?LG 4120B x12 Dual Layer? אני שמעתי דברים טובים על הצורב של LG אבל גם שמעתי שהכוננים של LG לא טובים בדרך כלל. 2 דברים שסורים אחד את השני. על מה כדאי לי ללכת?

    • 5 תגובות
    • 845 צפיות
  17. סאנדיסק ו-Western Digital מציגות את הדור הבא של האחסון החיצוני הזעיר והנשלף לכתבה

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  18. Started by lioryb,

    אני רוצה לחבר 2 HD ב-RAID1, ואין לי בקר על הלוח אם (Gigabyte EP45-DS3). לפי מה אני בוחר בקר? מה טווח המחירים של בקר שכזה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 845 צפיות
  19. מכיוון שאני רוצה לקנות עכשיו HD חדש... ואני ניסיתי לחפש בזאפ... ויש שם המון דרכים\ממשקים לחיבור הכונן... ואני לא יודע איזה מהם מתאים ללוח אם שלי יש כל מיני : ATA 100 ,ATA II 3, SATA וכל מינ יכאלה בקיצור.... http://a.zap.co.il/models.asp?Sog=C-Harddrive&DB141821=141823&Filter=141811 איך אנ ייכול לבדוק? הלוח אם שלי זה: ASUS מודל : P4B533 תודה רבה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 845 צפיות
  20. לא יודע של איזה חברה ליקנות מה אתם אומרים מי הכי איכותית ושקטה? חשבתי על MAXTOR או WD אבל ההיתלבטות קשה...

    • 4 תגובות
    • 845 צפיות
  21. Started by galav1,

    קנית צורב dvd sata חיברתי אותו כמו שצריך הוא מזוהה גם בביוס מה אני עושה הלאה?

    • 1 תגובה
    • 845 צפיות
  22. Started by F430,

    חשבתי על האופציה הזאת מה אתם אומרים? http://global.ebay.com/35-Front-Panel-PCI-E-To-USB-30-Card-Reader-4-Port-NM/180728130441/item בסגנון הזה...

    • 3 תגובות
    • 845 צפיות
  23. שלום, יש לי זכרון נייד פלאש של KINGSTON ושחיברתי אותו למחשב במנהל ההתקנים הוא זיהה אותו וכתב פועל כראוי וגם פעל הנורה הזאת עליו שאומר שהמחשב זיהה אותו.. עכשיו התיקיה לא נפתחה שחיברתי אותו אז בדקתי במחשב שלי ואין שם כלום.. (לא כונן F.. כלום!) אבל במנהל ההתקנים הוא זיהה אותו והכל.. אז מה הבעיה?!? קיבלתי זכרון חדש של Corsair וגם הוא אותו דבר... בשאר המחשבים בבית שניהם פועלים כמו שצריך.. בכולם המערכת הפעלה XP home Sp2.. (ניסיתי לעדכן עידכונים מהאתר של מיקרוסופט והכל ולא עוזר..) תודה על העזרה, דניאל.

    • 5 תגובות
    • 845 צפיות
  24. Started by iyehuda,

    עד היום סילבר ליין היו RITEK ואלה הם של חברת INFOMEDIA מישהו שמע עליהם האם הם טובים יש לי NEC 3500 ולא הצלחתי לצרוב עליהם ב X8 רק בX4 הצריבה נראת בסדר אבל זה נראה לי זיוף

    • 4 תגובות
    • 845 צפיות

דיונים חדשים בפורומים