עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by TNT,

    שלום חברה. יש לי בעיה בעייתית. יש לי מחשב נייד של IBM ויש לי בעייה ב buffer בצריבה. בצורב המחובר למחשב אני יכול לצרוב CD במהירות 8X בלי שה buffer ירד בכלל. ויש לי צורב חיצוני ששם אפילו במהירות 4X ה buffer יורד(לא מתרוקן לגמרי, פשוט יורד עד ואז שוב עולה). לצרוב DVD לוקח לי 35+ דקות. ממש מוגזם. בתוכנה Nero אפשר בהגדרות לראות את המהירות של הארדיסק, הוא נותן לי שם 2400-2800 קילו בייטס. לכן אני יכול לצרוב רק במהירות 16X(2400kb/s) לCD בלי שהbuffer ירד. יש לי WINXP SP2 ניסיתי לעשות סורק דיסק ואיחוי דיסק אך הבעיה לא נפטרה. מישהו יודע מה אפשר לעשות? תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 851 צפיות
  2. Started by LazyCat,

    האם יש רק את הדגם ללא תמיכה ב- LightScribe בארץ ? מישהו הצליח למצוא את הדגם עם הפונקציה הזו ? אגב, האתר לירה הפסיק למכור מדיות לצריבה ?

    • 3 תגובות
    • 851 צפיות
  3. האלן, חילקתי את הארדיסק לשתי מחיצות, אחרי ההתקנה של הויסטה הוא מזהה לי רק כונן אחד.. כונן C נכנסתי לניהול מחשב - איכסון... אני רואה את הארדיסק השני אבל הוא כיאלו מושהה כתוב בעמודת מצב "תקין (תצורת ESIA)" איך אני מחזיר אותו לשימוש ??

    • 2 תגובות
    • 851 צפיות
  4. Started by wolly,

    רק אל תגידו שכבר כתבו על זה בגלל שאין חומרה שהשינוים הם מהיום למחר. בקיצור תמליצו לי על משהו טוב במחיר סביר. מה אתם אומרים על זה :SONY DRU510AK http://www.netaction.co.il/multi.phtml?item=1347285

    • 1 תגובה
    • 851 צפיות
  5. Started by צפיד,

    שלום לכולם, כרגע במערכת שלי יש לי שני דיסקים של WD 80 GB ב RAID 0 רק ל OS, עוד 3 דיסקים של 500 GB בRAID 5. אני מעוניין לשפר את הביצועים של ה OS ובנוסף להגדיל את האכסנה. חבר המליץ לי על סדרת WD הירוקה בגודל של 1 TB לכל דיסק עם 32 MB באפר. אין לי בעיה ללכת על דיסק קטן יותר אך משתלם יותר(ז"א שני דיסקים של 750,640,50 וכ') בתנאי שאקבל שיפור בביצועים. 1.האם אתה חושבים שזה יהווה שיפור משמעותי בביצועים לעומת המערך של הדיסקים של ה80 הקיים (בהקשר ה OS)? 2.האם אכן הסדרה הירוקה של WD היא עדיפה בהקשר RAID (ביצועים ואמינות)? תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 851 צפיות
  6. אני מנסה לכוון תקייה של כרום ל-RAMDISK לפי הסרטון הזה וזה לא יוצא לאחר שפתחתי את התקייה בדיסק של RAMDISK הוספתי את המשפט בסרטון +שינתי את האות וזה לא עובד למה ? http://imageshack.us/f/22/24921398.png/

    • 0 תגובות
    • 851 צפיות
  7. http://www.nfc.co.il/archive/001-D-111142-00.html?tag=0-05-06

    • 1 תגובה
    • 851 צפיות
  8. Started by gallahgi,

    שלום אנשים... יש לי שאלה קטנה המופנת אל המומחים שבינכם. ברשותי כונן אחד של WD מהסדרה הירוקה בנפח 1TB וכונן SSD בנוסף (למרות שנראה לי לא רלוונטי לציין בגלל צריכת חשמל נמוכה, אבל בכל זאת) ברצוני להוסיף עוד 2 כוננים מאותו סוג (WD סדרה ירוקה) בנפחים של 3TB. השאלה שלי היא, אם חיבור של 3 כוננים, לא יכביד על ספק הכח בצורה כלשהי?, ברור לי שצריכת החשמל תעלה, אבל ההתלבטות פה, היא האם הספק יצליח "לסחוב" כמו שצריך בלי לקרטע? בשביל לסדר קצת את הראש זה הרכב הכוננים SSD::Crucial 128G SSD Marvell M4 HD1:WD 1TB Caviar Green HD2:WD 3TB Caviar Green HD3:WD 3TB Caviar Green זה מפרט המחשב: CPU:Intel Ivy Bridge Core i5 3550 3.3Ghz Cooler:ZALMAN CNPS5X SI EDITION Motherboard:Gigabyte GA-H67…

    • 3 תגובות
    • 851 צפיות
  9. Started by oneel2,

    כשאני מכניס דיסק התקנה של WIN7 הכל עובד חלק עד שאני מגיע לחלק של המחיצות , יש לי רק מחיצה אחת לאחר שפירמטתי וקוראים לה -דיסק 0 שטח שלא הוקצה, אחרי שבחרתי על איזה מחיצה להתתקין את הוווינדוס מופיע לי שגיאה "אין אפשרות להתקין ווינדוס בדיסק "0 הדיסק בטוח עובד, פירמטתי איתו מספר פעמים וגם מחשבים שונים, מה אומרת הבעייה ואיך אני אמור לסדר אותה? :s05:

    • 1 תגובה
    • 851 צפיות
  10. DVD Recorders Samsung SH-S182D DVD±R x18, DL x8 שווה 170 ש"ח?

    • 6 תגובות
    • 851 צפיות
  11. Started by the_lighting,

    קראתי את המאמרים בנוגע לRAID אבל אני לא מצליח להבין בתחלס מה זה נותן? מה היתרון על דיסק רגיל? מישהו יכול להסביר לי את זה בצורה פשוטה?! יש כאלה שלוקחים כחלק מהמערכת שלהם כונן גדול ועוד כונן RAPTOR קטן, למה זה טוב רק למערכת ההפעלה?! זה לוקח שנה להעביר מדיסק לדיסק לא?! WD 500GB 16MB SATA2 7200 RPM - RAID 24/7 - WD5000ABYS WD 500GB 16MB SATA2 7200 RPM - RAID 24/7 - WD5000YS WD 500GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD5000AAKS WD 500GB 8MB SATA2 7200 RPM - WD5000AVJS WD 500GB (250GB/WD2500AAKS X 2) 16MB SATA2 7200 RPM מה ההבדל בניהם? הרי RAID זה חיבור שני דיסקים זה יכול להיות בכל אחד מהם לא?

    • 5 תגובות
    • 851 צפיות
  12. היי, אני מעוניין לקנות דיסק קשיח חדש בנפח של לפחות 500gb הבנתי ששני הדגמים המומלצים הם ה wd והסמסונג (6400 ו 642jj) . על לוח האם שלי כתוב sata-3gb/s האם זה אומר שאני מחוייב לקנות את ה WD? והאם זה יהיה בסדר לחבר את ה HD החדש גם ב sata כשההרד דיסק שיש לי עכשיו מחובר ב sata? אשמח לתשובות תודה.

  13. שלום לכולם, במחשב שקניתי (מפרט בצד אם צריך) שמתי את הכונן הנ"ל... השאלה היא כזאת : האם יש איזה דרייברים או תוכנות מומלצות שצריך להתקין בשביל הכונן ? חיפשתי דרייברים באתר שלהם אבל לא מצאתי - או שאולי פספסתי משהו ? תודה.

  14. Started by viper_sb,

    לפי האתר של החברה ניתן להגדיר את הכרטיס על כול סוגי המ"ה אך אני לא מצליח לגדיר על מערכות מיקרוסופטיות רק על ךינוקס,VMWARE מה ניתן לעשות ?

    • 1 תגובה
    • 850 צפיות
  15. שלום. את המפרט שלי תוכלו לראות מימין. לוח האם שלי הוא ASUS M4N68T-M V2 http://www.asus.com/Motherboards/AMD_AM3/M4N68TM_V2/ יש לי כונן SSD (SATA3 השאלה: האם אפשר לאפשר AHCI ? לא מצאתי אפשרות כזאת בביוס. לכן, מדד הביצועים נחות ביחס למחשב דומה, שבו AHCI פעיל תודה!

    • 5 תגובות
    • 850 צפיות
  16. Started by big foot,

    כניתי דיסק קשיח של WD SATA2 200G ב600 ש"ח איך אני יכול ליראות שזה באמת SATA2 ולא SATA1 וגם אם המחיר ששילמתי הוא היה סביר

    • 4 תגובות
    • 850 צפיות
  17. Started by Jinjis Han,

    דיסק DVD אמור להיות 4.7 / 4700 מגה מלאים לצריבה? או שזה כמו בהארדיסקים יורד קצת מקום? מפני שעכשיו הייתה לי איזה צריבה לעשות ששוקלת בכללי 4510 מגה והתוכנה אומרת שאין מספיק מקום בדיסק (גם הקו הצהוב - המגבלה, מראה על 4500) ואני שואל פה כי אני לא ממש בטוח אם זה אמור להיות ככה, אולי זה משהו תוכנתי? או שבאמת כל דיסק DVD הוא 4500 מגה "נקי" תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 850 צפיות
  18. Started by ori14,

    האם הקשיח הבא נחשב לאמין? (אין כל מיני בעיות כמו שהיו לסדרת הברקודה לדוגמה) http://tms.co.il/product/6826

    • 4 תגובות
    • 850 צפיות
  19. Started by natan805,

    אמרו לי שלעריכת וידאו חשוב שיהיה דיסק קשיח כמה שיותר מהיר .העריכה והרינדורים קורעים את הקשיח כך שאני צריך שהוא יהיה יציב וחזק. הלוח שלי זה gigabaite p55m ‎750‎ soket ud3‎ ‎.אולי הוא תומך ב.‎ .usb3‎ ‎‏ ‏ ודרך אגב חשוב לי לציין שאני משתמש אך ורק בwinxp ‎‏ ככה שתשימו לב אם הביצועים של הקשיח יתמכו בו

    • 1 תגובה
    • 850 צפיות
  20. אני צריך אותו דיי דחוף לגיבויים מתלבט בין שלושת הדגמים : WD My Passport Essential 500GB 2.5 Inch External Portable HDD USB 2.0 3 שנים אחריות 480 ש"ח Seagate FreeAgent Go 500GB 2.5'' External Portable HDD USB 2.0 5שנים אחריות 545 ש"ח Samsung S2 Portable 500GB 2.5'' External Hard Drive USB 2.0 3 שנים אחריות 570 ש"ח בנתיים אני חושב ללכת עם ה Seagate בגלל האחריות.. אבל לא מצאת מבחני ביצועים אז אני ישמח לשמוע עם מישהו יודע מה יותר טוב או לקבל איזה קישור .. תודה על העזרה

    • 6 תגובות
    • 850 צפיות
  21. Started by Avi313,

    איזה כונן של 160 ג'יגה כדאי לי לקנות למחשב החדש שלי מבין הבאים: Seagate 160GB 7200 rpm 8MB Buffer NCQ S-ATA II HDD Samsung 160GB 7200 rpm 8MB Buffer S-ATA II HDD Maxtor 160GB 7200rpm 8MB Buffer S-ATAII HDD Hitachi 160GB 7200 rpm S-ATA II HDD Western Digital 160GB 7200rpm 8MB Buffer S-ATAII HDD

    • 9 תגובות
    • 850 צפיות
  22. Started by k_700,

    ראיתי בנועה שיש את הצורב NEC ND-3550 Dual Layer DVD±R/W/DL 16X BLACK שעולה 290 שקל וגם NEC ND-3540A Dual Layer DVD±R/W/DL 16X BLACK שגם הוא עולה 290 שקל. איזה עדיף לקנות? האם ה3550 גירסה יותר חדשה?

    • 2 תגובות
    • 850 צפיות
  23. Started by רוני1,

    סרט שהורדתי בפורמט AVI שוקל 750 מגהבייט ושאני מנסה לצרוב אותו ל SVCD הוא אומר לי להכניס דיסק עם יותר מקום..... אין לי דיסקים יותר גדולים.... והשאלה היא האם יש אפשרות לצרוב את הסרט על דיסק של 700 מגה..... (האם OVER BURN יעזור).???? מה לעשות?????????? תודה רבה לעונים....

    • 2 תגובות
    • 850 צפיות
  24. Started by דובי770,

    אהלן.. יש לי לפטופ asus g53jw ורציתי לשדרג את ההארד דיסק ל SSD של 120 ג'יגה (יש לי במחשב 2 הארדיסקים) יש הבדל בין הדגמים VERTEX 2@3 ? ראיתי שיש הבדל ביניהם אבל אני לא יודע אם בלפטופ זה משנה? (אני לא נעול דווקא על OCZ אבל אשמח להמלצה לSSD ללפטופ) תודה מראש דובי.

    • 1 תגובה
    • 850 צפיות
  25. Started by za-david,

    איך אני יכול לדעת אם המחשב שלי תומך ב USB U3? יש לי תמכיה ב USB אבל מה זה ה U3 הזה? תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 850 צפיות

דיונים חדשים בפורומים