אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
הכותרת אומרת הכל , המחיר נראה לי זול ואני רוצה לדעת אם שווה לקנות אותו. מהירות צריבה DVD-R X8 מהירות שיכתוב DVD-RW X2 מהירות צריבה DVD+R X8 מהירות שיכתוב DVD +RW X4 מהירות צריבה DVD-R X4 מהירות צריבה DVD-RAM X3 מהירות צריבה CD-ROM X24 מהירות שיכתוב CD-ROM X16 מהירות קריאה CD-ROM X32 מהירות קריאה DVD X12 תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 849 צפיות
-
-
פורום אמצעי אחסון שלום, אני מעוניין לקנות צורב DVD, הסתכלתי בדיון צורבי DVD מומלצים לחודש נובמבר ונראה לי שהצורב של LG ייתן את התמורה הגובהה ביותר ביחס לכסף, בדיון המומלצים המלצתם על כונן H10A של LG ואני מעוניין לקנות את הכונן H22N ואני מעוניין לדעת האם כונן זה אכן עדיף על ה-H10 ומה ההבדל בין LG H22NB לבין LG H22NK. בנוסף לכך אם אתם ממליצים על איזה שהם כוננים אחרים, כתבו אותם. בתודה מראש, Bender Rodriguez.
-
- 1 תגובה
- 849 צפיות
-
-
היי הבנתי שהLITEON נחשב טוב מאוד אבל רועש למדי. השאלה היא האם הLG מספיק טוב בביצועים? חיפשתי בפורום ולא מצאתי דעות עליו. והאם אפשרי לחבר צורב SATA עם המתאם SATA-IDE ? אם כן, אז זה יוצא משתלם מבחינת השקעה למחשב עתידי - זה יוצא בערך 250 שקל ביחד עם המתאם
-
- 0 תגובות
- 849 צפיות
-
-
הי, אני מתלבט אם לקנות למחשב נייח חדש כונן SSD 1TB אל מול SSD 240GB + HDD 1TB. תוכלו בבקשה לעזור לי עם יתרונות וחסרונות של שתי האפשרויות? תודה!
-
- 2 תגובות
- 849 צפיות
- 1 follower
-
-
היי! יש לי DVD-RW שהמידע הנוכחי עליו נצרב באמצעות nero, ומכיל תמונות. יש בו ביטים בלתי קריאים (אני מצטער על המונח הלא מקצועי, אני לא יודע מה המונח המדוייק המתאר את זה) וזה בא לידי ביטוי בכך ש: א) ככאשני מנסה ליצור Image מהדיסק ב-nero זה מתחיל חלק אבל אחרי כמה זמן זה מתחיל לציין את כל המקומות הבלתי קריאים, וזה נמשך לנצח... ב) למרות שכל התמונות זמינות לצפייה, כשאני מנסה להעתיק ספרייה, אפילו קטנה יחסית - תהליך ההעתקה נתקע כשהוא מגיע לתמונה מסויימת, וזה אפילו גורם למערכת ההפעלה להתקע (היא יוצאת מזה ע"י כך שסוגרים את ה-Task של ההעתקה). המטרה שלי היא להעתיק את כל הנתונים מהדיסק להארד דיסק. אני יודע שאם הייתי מעתיק תמונה אחר תמונה - זה היה עובד, אבל כמובן שזה לא פרקטי במיוחד (יש…
-
- 5 תגובות
- 849 צפיות
-
-
היי קניתי אתמול 2 דיסקים של SEAGATE 32 מגה באפר וניסיתי לעשות איתם רייד... על הויסטה שלי הצלחתי כי בהתקנה זה אומר לי להכניס סידי רום שיש שם את הדריבר ל RAID.... אבל על XP ( אני מעדיף XP ) זה רוצה שאני הכניס דיסקט... ואין לי כונן דיסקטים במחשב החדש.. זה ממש פרימיטיבי... יש איזה דרך בכל זאת לעשות RAID אצלי על XP? תודה
-
- 2 תגובות
- 849 צפיות
-
-
מה יכולה להיות הסיבה? הוא איטי פי שתיים ממש. כשהיה חדש היה מעביר קובץ של MB350 במשהו כמו 40-30 שניות ועכשיו מעל דקה.... הDOK של A-DATA בגודל 4 גיגה יש עצות? תוכנות או דברים אחרים לעשות?
-
- 6 תגובות
- 849 צפיות
-
-
רכשתי כונן קשיח Segate FreeAgent 1000GB המחובר בחיבור USB2. אני מעונין לדעת האם קצב העברה בו אני מעתיק כרגע קבצים ל-HD (קבצים גדולים ומועטים) הינו סביר, כיוון שה-HD עבר מספר תלאות של פרמוטים וכו', ואני רוצה לדעת האם כדי לפרמט אותו פעם נוספת. כרגע הקצב בו העתקתי קבצים לכונן הוא 27 מגה בייט לשניה. מהו הקצב אותו אתם חווים? האם אתם יודעים מהו הקצב התאורטי של כונן זה?
-
- 2 תגובות
- 849 צפיות
-
-
יש לי במחשב הרדיסק 160 גיגה ועוד הרדיסק 80 גיגה מישום מה ההרדיסק של ה160 גיגה מזוהה רק כ128 גיגה ואין לי מושג למה דרך אגב זה לא הבעיה של הsp2 יש לי גם את זה במחשב וזה עדין רק 128 יש למישהו מושג למה זה קורה האם יש סיכוי שחלק מההרדיסק דפוק??
-
- 5 תגובות
- 849 צפיות
-
-
אני מחפש כונן בלו ריי למחשב שיקרא את כל הפורמטים של וידאו HD שיקרא כל הפורמטים של אודיו HD תומך ב- HDCP
-
- 0 תגובות
- 849 צפיות
-
-
שלום רב לכולם. הצורב שלי- TEAC CD-W552E , בן כשנה וחצי, לא עבר אצלי "התעללויות" מיוחדות... לאחרונה,הצריבה הפכה לבלתי אפשרית- הן נסיונות בצריבה עם התכנה שבאה עם ה XP, או לחילופין, בנסיונות עם NERO תהליך הצריבה,מסתיים כביכול בצורה תקינה אך כאשר אני מנסה לקרוא את תכולת הכונן,מתוך "סייר הקבצים", העסק נתקע... השימוש הוא תמיד באותה מדיית צריבה, שבזמנו, עבדה ללא כל בעייה. בימים האחרונים,הצורב,פשוט חדל להראות סימני חיים - והפך, ללא כל פעולה מצידי, ל DISABLED, ב DEVICE MANAGE... כל נסיון, להפוך אותו ל ENABLED, לא עוזר, הוא נשאר כפי שהוא- בלתי שמיש... העצה שקיבלתי היא, לא לשבור את הראש, פשוט לקנות חדש... מה דעתכם, האם ישנן בדיקות שאוכל לעשות, כדי לאבחן את מצבו? באם אכן, נ…
-
- 7 תגובות
- 849 צפיות
-
-
יש לי את הצורב הנ"ל, כאשר אני מנסה לצרוב דיסק DVD-R או כל פורמט DVD אחר, הוא נותן לי לצרוב את הדיסק במהירות של X2 בלבד (אין לי יותר). ניסיתי לצורב עם NERO 6 וגם עם ROXIO CREATOR אך בשניהם המהירות המקס' היא X 2. ניסיתי לעדכן קשוחה, אך אין קשוחה חדשה יותר מהנוכחית . יש פתרון ? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 849 צפיות
-
-
http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=10114&PageId=21 לא מרשים בינתיים. אבל, אני מחכה ל CDRLABS או CDFREAKS. עריכה: התוצאות של ה DL יפות ואני חושב שכמו עם ה DVR107 צריך לחכות ל FW הראשונים ופיוניר יתקנו את הרוב אם לא את הכל.
-
- 0 תגובות
- 849 צפיות
-
-
טוב, אז התחדשתי בCRUCIAL M4 128G ונדמה לי שאני מקבל תוצאות די מאכזבות. אשמח אם יודעי דבר יגיבו לצילום מסך שצירפתי. כאמור מדובר על חיבור בSATA2 - עדיין נראה לי איטי מידי. לוח GIGABYE 965P-DS3 REV3.3 עם גירסת ביוס אחרונה. מדובר על תוצאות לאחר שדרוג הFW לגירסה אחרונה + שימוש בPARAGON SSD MIGRATION להעברת המערכת הפעלה שלי לSSD. אשמח לחוות דעת מקצועית.
-
- 5 תגובות
- 849 צפיות
-
-
זה המצב, קניתי מחשב נייד EEE והוא מגיעה ללא כונן DVD, ואני רוצה לחסוך כסף אל קניית כונן חיצוני. אני יודע שזיכרונות USB של SANDISK מדמים כונן CD, אז, האם יש אפשרות ליצור זיכרון USB שמדמה כונן DVD שאפשר לטעון לתוכו קובץ ISO של מע' הפעלה ולהפעיל אותו ככונן חיצוני שיש בו את הדיסק מהISO? נשמע לי הגיוני שיהיה כזה דבר אבל אני לא יודע אם יש. משהוא מקיר?
-
- 4 תגובות
- 849 צפיות
-
-
רציתי לדעת אני רוצה להתחיל לצרוב במדיות גדולות לצורך אחסון קבצים וגיבוי סרטים ותוכנות ורציתי לדעת עם בשביל לצרוב על מדיות של 8.5 25 ו50 גיגה צריך צורב בלו ריי או שאפשר בצורב רגיל פשוט צריך מדיה מתאימה ??
-
- 2 תגובות
- 849 צפיות
-
-
איזה SSD מומלץ למקבוק פרו 2010? כנראה 3GBS כי 6GBS קיים רק בחדשים של 2011...
-
- 0 תגובות
- 849 צפיות
-
-
האם ניתן להשיג בארץ SEAGATE EXTREAM CONDITIONS בתודה. טל.
-
- 4 תגובות
- 849 צפיות
-
-
יש לי מחשב ישן בבית שהיה לו הארד דיסק של 40 ג'יגה, הוספתי לו הארד דיסק של 8 ג'יגה. כשנכנסתי לBIOS ראיתי שההארד דיסק זוהה וגם הגודל שלו זוהה כ8 ג'יגה. כשנכנסתי לווינדוס המצב היה שונה, נוסף לי כונן אבל רק של שני ג'יגה. בדקתי במאפיינים של ההארד דיסק והיה רשום שם ש6 ג'יגה הם שטח לא מוקצה, מה זה אומר ולאן נעלמו ה6 ג'יגה האלה? יותר חשוב, כיצד אני משיב אותם?
-
- 1 תגובה
- 849 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי צורב של חברת LG וברצוני לדעת איך אני מעדכן לו תקשוחה מצאתי את הקובץ של העדכון אבל אני לא יודע איך מעדכנים אני אשמח עם מישהו יהיה מוכן להסביר לי ?! :-\
-
- 8 תגובות
- 849 צפיות
-
-
שוקל לקנות DOK (אחרי שעד עכשיו לא השתמשתי באחד אף פעם, וזה היה דיי חסר לי). נראה לי שהCruzer Micro מתאים לכל הצרכים שלי - בלי מכסה (אני נוהג לאבד דברים), קטן, אפשר לתלות על המחזיק מפתחות, והכי חשוב, עד כמה שהבנתי, הוא תומך בהתקנת תוכנות שלא נועדו להיות ניידות (portable) בלי להשאיר עקבות על המחשב שבו משתמשים בהם. זה מעולה בשבלי, בגלל תוכנות כלשהן שיהיה לי מאוד מאוד מאוד נוח אם אני אוכל לגשת אליהן בכל מקום בלי בעיה. עכשיו יש בעיה. הDVD שלי (לא זוכר איזה דגם בידיוק, אבל משהו של LG) תומך בהצגת סרטים מDoK. יש סיכוי שהU3 של הקרוזר יתנגש איתו וימנע ממני לנגן סרטים כמו שצריך? חוץ מזה, יש DoK אחר שיתאים לצרכים שלי? (הU3 [או משהו שדומה לא] לא חובה, השאר דיי כן.) בקשר לנפח - ההבדל …
-
- 5 תגובות
- 848 צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח 500GB של סמסונג תחת ווינדוס 7 עם הגדרות POWER מבוטלות (NEVER OFF ) הדיסק הוא דיסק משני במחשב. כל פעם אני שומע אותו נדלק לי (מה שאומר שהוא מתכבה משום מה כשאני לא שם לב) זה אף פעם לא הפריע לעבודה שוטפת, אף פעם לא שמתי לב, והדיסק קורא רגיל ונבחן רגיל בSMART..... מישהו יודע על איזה הגדרה סודית בווינדוס 7 שגורמת לזה ?
-
- 1 תגובה
- 848 צפיות
-
-
שלום לכולם... חיברתי למחשב הרדיסק חדש של WD 1TB ואני עובד במערכת ויסטה. נכנסתי ל Computer Managment ואני רואה את ההרדיסק החדש. מה אני עושה מפה? אני רוצה לפרמט את ההרדיסק בצורה רגילה כמו שתמיד היתי עושה אבל משום מה יש מלא אפשרויות: new simple volume new spanned volume new striped volume או שאם אני לוחץ מקש ימני על הקוביה איפה שרשום Disk 1 ומתחת רשום Basic וגודל הדיסק ושהו אונליין: convert to dynamic disk convert to GPT disk מה זה כל האפשרויות האלו? מה לבחור? אני פשוט רוצה לפרמט אותו רגיל תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 848 צפיות
-
-
שלום לכולם, נפל המחשב וקיבל מכה, מאותו רגע הwindows xp לא עולה ולמעשה אני לא מצליח לראות שהוא טוען משהו מהכונן. ניסיתי לבצע mount בעזרת מערכת לינוקס (puppy distro) שהתקנתי ע"ג DOK, אך לצערי נכשל ולא הצליח לבצע mount. שמתי לב שישנם בו שני partitions אחד hda1 אותו אני מעונין לראות ולגבות את המידע ממנו, ועוד אחד hda2 שככל הנראה זה מידע של לנובו שומרת עליו. מה שמוזר מכל הסיפור זה שhda2 אני מצליח לעשות לו mount ומאידך hda1 נכשל ולא מבצע mounting. מאד אודה לכל מי שיסייע באיחזור המידע ע"מ שאוכל לגבות ולהציל המון עבודות ותמונות שלא עברו גיבוי. תודה מראש, גל נ.ב במידה ותזדקקו לכל פרט נוסף אל תהססו לשאול. נ.נ.ב ניסיתי שיטה שאומרים שהיא הצליחה לחלק מהאנשים והיא (כמה שהיא נ…
-
- 1 תגובה
- 848 צפיות
-
-
כמו בכותרת, מותקן על המחשב VISTA 64BIT ULTIMATE ואין שום בעיות מלבד זיהוי של כונן קשיח IDE בביוס הכונן מופיע רק במערכת ההפעלה לא. איך אני פותר את הבעיה ? תודה.
-
- 4 תגובות
- 848 צפיות
-


