אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, היום עשיתי בדיקה בHD TUNE לשני הכוננים הקשיחים שלי,התוצאה נראית ירודה במקצת אז אם יש דרך לשפר את הביצועים וכ"ו זה יהיה נחמד
-
- 4 תגובות
- 850 צפיות
-
-
רכשתי היום..זה צורב SATA,בלי lightscribe (לא מעונין בפיצ'ר הזה). מרוצה מאוד,סתם רציתי לשתף. אם יש למישהו שאלות..מוזמן לשאול.
-
- 2 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שקלתי לעשות מערך RAID1 כי חשבתי שחוץ מהשכפול שהוא עושה בין הדיסקים, הוא גם מהיר יותר. הבנתי שלא. למה בעצם לא? אני הרי חשבתי שאם יש שני כוננים זהים (שהם משמשים ככונן 1 בעצם) המהירות גודלת כי זה קורא וכותב לשניהם בו זמנית.. מישהו יודע להסביר קצת?
-
- 3 תגובות
- 850 צפיות
-
-
אחרי התלאות עם ההרד דיסק החיצוני של סיגאט (חזר לפעולה היום) והחלפתו ב WD . מבקש המלצתכם למארז חיצוני ל הרד דיסק SATA (אליו יכנס ה סיגייט לאחר כבוד .... :'( ) . האים יש דגם מומלץ על ידיד הפורום המכובד ? כיום אני משתמש במארז חיצוני של CLOOLER MASTER עבוד דיסק אחר. האים יש משהוא טוב יותר ? מומלץ יותר ? (חשוב לי מאוד "השקט" ). תודה מראש, דרור.
-
- 5 תגובות
- 850 צפיות
-
-
רציתי לברר לגבי צריבת שירים מהמחשב,מדוע כשאני צורבת לא רשום לי את שם הזמר והשיר. במחשב רשום את שם השיר,בצריבה רשום אמן לא ידוע אשמח לדעת מדוע?
-
- 1 תגובה
- 850 צפיות
-
-
היי המליצו לי כאן בעבר על אקרוניס. הסתכלתי באתר שלהם והמחיר שלהם מטורף. הם גם רוצים תשלום שנתי וגם מגבילים את כמות המחשבים. מה היתרון של החברה הזאת על פרגון שניתן להשתמש בו בחינם?
-
- 0 תגובות
- 850 צפיות
- 1 follower
-
-
מישהו נתקל בבעיות עם כוננים מהסדרה הזו ? מתגובות בפורומים אחרים ובחיפוש ברשת, ראיתי שיש בעיות - דיסקים "מתים" מוקדם ובעיות איטיות. חשבתי לבנות מערך RAID1 עם דיסקים כאלו, אבל נראה לי שאבחר במשהו אחר, על מה הייתם ממליצים ?
-
- 4 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום אנשים, כיום אני משתמש בSSD למע' הפעלה ובשני WD של 1.5T בRAID1 השאלה, האם אני יכול לרכוש דיסק קשיח נוסף באותו הגודל, כאשר אני מחבר אותו כ"חבר" שלישי לRAID - זה מיד יאכלס אותו בתוכן האמיתי, כאשר הסנכרון יסתיים אני אוציא אותו ואשמור בצד לגיבוי. בפעם הבאה שאני רוצה לגבות אני אחבר אותו חזרה - כל שאר הזמן הRAID יחשוב שחסר לו כונן אחד אבל יעבוד ת'כלס כמו היום.. היתרונות: אפס מחשבה בנוגע לגיבוי גיבוי של 100% ו100% תאימות וכ"ו החסרונות: למרות שיש לי מגירה להכניס את הדיסק הנוסף - אני לא חושב שאפשר לעשות "החלפה חמה" בRAID - האם? אני מוכן לTRADEOFF הזה, השאלה - איך כאשר אני מחבר את הדיסק שמכיל מידע מלפני שבועיים (לצורך רענון) מובטח לי שהוא יעודכן ולא להיפך (אני חושש ממצב שהמחשב …
-
- 0 תגובות
- 850 צפיות
-
-
זה הרדיסק יחסית ישן של 20 ג'יגה . אבל אני מוצא בשום מקום מידע על הrpm שלו . כל מה שכתוב על המסגרת למעלה זה 16,383 cyl 16 hds 663 sect lba-39,102, 336 20 giga. אני פשוט רוצה לדעת אם זה 7200 או 5400. המודל המדוייק שלו הוא st320413a ועוד משהו קטן, כתוב באיזה מקום שם ultra ata , זה אומר משהו? תודה מראש לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום, הזמנתי 2 כונני Samsung F3 1TB, שאמורים להגיע שבוע הבא. אני מתכנן להרכיב מערך RAID0, בעזרת הבקר המובנה בלוח 770TA-UD3. רציתי לדעת האם אני אוכל לחבר כונן שלישי, שלא קשור למערך, שיהווה כונן אחסון-גיבוי בלבד. תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 850 צפיות
-
-
אני מחפש כונן קשיח פנימי עם נפח של 1TB שיתאים לוח אם שלי gigabyte ep43-ds3l בתקציב של 500 פחות או יותר מKSP. תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום, לאחר קריאת ההמלצה ללכת על Seagate ולא על WD. התחלתי לבדוק, אבל ראיתי שבארץ מוכרים את הדגם ST305004FDD2E1-RK - http://www.skypc.co.il/pl_product~ST305004FDD2E1~7~0.htm בעוד שבאתר של סיגייט הדגם הוא ST305004FDA2E1-RK מישהו יודע מה ההבדל ביניהם ? עכשיו, ראיתי שיש סדרה נוספת של דיסקים חיצוניים של סיגייט, זה הדגם ST305004EXD101-RK - http://www.skypc.co.il/pl_product~ST305004EXD101~7~0.htm מה עדיף ? ה freeagent או השני?
-
- 0 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום לכם, אני מעוניין בכונן לגיבוי, של 500 ג"ב. חשבתי שבמקום לשלם יקר על כונן חצוני(אני מעונין דוקא בחבור esata בשביל המהירות), לקנות פנימי, להרכיב אותו, ולהשתמש בו רק לצורכי גיבוי, כך שאין סבה שהוא יפגע כיון שאני לא משתמש בו. מה דעתכם? תודה.
-
- 2 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום קניתי לאחרונה כרטיס זכרון חיצוני, http://www.pqi.com.tw/product2.asp?TT=1&cate1=156&PROID=255#1 ולצערי גיליתי שאי אפשר להעתיק עליו קבצים שגדולים מ 4 ג'יגה. בכך מתבטל השימוש שלי במוצר, אין לי מה לעשות איתו. יש איזשהו פירמוט שאני צריך לעשות כדי לאפשר את ההעתקה הגדולה? תודה איתי
-
- 8 תגובות
- 850 צפיות
-
-
כרגע לא RAID שני הרדיסקים WD 80 GB 8 MB ATA100 עדיף לחבר כל אחד לחיבור RAID שיש לי על הלוח או אחד לחיבור IDE רגיל והשני ל-RAID? ומי עדיף שיהיה C? לוח Gigabyte 7VAXP
-
- 0 תגובות
- 850 צפיות
-
-
כרגע יש לי דיסק של WD 160 SATA1 שהוא לפי המבחנים דיסק בינוני מינוס אני מתכוון לחבר אותו ב RAID בתקווה לשפר את הביצועים איזה דיסק אתם ממליצים לי לקנות האם יש יתרון לדיסק מהיר בRAID כשאחד הדיסקים איטי? אגב הלוח שלי MSI K8N NEO4 PALT תומך ב SATA2 אבי
-
- 7 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניינת לקנות דיסק קשיח חיצוני בעיקר לצורך גיבוי. יש לי בבית רשת מחשבים ואני רוצה להיות מסוגלת לגבות מהרשת (לחבר לראוטר) אבל גם להיות מסוגלת לגבות דרך USB. האם יש דיסק עם חיבורים כאלה? תודה, מיכל
-
- 7 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום לכולם... אני זוכר שפעם מזמן לפני בערך 4 שנים ראיתי אצל מישהו במחשב כונן סידי רגיל ללא מגש.. יעני כמו ברדיודיסק באוטו.. או אפילו כמו במחשבי אפל כמו המינימאק.. רציתי לדעת אם מישהו יודע היכן ניתן להשיג כונן כזה למחשב.. תודה...
-
- 6 תגובות
- 850 צפיות
-
-
מותג הביצועים של חברת Lite-On מתכונן להשקה ראשונה בשנת 2018, כבר במהלך השבוע הנוכחי לכתבה
-
- 1 תגובה
- 849 צפיות
- 1 follower
-
-
נוצר לי צורך להשתמש בקובץ כלשהו שגודלו יותר מ 4GB הבעיה היא שמופיעה לי הודעה בווינדוס שאומרת שרק NTFS תומך בקבצים גדולים מ 4GB ולי יש FAT32 השאלה היא איך אני יכול להמיר את ההארדיסק שלי מFAT32 ל NTFS ללא פורמט? האם יש בך סיכונים? כמה זמן התהליך לוקח? (כמה שיותר פרטים) אני גם מעוניין לדעת איך אפשר להמיר עם פורמט תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 849 צפיות
-
-
שלום, נהרס לי הצורב דיוידי (http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=283836.0), ועכשיו אני רוצה לקנות חדש. התקציב הוא 200 פלוס מינוס, איזה דגם הוא הכי טוב היום?? תודה רבה...!
-
- 10 תגובות
- 849 צפיות
-
-
ולא דרך RUN>COMMAND תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 849 צפיות
-
-
שמעתי לפני כמה זמן שהזכירו בערוץ האינטרנט והיי טק שאפשר לגבות חומר של מחשב על קלטות ווידיאו, וקסטות קול. למישהוא יש מושג איך עושים את זה?
-
- 6 תגובות
- 849 צפיות
-
-
ראיתי שהחליפו את הארדיסקים של WD במקום הKS שמו AAKS לדוגמא: לפני WD2500KS אחרי: WD2500AAKS מה ההבדלים? תודה
-
- 4 תגובות
- 849 צפיות
-
-
אני מדבר על החיצוניים 2.5". התענייתי באחד כזה 250ג"ב לפני חודש וחצי והמחיר היה 330 בערך (קי אס פי ואיבורי) עכשיו השגתי תקציב, אני נכנס ורואה שהמחיר קפץ ל410. מה קורה פה?
-
- 4 תגובות
- 849 צפיות
-


