עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by diablo4u,

    תקציב - ראיתי שהמחירים נעים בין 650 ל750.. אין לי בעיה עם זה.. הממ אני מתלבט בין sata לide... כרגע לפי מה שראיתי הכי משתלם לי לקחת את ה200 ג'יגה של wd 8mb catch 7200... ב690 שקל מפנדה ורק בגלל שיש לזה 3 שנים אחריות... אין כזה הבדל בין סאטא לרגיל נכון? תייעצו לי כאן על כונן אחר או שתגידו לי שזה מתאים...

    • 6 תגובות
    • 872 צפיות
  2. Started by Wile E Coyote,

    שלום לכולם. אני חייב להודות קודם שאני לא גולש קבוע בפורום הזה, אבל אני אשמח אם תעזרו לי, אם יש לכם זמן לענות... אני מקווה שהגעתי לפורום הנכון. ראשית קצת רקע: מדובר באחד המחשבים שיש לי בבית (יחסית ישן): פנטיום 3, 733Mhz. לאחרונה שידרגתי לו כמה רכיבים: הרכבתי בו דיסק קשיח (שעבד בעבר על מחשב אחר בבית, משמע לא חדש) בנפח של 60 ג'יגה (במקום 20 ג'יגה שהיה באותו מחשב עד היום) והוספתי זיכרון של 128M (בנוסף לשניים נוספים של 128M שהיו עד היום). יש לציין שכל שלושת הסלוטים הקיימים על הלוח תפוסים על ידם, לכל הזכרונות מהירות שווה (133Mhz) וכולם של אותה החברה (HP). הבעיה: לאחר שהתקנתי Windows XP והתחלתי להריץ התקנות נוספות, שמתי לב שהמחשב מגיב מאוד לאט (ממש זוחל בכבדות). ניסיתי לעשות כל…

    • 5 תגובות
    • 871 צפיות
  3. אני מחפש לקנות כונן ד.ו.ד למחשב נייד ואם אתם מכירים חנויות זה יהיה אחלה... עדיפות לאיזור הצפון תודה מראש...

    • 3 תגובות
    • 871 צפיות
  4. Started by Noybee,

    שלום לכולם, אני מעוניין לקנות הארד דיסק חיצוני אשר יוכל "לצלם" את ההארד דיסק הפנימי שלי כל פרק זמן (ביוזמתי או שלא), כך שבתרחיש שקורה לי משהו רע למחשב אני אוכל: 1. להעלות את מערכת ההפעלה מההארד דיסק החיצוני 2. לפרמט את ההארד דיסק המקורי ("הפגוע") 3. לשפוך לתוכו את הצילום העדכני ביותר שמצוי בהארד דיסק החיצוני. 4. המחשב עולה מהפנימי המשוחזר כאילו כלום לא קרה. אשמח להמלצות לגבי מפרט ההארד דיסק החיצוני ותוכנת הגיבוי מתאימה סכום להשקעה ~500 שקלים. אגב הבנתי שיש תוכנות חינמיות טובות. שנה טובה

    • 3 תגובות
    • 871 צפיות
  5. קודם כל כותרת יותר תמציתית מזה לא יכולתי לחשוב אז אם יש הצעות - תתקבלנה בברכה עכשיו לנושא. כשאני רואה סרט מתוך דיסק (פורמט VCD , DIVX, XVID לא משנה), אז אני יודע שיש קצב קריאה מסויים שהמחשב צריך לקרוא מהדיסק. אני גם יודע שהוא בדרך כלל לא עולה על 1500KB\S. אני גם יודע שמהירות הקריאה X40 היא בערך 6MB\S וסידירומים של היום יודעים לקרוא אפילו יותר מהר. עכשיו השאלה שלי היא למה כאשר אני רואה סרט מהסידירום אז הסידי מסתובב במהירות שיא ?? למה הוא לא מסתובב בדיוק במהירות שתיתן את קצב הקריאה הדרוש? תודה לעונים

    • 2 תגובות
    • 871 צפיות
  6. Started by nesber,

    1)מה זה s.m.a.r.t? 2) מהם ההבדלים בין סוגי הכבלים השונים(60,80..)? 3) האם בכל סוגי הכבלים ניתן לחבר שני כוננים ב cable select? 4) האם ניתן לחבר סידירומים על cable select? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 871 צפיות
  7. Started by אסף ס,

    שלום התחדשתי בAcer S3 שהגיע עם SSD 20GB וHDD 500GB איך מתקינים/ מגדירים אותם לעבוד יחד במרכת היברידית? תודה

  8. Started by oorlevi,

    יש לי מחשב ישן (מפרט בצד) יש לי הארד דיסק ישן 20GB שמתאים למחשב אני רוצה להוסיף אותו ולא מצליח.. ניסיתי כמעט את כל הג'מפורים! דרך אגב אין בו SL יש לו רק מאססטר cs ו- pk. ניסיתי גם להוציא את שלי לגמרי ולחבר אותו כמאסטר ולא הלך! המחשב עולה חצי ועושה ארור אה מן מקף מהבהב.. צריך לעשות עוד בדברים וביגלל זה הוא לא עולה? להגדיר בביוס אולי? אם כן איך עושים את זה? חייב עזרה כמה שיותר מהר תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 871 צפיות
  9. Started by amrios,

    שלום יש לי מחשב PC עם כונני דיסק רגילים (WD) את הלימודים שלי במגוון הנושאים אני מתרגל על מכונות וירטואליות (VMWARE) הבנתי שכונן SSD יכול לעזור בביצועים. נכון לעכשיו זה די זוחל. האם יהיה שיפור בביצועים של הפעלה של התחנות הויטואליות גם אם הכונן SSD הוא משני ולא ראשי? כלומר, אני לא מתכנן להתקין את מערכת ההפעלה על הדיסק הזה, אלא רק להעתיק את קובצי המכונות הוירטאליות עליו. עלי לציין שהמחשב קצת ישן ועובד עם SATA II בלבד. אשמח לשמוע את דעתכם אם ההשקעה כדאית בדיסק כזה לצורך שיפור הביצועים? תודה רבה אמיר

    • 1 תגובה
    • 871 צפיות
  10. שלום, יש לי הרד דיסק חיצוני של Maxtor Basic Desktop Storage בד"כ הוא מחובר למחשב של אבא שלי, ועובד ללא בעיה, בעבר השתמשתי בו במחשב שלי, ללא בעיה. היום חיברתי אותו אל המחשב, והוא מסרב להעתיק אליו קבצים. ומראה את ההודעה המצורפת. אני יכול להעתיק קבצים ממנו אל המחשב, ומייד להעתיק את הקובץ חזרה את הכונן. אני יכול להעתיק קבצים מהמחשב לכוניים ניידים אחרים (נגן MP3, כונן FLESH, כרטיס SD) אני יכול להעתיק קבצים מכונן נייד אחר אל ההרד דיסק הנייד... אשמח לעזרה [attachment deleted by admin]

  11. סמסונג מעניקה לנו הצצה קטנה ליכולות של טכנולוגיית האחסון מהעידן החדש שלה, בזמן שבאינטל מתכוננים להשקת מוצרים ראשונים בתצורת DIMM לכתבה

  12. Started by J.Dog-Christ,

    אהלן, קיבלתי היום את הWD2500KS השני שלי במספרו, כאשר אחד כבר מחובר אצלי ועובד כמה חודשים, ואפילו כמעט מלא עד 100% ;D כעת השאלה הנשאלת היא, לפרמט, לחבר את שניהם ולעשות RAID , או פשוט לחבר את השני, לפרמט אותו ככונן נפרד ולהמשיך את חיי כרגיל? אני סובל מאוד מחוסר BANDWITH בין ההארד דיסק לשאר הרכיבים האמת, והמון פעמים יוצא שההארד דיסק הוא הרכיב שמעקב אותי בתהליכים, לכן שקלתי את הRAID מראש. אשמח גם למין טבלאת חסרונות \ יתרונות, ולסיכון קצרצר לכמה מסוכן זה RAID מבחינת איבוד מידע וקריסת מערכות, שכן מכך אני דואג הכי הרבה. תודה, יום טוב וחג שמח לכל חברי הפורום!

    • 1 תגובה
    • 871 צפיות
  13. Started by sofix4,

    יש לי דיסק קשיח SATA שמוגר כראשי, ועליו מותקנת מערכת ההפעלה. בנוסף, פירקתי את המחשב הישן ויש לי דיסק קשיח IDE, השאלה אם החיבור שלו בנוסף לSATA יאט את המערכת? או שאין שום השפעה?

    • 2 תגובות
    • 871 צפיות
  14. ST3500320AS SEGAT 500G הומלץ לי לעשות בדיקת STRESS להרדיסק יישר שאני מתקין אותו במחשב לגלות בעיות כבר לפני .... 1) איזה תוכנה אני צריך בכדי לעשות את הבדיקה ? 2)אפשרי גם QUICK FORMAT , או שמומלץ לעשות פורמט מלא ? (XP PRO) עכשיו לבעיות .... 1) למה ב"HEALTH" הוא מראה צהוב ? מה שאומר שייתכן ותהיה בעיה בעתיד ..... ציתות מהאתר : http://www.hdtune.com "If the parameter is highlited in yellow it means that the parameter almost reached a critical value. At this point it is highly recommended to check this parameter regulary to see if the value becomes worse. If the parameter is highlited in red it means that the parameter has reached a critical value. In t…

    • 0 תגובות
    • 871 צפיות
  15. דיסק של MEMOREX, עם ID כנראה של CMC, נצרב לפני שנתיים (וחודש). הדיסק פיזית נשמר מעולה, אין עליו אפילו שריטה אחת. בתכלס, הסרט שצרוב עליו קריא, הטעינה לוקחת קצת זמן וגם לוקח לו כמה שניות אם אני רוצה לקפוץ לקטעים באמצע הסרט... הסריקה לא קצת מוגזמת : ??? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 871 צפיות
  16. Started by matvey99,

    יש לי דיסק קשיח נייד של סמסונג של 1TB , כרגע יש יותר מ 600 GB פנוי על הקשיח אבל כשאני מנסה להעביר סרטי HD ששוקלים הרבה זה תמיד כותב לי THE FILE IS TO LARGE FOR THE DESTENATION FILE SYSTEM ... הבנתי שאני צריך לשנות את ה FILE SYSTEM שלי מ FAT32 ל NFTS בשביל להעביר קבצים יותר גדולים מ 4 GB אבל כשאני כותב את הפקודה ב CMD CONVERT J: /FS:NFTS זה רושם לי CONVERTION FROM FAT32 VOLUME TO NFTS VOLUME IS NOT AVAILABLE

    • 1 תגובה
    • 871 צפיות
  17. Started by gshhar,

    אני מעוניין לקנות צורב DVD של פלקסטור אבל אני כל הזמן שומע שכדאי לחכות לטכנולוגיה החדשה שאמורה לצאת. מהי בדיוק הטכנולוגיה הזאת ומה היא תתן וגם במהירות הקיימת היום כמה זמן לוקח לצרוב סרט DVD וגם מה ההבדל בין DVD+R לבין DVD-R?

    • 1 תגובה
    • 871 צפיות
  18. לאחרונה רווחת הדעה (מפי מומחים דוקא), שלפיה אין טעם לעשות פרטישן ולחלק את הדיסק למספר חלקים, אלא עדיף לעבוד על דיסק שלם, ללא פרטישן. לפי דעה זו, הסיבה המקורית שבגללה נאלצנו בעבר לחלק את הדיסק למספר חלקים, היתה בשל מגבלות חלונות 98, שלא היתה מסוגלת לזהות דיסקים גדולים. עתה ב-XP אין בעיה כזו, ויש שטוענים שחלוקה של הדיסק למספר חלקים רק פוגעת בביצועים ובמהירות קריאת הקבצים. האם אכן כך הדבר ? האם עדיף היום לעבוד על דיסק שלם, ללא פרטישן למספר חלקים ? הייתי שמח לשמוע מה דעתכם בענין.

    • 2 תגובות
    • 871 צפיות
  19. Started by ofir667,

    אני יוצר כונן עם הDeamon Tools או Alcohol 120 ואני לא יכול לראות את הכונן במחשב שלי?

    • 4 תגובות
    • 871 צפיות
  20. Started by omrit,

    שלום, ברשותי 2 כוננים קשיחים. ה F1 של סמסונג (1TB) ועוד דיסק נוסף של סמסונג 320GB. אני משתמש בעיקר במחשב בשימושים גרפים- solidworks, maxwell ועוד. רציתי לשאול באיזה כונן עדיף להתקין את מערכת ההפעלה ובאיזה כונן את התוכנות, או בקיצור מה להתקין איפה... חשבתי להתקין את מעכת ההפעלה בהארד דיסק הקטן, אך אני אקבל ביצועים טובים יותר במערכת אם הוא יהיה על הגדול והמהיר יותר. אני אשמח לעזרה

    • 3 תגובות
    • 871 צפיות
  21. Started by dovk,

    ברשותי לוח אם של GIGABIT וישנם 2 סוגי חיבור האחד של SATAII 6 כניסות ועוד 2 כניסות עבור GSATAII למה משמש החיבור הנ"ל שאלה נוספת האם קיים כבל מפצל למתח של הSATAII ע"מ שאוכל לחבר עוד דיסק קשיח כמו שישנם בכבלים הסטנדרטים ? לתשובה אודה

    • 2 תגובות
    • 871 צפיות
  22. Started by mystikal,

    שלום לכולם קניתי היום צורב דיוידי של נק3500 ניסיתי לצרוב איתו דיסק מידע על מדיה של princo בעזרת נרו 6 הוא צרב לי את המידע על הדיסק והודיע שהכל בסדר אבל המחשב ממש ממש מתקשה לקרוא את הדיסק, הוא בקושי מזהה אותו בכונן ורק כעבור כמה דקות נותן גישה לספריה ואחרי זה שוב מתחיל לחשוב וחוזר חלילה מה נראה לכם הבעיה? הצורב , הדיסק או התוכנה? איך אפשר לדעת ומה נראה לכם שאפשר לעשות ?

    • 11 תגובות
    • 871 צפיות
  23. Started by mtn9,

    אני רוצה לקנות מחשב חדש בKSP ואני לא יודע איזה דיסק קשיח לקחת!!! זה המחיר דיסק קשיח WD תראו http://ksp.co.il/hmain.php?uin=4210 וזה המחיר דיסק קשיח של סיגייט http://ksp.co.il/hmain.php?uin=3620 סיגייט גם נותנים 5 שנות אחריות וגם יותר זולים.. אני רק רוצה לדעת עם הדגם הזה של סיגייט איכותי כמו WD כי זאת גרסת הAAKS שלהם עם אתם שמים לב... ועוד שאלה סיגייט יותר שקטים גם? תודה

    • 2 תגובות
    • 871 צפיות
  24. Started by Guy232425,

    נגיד יש לי סרט AVI שמקודד ב-DIVX (לא סרט שמוגן בזכויות יוצרים....). איך אני צורב אותו כסרט DVD למדית DVD-R, כך שאוכל לראות אותו בנגן DVD שלא תומך ב-DIVX? האם מדיית DVD-R5 מוגבלת להכיל סרט שאורכו שעתיים?

    • 2 תגובות
    • 871 צפיות
  25. Started by GeForce,

    מחיצה של עד 15GB אני מתכוון להתקין על המחיצה מערכת הפעלה ותוכנות.

    • 6 תגובות
    • 871 צפיות

דיונים חדשים בפורומים