עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by liram21,

    שלום לכולם, אבא שלי קיבל רכב חדש ויש בו קליטה רק של BLUETOOTH או דיסק רגיל, רציתי לדעת האם יש דיסק און קי שעובד עם על BLUETOOTH ?

    • 3 תגובות
    • 877 צפיות
  2. Started by RayZ,

    היי, הייתי אמור להזמין את הדגם המומלץ כל כך של סמסונג (ה-F3) בנפח של 1 טרה בית, אבל בפרק זמן הלוחץ כל כך הזה אני יכול ללכת רק על אלטרנטיבות שונות שהן הגרסה הישנה יותר של הסמסונג הזה, ה-F1 מדגם HE103UJ, או ה-WD Caviar Black או המקביל של סיגייט. מה האלטרנטיבה הטובה ביותר? האם ה-F1 הוא אופציה גרועה בהכרח? חשוב לי לציין שממש חשוב לי כונן שקט, לכן גם ה-WD לא ממש קורץ לי פה. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 877 צפיות
  3. שלום חברים , ;D מה שלומכם ? אני מחפש בנרות חנות זולה באינטרנט שמוכרת את הצורב X16 של BENQ דגם DW1620 . מישהו מכיר חנות כזו כי בזאפ מגיעים רק ללמיר שמוכרים אותו במחיר ממש מופקע . תודה לכל העונים . נ.ב. @Integral : שמח לראות ששינית את דעתך לגבי ה DW1620

    • 8 תגובות
    • 877 צפיות
  4. היי מדובר בהארדיסק חיצוני של ווסטרן דיגטל מסדרת מייבוק(הכי ישנה אני חושב) כבן שנה וחצי. הוא עבר כבר קריסה פעם אחת, לפני כשלושה חודשים. הוא היה עמוס עד מלואו בתוכן, ויום אחד, זה סירב לי כבר להיכנס אליו ב"מחשב שלי". ההייתי חייב את המידע, היה לי די חשוב, אז שלחתי את זה חברת שיחזור מידע מן הסוג הזה(טיק טק), קיבלתי הצעת עבודה בשביל לשחזר את התוכן + מה הבעיה של הארדיסק כי העניין הוא שניסיתי לפני לחבר אותו למחשבים אחרים, ואין, זה לא עזר. המידע פשוט נדפק כלא היה. לא הצליח בכלל אפילו להיכנס להארדיסק עצמו.. הם אמרו לי ככה: ההארידסק שלך סובל מכשל לוגי חמור ביותר. מה זה אומר ? איך זה קרה ? עכשיו התסמינים שהיו(שדומים קצת למה שיש עכשיו) הם רעשים מוזרים בעת כתיבה, העתקה, מחיקה, כוו'..…

    • 8 תגובות
    • 877 צפיות
  5. Started by bennash,

    יש לי מתוך המחיצות בכונן שולשה מחיצות בכונן שאני רוצה לאחד :E: F: J יש לי דיסק מחיצה גרסה 6 בJ: יש לי תוכנות מותקנות. בE: וF: אין לי כלום חוץ מNTFS. איך אני כותב merge בDiskpart של CMD?

    • 1 תגובה
    • 877 צפיות
  6. Started by Ran B,

    אני מחפש הארד דיסק נייד בנפח של 40GB~80GB. עד 800 שקל, יש כזה? תודה, רן.

    • 5 תגובות
    • 877 צפיות
  7. Started by integral,

    זה הציפ החדש של NEC http://www.cdrinfo.com/Sections/News/Details.aspx?NewsId=14261 ובהחלט אפשר להבין מדוע http://www.cdfreaks.com/news/12001 אולי סוף סוף נוכל להשיג DVD RAM במחירים נורמליים

    • 1 תגובה
    • 877 צפיות
  8. היי. מדובר ב1TB ש99% ממנו מלא במידע שאין לי איפה לגבות, ויש מחיצה ריקה של 78 ג'יגה מאותו כונן שההייתי רוצה לאחד אותה ללא איבוד מידע ב100%, אפשרי?

    • 3 תגובות
    • 877 צפיות
  9. Started by פומה,

    אז ככה. עד לפני שבוע היה לי צורב YAMAHAA שצורב במהירות X40X16X10 בגרסת SCSI. אני זוכר שאמרו עליו שהוא היה הדגם הכי טוב שלהם. הצורב היה בסדר גמור אבל לפני כמה זמן התחיל לצרוב דסקים שחלקית לא נקראים, יותר מאוחר הוא היה צורב אבל הדיסק בסוף היה ריק לגמרי. התברר לי שהצורב דפוק והחלטתי לקנות LITEON חדש מאלה שצורבים במהירות X52X25X52. היו לי כמה וכמה דסקים לצרוב, והחלטתי לגמור את מלאי הדסקים G.PLATINUM שיש לי (מצאתי שהם מאוד איכותיים, נשמרים לזמן ארוך טווח ונצרבים בלי בעיות ב-YAMAHAA הקודם שלי). בנוסף צרבתי על כמה דסקים חדשים של MAXELL. כשבדקתי את הדסקים שצרבתי והעתקתי את התוכן שלהם חזרה להארדיסק (סתם בדיקה שעשיתי במקרה) מצאתי שבכל הדסקים של G.PLATINUM במהלך הקריאה הכונן (שהוא ג…

    • 2 תגובות
    • 877 צפיות
  10. היי, השאלה בכותרת. אשמח לשמוע חוות דעת... תודה רבה מאוד מראש .

    • 5 תגובות
    • 877 צפיות
  11. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם אני רוצה להוסיף עוד הארדיסק למחשב שלי מכיוון שה250 כבר לא מספיק. רציתי לדעת מה עדיף WD 640AAKS אוSEGATE 750 שמעתי שלSEGATE יש בעיות אמינות והם נופלים הרבה. והWD יותר מהיר. זה נכון? מה אתם ממליצים? תודה

    • 4 תגובות
    • 877 צפיות
  12. שלום יש לי את הלוח: GA-965P-DS3P קניתי אתמול כונן SATA נוסף שאני רוצה לחבר,הוינדוס מזהה את שני הכוננים וגם בביוס שני הכוננים מזוהים אבל הוא לא מציג אותו במחשב שלי בתוך הוינדוס. יש למישהו מושג איך אני מחבר את שניהם בלי RAID? כמו כן בביוס הוא מגדיר לי את שני הכוננים הקשיחים על MASTER,לא מצאתי שם דרך לשנות את זה. בתודה מראש

    • 2 תגובות
    • 877 צפיות
  13. כידוע לכולנו (או רובנו), כשקונים דיסק קשיח בגודל של 250GB אנחנו נקבל 232GB בגלל שהחברות מחשבות שGB שווה ל1000MB וכן הלאה במקום 1024MB. עכשיו באה השאלה שלי - למה בעצם הן עושות את החישוב הדבילי הזה? חסיכה בעלויות? זאת לא חברה אחת שעושה את זה, כולן עושות את זה כולל חברות לדיסקים של DVD/BR/CD. מחסור במחשבון? לא נראה לי. אז למה בעצם? אני חייב להגיד שזה ממש מעצבן לקנות דיסק קשיח בגודל X ובעצם קיבלנו הרבה פחות בגלל שהחברות רצו.. לחסוך עלינו? לא יודע.

    • 8 תגובות
    • 877 צפיות
  14. Started by BENNYL66,

    משו הזוי לFAT32 עובד רגיל בלי בעיות אם יש תוכנה טובה ההארדיסק של סיגייט

    • 2 תגובות
    • 877 צפיות
  15. שלום, אני צריך להריץ מערכת הפעלה WIN XP ושאר התוכנות שלה, באופן די שוטף בטווח הזמן הבינוני, כאשר החיבור חיצוני. זה כונן שיחסית יטייל, ככה שאני לא יודע עד כמה כונן חיצוני 3.5אינץ מתאים, למרות שהם הכי זולים וגם הכי מהירים... השאלה עד כמה כונן 2.5 יתאים כי הם יותר איטיים... אז בקיצור - מה הכי רצוי, ותתעלמו שנייה מדקויות של המחיר (למרות שצריך מחיר נורמלי יחסית) ומהנפח - דיסק קשיח חיצוני 2.5 אינץ שהוא אלגנטי וקטן אבל רק 5400RPM? דיסק קשיח חיצוני 3.5אינץ שמנמן ורגיל שמצריך ספק כח? מצד שני אפשר אולי להשקיע ולקחת אחד עם חיבור ESATA/FIREWIRE/USB למרות שלמחשב המדובר אין esata, אבל לשימוש עתידי זה יותר טוב, לא?? DOK 8/16GB סטנדרטי, למשל של sandisk או של kingstone?

    • 1 תגובה
    • 877 צפיות
  16. Started by leaky,

    היי, יש לי 2 HDD שהיו במחשב נייח,אחד בנפחד 1TB והשני בנפח 1.5TB(שהיה פעם כונן חיצוני). עכשיו המחשב הנייח מת, ורציתי לשאול אם יש דרך להשתמש בכוננים האלה במחשב הנייד(דרך USB או משהו כזה?) אחד הכוננים היה חיצוני פעם, עד שנשבר המארז פלסטיק ולא הייתה לי ברירה אלא לשים אותו במארז המחשב ולחבר אותו. אבל כזכור לי בתקופתו במארז הוא צרך גם חשמל משקע נפרד (במקום מהמחשב) ולכן אני לא בטוח אם זה אופציה פשוט לחבר את הכוננים עם USB.. אני רק רוצה לחדד שאני לא מתכוון להתקין מע' הפעלה או משהו כזה על הכוננים, אבל יש בהם הרבה מידע חשוב שאני כן צריך להשתמש בו לא מעט. אשמח לשמוע הצעות לפתרון..

    • 2 תגובות
    • 877 צפיות
  17. Started by YTZ,

    עד 400 ש״ח, ללא חיבור לחשמל. נפח שיהיה לפחות 500gb. בינתיים חשבתי על זה- http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=800058 יש עוד אחד של סמסונג 2.5״ שעולה 10 שח יותר והוא 640gb, מה ההבדל בין ה-2?

    • 3 תגובות
    • 877 צפיות
  18. Started by roeiw,

    שלום אני מעוניין לעשות שב Dok שלי יהיה תפריט בוט של דוס ואני יהיה יכול לבחור בין שני תוכנות (MemTest86) ועוד איזו תוכנה של בדיקה.. זה אפשרי ואם כן אז איך? תודה.

    • 2 תגובות
    • 877 צפיות
  19. Started by kobiperez,

    שלום לכולם, אני מתלבט Intel SSD 360GB Pro 2500 ל 275GB MX300 המחירים זהים, בנפח יש יתרון לאינטל וביצועים מגישוש חפיף באינטרנט נראה ש MX300 לוקח ... http://www.tms.co.il/product/18425 http://www.tms.co.il/product/17613 יש המלצות ?

  20. ראינו שניתן לכופף את החנויות, ולהנות ממחירים שפויים יותר בנוגע לSSD, אבל, מה בנוגע לHDD רגילים? אני בטוח שלא מעט אנשים עדיין "מחכים" לירידת המחירים שמי יודע מתי תגיע. לדעתי - צריך להיות אקטיביים ולא פאסיביים, לא יודע מה איתכם - אני בהחלט אשמח לראות הצעות מפתות מכיוון החנויות, בכדי להוסיף עוד כמה TB למערכת שלי. אז, יש ביקוש?

    • 1 תגובה
    • 876 צפיות
  21. Started by huber,

    שלום חברים. החלטתי לשדרג את המחשב ולהתחדש ב SSD. כרגע האופציות על הפרק הן הסמסונג 830, ה OCZ VERTEX 4 או ה CRUCIAL M4. על הכונן אתקין מערכת הפעלה, תוכנות ומשחקים. בחור שאני וסך עליו המליץ מהשלושה דווקא על הסמסונג 830. מה מהם הכי מומלץ ולמה? אמינות היא מבחינתי שיקול ראשון במעלה.

    • 1 תגובה
    • 876 צפיות
  22. Started by Noder,

    היי הבעיה שלי די מורכבת, קניתי בתחילה צורב של סמסונג המחובר ב sata , המחשב זיהה אותו אך כשהחלתי לצרוב מיד אחרי אחוז אחד נרו רושם burning fails הייתי בטוח שהבעיה בצורב כי הלכו כבר הרבה דיסקים בבדיקה, החלפתי אותו ב pioneer dvr-215d המחתבר גם ב sata המחשב מזהה אותו כמו שצריך , אך אותו דבר קורה גם איתו.. נרו מתחיל בצריבה אך מודיע על כשל אחרי אחוז אחד. מה עושים ? (הכבלים של ה sata טובים, בדוק) יש לציין כי יש לי צורב נוסף המחובר ב IDE מוגדר כ slave , יש לי הארדדיסק המחובר ב sata המערכת : AMD Athlon 3800+ X2 , DFI LanParty NF3, Corsiar 1gb ram תודה מראש, Noder

    • 9 תגובות
    • 876 צפיות
  23. תודה מראש לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 876 צפיות
  24. Started by hal9000,

    יש לי מחשב נישא עם דיסק SATA התקנה של חלונות לא זיהתה את הדיסק ולכן בביוס שיניתי את ההגדרות הדיסק למדמה IDE התקנת חלונות הלכה חלק לשאלתי כיצד אני יכול להתקין את הדריבר לSATA על התקנת חלונות קימת כך שתיהיה לי אפשרות לשנות את ההגדרות בביוס חזרה ל SATA ולהנות מיתרונות המהירות של הטכנולוגיה החדשה

    • 8 תגובות
    • 876 צפיות
  25. היי, אני מעוניינת לחבר למחשב שלי דיסק קשיח 1TB עם מארז חיצוני בחיבור ESATA. לשם כך אני מתכוונת לרכוש דיסק קשיח ומארז חיצוני מתאים. איזה מארז חיצוני תומך ב-ESATA ומומלץ למטרה זו? הרכישה תתבצע בזיגזג 2000 אז אשמח אם תוכלו להמליץ לי על מוצרים מהאתר שלהם. המפרט של המחשב שלי בצד, נראה לי שאין לי ESATA בלוח אם ושאצטרך לקנות מתאם איזה משני המוצרים הבאים לקנות? http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=26_153&products_id=9056 http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=26_153&products_id=9055 תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 876 צפיות

דיונים חדשים בפורומים