אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום, הדיסק קשיח שלי (320AAKS) כותב במהירות של 20MB~ למרות שבמחשב השני שלי (שבסלון, אותו הדיסק קשיח ואותו לוח אם בדיוק) כותב במהירות 40MB~. עכשיו, אני זוכר שהלכתי פעם אחת לתיקון, והחליפו לי את הכבל של הדיסק קשיח בטענה שהוא שרוף ( ). ולכן, האם הכבל של Sata1 הוא אותו הכבל כמו של Sata2? אם לא, מה נראה לכם שהבעיה..? תודה רבה!
-
- 7 תגובות
- 880 צפיות
-
-
היי, לפני שבוע,קניתי כונן SSD חדש לחלוטין,מדגם:INTEL SSD 520 SERIES SSDSC2CW180A310 180GB.כפי,שבוודאי הבנתם,אני חדש בנושא זה.לפעמים הכונן משמיע קולות של סירקולציה - 1.האם זה תקין ונורמאלי לחלוטין+2.האם הSSD לא אמור להיות שקט לחלוטין כל הזמן?! תודה רבה מאוד מראש .
-
- 4 תגובות
- 880 צפיות
-
-
אני מחפש HDD חדש בגודל 1TB ומתלבט בין הWD לSEAGATE Caviar Green 1TB IntelliPower, 64MB, SATA II WD10EARS או 1TB 7200 RPM, 32MB Sata II ST31000528AS עכשיו אמרו לי שWD הזה יורד לעבוד ב5400RPM ולא עובד רצוף על 7200 RPM השאלה שלי אם כדי להתאמץ עוד קצת ולקנות את Caviar Black 1TB 7200RPM, 64MB, SATA III WD1002FAEX אשמח לתשובה.
-
- 3 תגובות
- 880 צפיות
-
-
עם חיבור FIREWARE משהו טוב ואמין
-
- 0 תגובות
- 880 צפיות
-
-
-
אני שואל מכיוון שאולי יש חדש בתחום ועדיף להשקיע עוד קצת או לחכות קצת לחדשים הללו מאשר לקנות את ה3540A תודה
-
- 7 תגובות
- 880 צפיות
-
-
לחבר שלי נהרס הבקר של הקשיח (סיפור הזוי) אבל יש עליו מידע חשוב, מנסה למצוא קשיח זהה בשביל לקחת ממנו את הבקר
-
- 2 תגובות
- 880 צפיות
-
-
יש לי כרגע על הלוח אם 2 חיבורי SATA בלבד על אחד מהם מחובר צורב, ועל השני מחובר הארדיסק קטן של 80 גיגה ועכשיו אני רוצה להוסיף עוד הארדיסק, יש אפשרות לקנות מפצל או משהו בסגנון על מנת שאני אוכל לחבר עוד כוננים של SATA?
-
- 4 תגובות
- 880 צפיות
-
-
אני צריך כונן רשת שידע לגבות לי תיקיות מסויימות פעם ביום. (לשכתב אם קבצים השתנו). תודה.
-
- 0 תגובות
- 880 צפיות
-
-
שלום , אני חדש בפורומים ומקווה לעזור ולהעיזר. קניתי צורב dvd של lg לאחר שכונן ה cd rom הרגיל שלי נהרס. מאחר שיש לי צורב רגיל שעובד טוב חשבתי לחבר את שני הצורבים מבלי כונן ה cd rom הרגיל. כשחיברתי את הצורב החדש במקום הכונן הרגיל הוא לא זיהה אותו , ורק הצורב הרגיל זוהה. ניסתי להחליף בינם חיבורים וכל מיני קומבינציות לא עזר. רק שחיברתי את הסידירום הרגיל והצורב אז הם שניהם עבדו זוהה במערכת. שאלתי היא : אם אפשר לחבר רק את שני הצורבים מבלי הכונן הרגיל ואם כן איך. תודה
-
- 9 תגובות
- 880 צפיות
-
-
שישמש בעיקר לגיבוי, אבל הייתי רוצה שיהיה אפשר לעבוד איתו גם באופן שוטף (למשל לראות סרטים) במקרה הצורך. הדבר שהכי חשוב לי זה אמינות, שלא יקרוס יום אחד עם כל המידע, כמו הרבה סיפורים שנתקלתי בהם... אז למישהו יש המלצות? אגב, אם עדיף בהכרח לקנות דיסק קשיח רגיל ומארז חיצוני בנפרד, אז אני מניח שזה לא ממש משנה לי, אם אין בזה חסרונות ועוד משהו, יש לי לפטופ HP מסדרה פאביליון DV6000, כיצד אני יכול לדעת שהוא אכן תומך בדיסק בגדול של טרה ומעלה לפני שאני קונה? תודה
-
- 1 תגובה
- 880 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות דיסק שיח חיצוני ההתלבטות היא בעיקר בין WD ל SUNSUNG. זה http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=598377 לזה http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=721932 עזבו את הנפחים... 1) מה יותר איכותי הWD או הסמסונג? או אין הבדל? 2) מה הגדלים והמשקל של כל אחד מהם? הצעות נוספות יתקבלו בברכה : ] תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 880 צפיות
-
-
http://www.hometheater.co.il/vt166902.%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%93%D7%94-%D7%9E%D7%94%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%99-SSD-%D7%A9%D7%9C-CRUCIAL
-
- 2 תגובות
- 880 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מחשב (ומארז) מעולה שקניתי לפני 2-3 שנים . הבעייה שאין במארז התאמה לusb3.0 , ולפני שאני קונה הארדיסק חיצוני שתומך באותו התקן - רציתי לבדוק האם ומה אני יכול לעשות כדי שאוכל להעביר נתונים בהתקן הנ"ל... בתודה מראש ..
-
- 2 תגובות
- 880 צפיות
-
-
שיהיה משו טוב שיחזיק הרבה ושיהיה זול ,תודה.
-
- 3 תגובות
- 880 צפיות
-
-
היי, טוב כמו שכתוב בנושא: מה הדיסק הקשיח המומלץ ב-500ש"ח בנפח של 120GB??? אם לדעתכם יש לשים פחות כסף או משהו כזהאת תגידו
-
- 9 תגובות
- 880 צפיות
-
-
שלום! אני מעוניין בכונן גיבוי של 1TB (או אולי 2TB אם יכנס בתקציב) כמו שאמרתי התקציב הוא עד 850 לכל הרכיבים אם אני יחליט להרכיב האם כדאי יותר לקנות כונן כזה מוכן או לקנות את הדיסק קשיח והקופסא לחוד ולהרכיב אותם? אני מעדיף קופסא שהדיסק שוכב ולא עומד כדי להשכיב אותה על המחשב שלי וחשוב לי שהוא יהיה אמינות של הכונן (אם אני ירכיב אחד או יקנה מוכן) וגם שיהיה לו את כל החיבורים החדשים כמו ESATA USB3 וכו... את המתאמים אני יקנה בניפרד לפי מהמהירות שלהם וההתייעצות איתכם וגם הבנתי שESATA זה כבר על חשמל ככה שאני יצתרך לחבר את הכונן למחשב רק עם כבל אחד שזה יהיה מצוין בשבילי תודה על העזרה וחג שמח לכולם!!
-
- 3 תגובות
- 880 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש כונן קשיח חיצוני שיש לו גם חיבורי USB וגם יכולת אלחוטית, המטרה היא: להזרים מדיה מהמחשב לכונן בזמן שהכונן יחובר לממיר (DREAMBOX) דרך הכבל USB. סוג של סטרימינג אם נקרא לזה, אשמח לשמוע הצעות על כוננים כאשר הנפח הוא לא קריטי, העיקר שיהיה אמין, תודה רבה לעוזרים, שימי.
-
- 0 תגובות
- 880 צפיות
-
-
קניתי את הLG 4167B. מאיפה אפשר להוריד את הקושחה הרשמית האחרונה חוץ מהאתר של LG ?
-
- 8 תגובות
- 879 צפיות
-
-
היי, צריך המלצה לSSD לנייד גג עד 500 ש"ח, הוא ישמש ככונן יחיד ולכן אני צריך 90 גיגה ומעלה, תודה!
-
- 2 תגובות
- 879 צפיות
-
-
הלך לי לפני שבוע בערך הרד דיסק 120 גיגה ואני מעוניין לקנות חדש.השאלה האם כדאי להשקיע בכונן 8 MB או שגם 2 מספיק? ומה ההבדל תכלס בינהם?
-
- 7 תגובות
- 879 צפיות
-
-
יש לי בעיית תאימות בין הדיסק לבקר של הלוח, ועוד בקר SATA שלא מאפשר בוט של VIA VT6421A אז אני מחפש בקרש שכן מאפשר בוט יש המלצות?
-
- 5 תגובות
- 879 צפיות
-
-
כיום יש לי KINGSTON DATA TRAVELER, וכשאני מריץ ממנו FIREFOX PORTABLE, אני מרגיש שהוא נורא איטי. מחפש משהו מהיר יותר משמעותית, עדיף בלי מכסה פלסטיק שיוצר הרגשה שהוא הולך להישבר כל רגע. תודה.
-
- 8 תגובות
- 879 צפיות
-
-
הכונן מדגם WD5000AAKS של WD. הכל עבד כרגיל, ופתאום נהיה איטי להחריד. גיביתי את כל הדברים החשובים עליו (87 ג'יגה ב-3 ימים) וכעת אני פנוי בלב שקט לנסות לפתור את הבעיה (אם אפשר בכלל) לפני שאני מכריז על מותו, אני רוצה לנסות להצילו. הרצתי את כלי הבדיקה של western digital (הבדיקה המהירה, שגם היא לא הייתה כל כך מהירה) והכונן יצא תקין. עכשיו אני מבצע בדיקה עם תוכנה אחרת hdd regenerator, אך נראה שהבדיקה תסתיים מתישהו בסוף השנה. חשבתי לאפס את הכונן ע"י פירמוט אגרסיבי (כתיבת אפסים). האם זה פתרון הגיוני? האם זה ייקח שעות כמו הבדיקה הנוכחית? איני יכול להשבית את המחשב למשך שבוע. כמו כן, נגמרה האחריות לפני כחצי שנה. אז הפתרון הזה לא קיים. הצעות? האם אני נלחם לשווא?
-
- 3 תגובות
- 879 צפיות
-
-
אני מעוניין בכונן למערכת הפעלה ותוכנות. אני לא בטוח שאני צריך אבל בכל זאת הייתי רוצה להתייעץ המערכת כרגע: מעבד: Core 2 Quad Q6600, 1066MHz, s775, 8MB לוח אם GIGABYTE X38-DQ6 s775 C2Q 1333Mhz, Intel X38, DDR2 1066, 2xPCI-E זכרונות DDR II 800Mhz 2x1GB OCZ Reaper HPC Edition כפול 2 סה"כ 4 GB כרטיס מסך ASUS 8800GTS 640MB GDDR3, HDTV, 2xDVI, PCI-E דיסקים קשיחים Western Digital 80GB 7200RPM, 8MB, SATA כרגע מותקנת מערכת הפעלה+תוכנות כאשר הכונן מחולק לשניים 500GB 7200RPM, 16MB, SATA II שלוש חתיכות סה"כ 1.5 טרה ספק כוח Advanced Gold 650 W SWEEX ספק כוח כרטיס מסך Thermaltake 250 W
-
- 10 תגובות
- 879 צפיות
-


