עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by tisan4us,

    למה הצורב שלי לא קורא דיסקים?

    • 8 תגובות
    • 878 צפיות
  2. הכוונה היא שלדיסק הצרוב יהיה מראה של דיסק מקורי. אני יודע שיש מכשיר מיוחד (+תוכנה כמובן) שיודע לעשות את זה. איך נקרא המכשיר הזה?

    • 2 תגובות
    • 878 צפיות
  3. Started by cold fire,

    יש לי הרד דיסק של 20GB של ibm הבעיה היא שאני לא יודע אם הוא עובד... חשבתי להביא אותו לטכנאי אבל הוא מבקש רק על הבדיקה 120 ש"ח(מניאק...חחח) בקיצור רציתי לשאול אם יש אפשרות לחבר אותו לpc רגיל רק לקנות איזה מתאם או כבל מיוחד וברור שיעלה פחות מ120 ש"ח

    • 8 תגובות
    • 878 צפיות
  4. Started by yakirZ,

    .

    • 0 תגובות
    • 878 צפיות
  5. Started by george1625,

    שלום לכולם, יש לי מחשב עם לוח Foxconn P4M800P7MB שזה אומר SATA I בלבד. אני מחפש דיסק קשיח עם נפח הכי גדול שאפשר בתקציב עד 350 ש"ח. ושאלה - האם דיסקים של SATA II יכולים לעבוד ב-SATA I ? אשמח להמלצות! תודה!

    • 2 תגובות
    • 878 צפיות
  6. יש לי הארד דיסק 300 ג'יגה בעל 2 כוננים\מחיצות (אני לא סגור על ההבדלים) - אחת לאיחסון ואחת למערכת ההפעלה.שמתי לב עכשיו דרך האפשרות מחשב-נהל-איחסון שהמחיצות איכשהוא התהפכו לי או שתמיד היו ככה -המחיצה שאמורה להיות למערכת ההפעלה רשום שהיא לאיחסון - ובהתאם, המחיצה שאמורה להיות לאיחסון רשום שהיא למערכת ההפעלה... SYSTEM פיתרונות ? תמונה למחשבה..

    • 9 תגובות
    • 878 צפיות
  7. כידוע לכולנו (או רובנו), כשקונים דיסק קשיח בגודל של 250GB אנחנו נקבל 232GB בגלל שהחברות מחשבות שGB שווה ל1000MB וכן הלאה במקום 1024MB. עכשיו באה השאלה שלי - למה בעצם הן עושות את החישוב הדבילי הזה? חסיכה בעלויות? זאת לא חברה אחת שעושה את זה, כולן עושות את זה כולל חברות לדיסקים של DVD/BR/CD. מחסור במחשבון? לא נראה לי. אז למה בעצם? אני חייב להגיד שזה ממש מעצבן לקנות דיסק קשיח בגודל X ובעצם קיבלנו הרבה פחות בגלל שהחברות רצו.. לחסוך עלינו? לא יודע.

    • 8 תגובות
    • 878 צפיות
  8. Started by lenap,

    איזה כונן כדאי לקנות? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_272_2324_2688&products_id=27622 אתר יצרן: http://www.seagate.com/www/en-us/products/external/blackarmor/blackarmor_ws_110/ או הסמסונג: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_272_2324_2813&products_id=28172 אתר יצרן: http://www.samsung.com/global/business/hdd/productmodel.do?group=72&type=93&subtype=97&model_cd=501

    • 2 תגובות
    • 878 צפיות
  9. זקוק להמלצה על מארז לכונן קשיח. גודל 3.5. חיבור USB3.0. רצוי שיתאים לנשיאה בתיק ולא יהיה שברירי ועדין. כמו"כ שיהיה בנוי בצורה שתשמור על הכונן ותאריך את חייו. אני מעדיף משהו מהארץ ולא מאיביי או מהרשת. שאלה: האם מאווררים זה דבר נחוץ? לדגם הזה למשל יש מאווררים. אשמח לקבל המלצות מאנשים שיש להם ניסיון עם דגם מסויים. תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 878 צפיות
  10. אהלן, יש לי צורב LG מדגם 4163B כבר כמה חודשים. לאחרונה כשאני מנסה לצרוב איתו הוא לא מזהה שיש דיסק בכונן וזורק אותי מהתוכנה. (צרבתי איתו בעבר) ניסיתי להשתמש בDVD של LG ושל ורטימר, בשניהם אותה תוצאה. CD רגיל זה מצליח לצרוב אבל DVD לא, הוא לא מזהה את הדיסק ומסיים את התהליך. כשעשיתי מה שאינטגרל אמר פה למישהו עם בעיה דומה המחשב לא זיהה את התקן הIDE2 שאליו מחובר הצורב והייתי מוכרח לשחזר את המחשב שלי למועד מאוחר יותר שבו ההתקן כן זוהה. מה עלי לעשות? הוספתי לוג שהופיע Ido Ban Noon ben xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Windows XP 5.1 IA32 WinAspi: - ahead WinASPI: File 'C:\Program Files\Nero\Nero 7\Core\Wnaspi32.dll': Ver=2.0.1.74, size=164112 bytes, created 02/11/2004 12:54:32 NT-SP…

    • 3 תגובות
    • 878 צפיות
  11. Started by Ancient1,

    יש לי RAID0 של שניים. יש ג'מפרים שלפי WD אמורים לאפשר לדיסק להקיץ מSTANDBY . שמתי במה שחשבתי פינים 3 ו 4 והוא לא מזוהה . אז או שטעיתי בזוג או שמה פה קורה פה ? צריך אותם בכלל ? אין לי בעיה עם STANDBY שאני יודע עליה. אני עוזב רת המחשב פועל לשעות והוא חוזר לעבוד בלי בעיות.

    • 1 תגובה
    • 878 צפיות
  12. Started by alias,

    אני רוצה לדעת איך מחלקים את ה דיסק כאלו אני תמיד עושה ב fdisk אבל מה עושים כשהדיסק הוא sata ואני רוצה להתקין xp ????

    • 9 תגובות
    • 878 צפיות
  13. אני מעוניין לדעת כמה כוננים קשיחים אני יכול לחבר בו זמנית עם לוח ASUS P5B Deluxe במארז LC16SM Silverstone תודה

    • 8 תגובות
    • 878 צפיות
  14. Started by nissim_y,

    ב windows - me הצורב עבד תקין עם תוכנת nero 5 לאחר התקנת כרטיס רשת במחשב לא ניתן לצרוב מתקבלות שגיאות : buffer underrun או could not perform endtrack הורדתי את מהירות הצריבה ל x2 וזה לא עזר

    • 2 תגובות
    • 878 צפיות
  15. Started by vmaddog,

    אני מרכיב לי מחשב שקט לחדר ואני מחפש הארדיסק שקט עד כמה שאפר (כמובן לא במחירים מטורפים) גודל נדרש 500 גיגה יש הרבה הארדיסקים שך כל מיני חברות שכולם פחות או יותר באותה הרמה (בתווח מחיר של 300-400 שח) אבל איזה מהם יותר משתלם עדיפות על שקט מול ביצועים ראיתי את סדרה הירוקה אבל אני לא מכיר אותה צריך המלצות

    • 1 תגובה
    • 877 צפיות
  16. שלום לכולם קניתי DVD של LITE ON 16x 48x חדש... השאלה שלי היא אם אני יכול לפרוץ לו את ה- REGIONS... כי זה יהיה דפוק אם אני אראה רק איזה סוג מסויים ולא אוכל לראות את הכל... תודה לכל עזרה שתינתן.... ואם יש אפשר לינק?

    • 1 תגובה
    • 877 צפיות
  17. Started by shayh,

    שלום לכולם, אני לפני רכישת מחשב חדש לשימושים משרדיים בעיקר (מעט מאד משחקים, לא משהו שיצדיק תוספת של כרטיס מסך ייעודי או משהו בסגנון) בתקציב של 2500 ש"ח. שמעתי שהיום מוסיפים למחשבים הארד דיסק בטכנולוגיית SSD. האם מומלץ להשתמש במחשב כזה בהארד דיסק SSD או שזה לא מצדיק את התמורה בשימושים האלו? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 877 צפיות
  18. שלום לכולם התקלקל לי המק בוק שלי פירקתי את הדיסק הקשיח וכאשר חיברתי אותו לווינדוס אקס פי המערכת מזהה את הדיסק כדיסק לא מאותחל מה עושים? יש לי מידע מאוד יקר לליבי בדיסק הזה יש לציין שהבעיה במק היא לוח אם שרוף ולא בעיה בדיסק הדגם הוא: ibook g4

    • 1 תגובה
    • 877 צפיות
  19. Started by yuvalm2,

    חיברתי כונן IDE ישן למחשב שלי, והוא לא זוהה במערכת ההפעלה. (לא הופיע לי כונן חדש) כשנכנסתי לניהול המחשב => אחסון => ניהול דיסקים, ראיתי את המסך המצורף, אבל לא יכולתי לעשות כלום עם המחיצות חסרות השם. מה אני צריך לעשות כדי להפוך אותן לכונן/כוננים נגישים במחשב? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 877 צפיות
  20. Started by Nachum987,

    שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש צורב DVD חיצוני למחשב הנייד שלי, חשוב לי שהוא יהיה אמין, דק וקטן מימדים ככל שניתן ותוחלת חיים סבירה. אין הגבלת תקציב תודה

    • 1 תגובה
    • 877 צפיות
  21. שלום, מבקש המלצה לצורב DVD חיצוני בעלות של עד 450 ש"ח האם הצורב הזה כדאי: http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1HCGSA_E40L האם אפשר לקנות צורב רגיל עם כבל מתאם לUSB? האם כדאי? תודה לעונים.

    • 3 תגובות
    • 877 צפיות
  22. שלום חברי הפורום יש לי חבר שבחופשה בתאילנד (בנקוק) הוא הסתנוור שם מכל חנויות(יותר נכון קניונים) של אלקטרוניקה והתחיל לקנות חיקויים. אני במקרה צריך כונן חיצוני האם אפשר לסמוך על המוצרים שם? האם המוצרים האיכותיים זולים משמעותית מהארץ או שאין הבדל גדול (ועדיף אחריות)? הבנתי שיש שם כמה מפעלים גדולים של כוננים ושהיה עליית מחירים בגלל ההצפות שהיו שם. מה שמעניין אותי זה מהאמינות, המהירות והמחיר פחות מהניידות. איזה מכשיר יותר מומלץ? לא צריך יותר מ 2 טרה. מה כדאי לבדוק? והאם מישהו מכיר חנות/מקום מומלץ? תודה מראש והמשך יום טוב.

    • 2 תגובות
    • 877 צפיות
  23. Started by eyzo,

    שלום ברצוני לדעת אם לאחר חיבור דיסק קשיח למחשב באופן חיצוני כדיסק אונקי למחשב או פנימי כדיסק קשיח של המחשב עצמו, הוא זוכר פרטים מזהים על המחשב אליו הוא חובר והאם אפשר למחוק את הפרטים המזהים האלה. אותה שאלה לגבי דיסק אונקי. האם פירמוט יעזור למחוק את כל המחשבים אליהם חובר הדיסק?

    • 2 תגובות
    • 877 צפיות
  24. Started by ychig,

    ב-intel 330 120GB מצוין 450 MB אבל במבחנים ביצועים יש פחות מחצי מה הקטע? הכונן היחיד מצאתי בו נתונים אמינים היה הm4 קיים איזהשהו כונן 128GB עם מהירות כתיבה גבוהה? (400 +)

    • 1 תגובה
    • 877 צפיות
  25. אני רוצה להוסיף כונן קשיח פנימי למחשב שבמפרט, אחד שיהיה אמין ולא יקרוס אחרי שנה וחצי, וגם לא יקרא בטירוף. טווח המחירים שראיתי הוא עד 200 שקלים, ויש כאלה גם ב140 ש"ח! זה נורא מבלבל, ואני לא יודע איזה סוג לקנות! אם מישהו יוכל בבקשה להמליץ על דגם טוב מחברה אמינה, שיתאים מבחינת החומרה למחשב שיש לי, תודה :-). עריכה: אני רואה שנעלם לי המפרט בפרופיל משום מה! בכללי, מעבד E5200, זיכרון 4GB, לוח אם ASUS P5KPL-CM, כרטיס מסך ATI 3800

    • 4 תגובות
    • 877 צפיות

דיונים חדשים בפורומים