עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by rosher,

    אני קונה HD חדש ואני רוצה להעביר את כל המידע מהישן לחדש כך שהמחשב יעבוד ממנו כמו שעבד מהישן מישהו יכול להגיד לי איך אני מעתיק את כל המידע וגורם למחשב לזהות אותו ככונן C?

    • 5 תגובות
    • 868 צפיות
  2. שלום אני רוצה להוסיף כונן נוסף למחשב שלי יש לי עכשיו אחד של 80 ג'יגה שאצלי מאז שקניתי תמחשב השאלה שלי היא האם אני יכול להוסיף אחד נוסף? אם יש איזו דרך לבדוק חוץ מלפתוח את המארז אז הייתי שמח לדעת ... כמו כן רציתי לשאול מה לקנות? איך לבחור את הכונן החדש? התקציב שלי הוא עד 300 שקל ורצוי פחות אני אסתפק בעוד אפילו 60 ג'יגה

    • 9 תגובות
    • 868 צפיות
  3. שלום יש לי בעיה. יש לי דיסק און קי, ובתוכו יש קבצים חשובים. אתמול חיברתי אותו למחשב והכל היה בסדר. היום כשחיברתי אותו וניסיתי לפתוח אותו ולראות את הקבצים - קיבלתי הודעה - שהכונן לא תקין והוא רוצה לאתחל אותו. אם אני אאתחל אותו אז ילכו הקבצים. האם יש דרך שאני אוכל לשמור על הקבצים??? חשבתי אולי להוריד תוכנה שיודעת לשחזר קבצים שנמחקו ואז לאתחל את הדיסק און קי - ויהיה אפשר לפתוח אותו ובסוף לשחזר את הקבצים שנמחקו באתחול זה אפשרי?? והאם יש דרך יותר טובה?? תודה רבה לכל העוזרים.

    • 4 תגובות
    • 868 צפיות
  4. Started by teh1archon,

    שלום, מתלבט בין Samsung 840 Series 2.5'' 250GB לבין Transcend TS256GSSD320 (256GB) (ההפרש במחיר הוא 5 שקל סה"כ) אין לי מושג איך Transcend בתחום הSSD (אף פעם לא קניתי מוצרים שלהם אבל אני יודע שהם טובים) מצד אחד ואני סומך על סאמסונג בעיניים עצומות מהצד השני. וגם תוספת של 6GB ב5 שקל משנה את היחס העלות\נפח בצורה לא קטנה. יכול לשקול גם בשדרוג של 50 שקל לקחת Transcend TS256GSSD720 באותו נפח אבל לא בטוח שמוכן להשקיע 990 ש"ח בכונן. ועוד שאלה, מה זה חיבור mSATA והאם הוא עדיף על פני SATA3? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 868 צפיות
  5. Started by IlanF,

    אשמח להמלצה לקשיח חיצוני, משהו כמו 1TB או 1.5TB, תלוי בהבדל במחיר בינהם גודל לא כל כך משנה, אבל יש העדפה ל-2.5" הכונן ישמש באופן כמעט בלעדי לגיבוי לכן יש העדפה לכונן שמגיע גם עם תוכנת סנכרון שתוכל לגבות לי תיקיות ספציפיות באופן אוטומטי לכונן החיצוני. אני מחפש משהו עד 400 ש"ח אפשר לחרוג מעט אם זה שווה את זה. בנוסף עוד שאלה קטנה, אני רואה שהרבה מהכוננים החיצוניים מגיעים רק עם חיבור USB 3. החיבור תואם לאחור? זאת אומרת שאם אני מחבר את הכונן לחיבור USB2 הוא יעבוד? (אני מודע לזה שהעתקה ממנו/אליו תיהיה איטית יותר) תודה

    • 2 תגובות
    • 868 צפיות
  6. http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=DVDSMAXIM500 מה אתם אומרים?

    • 5 תגובות
    • 868 צפיות
  7. Started by IDAN AMRAM,

    טוב אז שלום לכולם! הצורב הרגיל שלי התחיל לזייף (בקושי נפתח, שורט דיסקים..) אז אני צריך צורב חדש (DVD מן הסתם) התקציב לצורב הוא בערך 400 ש"ח +- אז.. על מה אתם ממליצים? אם אפשר אז גם קישור לאתר שם מופיע הצורב.. תודה מראש לכולם!

    • 8 תגובות
    • 868 צפיות
  8. Started by bad-sector,

    שלום רב, אני מעוניין לרכוש צורב DVD ולאחר שחרשתי את הפורום מצאתי כי NEC3500A זהו אכן הצורב הבא שלי... ואז יצא ה 3520 שלכאורה טוב יותר כי יש לו מהירויות גבוהות יותר.. אבל ממה שאני רואה ה f/w כולם מתעסקים רק ב 3500 והוא המוצלח... מה עדיף מבין שניהם לקנות? את החדש או את הישן עם התמיכה ? תודה...

    • 3 תגובות
    • 868 צפיות
  9. Started by zag_zag,

    יש לי מחשב ישן (פנטיום 1 100) שהחלפתי לו את ההארד-דיסק, מ-0.5GB ל-2GB. הכונן מזוהה ע"י המחשב ללא כל בעיה, מלבד העובדה שהוא מזוהה כ-Slave, למרות שהג'מפר (של הכונן) נמצא על Master. ניסיתי את כל שאר האפשרויות לג'ימפור (Slave, Cable select) ובשתיהן הכונן לא זוהה בכלל. הכונן עצמו תקין, הכבל תקין, אבל עדיין לא מזוהה ע"י המחשב כ-Master. יש איזשהי דרך לאתחל את המחשב דרך כונן שמוגדר כ-Slave? אולי דיסקט אתחול או משהו בסגנון?

    • 1 תגובה
    • 868 צפיות
  10. Started by Jack_g,

    יש באפשרותי לקנות את דני הסוגים הנ"ל DVD+R X16 עם קוד YUDEN000-T03-00 DVD+R X16 עם קוד MCC-004-00 DVD+R X16 עם קוד MCC-003-00 מה יותר איכותי? יש לי צורב POINEER 212 תודה.

    • 7 תגובות
    • 868 צפיות
  11. Started by m1ke,

    שלום, האם יש כאן מישהו שהרכיב לעצמו מערכת NAS בייתית ויכול לחלוק בניסיון? אני רוצה להרכיב מערכת NAS בייתית בעלת המאפיינים הבאים: - קירור פסיבי - עד 1 טרה בייט מקום (עם אפשרות לRAID בעתיד) - כרטיס רשת ג'יגה - צורב DVD - מע' הפעלה פתוחה או סגורה. - תקציב של עד 1500 שקל. האם זה אפשרי בגבולות התקציב? ואם כן למישהו יש מקורות מתאימים? תודה.

    • 0 תגובות
    • 868 צפיות
  12. לפי ההארדיסק יש לי 44 גיגה פנויים אבל אם אני בודק כמה תופסים הקבצים על האארדיסק אמור להיות לי 80 גיגה פנוי עשיתי דיפרג מלא פעמים - עשיתי ניקוי דיסק עם שלל תוכנות משהו פה מוזר... אומנם ההארדיסק מפוצל אבל לא אמור להיות חסר יותר מ3-5 גיגה לא 40

    • 9 תגובות
    • 868 צפיות
  13. Started by noodle,

    שלום לכם, רק רציתי ליידע שיש קופון של My Passport Essential 500GB ב-329 ש"ח, נראה לי דיל סבבה סה"כ. http://www.buy2.co.il/Center/DailyDeal/Index/0189762d-5643-46d4-b220-a5492c341a7d?referrer=mailchimp&utm_source=BUY2+Daily+Deal+-+Center&utm_campaign=c6ed923104-Buy2_-1_24_09_12_Center+06AM&utm_medium=email

    • 0 תגובות
    • 868 צפיות
  14. Started by yz101,

    קניתי לפני כחודש וחצי דיסק 250GB, SATA2 16MB 7200RPM. אחרי כשבוע של בעיות משונות, סרקתי וגיליתי בו סקטורים פגומים. ע"י שימוש בSEATOOLS ביצעתי תיקון (החלפה של סקטורים פגומים מן הספרים). אחרי מספר ימים נוספים, שוב קרסה מערכת ההפעלה ושוב בסריקה נמצאו סקטורים פגומים. ביום חמישי האחרון, מימשתי אחריות והחליפו לי את הדיסק בחדש מדגם זהה. בחנות ביצעו סריקה בקודם ומצאו שהוא אכן פגום, וליתר בטחון, בדקו לי גם את החדש ובו כמובן לא נמצא ולו סקטור אחד פגום. הגעתי הבייתה, התקנתי מערכת הפעלה, כדי לגלות הערב, שוב בסריקה, כבר לאחר 4% שיש בו כבר סקטור פגום. הלוח שלי הוא 965P S3 של GIGABYTE. מה לעשות? מדוע ממשיכים להיווצר לי סקטורים פגומים? מיותר לציין שבערך כל פעם שזה קורה, אני נאלץ להתקין מ…

    • 1 תגובה
    • 868 צפיות
  15. ה HP EX490 MediaSmart Server נראה לי מנצח. כרגע יש לי qnap 409 pro ואני לא מאוד מרוצה. הוא עלה בערך כמו זה (550$ לפני כוננים) ומעבר ל: איטיות (קורא 15MB/s~ כותב ב 7MB/s) מעבד ה marvel (והלינוקס שהוא מריץ) ובעיות השתנקות קשות בהזרמת ווידאו הוא מלא כמעט לגמרי (raid5 על ארבע טרה) חשבתי על לבנות RAID5 לבד אבל עם אני מוצא משו במחיר טוב אני מעוניין ב HP. יש מצב למצוא בארץ? האתר של HP שלך אותי ל computerland (או באג, שאפילו לא ניסיתי) אבל לא ראיתי שם...

    • 3 תגובות
    • 867 צפיות
  16. Started by kobipk,

    שלום לכולם ברצוני לרכוש כונן קשיח חדש בנוסף לאחד קיים לוח האם שלי הוא ASUS STIKER II EXTREME השימוש שלי הוא למשחקים סרטים ואיחסון של קבצים עדיפות שלי היא שקט ומהיר 500G,640,1T תודה רבה לעוזרים בדבר נ.ב עם יש צורך לחרוג טיםה אז אפשרי

    • 5 תגובות
    • 867 צפיות
  17. Started by avivlyaviv,

    כדאי לצרוב במהירות X16? הבנתי שכמה שיותר מהר ככה יש סיכוי ליותר בעיות לא או שזה אורך חיים? ו50שקל ל25 דיסקים של סליבר לין (טיאון) X16 זה מחיר סביר?

    • 2 תגובות
    • 867 צפיות
  18. Started by zuq,

    חיברתי היום דיסק נוסף 20G של WD,בעזרת data lifeguard tools(של WD) אני רוצה לפרמט אותו למחיצת fat 32 איזה cluster size לבחור? 8k/16k/32k

    • 1 תגובה
    • 867 צפיות
  19. Started by nils,

    יש לי דיסק און קי של סאןדיסק 4 גיגה. פירמטתי אותו (לNTFS) והסרתי את כל הדברים שהיו עליו של סאןדיסק, עכשיו הוא כמו דיסק און קי רגיל שפותח כונן אחד. הבעיה היא שאם אני מחבר אותו למחשב שלי (ויסטה) או למחשב אחר (XP) לחיצה כפולה לא פותחת אותו ורק עם כפתור ימיני -> סייר אפשר לפתוח אותו. מה לעשות? תודה!

    • 1 תגובה
    • 867 צפיות
  20. Started by יניב קופר,

    יש לי כונן ide ואני רוצה להוסיף כונן אבל בחיבור sata האם זה אפשרי יש לציין שהלוח שלי תומך עכשיו השאלה השנייה שלי האם אני יכול לקנות sata2 למרות שיש לי חיבור של sata 1

    • 3 תגובות
    • 867 צפיות
  21. Started by *Roe.S,

    שלום, אני קונה מחשב חדש ואני מתלבט איזה צורב DVD לקנות... בגדול במחשב הוכחי יש לי צורב DVD LG gsa-4163B (הישן יחיסית, הפיסקו לייצר אותו) שאני מרוצה ממנו עד הגג, אף פעם לא עושה בעיות ופשוט איכותי... עכשיו, איך הצורב LG GSA-H62 י?? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_933_1147&products_id=18463 ביקורת טובות? איכותי? המחיר בסדר בפנדה? (שם אני קונה את המחשב)

  22. Started by Dj_Gal,

    שלום אני רוצה לקנות דיסק קשיח חדש ומהיר WD Raptor - 36GB - 10,000RPM - S-ATA וכבר יש לי WD 800JB רגיל IDE ואני רוצה לעבוד עם שניהם במקביל כלומר שעל הWD Raptor - 36GB - 10,000RPM תרוץ המערכת הפעלה ועל הWD 800JB אני ישים סרטים,קבצים וכו .. עכשיו לשאלתי איך אני בונה לי מערכת כזו ששני ההרדיסקים עובדים במקביל אחד IDE השני S-ATA כלומר איך אני מגדיר כל אחד מההרדיסיקים ומה החסרונות ברעיון הזה.. תודה

    • 5 תגובות
    • 867 צפיות
  23. Started by guyfaran,

    אהלן, בעזרתכם הגעתי להחלטה להחליף את הSSD בעצמי, עכשיו נותר לי להחליט איזה כרטיס. המחשב הוא hp pavilion 14 al001nj וכרגע יש לו -||| sandisk ssd x400 m.2 128gb sata. מבקש את עזרתכם.

    • 1 תגובה
    • 867 צפיות
  24. Started by NeptuneMB,

    שלום לכולם, אני משתמש בווינדוס ויסטה 64BIT. ניסיתי לעבוד עם התוכנה של partition magic אך היא לא עובדת בווינדוס ויסטה. יש למישהו מושג איך מעבירים (בעזרת תוכנה/או דרך הווינדוס) 100G מכונן C למחיצות אחרות ? *עשיתי חיפוש ולא מצאתי משהו* תודה רבה,מוטי.

    • 11 תגובות
    • 867 צפיות
  25. זכרונות DDR4 עדכניים, יפים וזריזים מבית המותג הנודע Crucial בירכו את פנינו בדוכן הרשמי של חברת מיקרון בתערוכת CES 2020 - ולצידם גם כונן ה-SSD החיצוני הראשון שלה לכתבה

דיונים חדשים בפורומים