עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by e-d-a,

    יש לי כונן קשיח 200GB והוא מחולק לשלוש C,D,E על כונן C יש את המערכת הפעלה ועל כוננים D וE יש דברים שלי. אני רוצה לאחד את D וE בלי לאבד את הדברים שעליהם איך אפשר לעשות את זה?

    • 4 תגובות
    • 856 צפיות
  2. Started by DTK,

    היי קניתי צורב DVD של nec והוא הגיע בלי כבלים. חיברתי את הכבלים שהיו בצורב הרגיל שלי (ראיתי שזה התאים ולא הייתה שום בעיה פיסית בחיבור). אחרי שהפעלתי את המחשב, הוא לא מזהה לא את הכוננן DVD שהיה לי מותקן כרגיל, ולא את הצורב DVD שחיברתי. במקום שניהם הוא מראה לי כונן אחד עם סימן שאלה קטן, ואני לא מצליח לזהות איפה הבעיה. האם הכבלים לא מתאימים? למה הוא לא מזהה את הכונן DVD שהוא זיהה עד עכשיו? מה הבעיה לדעתכם ואיך אפשר לפתור אותה? תודה רבה.

    • 7 תגובות
    • 856 צפיות
  3. Started by Jack_g,

    יש הרבה חברות והרבה דגמים איזה מהם הכי טוב מבחינת מהירות קריאה\כתיבה והכי עמיד פיזית?

    • 2 תגובות
    • 856 צפיות
  4. Started by orlupo,

    שלום, ביקשתי כאן לא מזמן המלצה על צורב DVD. קיבלתי המצלמה על ASUS DRW-2014L1T. בדקתי והוא אכן היה נראה צורב טוב שתומך ב-BitSetting ו-LightScribe. הלכתי היום ל-SkyPC והם אמרו לי שהוא לא זמין יותר ובמקומו יש דגם חדש: 20B1LT. חיפשתי קצת מידע עליו וגיליתי שהוא לא תומך ב-BitSetting וגם איכות הצריבה רק סבירה. הייתי רוצה המצלמה על צורב DVD אחר או מישהו שיודע על חנות טובה ואמינה שעדיין מוכרת את הצורב הנ"ל. תודה מראש, אור.

    • 4 תגובות
    • 856 צפיות
  5. אני צריך צורב DVD חדש אבל אני צריך כונן לבן ושמתי לך שברוב החנויות שחיפשתי בהם אין כלל כוננים לבנים אלה רק שחורים איפה אני יכול למצוא כונן SATA לבן? והאם יש כוננים שהדיסק יוצא כמו ברדיו באוטו ולא כמו כונן סטנדרטי עם מגש? אני יודע שפעם היה.... תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 856 צפיות
  6. [אותה השאלה גם בפורום "תמיכה טכנית"] מארז חיצוני לדיסק קשיח X-Craft CoolerMaster EIDE USB2.0 אני בודק שקובץ RAR תקין , מעתיק את RAR למארז , בודק שוב - תקין . אני מנתק / מכבה את המארז דרך וינדוס "safely remove" . מחבר שוב בודק את תקינות הקובץ - CRC error !!! עשיתי הרבה בדיקות , ומה שמסתבר כרגע זה שהכתיבה למארז פגומה איכשהוא . העתקה מהמארז של קובץ תקין תמיד בסדר. שיניתי שהדיסק יותאם לביצועים במקום ניתוק מהיר ( write caching) - בעיה זהה. דיסק אחר - בעיה זהה, השארתי את המארז דולק אבל כיביתי את המחשב - בעיה זהה, ניסיתי עם BartPE - בעיה זהה . ניסיתי על מחשב אחר - בסדר גמור ניסיתי עם DOK (אותו הקובץ אותו מחשב) - בסדר גמור הדבר החשוד שגיליתי במקרה זה שכאשר אני נוגע עם תקע הUSB במ…

    • 1 תגובה
    • 855 צפיות
  7. היי יש ברשותי HDD 2.5" שנדפק (יש סקטורים דפוקים). אני רוצה להשתמש בתוכנות מתאימות לצורך שחזור נתונים ממנו. בחברה שלנו עובדים בעיקר עם מחשבים ניידים, כך שאי אפשר לפתוח איזה מחשב ולחבר את הכונן. הפתרון יהיה מארז חיצוני לכונן. האם יהיה הבדל בין מארז שיתחבר עם eSATA לעומת מארז שיתחבר עם USB? (לא מבחינת מהירות, אלא מבחינת תמיכה בביצוע פעולות שהן מעבר לסתם קריאה\כתיבה) האם בכלל תהיה תמיכה בביצוע פעולות כאלו על כונן שמבחינת מערכת ההפעלה עדיין יחשב "חיצוני" ? (האם זהו יהיה המצב גם עם eSATA?) תודה

    • 2 תגובות
    • 855 צפיות
  8. Started by Radeon38,

    שלום אשמח לקבל חוות דעת על הכונן הזה.שמעתי על הסמסונגים שהם לא הכי יציבים מבחינת הקושחה אבל זה יוחס ל דגם 640 המהולל שזכה לדיון משלו. המחיר שלו (ה 750 ) יחסית אטרקטיבי אני אשמח לדעות תודה http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=2427

    • 9 תגובות
    • 855 צפיות
  9. היי חיברתי דיסק של 250 GB מסוג ATA (לא SATA) במקביל לצורב שבחיבור כבל ATA על לוח אם G31 , את הצורב גימפרטי לSLAVE ואת הדיסק לא גימפרטי ביכלל , כך שיש לי בס"כ דיסק קשיח SATA מחובר ללוח + דיסק ATA שמחובר במקביל עם צורב ATA לחיבור ATA שעל לוח האם G31 , במערכת הפעלה XP אני רואה את 2 הדיסקים הקשיחים , רציתי לשאול אם זה תקין לחלוטין איך שחיברתי. רוני

    • 2 תגובות
    • 855 צפיות
  10. Started by Zipi-2,

    איזה תוכנת צריבה אתם ממליצים שתצרוב גם דיוידי וגם דיסקים סידירום

    • 1 תגובה
    • 855 צפיות
  11. יש דיסק כזה שמכיל חיבורי 4 פינים בנוסף לחיבור חשמל sata הרגיל?

    • 2 תגובות
    • 855 צפיות
  12. שלום לכולם יש לי הרדיסק חדש - MAXTOR 250GB SATA II כרגע ה XP (כונן C:\) שלי יושב על כונן 250 שהוא לא SATA אלא ATA IDE רגיל, של WD. אני מחפש דרך להעביר את כל מה שיש בכונן הזה (להעתיק, בשלב ראשון) לכונן ה SATA II ולקבוע שה BOOT יתבצע מה SATA II לאחר ההעברה הזאת, כדי שהוא יהיה הכונן שממנו עולה מערכת ההפעלה אני מעוניין שזה יעבוד, יעבוד טוב, ולא יהיה חשש לאיבוד מידע. אגב, נכון לעכשיו כונן C הוא ל XP וכונן E הוא החדש SATA II (ריק מלבד תיקיות מערכת שנוצרות לבד) אחרי ההעתקה, הם מתחלפים אוטומטית באות , או שאני צריך לשנות את זה בעצמי ?. אחרי ההעתקה אני אפרמט את כונן C הישן. בבקשה, אני לא מחפש השערות וספקולציות, אלא אנשים שעשו כזה דבר בעצמם בעבר ויודעים לספר על הסיבוכים בדרך אם אפש…

    • 3 תגובות
    • 855 צפיות
  13. Started by icebreak,

    http://www.engadget.com/entry/1234000323022878/ איזה יופי, האמת מגניב (יותר נפח מלכל נגני ה MP3 הקטנים מבוססי דיסק שמגיעים רק ל 5GB), אך איזה מחיר.... 1800$ בארה"ב.

    • 4 תגובות
    • 855 צפיות
  14. Started by arkadur,

    מה ייתן ביצועים עדיפים: מערך HDD רגיל , ברייד 0 דיסק ראפטור בודד והאם , 2 ראפטורים ברייד 0 יתנו ביצועים ששווים את ההשקעה? בכל אופן מדובר בראפטור 74G.. ולא ב150.

    • 6 תגובות
    • 855 צפיות
  15. Started by neovo,

    היה לי תקלה בוינדוס שלא היה עולה ( היה לי C ו D על המחשב ) הכנסתי את הדיסק SPOTMAU SUPER SUITE 2010 בנסיון לתקן את הוינדוס עשיתי שחזור קבציח מערכת ון תיקון MBR ו BOOT.INI פתאום אחרי זה כשאני מנסה לפרמט אחרי שלאעזר הכל ההארדיסקמופי כאילו אין בו אף מחיצה כאילו הוא חדש דנדש מה אני יכול לעשות בכדי להחזיר את ה D לפחות כל החומר שלי עליו ??

    • 3 תגובות
    • 855 צפיות
  16. Started by Pure-Gold,

    יש לי כונן של 1.5TB שה SMART אומר שהוא עומד לקרוס. העתקתי ממנו את כל המידע שאני צריך. יש משהו שניתן לעשות כדי לשוב ולהשתמש בכונן או שהבעיה היא חומרתית ואין מה לעשות למעט להחליף אותו בחדש ? תודה. תמונה מצורפת. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 855 צפיות
  17. Started by danik,

    שלום לכולם, אני מבקש המלצה על צורב DVD איזה דגם? איזה חברה? עלות וכל שאר הירקות שמסביב תודה מראש! דני,

    • 4 תגובות
    • 855 צפיות
  18. Started by wta,

    רציתי לקנות 8 ג'יגה של סאנדסיק ב110 ש"ח ואז ראיתי את הדיסק הקשיח הזה: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=680 160ג'יגה שזה פי 20 מקום, ו480 MB לשנייה שזה כמעט פי 20 מהירות! ועוד הוא עולה 210... בעיקרון מה שאני צריכה זה דיסק און קי, השאלה היא אם לא עדיף כבר את הכונן? יש חסרונות בולטים שתוכלו להצביע עליהם?

  19. Started by House M.D.,

    היי. כרגע אני משתמש במחשב נייח בדיסק של נייד. מכיוון שאני רוצה למכור את הנייד שהדיסק הזה שייך לו, אני אקנה דיסק חדש לנייח. האם יש דרך לעשות עותק מושלם של הנתונים מהדיסק הנוכחי על הדיסק החדש, כולל מערכת הפעלה ושאוכל לעשות בוט מהדיסק החדש? תודה.

    • 1 תגובה
    • 855 צפיות
  20. שלום קניתי היום את הצורב LiteON 52X32X52 מסתבר שזה SOHR-5238S לא 7 ולא 6 איך הוא ד"א? במחיר של 175 ש"ח עכשיו מה שהגיע זה הצורב בקופסא/כבל אודיו/דיסק של נרו/ברגים מה שחסר: Lite-On 80 Minute CD-R Disc Lite-On 74 Minute 24x Ultra Speed CD-RW Disc אז האם זה OEM/BULK/Reatil האם הדגם הזה משתווה לקודמיו או יותר טוב? נ.ב אני לא מבין רק משהו אחד רשום עליו SOHR-5238S רשום LITEON IT CORP על הצורב עצמו אבל מקדימה הצורב כמו בתמונה רק שחסר את הלוגו של לייטון החליטו לחסוך בכסף או מה?

    • 5 תגובות
    • 855 צפיות
  21. Started by אביטלתל,

    שלום לכולם, קניתי 3 סרטי DVD חדשים בסרטים אני צופה דרך המחשב אחד מהם עולה בלי שום בעייה שני האחרים לא עולים בכלל, המחשב מנסה במשך דקות ארוכות לקרוא מהכונן אבל זה מסתכם בשום כלום פרטי המחשב Windows7 32 bit Intel Core Duo E840 2.76GHz RAM - 4GB - 3.25 GB usable DVD - HL-DT-ST DVDRAM DH24NS50 ATA DEVICE אשמח לעזרה או הכוונה. תודה, אביטל

    • 0 תגובות
    • 855 צפיות
  22. Started by michal33,

    שלום, לקחתי את ההארד דיסק שלי לבדיקה במעבדה. החזירו לי אותו ואמרו שהוא תקין. לאחר שחיברתי למחשב, אני לא רואה אותו במחשב שלי. נכנסתי ל"ניהול הדיסקים" ואני רואה אותו עם סימן אדום והודעה שהדיסק לא INITIALIZED. אמור להיות חומר על הדיסק, כך שאני לא רוצה לפרמט אותו. איך אני יכולה לדעת אם במעבדה לא מחקו לי את החומר מהדיסק? ואם אכן החומר קיים על הדיסק - איך אני יכולה להגיע אליו? תודה מראש לעוזרים, מיכל

  23. שלום, רציתי להתייעץ איתכם אם מכירים פתרון לגיבו בענן ביתיי, בעיקר של תמונות מטלפונים סלולרים, שיעבוד כמו WD My Cloud אבל במחיר נמוך? עד 800 שח +-. חשבתי לקנות את ה WD My Cloud אבל קיים בארץ רק 8 טרה וזה הרבה מעבר לצרכים ולתקציב (עולה 1300 שקל +-) אשמח לעזרה!

    • 2 תגובות
    • 855 צפיות
  24. Started by asinnn,

    מה האבדל בין הצורבים ? http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=580294 http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=574279 התכנאי שלי אמר שחוץ מי SATA אין שום אבדל הוא צודק ? הוא אמר לי פשוט אותו דבר בדיוק אותו מהיורת אותו דבררררר רק הSATA מבחינת מה ה H300N יותר טוב תודה מחקה לתשובה אני פשוט רוצה לקנות היום תודהה

    • 9 תגובות
    • 855 צפיות
  25. הדגם ששמו לי במחשב החדש הוא Samsung 320GB Sata II 16MB Buffer HD321KJ ??? במקום Western Digital 320Gb 16MB WD3200AAKS. מה מהם עדיף וטוב יותר או שזה לא משנה? תודה

    • 8 תגובות
    • 855 צפיות

דיונים חדשים בפורומים