עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by mazoneli,

    האם היא נותנת משהו למשתמש הממוצע ?

    • 0 תגובות
    • 863 צפיות
  2. הכונן ממש שקט לא שומעים. עשיתי לא בחינה והיה 95 90 ועכשיו 90 90. בכלל מה דעתכם האם זה מספק לכונן חדש. או שזה מחודש Almost every EIDE or SATA hard disk includes S.M.A.R.T. data. That information is collected by the drive itself and contains data that the manufacturer considered relevant to check reliability. The data is made up of several attributes that have a current value, a worst one, a threshold, some raw data, and some flags. Basically, when any attribute's current value is below its threshold, the hard disk is considered unreliable and likely to fail. By using several techniques, this report tries to give a wider range of info, basing its analysis on advanced compar…

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  3. שלום אין לי מושג בשיט מה אני רוצה כבר...אני מחפש צורב DVD חדש ולכן נכנסתי לעמוד הצורבים המומלצים של החודש הנוכחי...אבל המגוון העצום פשוט בלבל אותי...מה גם שהיתרונות והחסרונות של הצורבים שהתווספו לאחרונה לרשימה הם ממש לא ברורים מספיק... הקיצר-אני צריך לשמוע קצת חוות דעת [לא קרות וטכניות] של משתמשים על הצורבים הנ"ל אני מחפש צורב בטווח מחירים של 150-200 ש"ח... נ.ב-שאלה נוספת קטנה-בצורב תומך לייטסקרייב,איך נראות המדיות שלו?כי חיפשתי כאלה ולא מצאתי [או שאולי מדובר בכלל בדיסקים שכתוב עליהם PRINTABLE? ]

    • 4 תגובות
    • 863 צפיות
  4. Started by coorva,

    האם קיים דיסק קשיח מסוג זה, והם ניתן לרכוש אותו בארץ? תודה

    • 1 תגובה
    • 863 צפיות
  5. Started by Shoko,

    שלום לכולם אז ככה נגיד ועשיתי במחשב רייד1 לגיבוי והרי יש דיסקאחד שאני משתמש בו והשני מגבה אותו כל הזמן..נגיד והלך הדיסק השני של הגבוי..מאיין לי לדעת ?

    • 2 תגובות
    • 863 צפיות
  6. Started by devek,

    אפשר קצת רקע על הדבר הזה? אם אני נגיד קונה עכשיו הארדדיסק חיצוני מבחינת איכות הוא מתפקד ממש כמו ההארד דיסק הרגיל שלי? מהירות קיראה והעברה איכות בשמירה על קבצים וכו'..?

    • 1 תגובה
    • 863 צפיות
  7. יש לי מדיות לא מוכרות וקניתי טוש מרקר ב 2 שקל, המוכר אמר לי שזה טוב לדיסקים וזה גם לא נמחק האם המרקר יכול להרוס את הדיסק?

    • 7 תגובות
    • 863 צפיות
  8. Started by Overlocker,

    נגיד יש לי כונן קשיח ואני מחבר למחשב ssd , ברגע שאני יעביר תוכנה לssd היא פשוט תפעל יותר מהר ? כל מה שצריך זה פשוט לגרור את התקייה של התוכנה לssd ?

    • 2 תגובות
    • 863 צפיות
  9. קניתי אתמול צורב די וי די - LG GSA-H30N x18 ואני לא מצליח לחבר אותו יש חשמל בו השאלה איך אני מחבר אותו? חיברתי את הSATA על הלוח ליד הSATA הרגיל של הדיסקים הקשיחים יש לי את הלוח ASUS P5W DH Deluxe השאלה לאן אני מחבר את הכבל SATA בלוח ?

    • 11 תגובות
    • 863 צפיות
  10. תענו לי על השאלות האלו ע"פ הצורב הבא: http://www.sw.nec.co.jp/products/optical/en/ND-3550A/index.shtml לפי מה שאני יודע, כשיש צורב רגיל, צריך גם צורב וגם כונן דיוידי(בנפרד)או כונן קומבו? האם זה ככה גם בצורבי דיוידי? צריך גם כונן דיוידי בשביל לקרוא דיסקים וגם צורב דיוידי בשביל לצרוב? או שצורב דיוידי יכול לשמש גם ככונן דיוידי כונני דיוידי יכולים לקרוא גם דיסקים רגילים(של 700 מ"ב)

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  11. רכשתי HD חדש של סאמסונג 1 TB איך אני יודע עם הוא תומך S.M.A.R.T ואם כן האם מומלץ להפעילו ???

    • 4 תגובות
    • 863 צפיות
  12. Started by Jesper,

    היה לי הארד דיסק שנדפק, ולקחתי אותו למיטסי (MiTsi), שזו חברת שחזור מידע, שם נתנו לי הצעת מחיר של 2135 ש"ח, וגם בנוסף לזה אני צריך להשיג אלקטרוניקה מקורית בשביל הדיסק הזה, כי הם לא יכולים להשיג, מה שאומר שבטח אני אצטרך לחפש הארד דיסק כמו זה שלי ב-EBAY ולשלם עליו עוד הרבה כסף. הסכומים האלה ממש מוגזמים ואני לא ממש יכול לעמוד בהם... מצד שני המידע על הדיסק הזה חשוב לי... יש אולי חברה אחרת לשחזור מידע שהמחיר בה יהיה משמעותית יותר נמוך (משהו בסביבות 1000+ ש"ח), או שבכל חברה של שחזור מידע ירצו סכום כמו או קצת פחות ממיטסי?

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  13. יש לי וינ 7 יש לי שני הארדיסקים השני משמש לאיכסון ואני שם לב שהוא מתכבה כל הזמן אם אני לא משתמש בו ויוצא ככה שהוא נדלק ונכבה איזה 10 פעמים ביום וזה נראה לי לא בריא.

    • 2 תגובות
    • 863 צפיות
  14. Started by qwerty1987,

    ישמש למערכת הפעלה, ושימוש שוטף - משחקים/אחסון וכו' חשבתי על זה: http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=3584 יש משהו מומלץ יותר? מה הקטע שיש רק שנה אחריות? תודה.

    • 2 תגובות
    • 863 צפיות
  15. טוב אז ככה הארדיס בנפח של 160 כלומר 140 אפקטיבי. אז המטרה שלי הייתה שכונן אחד © יהיה 30 גיגה והכונן השני (d) יהיה 110 גיגה. הבעיה היא שאחרי שעשיתי את הפרמוט אני רואה בwindows את סדר הכוננים ככה: Local Disk c dvd ram d Local Disk e daemon tools f הבעיה היא שאני רוצה ש C יהיה ראשון ואחריו יבוא D שהוא Local Disk ואז יבוא הDVD . מקווה שהבנתם יש פתרונות?

    • 6 תגובות
    • 863 צפיות
  16. הוא לא נותן לי להעתיק ולהדביק ממקומות למקומות במחשב, לא נותן לי לעשות תיקיות חדשות. לא נותן לי לשמור קבצים שאני עורך. בדר"כ כותב שהדיסק פגום ולפעמים מביא את זה: תמונה מצורפת-הראשונה כשאני מנסה להוריד קובץ ששלחו לי במייל הוא כותב לי את זה למטה: תמונה מצורפת- השניה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  17. ראשית אגיד שקראתי את הדיון של המלצות צורבים ובעקבותיו ההתלבטות. 1. רציתי לדעת אם החברה : Sony NEC Optiarc והחברה Sony Optiarc זו בעצם אותה חברה? האם זו Sony המוכרת? 2. איזה צורב עדיף מבין הרשימה שלכם : א. Sony Optiarc AD-7240S ב. Pioneer DVR-215BK ג. Samsung SH-S223F מבחינת מהירות צריבה, איכות צריבה על CDR ו-DVDR וכו'. 3. באיזה חנות אתם ממליצים לקנות את הצורב? אשמח להמלצות באזור הדרום.... ואיך החנות KSP? תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  18. Started by e-d-a,

    ה-cd-rom X56 נהרס אז אמרתי עם כבר נביא אחד שחור (על צורב כבר החלטתי Lite-On 52/32/52 Black CD-RW) אז על איזה חברה כדי ללכת חשוב לי שיהיה מהיר ושקט. (הקודם שלי X56 של Aopen רק הרעיש והיה איטי בטירוף). תודה.

    • 4 תגובות
    • 863 צפיות
  19. Started by can_not_lose,

    יש לי שני HD כאשר שני תמיד עובד רק עם אחד בזמן עבודה השני סתם מרעיש ואין לי שימוש בו לרוב ... האם אני יכול לעצור עבודה של HD ?

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  20. SONY DW-Q120A X16 DVD ?Samsung SH-S182D DVD±R x18, DL x8 Sony NEC Optiarc AD-7170A Sony NEC Optiarc AD-5170A תודה לעוזרים..

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  21. Started by AvalonX,

    האם כל הדיסקים הקשיחים של 2.5 עובדים רק על חיבור USB ללא חיבור נוסף לחשמל ? לדוגמא זה http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?vgnextoid=70f4bfafecadd110VgnVCM100000f5ee0a0aRCRD

    • 4 תגובות
    • 863 צפיות
  22. שלום אני מעוניים לקנות HD חיצוני [uSB] שישמש רק / בעיקר לגיבויים חשובים. הכי חשוב שיהיה אמין לשמירת אינפורמציה לטווח הארוך. גלשתי קצת באינטרנט ונסגרתי דיי על WD גם בגלל המחיר וגם בגלל כתבות. אך לא הצלחתי למצוא הבדל בין 2 דגמים שכמעט ואין הבדל במחירים: 1. WD Passport Portable 120GB WDXMS800TE 2. WDE1MS1200 WD Elements Portable 120GB איזה מהם יותר טוב לגיבויים? [מהירות לא כל כך משנה] תודה!

    • 4 תגובות
    • 863 צפיות
  23. Started by hararim,

    אני רוצה להמיר סרטי וידאו ביתיים לדיגיטלי (יש לי מכשיר שעושה זאת). ואני רוצה לדעת איך עדיך לשמור את הסרטים על דיסק קשיק או לצרוב על DVD? ואני מתכוון מבחינה של עמידות תודה

    • 2 תגובות
    • 863 צפיות
  24. Started by rino,

    חברת DELKIN הודיע על התחלת יצור מדיות CD-R שיכולים להחזיק מעמד 300 שנה ויותר. הנה הכתבה באנגלית. World's Most Reliable CD-R Media From Delkin Delkin Devices, Inc., manufacturer of quality eFilm memory cards and other innovative products, today introduced the eFilm Archival Gold 300-Year CD-R. eFilm Archival Gold CD-Rs incorporate patented Phthalocyanine (thalo-sy-a-neen) dye and a 24k gold reflective layer into every CD-R. The innovative materials found in eFilm Archival Gold CD-Rs make them one of the most reliable storage medium available. Typically CD-Rs are known to deteriorate quickly due to Earths common elements: ultra violet light, heat, and humidity. Using an a…

    • 0 תגובות
    • 863 צפיות
  25. Started by matan5000,

    אני עוד מתחיל בכל תחום החומרה בגדול ולכן יש לי מספר שאלות, אני רוצה לקנות כונן SSD ולהתקין עליו את מערכת ההפעלה win7 ultimate 64 bit, כאשר במחשב יהיו 2 כוננים: SSD למערכת ההפעלה, וHDD לאחסון שאר הקבצים למיניהם. כמה שאלות בנושא הזה, 1. מהו הנפח המינימלי שצריך למערכת הפעלה בלבד על כונן הSSD? 2. בלוח האם יש לי חיבורי SATA 2 וSATA3 אז איזה כונן כדאי לחבר לאן על מנת לקבל את הביצועים הטובים ביותר ולמה? (אם אפשר לפרט אני אשמח על מנת ללמוד). 3. איזה תכונות עיקריות יש לכונני SSD? שוב, אשמח לפירוט על מנת ללמוד. בנוסף אשמח להמלצות על ספרים העוסקים במחשבים מהבסיס, ניסיתי לחפש אבל לא מצאתי ספר טוב. בתודה, מתן.

    • 0 תגובות
    • 863 צפיות

דיונים חדשים בפורומים