עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום רב לכל חברי הפורום, יש לי בבית נגן DVD מבית SONY מדגם DAV-DZ230, אני מנסה למצוא דרך לבצע לו עידכון קושחה על מנת שיתמוך בפורמטים בהם הוא לא תומך כיום, האם מישהו מכיר דרך בה אני יכול לבצע לו עידכון קושחה שכזה? בתודה מראש לכל העוזרים.

    • 2 תגובות
    • 879 צפיות
  2. Started by moping,

    היי! יש ברשותי כונן חיצוני WD 2.5 אינץ אני שומע שהוא עובד ללא רעשים מוזרים אך אינו מזוהה במחשב. ניסיתי להחליף כבל,לשנות יציאה אך ללא הועיל. הוצאתי אותו מהמארז שלו כדי לחבר אותו לחיבור SATA הרגיל שלו אך נראה לי שיש עליו מתאם: 1)האם ניתן לשלוף מתאם זה ללא פתיחה של הקשיח מלמטה? 2) קיים סיכון לפתוח את הקשיח מלמטה (הלוח הירוק)? 3) יש לי סט USB עם ספק קטן שמחברים לכוננים נשלפים,צורבים,דיסקים קשיחים ועוד האם קיים סיכון לחבר חשמל לקשיח 2.5 אינץ מהסט שיש לי? תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 879 צפיות
  3. שלום לכלם אולי מישהוא יודע היכן ניתןלהשיג דיסקים לצריבה רקים במחיר סביר אבל שיודפס עליהם מה שאני ירצה ?

    • 4 תגובות
    • 879 צפיות
  4. שלום. רכשתי את הצורב הזה : LG GH20LS10 http://us.lge.com/products/model/detail/computer%20products_optical%20drives_optical%20drives_GH20LS10.jhtml מפרט המחשב שלי הוא : DVD Burner : LG GH20LS10 MB : MSI K9NGM3-FIH CPU : AMD Athlon 64x2 3800+ Memory : 2GB DDR2 OS : windows vista יש לי בעיה מוזרה עם הצורב הזה. הוא רק צורב אבל לא קורא שום מדיה שאני מכניס לכונן. כל דיסק שאני מכניס לכונן, לא משנה אם זה CD-ROM או DVD-ROM או סוג אחר (בקיצור, כל סוגי המדיה) אני שומע שהכונן קורא את הדיסק והנורה מהבבת אבל לא קורה כלום אחרי זה . כאשר אני מנסה להכנס לכונן דרך "המחשב שלי" ולנסות לגשת לכונן, המחשב נתקע ואני צריך לאתחל את המחשב. שוב, אני מצליח לצרוב איתו והצריבות מעולות ולא הורס ש…

    • 5 תגובות
    • 879 צפיות
  5. Started by enter,

    לא מצליח לפתור את הבעיה המגוחכת הזאת ! אז ככה קניתי לפני שנה צורב של NEC..במחשב שלי הוא לא קורא את הדיסקים שהוא צורב עכשיו ניסיתי להעביר את הצורב DVD של NEC למחשב של אחותי היא משתמשת בצורב CDRW רגיל עכשיו הוצאתי את הכבל IDE ואת החיבור של החשמל והכנסתי את 2 החיבורים האלו באותה צורה לצורב שלי (אני מנסה לבדוק פה בעצם אם יש בעיה אצלי במחשב או בצורב עצמו) בקיצור כשאני מחבר את הצורב DVD NEC המחשב פשוט ניתקע ב DETECTING IDE DRIVE ... וכשאני מחבר לצורב הרגיל שלה ה WINDOWS עולה כמו שצריך... למישהו יש מושג? ואין שום חיבור של SLAVE וכל זה

    • 3 תגובות
    • 879 צפיות
  6. יש דרך לתקן אותו במחשב אחד הוא לא מעלה את התוכנה ולא נותן להכנס זיכרון במחשב אחר הוא רושם לי שאני צריך לפרמט אותו וכשאני לוחץ לפרמט הוא רושם לי שאין אפשרות לפרמט יש איזה תוכנה לתיקון זיכרונות ניידים?

    • 5 תגובות
    • 879 צפיות
  7. Started by sh.yoav,

    שלום רב, יש לי הארד דיסק חיצוני maxtor 500gb st3500820as הבעיה היא כזו: בזמן שההארד דיסק עבד הוא נפל, נפילה כביכול לא רצינית, אך ככל הנראה מספיקה בשביל לפגום בו קשות. לקחתי אותו לדיאגנוזה בטיק טק טכנולוגיות. לפי האבחנה שלהם נגרם נזק למנוע (כאשר הוא מנסה לעבוד הוא נתקע ולא מסתובב). לפי מה שאני הבנתי מהטכנאי (אני ממש בור בענייני מחשבים בכלל) יש להעביר את הפלטות להארד דיסק עם מנוע חדש (אמור להיות עסק מורכב למדי). כל הסיפור אמור לעלות לי שם הון תועפות, ולכן בהתחשב בסוג המידע בחרתי שלא לבצע את השחזור. כבר השלמתי עם העובדה שכנראה המידע אבוד ולכן אני שוקל ברצינות לנסות לפתור את הבעיה בעצמי או כמובן ע"י "חובבן" שיוכל לתת לי כיוון כלשהו, להפנות אותי, או כמובן לעזור לי בעצמו במחיר …

    • 3 תגובות
    • 879 צפיות
  8. משהו כמו עד 300 ש"ח. רצוי פחות. אני כבר הרבה זמן לא מתעניין בתחום אז אין לי מושג מה יש היום.

    • 0 תגובות
    • 879 צפיות
  9. Started by Roar,

    איזה מהם עדיף? ה-lg מופיע אצלכם בנעוץ, אבל גירסת ה-115 של פיוניר גם מופיע. ה116 טוב יותר? מצאתי רק את 2 הביקורות הבאות, אבל אני לא סגור על מה כל המספרים והשמות בביקורות אומרים... http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=23814&PageId=0 http://www.cdrlabs.com/Reviews/lg-gh22lp20-22x-super-multi-dvdrw.html

    • 2 תגובות
    • 879 צפיות
  10. מותקן כרגע ווינדאוס XP, אבל נראה לי שהבעיה החלה אחרי התקנת ומחיקת לינוקס אבונטו. גודל הכונן הוא 160GB, אבל גם אם אני מתחיל התקנה חדשה של XP, מוחק את כל המחיצות הקיימות במהלכה, עדיין הכונן מחולק ל-4 "מחיצות" שונות ואי אפשר לאחד את כולם לאחת! אני תקוע עם מחיצה אחת מקסימלית בגודל 19GB, שנייה בגודל 1GB, ושלישית ורביעית בגודל 65 GB כל אחת פחות או יותר. מצידי, אני אתקין עכשיו את כל הווינדאוס מחדש, רק איך מאחדים את כל האזורים האלה למחיצה אחת? אין לי סידירום אגב, אז כל פתרון חייב להיות אפשרי גם דרך DOK (כך התקנתי את XP מחדש).

    • 2 תגובות
    • 879 צפיות
  11. Started by Ramboli,

    שלום, יש לי כונן 500GB של WD דגם WDC WD5000AAKS-22TMA0 ATA Device הכונן הזה מחולק ל4 מחיצות ראשיות ובראשונה נמצאת מערכת הפעלה. אני רוצה להתקין WINDOWS 7, ובנוסף לשנות את המצב: להוסיף כונן קשיח בנפח קטן רק למערכת הפעלה. למה? כדי שהמערכת תוכל לכבות את הכונן של ה500 GB כשהוא לא בשימוש, גם פחות חשמל, וגם שומר על אורך החיים שלו. עכשיו השאלות שלי: 1. איזה כונן מומלץ (אני לא צריך יותר מ200GB) ? 2. האם זה נכון שעדיף כונן נפרד למערכת הפעלה? אולי עניתי לעצמי, או שאני טועה ועדיף להשאיר את ה500 לבד. תקציב לא יותר מ300 ש"ח. תודה לכם!

    • 1 תגובה
    • 879 צפיות
  12. יש ברשותי 2 צורבי SATA 1.פלקסטור 760SA 2.פייוניר 212D DVR --- הלוח שלי DFI LANPARTY NF4ULTRA משום מה, המחשב מסרב לצרוב עם הצורבים הנ"ל, כאשר עם צורב בממשק IDE - אין שום בעיה הצורבים תקינים ונבדקו עם מחשב אחר שיש לי בבית במקרה התקנתי WIN מחדש אתמול (התחדשתי בHD חדש), והבעיה לא נפתרת פתרונות?

    • 11 תגובות
    • 879 צפיות
  13. אז קניתי מחשב חדש כולל צורב 3520A וכשאני נניח פותח את המחשב שלי אז רשום על הצורב רק CD-R כשאמור להיות רשום CD-RW או משהו בסגנון וכשאני בא לצרוב בנרו באפשרויות הוא רק מעלה לי את Image Recorder שזה בעצם יוצר IMAGE של מה שאני רוצה לצרוב ב-HD. איך אני פותר את זה? זה פשוט נראה לי עניין של הגדרות ולא חומרה

    • 6 תגובות
    • 879 צפיות
  14. Started by FatCat,

    שלום, בזמן האחרון אני משתמש הרבה ב- eMule/BiTorrent וכאשר הן עובדות המחשב פחות או יותר משותק- הדיסק הקשיח עובד כל הזמן וזה גורם להרבה תקיעות. חשבתי להוסיף עוד דיסק שאליו אני אוריד הכול ואפרוס בו ולהשאיר את הדיסק שיש לי(WD, 80GB 8mb). עכשיו, מה מומלץ יותר לכזה דיסק, IDE או SCSI, אמרו לי שאחרי טחינות רבות כמו בהורדה ה-IDE נוהג להתפגר- יש אמת?

    • 7 תגובות
    • 879 צפיות
  15. Started by niner,

    מה עושה כבל SATA?

    • 3 תגובות
    • 879 צפיות
  16. יש לי שני הארדיסקים אחד SATA ואחד IDE ואין לי מושג איך לעשות ששניהם יעבדו בביוס... יש לי לוח של ASUS p5ad2-deluxe קישור: http://www.neoseeker.com/Hardware/Products/asus_P5AD2_deluxe/ תודה לעוזרים :>

    • 2 תגובות
    • 879 צפיות
  17. Started by dudik5,

    היו לי במחשב שני הארד דיסקים SATA הראשון WD320 שעליו הייתה XP - הכונן נשרף (ממש עם להבה) השני סמסונג של טרה שעליו כל המידע שלי ( לא נפגע) קניתי כונן חדש WD 500 ועליו התקנתי את מערכת ההפעלה. עכשיו המחשב לא מזהה את הסמסונג טרה , שעליו כל המידע שלי. מה עושים? מדובר בכונן הדינאמי [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 879 צפיות
  18. שלום, אז הכותרת אומרת הכל בעצם, נגמר המקום ואני צריך HDD נוסף, אני בכוון של 2TB. אין לי כל כך צורך בניידות הדיסק ככה שלא משנה לי אם הוא יהיה גם פנימי, ושיהיה כמה שיותר זול =] תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 879 צפיות
  19. Started by Sifo Jen,

    היי, יש לי צורב NEC 3500AG, כאשר אני צורב (בנירו) בX4, הצריבה מסתיימת כמו שצריך, ברבע שעה~, אבל כאשר אני צורב בX8 (עם מדיה שמיועדת לזה), הוא מסיים ב10 דקות לעומת מה שנירו אומר שזה אמור להיות ב7 דקות. חשוב לציין שהמדיה שאני צורב עליה בX4 היא מינוס והX8 היא + . מישהוא מכיר את הבעיה? יודע לפתור אותה? תודה רבה!!!

    • 7 תגובות
    • 879 צפיות
  20. היי, פירמטתי בטעות (בפירמוט מהיר) את אחת המחיצות בכונן. הצלחתי בינתיים לשחזר את הקבצים באמצעות התוכנה recuva אבל הבעיה היא שהתוכנה שומרת את הקבצים מחדש בתפזורת ולא בתיקיות מסודרות כפי שהיה קודם לכן. מישהו מכיר איזו שהיא תוכנה שיודעת לשחזר את המחיצה בדיוק כפי שהייתה? אגב, את הקבצים המשוחזרים שמרתי מחדש בכונן אחר ואני מקפיד לא לשמור כלום על המחיצה שפורמטה עד לשחזור מלא של כל הקבצים. תודה, תומר

    • 2 תגובות
    • 879 צפיות
  21. אני קונה מחשב חדש עם לוח אם p35c-ds3r ובמחשב הנוכחי שלי כל פעם שאני מתקין XP אני צריך להכניס דיסקט עם הדרייבר של הסאטא כדי שההתקנה תזהה את ההארד דיסק אז השאלה (שאני לא בטוח אם אני בפורום המתאים ) האם צריך בלוחות אם של היום את הדרייבר והאם לקנות גם כונן דיסקטים (בנתיים אני לא רואה צורך ) תודה לכל העוזרים נ.ב אני מתקין XP ו VISTA לכל מי שישאל למה לא להתקין ויסטה וזהו

    • 7 תגובות
    • 878 צפיות
  22. מה אפשר לעשות כדי לנטרל נעילת האיזור בצורב dvd שלי lg-4120B .... help me please :

    • 1 תגובה
    • 878 צפיות
  23. Started by kobi_sion,

    המחשב אומר שאין מקום האם צריך לפרמט בצורה כל שהיא ?

    • 2 תגובות
    • 878 צפיות
  24. שלום, קיבלתי מחשב נייח מסוג Hp compaq 8200 elite ultra slim desktop מחברה שמסרה מחשבים ישנים שלה. לפני המסירה, הם הסירו את ההארד דיסק בגלל סודיות של הזיכרון שהיה שם. ז"א המחשב כרגע ללא הארד דיסק. השאלה שלי האם אני חייב להתקין הארד דיסק פנימי, או שניתן להשתמש בחיצוני שאחבר באופן קבוע באמצעות כבל. תודה רבה

  25. Started by easyuri,

    אני מחפש תוכנה לבדיקת ההרארד דיסק התוכנהשל החלונות לצערי לא מספקת תוצאות . תודה

    • 2 תגובות
    • 878 צפיות

דיונים חדשים בפורומים