עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by roes,

    1. הדיסק הקשיח הזה טוב? Maxtor 6V250F0 DiamondMax 10 SATA2 16mb 250GB 2. שקט? 3. תגובות נוספות... הוא שווה... דרך אגב הוא עולה 593 ש"ח http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=6V250F0

    • 10 תגובות
    • 854 צפיות
  2. Started by 11iceman11,

    שלום, האם אפשר לחבר כונן 2.5' '(IDE) ל-PC, לא דרך USB אלא דרך הלוח אם (כמו כמחברים 3.5 IDE רגיל) ?

    • 1 תגובה
    • 854 צפיות
  3. Started by integral,

    היום קניתי בוקס של 4120B לחבר. והפלא ופלא הבוקס בא גם עם 10 DVDR+X8 של LG. המדיה קוד זה CMC MAG E01 שמוכרות גם כממורקס X8 +R ולפי מיטב ידיעתי גם פיליפס X8+R ואלה מדיות פשוט מעולות (כמו שתראו ב KPROBE המצורף). אז מי שמתכנן על הצורב, שיחפש את ה BOX החדשים עם המתנה הנפלאה ששווה הרבה כסף (כל הכבוד ליבואן של LG?). [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 6 תגובות
    • 854 צפיות
  4. Started by ea666,

    שלום יש לי צורב nec 3450 וקניתי דיסקים של 780MB של סילבר ליין עכשיו שאני מנסה לצרוב אז הצריבה מגיעה לאיזה 6 אחוז ואז הצורב עושה קולות כאלה כמו של דיסק של 1.4MB ואז אני מקבל את ההודעה שמצורפת בתמונה. אני יכול לצרוב DVD CD רגיל רק המדיות האלה עושות לי את זה.. ואני הפעלתי את ה אוברבורן ואת ה DAO. הקובץ שאני צרוב בגודל 679MB יש למשהו מושג מה נסגר עם זה? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  5. היי לכולם, מחפש כונן חדש לעבודה, 500 GB לפחות ובמחיר באיזור ה-500 שח משהומומלץ? אולי יש משהו מקביל ב NVMe? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 854 צפיות
  6. Started by ofir_16,

    שלום לכולם! הלך לי הסי.די רום וחשבתי לעצמי למה לא להוסיף עוד כ- 100 -150 ש"ח ולקנות כבר dvd למחשב, לא?! למרות שאני לא צריך כרגע די.וי.די. השאלה שלי היא האם באמת כדאי להוסיף בשביל די.וי.די (למרות שאני לא צריך כרגע - אולי בעתיד, אני לא יודע) והאם dvd rom יכול לתפקד בצורה טובה כמו סי.די. רום כי רוב השימוש שלי הוא לסי.די. ולא לדי.וי.די. (בעיקר להוריד שירים מדיסקים מקוריים של מוסיקה למחשב). האם די.וי.די יכול לתפקד כסי.די.רום כמו סי.די. רום רגיל? תודה.

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  7. Started by pro.surfer,

    שלום לכולם, החלטתי שהגיע הזמן להחליף את החוליה החלשה במחשב שלי שזה הדיסק הקשיח. את המחשב רכשתי לפני 4 שנים ומאז מידי שנה אני מחליף לו את כל חומרה כולל המארז חחח..אפשר לומר שאני קונה מחשב חדש כל פעם רק שהדסיק הקשיח נישאר מהמחשב המקורי. הדיסק הוא WD 160G SATA 2 8M. הסיבה היא עלייה מאוד איטית של מערכת ההפעלה וחוסר מקום. קראתי פה בסטיקי המלצה על ה HITACHI בגודל 2T. האמת היא שאין לי צורך בכל כך הרבה מקום אבל אני רוצה משהו טוב ואיכותי שישתווה אליו מבחינת הביצועים והייתי רוצה המלצות על דגם מוצלח או מקביל בגודל 1T. לגיבוי יש לי דיסק חיצוני של 500G. תודה מראש טל.

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  8. שאלה ראשונה: איזה צורב מומלץ בתקציב של אלף שקל (ובדקתי בשאר הנושאים והם לא ממש ענו לי) שאלה שניה: יש DVD ביתי שהוא גם צורב והוא עולה כמה אלפים עכשיו השאלה היא... יש אפשרות לחבר אחד כזה למחשב ולצרוב דרכו? או שיש עוד זמן לחלום ולקוות על זה? תודה מראש ומקווה שלא מעצבן אותכם. ;D

    • 7 תגובות
    • 854 צפיות
  9. מה ההבדל בדיוק בין Seagate Barracuda 200GB 7200 SATA II 8MB ST3200827AS וההארדיסק Seagate 200GB NCQ 8MB 7200RPM S-ATA II ???? שניהם נמכרים באותו מחיר , מה ההבדל ביניהם ומה עדיף ? והאם כדאי בכלל לוותר ולקנות סמסונג ?

    • 7 תגובות
    • 854 צפיות
  10. שלום, ראיתי בסטיקי שהצורב S223F מומלץ, אבל בחנות p-see הקרובה לביתי מצאתי רק את הדגם S223FBS. לינק: http://www.p-see.co.il/product.asp?productid=674. שמתי לב שהצורב לא תומך במהירות 22X. חיפוש בגוגל לא מוצא אף ביקורת על הצורב הזה, לכן אשמח לחוות דעת עליו.

  11. יש לי צורב NEC 3500A כאשר אני מכניס דיסק רב פעמי (רגיל ולא DVD) ורוצה לצרוב עליו התוכנה NERO גרסה 6.6.0.0 שבעזרתה אני צורב אוטומטית נותנת לי מהירות X10 ואי אפשר לשנות מהירות את החלון של שינוי מהירות היא כאילו "מקפיאה" נהיה אפור כזה. ואני רוצה לצרוב X4 כי DVD שלי רגיש לגבי זה. רציתי לדעת איך אני יכול להקטין מהירות הצריבה. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 854 צפיות
  12. שלום ,יש לי לוח אם שתומך ב-SATA רגיל ואני מעוניין להחליף דיסק קשיח חדש בגודל 160 גיגה - SATA2 , במקום ה-80 ג'יגה הקודם. 1.האם ניתן יהיה לחבר אותו פיזית על הכבל של ה-SATA הרגיל וללא בעייה של זיהוי ב-BIOS ?? 2.לידע כללי, מה ההבדל SATA ל- SATA2 . יש הבדל משמעותי במהירות הדיסק או שזה קשור רק לגודל ה-BUFFER ? 3.קצת לא קשור.... האם יהיה אי פעם צורך בתמיכת כרטיס רשת ב- 1G שעל הלוח ? (אני מבין שהיום רוב כרטיסי הרשת שהם on board עובדים בפורמט 10\100 ? זה לתמיכה עתידית במהירויות הורדה\העלאה (אם יהיו כאלה שינויים משמעותיים..) ? תודה מראש לעוזרים .

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  13. Started by targil13,

    קניתי מתאם לחיבור הכרטיס זיכורן למחשב, אני פירמטתי אותו כמה פעמים ויש בו צילום (וידאו) של איזה ארוחה משפחתית שאני צריך להשיג. ניסיתי עם כמה תוכנות ואני מקבל הרבה קבצי ERORR

    • 3 תגובות
    • 854 צפיות
  14. Started by oded6188,

    שמתי לב שיש תיקייה מוסתרת בכל כונן, שאי אפשר להיכנס אליה, והשם שלה הוא: System Volume Information. מה זאת התיקייה הזאת? תודה.

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  15. Started by RomanKr,

    שלום. פתחתי דיון לפני כמה ימים על דיסק קשיח חיצוני, אך לאחר לבטים הגעתי להחלטה לקנות פנימי. כרגע נעצרתי בדיסק הקשיח הזה http://ksp.co.il/?select=.145..154.&list=1&sort=2&glist=0&uin=15287&txt_search=&buy=&minprice=&maxprice= הוא ישמש אותי בתור דיסק קשיח יחיד במחשב שלי, מערכת הפעלה, סרטים, שירים וכו'..... האם דיסק קשיח זה בסדר ? לא ידועים בעיות איתו ? אשמח אם תתנו לי "אישור" על טיבו. תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  16. Started by metis,

    היי, יש לי בקר GigaRAID IT8212 שנמצא על הלוח. הבקר מסוגל לבצע Raid-0/1/0+1 השאלה שלי היא כזו, האם זה אפשרי לעשות raid-1 בין שני דיסקים כאשר דיסק אחד כבר מלא חומר (ואני רוצה שהחומר הזה ישוכפל לדיסק השני). אם שמא שני הדיסקים חייבים להיות ריקים בעת יצירת המערך? תודה, אסף.

    • 5 תגובות
    • 854 צפיות
  17. Started by hackermeir,

    יש ברשותי את המחשב הנייד הבא: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01581672&tmp_task=prodinfoCategory&cc=il&dlc=he〈=he&lc=en&product=3819722 אני מעוניין לשדרג את הדיסק קשיח ל-500GB. השאלה היא האם המחשב הזה תומך ב-500? (הוא בא עם 320). במידה וכן איזה דיסק קשיח לקחת? אלה האפשרויות: http://www.skypc.co.il/pl_product~HTS725050A9A364~7~0.htm http://www.skypc.co.il/pl_product~ST9500420AS~7~0.htm http://www.skypc.co.il/pl_product~WD5000BEKT~7~0.htm יש הבדל בינהם? מה מומלץ יותר? תודה.

    • 6 תגובות
    • 854 צפיות
  18. היי, השאלה בכותרת+אציין,שאני מתכוון לאחר המלצותיכם והערותיכם לקנות לי אחד כזה בנפח של 120-128GB - למחשב,במקום זכרונות אשר לאחר שמיעת חוות דעת נמצאו מיותרים לגמרי. התקציב שלי:עד 995 ש"ח.חשבתי על זה:http://ark.intel.com/products/66248/Intel-SSD-520-Series-(120GB-2_5in-SATA-6Gbs-25nm-MLC) - מה דעתכם עליו? אם יש המבינים במיוחד בנושא זה,אשמח לשמוע המלצותיכם והערותיכם גם בתשובה לשאלתי,שבנושא וגם לגבי יצרנים ודגמים מומלצים,אשר הוכיחו את עצמם בשוק (מעונין בדגמים החדישים ביותר) - תודה . תודה רבה מאוד מראש לעונים .

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  19. Started by ferrari,

    שלום, הייתי מעוניין לרכוש HD רשת. האם יש למישהו המלצה? הדיסק חייב להיות מינימום של 500 ג'יגה מהיר ככל הניתן. הדיסק מיועד לאחסון קבצי מדיה בעיקר, ולהיות RESOURCE רשת משותף למחשבים רבים ברשת הביתית שלי. תודה לכולם.

    • 6 תגובות
    • 854 צפיות
  20. Started by lipa,

    תודה

    • 3 תגובות
    • 854 צפיות
  21. Started by matan007,

    אני מחפש מארז חיצוני לכונן פנימי "3.5 חיבור SATA. התקציב עד 100 ש"ח עם חריגה קטנה. מן הסתם שיהיה USB2 וכבל חשמל, אבל אם יש גם אחד עם חיבור eSATA זה יהיה ממש טוב. מוכן לקנות גם מ- EBAY או DX וכו". אשמח להמלצות.

    • 0 תגובות
    • 854 צפיות
  22. יש לי כרגע מערך RAID 1 מוגדר ע"י שימוש בבקר המובנה בלוח האם שלי, P965-S3 של GIGABYTE, אם אני צריך לאפס BIOS או לעדכן אותו מן הסתם, כברירת מחדל, בקר הRAID כבוי, האם כאשר אפעיל אותו בחזרה ידפק לי הRAID או שלבקר יש מאין "BIOS" משל עצמו ככה שברגע שאני אפעיל אותו חזרה בBIOS הרגיל המערך ישמר? תודה.

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  23. Started by drbrain,

    שלום חברים יש לי תוכנה שקוראת נתוני SMART מדיסק קשיח חוץ מ- Pre-fail ו-No Errors Logged אני ממש לא מבין את קוראים את הנאמר כמה זמן נשאר לדיסק הקשיח ? איך מבינים מה רשום מעבר ל-Pre-fail שאלה רטורית - אני מבין שצריך להחליף דיסק בקרוב יש למעלה עוד מידע מה זה אומר ומה מבינים מתוך זה תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 854 צפיות
  24. לידיעתכם 2 חבילות של 25 מדיות DVD VERBATIM ב אופיס דיפו ב100 שח כל אחת במקום 130. מחפש שותף לקניה מאיזור השרון. 054-6292777 נ.ב המבצע בתוקף עד 20.1

    • 0 תגובות
    • 854 צפיות
  25. שלום, שבוע הבא אני בארה"ב, אז חשבתי שהגיע הזמן כבר לקנות על הדרך דיסק חיצוני כדי להגן על המידע היקר שלי. מבחינת צרכי גיבוי 1TB אמור להיות הרבה יותר ממספיק (אני צריך בערך 100GB) אבל אם אין הבדל גדול במחיר/מידות אני שוקל 2TB שישמש גם כהרחבת מקום אכסון לסרטים וכו'. הדיסק צריך לגבות את הנייח ושני לפטופים, כך שאמור להיות מחובר לכמה מחשבים, ואם אפשר בו זמנית. מבחינת ביצועים אני מניח שאני יכול להתפשר כדי לחסוך במחיר. המלצתכם? האם יש חשיבות לתוכנות הגיבוי המסופקות עם הדיסק או שבכל מקרה מומלץ להשתמש בתוכנות חיצוניות?

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות

דיונים חדשים בפורומים