עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by integral,

    שוחרר http://videokarten.hardware-shops.de/preise/produkt/290441.html DL+R רק X6 אבל LIGHTSCRIBE כלול

    • 1 תגובה
    • 883 צפיות
  2. חברה , אני זקוק להמלצות על CDROM אמין ואיכותי שיוכל לשרת אותי נאמנה , כי ה-CDROM הנוכחי שלי של LG מקרטע וגוסס. לא משנה אם לא ניתן להשיג את ה-CDROM של חברה ספציפית בארץ בגלל שאני קונה בחו"ל ויש בחנות הזו מלא חברות של CDROM .

    • 2 תגובות
    • 883 צפיות
  3. שלום אני מעוניין לצרוב כ-10 קבצי וידאו על דיסק DVD אחד השאלה שלי האם לצרוב את זה כ-DATA DVD ב-Nero ? ה-DVD בסלון יידע לקרוא את זה ? אין לי דגם ספציפי כרגע אבל כעקרון DVD דיי חדש.. *סתם הערה- במקום לפתוח דיון הייתי עושה ניסוי ותהייה אבל זה פשוט בשביל משפחה שבאה מרחוק שאני צורב להם פרקים של סדרה מסוימת שהם ביקשו.. נכון לעכשיו אין לנו DVD בבית וגם הצורב DVD לא נמצא אצלי אלא בלאפטופ שלהם P: זה כדי למנוע הודעות מתחכמות תודה מראש, לירן

    • 3 תגובות
    • 883 צפיות
  4. אהלן האם אפשר ליצור 2 מערכי RAID שונים (1 ו- 0) על אותו זוג דיסקים? למשל אם יש 2 דיסקים בגודל טרה כל אחד, אז האם אפשר לחלק את זה כך ש100 ג'יגה מכל דיסק יהיו בRAID1 והשאר בRAID 0? תודה רבה !

    • 5 תגובות
    • 883 צפיות
  5. Started by zam,

    היי. אני זקוק לאחד חדש. השימושים שלי הם בסיסיים אבל, אני רוצה ליצור ממנו BOOT אם זה אפשרי. אני רוצה שיהיה מהיר וגם שיהיה USB 2.0+3.0 (כי לי במחשב יש רק 2.0) ראיתי את זה: http://ksp.co.il/?enter_zap=1&uin=15124 ואת זה: http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=8562

    • 3 תגובות
    • 883 צפיות
  6. התקנתי 3 כונני 250GB של WD (כונן אחד של היטאצ'י), ניסיתי רייד 5 ורייד 0 על לוח X58 של אינטל, אבל בעת עליית מערכת ההפעלה אני מקבל מסך כחול מהיר וריסט. יש לציין כי כונן המערכת לא נמצא במערך הרייד (כונן 1TB של היטאצ'י) אך משתמש באותו הבקר. מה הבעייה ? האם יש חובה להתקין את מערכת ההפעלה כשהרייד מותקן ??

    • 4 תגובות
    • 883 צפיות
  7. יש לי הארד דיסק MaxlineIII 300GB 16MB והמניאק גידל סקטורים דפוקים. אני חושב שקניתי אותו בNewegg, אבל אני פשוט כבר לא זוכר. מישהו יודע אם אפשר לממש אחריות על כזה דבר בארץ? הרי בסופו של דבר, הדגם הזה נמכר כאן, וסקטורים דפוקים זה סקטורים דפוקים כבר בארץ הקודש.

    • 2 תגובות
    • 883 צפיות
  8. טוב, אז לאחר שהתייעצתי כאן עם חברי הפורום וקראתי כמה השוואות ב-tomshardware קניתי את ה-WD1001FALS. חיברתי אותו למחשב, התקנתי ווינדוס, הכל היה טוב. חיברתי את ההארד דיסק הישן, WD1600JS, ושניהם עלו. התחלתי להעביר קבצים מהישן לחדש ופתאום המחשב עשה ריסט. חשבתי שזו היתה הפסקת חשמל, אבל לאחר בדיקה קצרה גיליתי שהטמפרטורה של הכונן החדש שלי היא 51 מעלות! איך הוא הגיע לחום הזה? האם יש קשר לזה שלא שמתי אותו במקום המיועד להארד דיסקים? פשוט במארז שלי יש מקום לכונני 2.5" ולא ל-3.5". האם שינוי במיקום שלו יעשה את ההבדל? או שהבעיה היא משהו אחר לגמרי? תודה.

    • 2 תגובות
    • 883 צפיות
  9. Started by Cereal Killer,

    אהלן, יש לי מערך אחסון גדול מ 2TB, מתחבר או באמצעות ESATA או USB, על המחשב מותקן לי וינ 7 32 ביט, איך אני יכול לפצל את המערך לכמה מחיצות קטנות, נכון לרגע זה אני רואה בערך 1700GB (הבנתי שזאת מגבלה של מערכת 32 ביט)

  10. Started by thebenjamin,

    מה אמור להיות הדירוג שלו במדד חווית ווינדוס?

  11. Started by b11y,

    שלום! אני מעוניין לקנות דיסק קשיח חיצוני בגודל 2.5 אינצ' בעל נפח 500 GB. 1. אני מתלבט איזה ממשק - USB 2 או USB 3 בגלל שהמחשב שלי לא תומך בUSB 3 אבל אולי כשאני אחליף מחשב בעתיד זה עדיין ישמש אותי למרות שבשנה וחצי הקרובות אני לא אחליף מחשב. דבר שני מה ההבדל במהירות בין USB 2 לUSB 3? האם כל כך משמעותי? 2. אני מתלבט איזה חברה.. סמסונג , WD, או חברה אחרת.. 3. אשמח אם תציעו לי דגם של דיסק קשיח חיצוני מומלץ עד 300 ש"ח (כמובן 500 GB ו2.5 אינצ') תודה רבה!!

    • 1 תגובה
    • 883 צפיות
  12. אהלן, סוף סוף התחדשתי בכונן חדש של סייגט 500GB, קניתי בKSP ב340ש''ח... הגעתי הביתה הרכבתי, המחשב מזהה בביוס את הכונן אבל במחשב הוא לא, יש משהו שאני צריך לעשות? איזה התקנה, יכול להיות ששכחתי לעשות משהו? [br]פורסם בתאריך: 15.05.2008 בשעה 19:42:11 הסתדרתי... ;D

    • 1 תגובה
    • 883 צפיות
  13. Started by L1ron,

    אפשר בבקשה הסבר קצר של שני המושגים בכתרת? מקווה שזה קשור

    • 1 תגובה
    • 882 צפיות
  14. Started by Itzik 007,

    אפשר לחבר כבל נתונים של הארד דיסק גם לכונן אופטי (צורב וכו')? זה עובד על אותו דבר? אני מתכוון לקנות כבל עגול - זה יתאים? יש מצב שאפשר לבדוק על יד הוצאת הכבח מההארד דיסק וחיבור לאופטי - אם יחבר מתאים, לא אז לא!?

    • 7 תגובות
    • 882 צפיות
  15. http://www.cdrinfo.com/Sections/News/Details.aspx?NewsId=12089 שימו לב לדיגום. דלת שקופה בגוון כחול. NICE.

    • 3 תגובות
    • 882 צפיות
  16. קראתי את הביקורת החדשה "צורבי DVD - ההשוואה הגדולה" וראיתי שם שיש לצורבי דיוידי ממשקים משהו יכול לפרט להגיד לי איזה ממשק יש לצורב שלי? ואם זה משפיע על המהירות של הצריבה שלו או של הקראיה שלו? ואם אני יכול לשנות אותה לממשק יותר מתקדם? ואיזה סוגי ממשקים קיימים ומה התכונות של כל אחד מהם? תודה מראש!

    • 12 תגובות
    • 882 צפיות
  17. Started by borg,

    קניתי לפני מספר חודשים צורב DVD NEC 3500 בצבע שחור. אני משתמש בו לצריבת DATA, ומאוד מרוצה מאמינות ומהירות הצריבה שלו. הוא צורב DVD-RW במהירות X4 שזה די מהר לגיבויים שוטפים, והרבה יותר מהיר מצורבים אחרים באותו זמן שצורבים DVD-RW במהירות של X2.4 בלבד. עד כה עדיין לא השתמשתי בצורב לצפייה בסרטי DVD. מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה איכותית לצפייה בסרטי DVD ב-Windows 2000 שהיא גם די פשוטה לשימוש? אני מתלבט אם להתקין את WinDVD או את PowerDVD. איזו תוכנה הכי טובה לצפייה בסרטי DVD (אני צריך גם את מספר גרסה אחרונה)? בנוסף לכך, אני רוצה גם לגבות סרטי DVD, כך שניתן יהיה לצפות בהם באמצעות נגן DVD רגיל. לצורך כך, צריך לשנות את הביטסטינג רק ל-DVD+R או גם ל-DVD-R? אני משתמש רק ב-DVD-R, מכי…

    • 5 תגובות
    • 882 צפיות
  18. Started by גד :),

    הנה הדיסק קשיח, שימו לב לחיבור! איך אני אמור לחבר אותו למחשב הסטנדרטי שלי? אולי אני צריך מתאם... [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 882 צפיות
  19. Started by dlivneh,

    שלום רב, ברשותי מחשב נייד ישן עם WIN 98 SE עליו. הוא מסרב בכל תוקף לזהות לי דיסק און קי (FLASH DISK) של יצרן סיני (אים לי דרייבר). מחפש דרייבר גנרי. לפי מה שמצאתי הקובץ נקרא: Generic Native 98SE USB Driver. אך לצערי לא מצאתי אותו בשום מקום. בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 882 צפיות
  20. Started by JohnnyBravo,

    ויותר ספציפי http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=8211

    • 2 תגובות
    • 882 צפיות
  21. שלום, יש לי הארדיסק של סיגייט 1 ג'יגה שהחל לארחונה לעשות קליקים. מה שמוזר הוא שהוא עובד בסדר גמור. אני קורא ממנו נתונים ומעתיק אליו והכל סבבה. עשיתי בדיקה של ווינדוס למצוא שגיאות ולא מצאתי וגם בדיקה עם Seatools ל-DOS ולא מצאתי שגיאות. מה שמאפיין את ההארדיסק שהוא לרוב בכלל לא בשימוש (משמש ככונן מדיה בעיקר לסרטים ומוזיקה) וכשאני ניגש אליו מהמחשב שלי הוא נתקע לכמה שניות כדי שהמחשב יניע אותו. מה שכן חשוב לציין שהקליקים הם חדשים ובעבר לא היו ומופיעים כל הזמן, גם אם אני ניגש אליו, גם אם לא וגם אם אני בכלל לא נוגע במחשב ואין תוכנה פתוחה אחרי כמה זמן הוא משמיע את הקליקים. האם תופעה זו מעידה על גסיסה של ההארדיסק? האם יש צורך להחליף אותו? כי בעיקרון הוא עובד בסדר זה רק ממש מחרפן או…

    • 2 תגובות
    • 882 צפיות
  22. Started by x-dude,

    http://www.cdfreaks.com/article/228/1 ממש נחמד,החיסרון היחידי לטעמי הוא צריבת 4X במדיות של 6X RW,אבל אני בטוח שיסדרו את זה בקושחה הבאה (גם ככה לא מוכרים בארץ מדיות RW במהירות 6X).

    • 8 תגובות
    • 882 צפיות
  23. Started by AVI.S.T,

    תמליצו לי על צורב איכותי שאפשר לקראו דיסקים DVD(ושזה לא הורס תצורב) ושצורב בסדר. חברה טובה במחיר של 200 כערך.

    • 13 תגובות
    • 882 צפיות
  24. Started by nadaviz,

    מחפש קשיח לאיחסון מדיה (לא למערכת הפעלה ותוכנות) בנפח כמה שיותר גבוה ושיתמוך SATA3 תקציב לא רלוונטי, שיתן תמורה טובה למחיר ויהיה אמין

    • 2 תגובות
    • 882 צפיות
  25. השם הוא dvr-109 תומך ב dual dvd+/-r 4x dvd+/- 16x dvd+rw 8x dvd-rw 6x התמיכה בdual layer של מינוס תהיה אם שידרוג של fw http://www.pioneer-eur.com/eur/company_news_pressrelease.jsp?category=DVR109

    • 8 תגובות
    • 882 צפיות

דיונים חדשים בפורומים