אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם ברשותי פנטיום 4 2.9ghz זיכרון 512 ויש לי לוח אם של abit vi7 אשר יש עליו 2 חיבורי sata. רכשתי כונן קשיח סמסונג hd103sj 1000 gb ברצוני להתקין את הווינדוס xp על כונן הsata על מנת שמערכת ההפעלה כמובן תעבוד יותר מהר ולא דרך כונן ide גם כאשר התקנתי את הווינדוס על כונן הide ,ואת הsata כמשני , הbios לא מזהה כלל את כונן ה sata שלי אודה לכם על עזרה דחופה בנושא ליאור
-
- 2 תגובות
- 873 צפיות
-
-
איזה חברה אתם ממליצים? Samsung Maxtor Seagate Western Digital Hitachi איזה חברה עדיפה לפי דעתכם מה שאני רוצה לקנות זה 80GB SATA 2 עכשיו איזה חברה עדיפה יותר כולם כמעט באותם מחירים ועוד משהו מה עדיף SATA 2 או SATA רגיל?
-
- 2 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שתי שאלות. א)יכול להיות שכונן קשיח כמו זה שפה למטה ימכר ב370 שקל?כי אני עומד לקנות אותו וזה פשוט נראה לי מוזר. אני לא מבין במיוחד אז יכל להיות שזה נורמלי לגמרי-אם ככה פשוט תתעלמו מהשאלה הזאת. כונן קשיח WD2500KS Western Digital יצרן - Western Digital ממשק SATA II 250 GB 16MB BUFFER 7200 RPM 3 שנות אחריות! ב)יש לי לוח אם מדגם-p4x400-8235 אין לי מושג מאיזה חברה :s05: הלוח הזה תומך SATA 2???(ולחפרנים שביניכם-כן אני יודע שאין כזה דבר SATA 2 אבל זה אכפת לי במיוחד)
-
- 5 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שלחתי היום את המחשב שלי לתיקון כי ההארדיסק עשה המון רעשים נהרגע שקניתי טותו,בקיצור התקשרו אלי עכשיו מהחנות ואמרו לי שזה לא בעיה בהארדיסק וזה הדגם לי זה נראה מוזר שWD ימכרו הארדיסק כל כך מרעיש...הדגם של ההארדיסק הוא WD 1002 FAEX 1TB SATA 3-BLACK הדגם הזה באמת עושה כל כך הרבה רעש לפעמים אי אפשר להיות עם המחשב באותו חדר(במיוחד אם אני עושה סריקה של האנטי וירוס ) כי הרעש בלתי נסבל?וגם הם אמרו לי שאם אני רוצה הם יכולים להחליף לי לחברה אחרת שקוראים לה Hitachi השאלה אם היא טובה כמו WD ושווה כמו ההארדיסק של WD כי ההארדיסק ששילמתי עליו עולה דיי הרבה ואני לא רוצה שיחליפו לי להארדיסק יותר זול ובסוף שילמתי יותר על הארדיסק שהוא זול. בבקשה תענו לי כמה שיותר מהר כי צריך להחזיר להם תשובה…
-
- 2 תגובות
- 873 צפיות
-
-
במחשב מחוברים שני HDים, אחד SATA, והשני IDE רגיל בן כמה שנים... האם מומלץ להשאיר או לנתק את הHD הישן (IDE)? יש לזה השפעה על הביצועים? אני אוכל להסתדר בלעדיו אבל מה אתם אומרים? המפרט המלא בצד... תודה.
-
- 4 תגובות
- 873 צפיות
-
-
היי יש אפשרות לפרמט את הדיסק הקשיח שלא דרך ההתקנה של מערכת הפעלהXP , הכוונה לפירמוט מהבוט עם תוכנה
-
- 2 תגובות
- 873 צפיות
-
-
[table][tr][td] [/td][td]שלום. יש לי במחשב מין מתאם כזה שהוא מתחבר ל 2 חיבורים SATA וחשמל ויש לו ביציאה חשמל ו 2 חיבורי ESATA (תמונה) עכשיו אני צריך לחבר לזה דיסק קשיח ואין לי כבל ESATA וגם נראה לי שהוא לא יתאים לחיבור בדיסק. השאלה שלי כזאת: אם אני אקנה כבל ESATA לSATA ויחבר דיסק למחשב דרך מתאם הנ"ל האם תהיה לי מהירות העברת נתונים ירודה כמו SATA1? או שעדיף יותר לקנות כבל SATA לSATA ארוך ולחבר דיסק ישירות ללוח אם ולא להשתמש במתאם הנ"ל? [/td][/tr][/table]
-
- 4 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שלום לכולם. לאחר שבחצי שנה האחרונה הלכו לי שני כוננים קשיחים (בשני מחשבים שונים) וגרמו לי להמון עבודה בשחזור החלטתי לעבור לraid מכיוון שאני משתמש ב Intet Rapid Storage לא ציפיתי לביצועים מאוד טובים אבל גם לא ציפיתי למהירויות קריאה של 20MB/s ומהירויות כתיבה של 5MB/s במקרה הטוב כבר DOK מהיר יותר מזה.... בקיצור, אני ממש מבואס ואין לי כוח להתקין שוב את כל המערכת מחדש... למישהו יש רעיון איך לשפר את הביצועים בלי להתקין מחדש? אני אובד עצות. המפרט שלי: מעבד: i3 2100 זכרון: 2x 4GB כוננים קשיחים: 3x seagate 1TB 64MB chache מערכת הפעלה: winsows 8 x64 pro
-
- 4 תגובות
- 873 צפיות
-
-
מה אמצעי האחסון המומלץ לגיבוי מידע חשוב ? זה לגיבוי מידע של משרד ליעוץ מס.
-
- 12 תגובות
- 873 צפיות
-
-
אני רוצה להשתמש במחשב לעריכת וידאו שאני מצלם במצלמת Mini DV ברשותי, ובשביל זה אני מתכוון לקנות הארד דיסק חדש בנפח של 160-250 גיגה. אני לא בטוח אם אני צריך לקנות הארד דיסק עם ממשק ATA100, או לוותר על כל העסק. למה? המחשב נרכש לפני כחמש שנים, וזה המפרט: P4 1700 768 MB RAM DDR (מאמין שהזכרון לא כל-כך רלוונטי לעניין...) לוח אם תוצרת אינטל מדגם "בילינגס" מן הסתם, אני יודע שההארד דיסק הנוכחי שלי מתחבר עם כבל IDE, אבל האם כוננים עם ממשק ATA 100 זה מה שאני מחפש? כמו כן, אני מתכוון לרכוש הארד דיסק תוצרת WD, פשוט כי זכור לי שיש להם שם טוב. האם כיום יש יצרנים יותר מומלצים מבחינת איכות המוצרים, אחריות ומחיר?
-
- 11 תגובות
- 873 צפיות
-
-
לאור ריבוי החברות בשוק בזמן האחרון אני מניח שעדיף להתרכז בחברות היציבות והותיקות ששרדו בזכות לאורך השנים ... MAXTOR WD segate ( מקווה שרשמתי בלי טעות ) הלוח שלי תומת ATA133 אך לא SATA יש לי גם שאלה אם יש הבדלים רציניים בין ATA100 ל 133 ? מחפש HD 80GB יציב, שקט, מהיר - מבחינת מהירות גישה , 7200RPM זה ברור מיותר לקנות פחות ואמין בסופו של דבר התקציב כפי שרשמתי 400 - 500 שח שזה המחירים הממוצעים בשוק של הנפח הזה
-
- 5 תגובות
- 873 צפיות
-
-
רציתי לדעת איזה הארד דיסק שוכן לו בתוך המארז... סדרת ברקודה? מישהו יודע?
-
- 1 תגובה
- 872 צפיות
-
-
-
בוקר טוב, אני מתכננת לקנות כונן קשיח חיצוני לאחסן את מאות הג'יגות של סרטים וסדרות שחנקו לי את המחשב. רציתי לשאול אם כונן קשיח יכול להתחבר לדיוידי כך שהדיוידי ממש יקרא ממנו את התוכן (כמו שקורה כשמחברים DOK פשוט?) מיותר לציין שברור לי ששניהם צריכים חיבורי USB. תודה ואחלה יום
-
- 2 תגובות
- 872 צפיות
-
-
יש לי שני כוננים זהים SEAGATE 250GB 16MB וכנן אחד SEAGATE 120GB 8MB אני רוצה לעשות RAID0 לשני ה250ים ואת ה120 להשאיר בנוסף כעוד מקום איחסון זה אפשרי להגדרות בביוס או בכלל? תודה.
-
- 10 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב נייד ישן יחסית שהלך לו הדיסק הקשיח החיבור שלו הוא IDE אבל יש מגבלה נוספת לפי מה שאמרו לי בHP ניתן לחבר ללוח אם שלי דיסק קשיח עד 120 GB בלבד. שאלה ראשונה מה יקרה אם אחבר דיסק קשיח של יותר מ120 GB האם הוא יזהה רק 120 או לא יזהה את הדיסק בכלל? שאלה שניה איפה ניתן להשיג דיסק כזה במחיר הגיוני? ביקשו ממני 500 ש"ח ומעלה תודה חזי
-
- 2 תגובות
- 872 צפיות
-
-
http://www.wdc.com/en/products/wdtv/ האם מישהו יוכל לבדוק אם כעת קיימת תמיכה בעברית?
-
- 6 תגובות
- 872 צפיות
-
-
300 שקל + - בין חצי טרה לטרה זיכרון. תסתכלו במפרט שלי בצד ימין , יש שם את ההארדיסק הנוכחי שלי, צריך שתיהיה התאמה ביניהם לא ? ואני מתלבט אם ללכת על פנימי או חיצוני, מה אתם אומרים ? תודה.
-
- 5 תגובות
- 872 צפיות
-
-
קנייתי זיכרון misro sd לפלא4 ג'יגה, אחרי פירמוט של הזיכרון בפלא (990 uk ) הוא מזהה רק 2 ג'יגה. הבעייה שעכשיו גם שאני מכניס את הזיכרון ישירות למחשב (נייד) הוא מזהה אותו 2 ג'יגה יש למישהו פיתרון ??? תודה
-
- 2 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שלום ! יש לי מחשב חדש מאתמול, התקנתי את וינדוס XP.. ויש לי רק בעיה אחת... משום מה שאני נכנס למחשב שלי זה מראה לי את כונן C עם 127GB ובכלל יש לי דיסק קשיח של 250... איפה נעלמו עוד 123 ג'יגה ? ולמה יש רק כונן אחד.. אני רוצה לעשות 3 (40,105,105) ומשום מה אין... ובדקתי במארז ובביוס זה כונן של 250 ג'יגה מאה אחוז... תודה על העזרה :'(
-
- 7 תגובות
- 872 צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח שעושה לי קליקים פה ושם ,ניסיתי לנקות מבחינה חיצונית ,ולא כל פעם הוא עושה את זה ,אבל כשהוא עושה את זה הוא מאט את המחשב בצורה לא נורמאלית ,יש דרך מסוימת לתקן (חוץ מהחלפת הלוח חשמל שלו או קניה מחדש של רכיבים ?) !
-
- 2 תגובות
- 872 צפיות
-
-
ישמש בעיקר לסרטים (700MB+) ותמונות HD (ישב על dock station) חשבתי לקחת את זה: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=6650&CatCode=399 קראתי עליו תגובות טובות יחסית לכל השאר בנוסף השנה נדפקו לי שני WD כך שדיי ירדתי מWD חשיבות עיקרית לאמינות (לא עוד DOA's) תודה.
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש לאחר שהאחרון נהרס בגלל ספק מתח לא תקין בזמן שזה קרה היו מחוברים למחשב 4 דיסקים קשיחים חיברתי את 4 הדיסקים אחד מהם עובד תקין ל 2 מהם המחשב מודיע שהם לא מפורמטים (אני יכול לשחזר את המידע) ובדיסק הכי חשוב (חוק מרפי) אין תגובה כלומר המחשב לא מזהה שחובר דיסק קשיח למחשב (לא ב windows , לא ב bios ולא בשום מקום אפשרי) . בדקתי במחשב אחר וכנ"ל , אין זיהוי . הלוח האלקטרוני שעל הדיסק מתחמם בצורה יוצאת דופן והדיסק לא משמיע קולות . לדעתי הלוח האלקטרוני מקצר. לפני שאני פונה לחברות לשחזור מידע (שבטח עולה הון תועפות) , אני פונה למי שיש דיסק קשיח מהדגם WD3200KS (של westren digital ) - לא AAKS . אני מוכן לקנות את הדיסק ב 500 ש"ח או לחילופין לתת דיסק קשיח 500GB AA…
-
- 4 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שלום חברים. ברשותי דיסק חיצוני שחור "3.5 G2 Series ,2TB, ורציתי לדעת האם אני יכול להשכיב אותו כשהוא עובד או שהוא חייב לעמוד?
-
- 3 תגובות
- 872 צפיות
-
-
מחפש הרד דיסק בטווח נפחים 320 +/- לוח האם שלי: Gigabyte GA-965P-DS3 Intel P965 LGA 775 מארז : Compucase 6A21 Black&Blue 400Watt המלצות? (אם אפשר לא יותר מ 250 ש)
-
- 8 תגובות
- 872 צפיות
-


