אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
ה HGST Ultrastar He8 HUH728080ALE604 של היטאצ'י משמש לי כדיסק גיבוי (הווה אומר, עבדתי איתו פחות מעשר פעמים בחצי שנה האחרונה) ובמחשבים שלי ישנה מגירת SATA המאפשרת להכניס ולהוציא את הדיסק בזמן עבודה. אתמול הופיעה לי תופעה מוזרה, הכנסתי את הדיסק למחשב הישן ומשום מה הדיסק לא התחבר לחשמל. הכנסתי, הוצאתי מספר פעמים, פירקתי את החלק העליון של המארז (הקופסה הנכנסת למגירה) מכיון שחששתי כי הוא בולט מדיי ומפריע לדיסק להתחבר. אחרי מספר ניסיונות הדיסק התחבר לחשמל (מרגישים את הרטט של הדיסק המסתובב). היום ניסיתי אותו במחשב החדש שבו קיימת אותה מגירה ולא משנה מה, הוא לא התחבר. חיברתי אותו ישירות לספק המחשב (1300 וואט) דרך קונקטור ה SATA Power ועדיין הוא לא התחבר. חיברתי לספק חיצוני קט…
-
- 0 תגובות
- 884 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, הצורב הנ"ל נמצא כיום במחיר מפתה, ואני מתלבט אם לקנות אותו. רציתי לפתוח THREAD בנושא הצורב הזה. ולקבל מידע מאנשים בקשר לתאימות עם MEDIA, ותאימות לנגני דיוידי בייתים. כמה זמן מעשית לוקח לצרוב דיסק וכל מידע נוסף שיש לכם. עם יש לכם השוואות לצורבי DVD באותה רמת קטגוריה ומחיר, הרגישו חופשיים להוסיף וליידע דרך אגב, לפי מה שנראה מהאתר של PIONEER ההבדל הין 106 ל A06 הוא: A06 = RETAIL 106 = OEM
-
- 4 תגובות
- 884 צפיות
-
-
אני קונה מחשב HTPC - שכמובן הוא צריך להיות שקט מאד מכיוון שהוא עומד במרכז הסלון .. אני מתלבט איזה דיסק קשיח לקנות לHTPC מבין שלושת הדגמים הבאים: 1) Maxtor 250GB Sata II 16MB Buffer - מחיר 495 ש"ח 2) Western Digital 250GB Sata II 16MB Buffer - WD2500KS - מחיר 435 ש"ח 3) Samsung 250GB 250GB Sata II 8MB Buffer - SP2504C - מחיר 470 ש"ח כולם כמובן 7200.. בכל מקרה אני מתלבט בין שלושת הדגמים.. הסיבה היחידה שהסמסונג בהתלבטות שלי על אף שיש לו רק 8MB באפר.. כי הוא נחשב לשקט מאד ולא מרעיש.. שזה חשוב בHTPC.. אבל אין לי מושג עד כמה זה משמעותי לעומת הדגמים של מקסטור וWD.. ההפרשים מבחינת מחיר הם מאד מינורים ולא משמעותיים מבחנתי.. מה אתם ממליצים? תודה!
-
- 11 תגובות
- 884 צפיות
-
-
היי אני רוצה לקנות כונן קשיח של 1 TB יש לי תקציב של 600-700 שקל עכשיו שמעתי שיש הרבה אפשרויות בכוננים קדיחים כלומר יש כאלו 32 בפר שהם מהירים ויש כאלו שהם 16 והם יותר טובים קיצור אני לא כזה מבין בדיוק מה מתרחש שם אז הייתי רוצה שתמליצו לי מה הכי איכותי ומהיר
-
- 2 תגובות
- 884 צפיות
-
-
יש לי מערכת הפעלה(Windows 7 Ultimate x86 MSDN ORIGINALS (Hebrew)) במחשב הזה, אני מעוניין להתקין אותה במחשב אחר,לצרוב אני לא מצליח אבל להעביר ל-DOK כן, השאלה שלי אם אפשרי להתקין דרך ה-DOK את המערכת הפעלה ואם כן,אז איך? תודה
-
- 3 תגובות
- 884 צפיות
-
-
אני צורב דיסק DVD, פתאום היה קול כזה והוא האט את הצריבה ואחרי זה חזר למהירות רגילה? ד"א הצורב מחובר slave אני קצת דואג כי זה צורב חדש, והדיסקים זה dual layer
-
- 4 תגובות
- 884 צפיות
-
-
אוקיי יש לי 3 כוננים ובכולם ביחד יש 180GB אני רוצה להמיר את מערכת הקבצים באחד מהם בלבד לNTFS מFAT32. בגלל שמערכת FAT32 לא תומכת בקבצים הגדולים מ4GB. ויש לי כזה קובץ לפתוח בRAR. בקיצור איך אני עושה את זה? והאם צריך למחוק את כל מה שיש בכונן בשביל זה??? עריכה: אהה כן ואם אפשר תביאו הסבר על 2 מערכות הקבצים והיתרונות והחסרונות של כל אחת מהן...סתם שאני אדע =] תודה מראש לעוזרים. עוד עריכה: אני חושב שפתרתי כבר את הבעייה לבד מצאתי מדריך הנה: http://planet.nana.co.il/faq2004/guides/windows/xp/ntfs.html אני רק מבקש שתגידו לי אם המדריך הזה בסדר ואם הוא נכון. רק תגידו אם זה לא ימחוק לי כלום מהכונן שאני ממיר את מערכת הקבצים??? והאם המרה עם התוכנה Partition Magic יותר בטוחה מאשר שיטת הה…
-
- 6 תגובות
- 884 צפיות
-
-
היי, יש לי כונן קשיח נייד של IOMEGA. הוא מחובר גם לחשמל וגם דרך USB. בפעם הראשונה שניסיתי לחבר אותו למחשב הוא עבד מצוין, זה היה לפני חודש בערך. מאז, בכל פעם שניסיתי לחבר אותו, המחשב מזהה אותו כחומרה חדשה אבל לא פותח לי את המסך של האפשרויות (לפתוח אותו עם מדיה סנטר, מחשב שלי וכו'), ואם אני מנסה לגשת לmy computer כדי להגיע לקבצים, כל החלון נתקע עד שאני מכבה את הכונן, ואז הכל חוזר מיד לעבוד כמו שצריך. ניסיתי לעשות ריסטארט, ניסיתי להוציא אותו מהחשמל ואז להכניס שוב, ניסיתי לעשות ריסטארט כשהכונן כבר מחובר, וזה לא עבד. היום גם חיברתי אותו למחשב אחר, וקרה אותו הדבר. כשחיברתי אותו לטלוויזיה יכולתי להיכנס לקבצים אבל הם לא עבדו כ"כ טוב. לא ידוע לי על מכות שהוא ספג, על הפסקות חשמל, ע…
-
- 4 תגובות
- 884 צפיות
-
-
כרגע צרבתי דיסק של סרט על דיסק של 100 דק' 900 מגה.(ערכתי סרט ל-DVD) השתמשתי ב-OVER BURN. מכיוון שהסרט היה קצת טיפה מעל 100 דק' אז חתחתי קצת מהסוף(הקטע עם הכתוביות). עם התוכנה MPEGTOOL. בסוף הצריבה הוא לא סגר את הדיסק ורשם שהצריבה נכשלה,זה קרה לי כבר כמה פעמים עם סרט אחר אבל כבר קרה לי לא פעם שחתחתי והכל היה בסדר. מה הבעיה?
-
- 8 תגובות
- 884 צפיות
-
-
בדקתי בנעוץ וראיתי רק התיחסות לזה אבל לא ראיתי הסבר או דרך לשנות זאת (יש כזאת?). תודה למסייעים, שבוע טוב!
-
- 1 תגובה
- 883 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת למה בסטיקי יש לינק המראה כיצד להגביל את רוחב הפס של הSATAT ל1.5 במקום 3???? למה זה טוב להגביל את רוחב הפס ל1.5 במקום 3? האם זה מומלץ לעבוד רק על 1.5 במקום 3??????
-
- 3 תגובות
- 883 צפיות
-
-
אפשר להגיד שבסביבות ה350-400 שקל התקציב,מחפש אחד עם לפחות 320 ג'יגה ושיהיה זול וטוב. יש המלצות אפשר תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 883 צפיות
-
-
איזה קבל אני צריך שינצל את מלוא היכול שלו...? אני ממש מבולבל ואיזה קבל אני צריך בשביל הבקר רייד?
-
- 8 תגובות
- 883 צפיות
-
-
לפי דעתכם מה ישלוט בשוק - 1.הדיסקים של BLU RAY או 2.HD-DVD
-
- 7 תגובות
- 883 צפיות
-
-
-
אפשר בבקשה לקבל המלצה על כונן נייד משו כמו 80 GB מינימום נייד ואם אפשר כמה שיותר קטן וקל, אבל שגם לא יהיה יקר כ"כ. אני צריך אותו בשביל להעביר מידע ממחשב ישן לחדש. תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 883 צפיות
-
-
מישהו פעם ממש ניתק/חיבר פיזית כונן SATA (דיסק קשיח) פנימי רגיל במהלך שהמחשב עובד?
-
- 2 תגובות
- 883 צפיות
-
-
-
קניתי לפני כמה ימים SSD של אינטל, 180 GB מסדרת 330. מצב הHEALTH שלו בHD TUNE מופיע כ"אוקי", אבל עושה רושם שכמעט\כל כיבוי של המחשב מוסיף ערך אחד ל Unsafe shutdown Count. אחרי בערך שבוע של שימוש, זה כבר עומד על 7. אני משתמש בווינדוס 7 ומכבה את המחשב בצורה "הרגילה". מדוע זה מופיע והאם יש להתייחס לזה בכלל? דבר נוסף: כאשר אני עושה properties של הכונן בווינדוס, אין שום איזכור לכך שמדובר בSSD, אלא הוא מופיע פשוט כDISK DRIVE. האם ווינדוס 7 מזהה בכל זאת שמדובר בSSD, ונוהג בהתאם? אני שואל זאת כדי לוודא שפקודת הTRIM אכן פועלת כראוי(היא נמצאת אמנם במצב ENABLED כאשר מריצים את פקודת fsutil behavior query disabledeletenotify) ושאלה אחרונה לגבי שימור הביצועים: האם לדעתכם הCACHE של הדפדפ…
-
- 3 תגובות
- 883 צפיות
-
-
באחד הפרמוטים היתה לי הפקסת חשמל ואחרי זה כשפרמטתי גליתי שיש 2 מגה סקטורים פגומים, יש מצב שזה היה עוד לפני ההפסקת חשמל אבל זאת פעם ראשונה ששמתי לב. במצב כזה צריך להחליף הרדיסק? האם החברות מחליפות בלי בעיה כשיש סקטורים פגומים?
-
- 4 תגובות
- 883 צפיות
-
-
-
אני קונה אחסון ובחברת אחסונים אחת אומרים לי כמה תעבורה אתה רוצה 3 טרה 10 טרה 20 טרה ובחברה אחרת תעבורה ללא הגבלה כמה תעבורה אני צריך בשביל שרת FIVEM שרת משחק שנכנסים אליו אנשים כל חודש אפשר הסבר מפורט ועוד משהו אם מישהו מכיר חברת אחסונים בחול במחיר טוב תודה מראש על העזרה
-
- 1 תגובה
- 883 צפיות
-
-
קניתי דיסק קונקי של חברת BLITZWIF חיברתי אוטו למחשב ואני מקבל הודעה אין גישה לF
-
- 1 תגובה
- 883 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום אני מרכיב מחשב ב RSM ואני צריך HD. גודל של 1T מספיק בהחלט בשבילי עכשיו נשאר לבחור באחד שאמין ושקט אני יוזר ממוצע, קצת משחק, קצת עובד, לפעמים רואה סרטים ולפעמים מוריד מהאינטרנט (Bit Torrent) בדר"כ משאיר את המחשב עובד בלילה התקציב עד 500-600 ש"ח למרות שנרא לי שזה הרבה (לכן הדגשתי את ה"עד") מאוד רצוי שהיה אמין ככל האפשר לא מתוכנן Raid תודה
-
- 5 תגובות
- 883 צפיות
-
-
מה ההבדל בין DVD-R ל- DVD+R ? ובכלל אני אשמח אם תוכלו לעלות את כל סוגי הדיסקים שלא יהיו שאלות בנושא הזה להבאה...
-
- 4 תגובות
- 883 צפיות
-


