עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. רציתי לדעת אם מישהו נתקל בתופעה ואולי יודע איך לפתור אותה תוכנתית, או שזאת בעיית חומרה של הקשיח וצריך להחליפו..? רכשתי 2 קשיחים לאחרונה, WD 320GB AAKS זהים לחלוטין, מלבד הסריאלי שלהם. בזמן שהרצתי בדיקות עם HD TUNE שמתי לב שלאחד מהם יש רק 8MB באפר ואילו לשני יש 16MB, כפי שצריך להיות וכפי שרשום על הקשיח.. גם EVEREST מציגה את אותם הנתונים יש צורך לדאוג? אחרי הכל, הם הולכים לעבוד כרייד 0..

    • 6 תגובות
    • 848 צפיות
  2. Started by alexrta,

    שלום לכולם. לאחרונה ניתקלתי במצוקה של מקום והחלטתי להרחיב טיפה את הזיכרון, עכשיו אני מאוד רוצה לקנות כונן קשיח חיצוני והשאלה שלי האם הוא יספק ביצועים סבירים ולא יפגע לי בניגון סרטים/סדרות שיהיו ב-HD (שזה יהיה השימוש העיקרי שלו לאחסן סרטים וסדרות), או שלא לקחת סיכון ולקחת כונן קשיח פנימי וזהו. מה גם שהכונן יהיה רוב הזמן סטאטי ולא יזוז הרבה אבל עדיין העיניין של הניידות מאוד קורץ לי(וגם לחברים שלי שאני לוקח מהם מדי פעם את ה-HD שלהם בשביל להעתיק מהם דברים. יש גם את העיניין של המחיר בעיקרון 320GB יספיק לי, והמחיר של HD פנימי נמוך משמעותית מחיצוני. מה שכן המחיר פחות משחק פה מחיר מה שחשוב לי זה התמודדות של ה-HD בניגון מדיה די כבדה כמו סרטים ב-1080P. תודה מראש לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 848 צפיות
  3. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם אני מתכוון לקנות בעוד שבועיים צורב DVD כנראה NEC - 3500 אני עדיין מתלבט בינו לבין הפיוניר, בכל מקרה מה דעתכם אני עומד לחבר אותו למחשב פנטיום 3 1000 עם 512 MB זיכרון ו 40 GB 7200 סל"ד HD, האם אני אוכל לצרוב עליו בלי בעיה במהירות X4 (אני אצרוב על מדיות של סיילבר ליין - ריטק G04 ) או עדיף במהירות נמוכה יותר. אשמח גם לקבל המלצות האם לבחור את ה NEC או ה פיוניר מבלי להתחשב במחיר או באחריות. אם אני אבחר את ה נק אני אקנה אותו ב לוגיק פי סי ברמת גן - מישהו מכיר את החנות הזאת האם הם אמינים? הם נותנים שנתיים אחריות על ה נק. בברכה.

    • 1 תגובה
    • 848 צפיות
  4. Started by tomer_et,

    האם ניתן למחוק רק קובץ ספציפי מתוך דיסק DVD רב פעמי ? ב-NERO קיימת רק אפשרות למחוק את כל הדיסק (או לפחות כך נדמה לי). האם יש דרך כזאת, ואם כן - איך ?

    • 1 תגובה
    • 848 צפיות
  5. Started by raul53,

    קניתי SSD למחשב שלי בשביל להתקין עליו את מערכת הפעלה ווינדוס 10 ומסתבר לי שהלוח אם שלי לא תומך AHCI. וגם מדובר בSATA 2 מה בדיוק המשמעות לטווח הארוך של עבודה במצב IDE? איך אוכל להגדיר את פקודת ה TRIM במצב של IDE? אולי שווה בכלל להשתמש בHDD ולנסות למכור את הSSD? מדובר על evo 850 120g

    • 1 תגובה
    • 848 צפיות
  6. אהלן. אז הסכום, כפי שאמרתי קודם גג 450 ש"ח. יש את הסיגייט הפופולארי. אבל לפי חוות דעת זה מתחלק ל2: החצי הראשון אומרים שהוא פשוט טס, עם עומס מרביץ, כמעט ומגיע לראפטור בביצועים וכונן משתלם מאוד (רק 315 ש"ח בKSP עם אחריות ל5 שנים) החצי השני (שהבנתי קנה מאייבורי/KSP/סקייפיסי) טוען שהכונן התקלקל להם אחרי תקופה קצרה, ויש איתו בעיה. השאלה היא איזה כונן לבחור. ואם נגיד בחרנו בסיגייט 500GB 32MB, האם עדיף לי לשלם 80 ש"ח יותר כי קניתי מ'פנדה מחשבים' ולא מ'KSP' והסיכוי ששם המוצר יתקלקל קטן/אפסי. בכל מקרה, הכנתי כאן רשימה של 3 חנויות שיעזרו לכם להמליץ לי, ולי לבחור. KSP: DeskStar 500GB 7200RPM 16MB SATA II HDT725050VLA360 340 ש"ח Western Digital 500GB 7200RPM, 16MB, SATA II WD5000AAKS…

    • 2 תגובות
    • 848 צפיות
  7. אני מחפש כונן איכותי שיצרוב כמו שצריך בעיקר לצריבת מישחקים לXBOX 360 תודה לכולם

    • 1 תגובה
    • 848 צפיות
  8. הזמנתי ב 288 דולר את הSeagate Barracuda ES 750Gb SATA 2 NCQ HD ST3750640NS האם זה שווה? הזמנתי מחו"ל...אני פשוט צריך הרבה מקום...כי מה שיש לי עכשיו לא מספיק ואני לא רוצה כל הזמן לצרוב ל DVDS וכל הזמן להחליף כוננים לגדולים יותר...

    • 2 תגובות
    • 848 צפיות
  9. אז ככה... לפני שבוע קניתי מחשב חדש, עם הארד דיסק sata. רציתי לחבר אליו את הארד דיסק הישן שלי שהוא ata כדי להעביר ממנו את המידע למחשב החדש. שמתי אותו על מצב סלייב והדלקתי את המחשב. עכשיו כל פעם שאני מפעיל את המחשב אני מקבל הודעה שהווינדוס בפעם שעברה שהוא הופעל הייתה לו בעייה ואני צריך לבחור לעבוד במצב safe mode או בתצורה הנורמלית שלו. לא משנה מה אני בוחר המחשב עושה לעצמו ריסט ומחזיר את עצמו לאותו תפריט. חיברתי את הג'מפר גם במצב של cs וזה עדין עושה לי את אותה הבעייה. הארד דיסק הצליח ל עלות פעם אחת ויחידה על המחשב החדש שהג'מפר חובר בcs ואחרי הפעלה מחדש זה החזיר אותו לאותו התפריט. פרטים על הארד דיסק הישן. חברת יצור: מקסטור. דגם:32049h2 יש למישהו רעיון?

    • 4 תגובות
    • 848 צפיות
  10. חשוב שיהיה שקט ולא מורגש תודה.

    • 2 תגובות
    • 848 צפיות
  11. שבבי ה-NAND מהדור החדש ממשיכים את כניסתם ההדרגתית והמדודה לשוק בתור יורשי ה-TLC - הפעם גם במסגרת דגמים זריזים במיוחד שמנצלים את ממשק ה-PCI-Express 3.0x4 לכתבה

  12. Started by slip,

    היו שמועות שהטכנולוגיה היא לא רק תיאורתית,האם מפתחים אותה?

    • 6 תגובות
    • 848 צפיות
  13. Started by Athlon-WINGS,

    ברצוני לדעת במדוייק אם הצורב הזה כדאי ביחס לאחרים שבאותו מחיר. ראיתי השוואות באינטרנט והצורב הזה מגיעה למהירויות גבוהות. מכייון שהצורב MSI שלי נדפק השבוע, אני מחפש רק א-י-כ-ו-ת. אני לא מסתכל על מהירות. אני רוצה משהו שאני אקנה ויישאר לי ללפחות לכמה שנים טובות. NEC שהזכרתי למעלה, הוא כדאי מבחינת איכות? ידוע לי שTEAC איכותית וגם פלקסטור, ולייט און, אבל אלה מחירים גבוהים יותר. NEC גם איכותיים?

    • 2 תגובות
    • 848 צפיות
  14. אני משתמש בדיסק קשיח WD1600JS-00MHB0 כבר חודש , הוא של חברת WD , בנפח 160GB וחיבור SATA2 והוא עובד מצויין , אין BAD SECTORS תזמונים של קריאה וכתיבה טובים וסה"כ אין בעיות , אני מריץ עליו WINDOWS XP סרטים ומשחקים היום שיעמם לי מעט והורדתי את התוכנה של הרשמית של החברה לבדיקת הדיסק קשיח = Data Lifeguard Diagnostic for Windows http://support.wdc.com/download/index.asp?cxml=n&pid=2&swid=3 כשאני מנסה להריץ אני מקבל את השגיה הבאה : ניסיתי להריץ את התוכנה מדיסק ללא הפעלת ווינדוס ושוב אותה שגיאה זה קרה לעוד מישהוא ? כדאי לרוץ ולממש את האחריות ? לפי האתר של WD , ושם העזרה ממש לא משהוא ולדעתי גם האתר לא ממש מעודכן ,הכונן תקול לחלוטין , איך זה יכול ליהיות ? …

    • 4 תגובות
    • 848 צפיות
  15. שלום, ניתקלתי בבעיה סבוכה מאוד שאני כבר יומיים מנסה לפתור ותלשתי לעצמי את כל השערות מהראש מרוב עצבים... לפני יומיים המחשב נתקע באתחול ולא רצה לעלות. בסדר, קורה... אחרי שניסיתי כמה ניסיונות, התייאשתי והתקנתי מחדש WINDOWS XP על מחיצה אחרת, על מנת לגשת לתיקיית DESKTOP, להוציא משם את כל מה שאני צריך, לפרמט ולהתקין הכל מחדש, כמו שצריך. אך משום מה המחשב לא איפשר לי להיכנס לתיקייה. מה לא ניסיתי, לשחק עם ההגדרות של הרשאת סיסמה, התקנתי את מערכת ההפעלה איזה 10 פעמים. אפילו ניסיתי להתקין לינוקס (אני ממש לא מומחה) על מנת לחלץ את הקבצים. (גרסה של הפעלה מדיסק) בלינוקס יש באמת גישה לתוך התיקייה, אבל לא הצלחתי להעביר אותה לשום מקום אחר, וחוץ מזה לינוקס לא זיהתה שום תיקייה ששם התיק…

    • 5 תגובות
    • 848 צפיות
  16. Started by iveco,

    לעיתים מאוד קרובות ה LED HDD במארז דולק קבוע עכשיו אני בודק מאמץ של HDD במחשב וכולם על 0 אולי 1% לא מבין למה זה דולק קבוע ? אני מסתכל בתהליכים שרצים ברקע למרות שהכוננים לא זזים 0-1% אז יש את האנטי וירוס של המחשב מייקרוסופט ויש את ה CCLEANER זה מה שיכול לגרום ללד להיות דלוק קבוע ? , מוזר מאוד או שה NVME הוא מהיר מדי והלד HDD מזהה את העבודה שלו ברקע כ HDD מכני או SATA שעובד ממש קשה , מישהו נתקל בדבר כזה ? , בדקתי את החיווט של ה LED ב PANEL והכול מחובר כמו שצריך !!!

  17. שלום, הדיסק הקשיח שלי WD120 כבר די ישן קרוב ל4 שנים והוא התחיל לקרטע לי בVISTA ולהרעיש. חשבתי לקנות את ה - SG ST3500320AS ב 275 ש"ח http://www.skypc.co.il/pl_product~10836~7~0.htm או שעדיף לי להוסיף 100 ש"ח ולקחת את WD 6400AAKS שלפי מה שהבנתי חוץ מזה שהוא יותר גדול הוא גם יותר מהיר מהSG ??? http://www.skypc.co.il/pl_product~WDC1210~7~0.htm תודה לכל מי שעוזר

    • 3 תגובות
    • 848 צפיות
  18. Started by no nick,

    היי.. יש לי בעייה שנעלם לי מקום, ואני לא מבין לאן.. כשאני עושה מאפיינים של הכונן כתוב לי 86 ג'יגה בשימוש, אבל כשאני נכנס פנימה ובוחר הכל ומאפיינים כתוב לי 38 גיגה. איך זה יכול להיות שככ הרבה פשוט נעלם? (ווינדוס 7, pavillion dv6, כונן מחולק למחיצות)

    • 6 תגובות
    • 848 צפיות
  19. תודה

    • 1 תגובה
    • 848 צפיות
  20. Started by sherlock1212,

    למה לוקח יותר זמן להעביר בן c לd מאשר להעביר מc לc או מd לd? אני לא כ"כ מבין את זה בגלל שזה אותו כונן שפשוט מחולק ל2

    • 2 תגובות
    • 848 צפיות
  21. עדכנתי לקושחה של הspeed hack ,לאחר זמן מה הבאפר של הצורב השתגע וצריבה של 13 דקות נמשכה חצי שעה , התקנתי מחדש את הנרו , אך זה לא עזר . הורדתי NEC 3500A_2FA אך הוא רושם שהצורב was not found correctly ... למה אני לא יכול לעדכן לקושחה הרשמית ומה יכולה להיות הבעיה ?

    • 8 תגובות
    • 848 צפיות
  22. דגמי ה-NVMe החדשים של היצרנית האמריקאית יהיו זמינים בשלוש תצורות שונות, עם בקר חדש שפותח עצמאית ושבבים מטעם חברת הבת סאנדיסק לכתבה

  23. Started by hackermeir,

    קניתי אותו עם מחשב חדש ואני זוכר שמאז הפעם הראשונה שהפעלתי את המחשב אז הוא הרעיש - רעש כמו במחשבים ישנים שהם חושבים. הרעש הוא בעיקר בהדלקת המחשב או שאני ממש מעמיס עליו. אני לא מבין למה זה , במחשב הקודם שלי זה לא היה ככה.

    • 6 תגובות
    • 848 צפיות
  24. מה ההרד דיסק הכי טוב, מהיר, איכותי, משתלם שאפשר לקנות היום עד 400 ש"ח מעדיף קרוב יותר ל 300 אני תאכלס צריך 250 ג'יגה אבל היום אפשר לקנות כבר 500 אם לא יותר ברק עשרות שקלים יותר... ו32 זכרון אלה אם אין הבדל ממשי מ 16 חיבור רגיל לא RAID

    • 1 תגובה
    • 848 צפיות
  25. איך אני עושה זאת? אני אקנה מחשב חדש בעתיד הקרוב, ואני ארצה לחבר את הדיסק הקשיח שלי(PATA) ללוח האם שיהיה בעל חיבור SATA... צריך לקנות מתאם נכון? איפה אפשר לקנות, וכמה זה יעלה?

    • 2 תגובות
    • 848 צפיות

דיונים חדשים בפורומים