אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אם אני קונה כונן פנימי קשיח SATAII ואין לי מקום במארז כבר, והחלטתי לקנות לה מארז (20-30 ש''ח). איך אני מחבר אותו לממחשב כך שהוא יהיה מהיר כאילו הוא מחובר בפנים? זה מומלץ פתרון כזה? תודה
-
- 8 תגובות
- 875 צפיות
-
-
שלום אני מחפש צורב שיתמוך בכול הפורמטים הקיימים ,שיהיה מהיר כמה שאפשר,שיהיה מאוד מאוד שקט..בקיצור צורב מושלם חח.. ועוד עניין שאני צריך את עזרתכם.. ראיתי לאחרונה שיש גם כוננים אופטיים עכשיו השאלה שלי היא מה הטכנולוגיה הזאת והאם היא עדיפה? והאם קיים צורב אופטי? מקווה לעזרתכם,תודה.
-
- 6 תגובות
- 875 צפיות
-
-
שלום, אני צריך שתמליצו לי על הארדיסק חיצוני , USB2, שמסוגל לעבוד 24/7 ולהעתיק , למחוק, לגזור בלי סוף בלי לקרוס כל פעם. יש משהו שעומד בעומס הזה? החל מ500 ג'יגה עד 1000. 750 גם טוב. העיקר לא משהו מווסטרן דיגטל של הסדרת מייבוק הדפוקה שלהם. (יש לי אחד כזה של 500, הוא על הפנים, דפוק ברמות על, מקרטע, עושה רעשים, איטי, מה לא.. ) אגב, יש לציין שיש כבר שתי הארדיסקים חיצוניים מחוברים למחשב USB. עוד אחד לא יעמיס עוד יותר על הUSBים? (ואני לא מדבר מבחינת מתח, כי ברור שהוא מקבל עצמאית..) פעם שהיה לי מודם USB , הוא היה מקריס איתו הכל. היום יש לי מודם רשת.. או יותר נכון ראוטר-ככה שהבעיה די הסתדרה. * לא לציין הצעה של הארדיסק סאטה פנימי, כי אין לי כבר מקום בלוח ממזמן, ולא בא בחשבון להתחיל …
-
- 4 תגובות
- 875 צפיות
-
-
הוספתי לאחרונה הארד דיסק בתצורת SATA בנוסף לIDE שכבר היה לי במחשב ,כלומר יש לי פיזית שני כוננים לעניות דעתי(אני לא בטוח) יוצא שהIDE הוא מאסטר והSATA בעצם SLAVE אולי אני טועה פה... בכל אופן אני עתיד להתקין מערכת הפעלה חדשה XP או WIN7 רציתי לדעת האם זה משנה המיקום של מערכת ההפעלה?? או שכדי לעשות את הSATA שיהיה הראשי,או שהיום דברים כאלה לא משנים כבר?? תודה מראש לכל העוזרים המפרט שלי: Intel Core 2 Duo E6300 Mainboard Model P5L-MX אסוס זכרון 2.5 גיגה
-
- 3 תגובות
- 875 צפיות
-
-
היי, ראיתי בסטיקי המלצה על ST3500410AS אבל כשבאתי להזמין מהחנות הם טענו ש WD5000AAKS יותר אמין והמליצו עליו. מה דעתכם?
-
- 4 תגובות
- 875 צפיות
-
-
לא משנה תקציב..אני רוצה sata או IDE העיקר ד.קשיח הכי טוב וחזק. גם 3 או יותר שנים אחריות גם הוסיף מה דגם?
-
- 8 תגובות
- 875 צפיות
-
-
אני לא בטוח שהמחשב שלי חזק מספיק: P3 800 128MB 15GB (אין לי יותר מדי מקום פנוי בהארד דיסק בד"כ) פועל על WIN98 SE מה אתם אומרים?
-
- 8 תגובות
- 875 צפיות
-
-
אתמול הייתי אצל Cool Boy עשינו חור בגג.. כשהרכבנו את המחשב המאוורר הקידמי לא עבד טז בשמן שהמחשב פעל הוא התחיל להתעסק שם עם הכבלים.. ואז פתאום היה בזז כזה קטן ואחד הצ'יפים בהרדדיסק דלק והעלה עשן. אז השאלה שלו זה האם האחריות תכסה את זה ? ואולי הוא עוד יעבוד ? (פשוט לא רצינו לסכן עוד חומרה אז לא ניסינו לחבר אותו אחרי זה)
-
- 4 תגובות
- 875 צפיות
-
-
ספציפית המודעה הזו: http://www.yad2.co.il/Yad2/Yad2_info.php?CatID=3&SubCatID=0&SalesID=5730777 פניתי אליו, והוא טוען שיש לו המון דיסקים חדשים באריזות סגורות למכירה. פשוט לא יודע אם לסמוך ולקנות, למרות שהמחיר מאוד מאוד קורץ... מה אתם אומרים?
-
- 3 תגובות
- 875 צפיות
-
-
במחשב הנייד שלי מותקן HD בנפח 250GB במחיצה אחת (Primary) עם מערכת הפעלה מותקנת עליה (VISTA HOME PREMIUM), אני מעונין לחלק אותה ל-2 חלקים, אז השאלה שלי האם ניתן לחלק אותה בלי לפרמט ולהתקין הכל מחדש?
-
- 4 תגובות
- 875 צפיות
-
-
שלום לכולם לאור רכישה של xbox 360 חדש אני מחפש צורב dvd אשר מסוגל לצרוב בשיטת ה double layer העדפה היא לצורה פנימי הן מפאת מחיר והן מפאת נוחות. יותר חשובה לי איכות הצריבה מאשר מהירות, מצידי שייקח לו גם שעתיים לצרוב אבל שיצרוב טוב. (אני יודע שחושב גם איכות הדיסקים לכן אשקיע בדיסקים של Verbatim) צורבים ששמתי עליהם עין הם Asus 2014L1T או LG GH22NP20 או LG GSAH42N או LG GSA-H10A אם אתם מכירים צורב מוצלח יותר אשמח לשמוע. תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 875 צפיות
-
-
הבהרה: דבר ראשון קראתי את ה FAQ קניתי מחשב חדש עם הרדיסק 250GB SATAII ולוח אם 945 של Gigabyte יש לי בבית הרדיסק יחסית ישן ATA100 שאני רוצה לחבר אותו בנוסף כי יש תוכנות שמעדיפות לעבוד עם קבצים שמאוחסנים על כונן אחר מאיפה שהן מותקנות... השאלה היא האם לא תהיה ירידה בביצועים של המערכת כולה מכיוון שאני משתמש בהרדיסק ישן יחסית כMASTER של המערכת.... ההרדיסק החדש הוא עם 16 MB והישן עם 8 או אולי אפילו 2..:\. מה אומרים המומחים?
-
- 6 תגובות
- 875 צפיות
-
-
סיפור קצר, ובסופו השאלה אתמול צרבתי DVD (וורבטים MCC 004) ב-NEC 4550 שלי במהירות x8 (פעם ראשונה, עד עכשיו צרבתי תמיד על x16 אם זה משנה) לאחר הצריבה סרקתי את הדיסק, והתוצאה למרבה ההפתעה היתה גרועה למדי - ציון 38 עם קו צהוב אחד ועוד קו אדום (max היה בסביבות ה-50 אם אני זוכר נכון) to make a long story short, סגרתי את המחשב, אחרי כשעתיים פתחתי אותו שוב וסרקתי את אותו הדיסק מחדש - וקיבלתי תוצאה של 95! היום סרקתי שוב את הדיסק הזה, וגם הפעם התוצאה היתה 95 (אם כי השגיאה המקסימלית היתה 9 לעומת 5 אתמול) זה לא שאני מתקמצן על דיסק, אלא יותר מעניין אותי המקרה הכללי ומה לעשות להבא האם יכול להיות שהסריקה הגרועה יצאה במקרה, או בגלל משהו לא קשור? (לא רצו תכניות מיותרות ברקע) האם בגלל ששתי…
-
- 0 תגובות
- 875 צפיות
-
-
אני לא מצלייח לגרום ל COMOS לזהות כונני PATA (צורב( ה GIGARAID מזהה אבל ה COMOS לא... אני לא רואה את הצורב שמחובר דרך : CHIP IT8212 ב WIN וגם לא ב COMOS אבל כאשר המחשב עושה BOOT הוא מזהה את הכונן ב UDMA2 או משו כזה... איין לי מושג איך להשתמש בשני חריצי ה IDE שיש לי.... תודה לעוזרים מפרט <------------------
-
- 3 תגובות
- 875 צפיות
-
-
שלום לכולם אני חדש פה.. אני מעוניין לקנות דיסק קשיח חיצוני 500GB שהמטרה שלו בסופו של דבר היא להתחבר עם כבל USB לDVD משולב מגבר ולנגן תוכן של סרטים שיהיו בו,האם זה אפשרי? (אני הבנתי מחבר שיכול להיות שהDVD לא יקרא את הכונן).
-
- 7 תגובות
- 875 צפיות
-
-
קניתי את OCZ Synapse Cache SSD 64GB במכרז באי.ביי באיזה 60$ פשוט הייתה לי תחושה שזה כזה דיל טוב שלא חשבתי מה אני יעשה איתו בידיוק ... חשבתי שאני אתקין עליו ויינדווס ואופיס ואנטי וירוס ועוד כל מיני דברים דחופים , אבל .. רק הויינדווס סתם אותו ... אז מה לעשות איתו , סתם לשים אותו בתור כונן E וכל פעם להתקין עליו משחק אחר ? [אגב, מטרת המחשב היא מישחקים]
-
- 1 תגובה
- 875 צפיות
-
-
שלום. אבא שלי רוצה לקנות 2 צורבים הביתה.., אחד לאישתו ואחד לבנים שלה, כעקרון אפשר לקנות אחד ניד, ואם זה יותר משתלם לפרטים שאני אתן בהמשך, אז אני אשמח לקבל הצעות, אז ככה, צריך צורב לשימוש ביתי, צורב דיסקים רגיל (לא DVD), צורב פשוט cd-r/cd-rw, מהיר, קל להתקנה, ובלה בלה בלה, כעקרון לי יש צורב, ולהרכיב חומרה זאת לא בעיה בשבילי, במיוחד לא צורבים, כאשר מחברים כבל IDE, וקובעים אותו ב slave, מחברים לו מולקס, מתקינים דריבר.., תוכנה.. פשוט.. 8), בקיצור לא לעבור את תקציב ה400~450 שקל לשניהם.., אתם מכירים אולי חנויות זולות? משתלם אולי לקנות צורב נייד?, צורב נייד(מהיר) עולה בסביבות ה400 שקל?, צורב נייד קל להתקנה והפעלה? נראה לי שצריבה של 40X~52X לא הכי משנה בחיים, אבל כמובן עד…
-
- 5 תגובות
- 874 צפיות
-
-
אהלן. יש לי כונן פנימי מסוג WD Cavaiar SE 200GB SATA. אני רוצה להפוך אותו לכונן חיצוני שיתחבר בחיבור USB 2.0 לטלויזיה ע'מ לצפות בסרטים. אשמח לדעת מה אני צריך לקנות בשביל זה, ומה המחירים, אני מתכנן על משהו בסביבות ה150 ש''ח. ניתן לקנות גם מאי-ביי. תודה.
-
- 6 תגובות
- 874 צפיות
-
-
אני מרגיש שיש לכונן הקשיח בעיה של איטיות ופריזים במאמץ הרצתי בדיקה MHDD ולא מצאתי בעיות אבל הורדתי תוכנה HD TUNE ואני חושב שהדיסק דפוק : הכונן דפוק נכון ?
-
- 4 תגובות
- 874 צפיות
-
-
זו פעם ראשונה שאני צורב dvd יש לי דיסק של 4.7 אכשיו השאלה שלי כזאת, האם אני יכול להשתמש בכל ה4.7?
-
- 8 תגובות
- 874 צפיות
-
-
-
שלום וברכה! ברשותי מחשב משנת 2012, לוח אם asrock - h61m-hvs. אני רוצה להתחדש בכונן מהיר חדש. האם יכולות להיות בעיות תאימות? למה עלי לשים לב? תודה!
-
- 5 תגובות
- 874 צפיות
- 1 follower
-
-
-
שלום, התקנתי SSD קרושיאל M4 64, לאחר הרבה נסיונות וטעויות הגעתי לתוצאות כפי שמוצגות בקובץ המצורף. לאחר מכן חיברתי את הכונן הקשיח שלי חזרה למחשב. שמתי לב שב - AS SSD הוא רושם לי שעבור 2 מחיצות בכונן הקשיח יש אליינמנט לא טוב (אדום). כאשר אני נכנס לאינטל רפיד סטוראג' - מופיע לי הכונן הקשיח, אבל אני לא רואה רישום של של הSSD, האם זה הגיוני? האם אני לא שם לב למשהו? אשמח לסיוע.. תודה רבה [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 874 צפיות
-
-
הי. מדובר ב p4 3.0ghz עם 1 GB ram ו 2 דיסקים קשיחים של 80 ג'יגה WD sata. לוח אם Intel D945GNT אני מנסה להתקין sbs בraid . הגדרתי בביוס של ה raid raid 1 והתחלתי התקנה של sbs. לחצתי f6 והגעתי למסך שלוחצים s כדי להגדיר sata. בחרתי את סוג ה chipset : Intel® 82801GR I/O Controller Hub (ICH7-R) הפלופי כמובן בפנים. המחשב עובד עם הפלופי ואז מגיע השגיאה הבאה: File iaStor.sys caused an unexpected error (513) at line 2187 in d:\srv03rtm\base\boot\setup\oemdisk.c. ניסיתי כבר כמה גירסאות של דרייברים ל raid ותמיד אני מקבל את אותה שגיאה. למישהו יש פתרון?? תודה א
-
- 6 תגובות
- 874 צפיות
-


