עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום... אז קודם כל, אני הולך להכנס לכל העסק חזק. לכן יש לי לא מעט שאלות: - אלו מדיות כדאי לי לקנות בשביל צריבת\גיבויי סרטים שיתאימו למחשב ולנגן הביתי? - אלו מדיות לקנות על מנת לגבות תמונות (והרבה) מוזיקה (לא הרצה של מוזיקה, אלא גיבויי ממשי) וקבצים כלליים? - אלו מדיות לקנות עבור צריבת דיסק מוזיקה לנגן באוטו\דיסקמן? (אני מניח ש- CD ולא DVD?) - מהו ה- FIRMWARE המומלץ? מתי מגיע ה- FIRMWARE שמבטיח PI/PIF ועוד בוקטייפ לביסטינג? - האם הצורב שלי מציג Bitsetting? ואם כן, לאיזה Booktypes? - באלו פורמטים יש לי תמיכה ב- DL? והאם הקושחה הרשמית הבאה תוסיף לעוד מדיה? - מה השיפור של קושחה לא רשמית על-גבי רשמית? - באיזה תוכנות כדאי להשתמש לצריבה וכלים מומלצים? תודה רבה מראש, מ…

    • 8 תגובות
    • 888 צפיות
  2. טוב מחר אני כבר צריך להזמין צורב וקראתי פה הרבה ושאלתי גם כמה פעמים בתרדים כללים יותר ולא ענו לי אז ככה, לפי מה שהבתי מהתרד של המומלצים, הצורב הוא אותו צורב כמו הפיוניר על כל יתרונותיו, רק בנוסף לכך הוא גם יותר זול וגם בא עם שנתיים אחריות (יתרון רציני) ככה שיש לו רק יתרונות על פני הפיוניר, תקנו אותי אם אני טועה או אם יש בכל זאת איזה הבדל בניהם..? בנוסף רציתי לדעת ממי שכבר יש לו את הצורב הספציפי הזה של אסוס האם הוא מרעיש או יחסית שקט? האם באמת יש בעיות בקריאה של דיסקים שקצת נשרטו או שזה נסבל? האם לסמסונג 182D יש עדיפות עליו אפילו ללא שנתיים אחריות? תודה

    • 7 תגובות
    • 888 צפיות
  3. Started by De_Lu_xE,

    האם אפשר לצרוב משחק שיש בו שני דיסקים שיש בהם קובץ BIN אבל אין שום דיסק עם CUE? ואיך? ועוד שאלה: האם יש הבדל משמעותי בין-WD 80GB 8MB Buffer 7200RPM לבין WD 80GB 2MB Buffer 7200RPM? אני צריך לדעת זאת כיוון שיש לי את ה-2MB buffer ורציתי לדעת אם כדאי להתעניין ב-8MB, או ב-HD עם יותר יותר מקום.

    • 3 תגובות
    • 888 צפיות
  4. Started by Aviram,

    יש לי צורב DVD שיכול לקרוא (וכנראה) גם לכתוב על דיסקי DVD דו-צדדיים. קניתי חבילה של 10 דיסקי DVD ריקים של החברה Verbatim, כתוב 4.7GB, וגם כתוב 8x. ראיתי בחבילות אחרות 4x, הכוונה למהירות? גם כשאני מסתכל על הדיסקים, מהצג שבו כתוב את שם החברה וכו', זה מחזיר אור כאילו הדיסק הוא דו-צדדי. אז זה דו צדדי או לא?

    • 3 תגובות
    • 888 צפיות
  5. Started by froggy,

    שלום לכולם אפשר בבקשה הסבר על המערך RAID 0? איך מתקינים, האם פועל על כל לוחות האם, האם פועל על כל סוגי דיסקים קשיחים ואיזה דיסק קשיח מומלץ? תודה רבה מראש

    • 7 תגובות
    • 888 צפיות
  6. Started by RJ1,

    קניתי דיסק של SilverLine DVD+R DL רשום שהוא צורב ב8x ניסתי לצרוב עליו משהוא, הNero הגיע ל100% ואז רשם שהוא לא הצליח לצרוב. למה זה? צריך לצרוב במהירות יותר איטית? ואם כן איזה מהירות? או שבכלל הבעיה בתוכנה?

    • 9 תגובות
    • 888 צפיות
  7. שלום, לאחרונה אני חושש שההארד דיסק עושה לי בעיות, פתחתי דיון על זה בתמיכה, מי שרוצה יכול לעזור לי שם. רציתי לדעת, יש עוד דרכים לבדוק אם ההארד דיסק תקין? הורדתי את התוכנה HDDLife והוא אומר לי שהדיסק קשיח במצב Critical... אני רוצה להיות בטוח לפני שאני חושב על להחליף את ההארד דיסק, יש עצות? ולגבי הדיסק קשיח, איזה מומלץ במחיר של 300 ש"ח?, חיבור IDE.

    • 6 תגובות
    • 888 צפיות
  8. Started by לוח שנה,

    שלום, אני זקוק לגיבוי כמעט יום-יומי. שקלתי אם לקנות כונן חיצוני esata, או לחסוך ולקנות כונן פנימי שיהיה מחובר תמיד וישמש רק לגיבוי. אם אני אשתמש בכונן פנימי, ובשלב מסוים אנתק אותו ואעביר אותו למחשב אחר, המחשב יוכל לקרא אותו מיד? תודה.

  9. יש לי ארדיסק חיצוני חדש של סיגייט (במהירות 7200) Seagate External Desktop Drives מה המהירות של העתקת קבצים עליו... החיבור הוא USB2 וכשאני מעתיק אליו המהירות היא ~15MB לשניה... האם זה נורמלי? מה המהירות הסטנדרטית של כונן 7200 בחיבור USB?

    • 1 תגובה
    • 888 צפיות
  10. Started by aaviran,

    כותרת האם יש חיה כזו? איפה אפשר להשיג את זה?

    • 4 תגובות
    • 888 צפיות
  11. Started by Svensk.il,

    האם יש דרך לצרוב DVD-video בלי שהקובץ VOB יהיה בגודל 2 ג'יגה...? כי אני מוריד פרקים מסדרה בבערך 350 מגה, וכשאני הופך אותם ל-VOB אז זה נהיה ענקי... אי אפשר להשאיר אותם פחות או יותר באותו גודל...? לא בא לי לבזבז 12 דיסקים של DVD בשביל עונה אחת של סדרה =\

    • 7 תגובות
    • 888 צפיות
  12. http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?vgnextoid=c89ef141e7f43110VgnVCM100000f5ee0a0aRCRD&locale=en-US&reqPage=Model&modelReqTab=Features# ב- 300 שקל. איך הוא?

    • 7 תגובות
    • 888 צפיות
  13. לאחרונה ניסיתי לשדרג את הצורב 3550A שלי מבית NEC למודל החדיש יותר 4551A אך נתקלתי בבעיה. במסך השדרוג מופיעה השגיאה לפי התמונה המצורפת. ניסיתי להתשמש גם בתוכנה הדומה לנ"ל (BTFlash) לשדרוג וגם שם השגיאה פחות או יותר זהה. אשמח לקבל עצות לפתורונות מאנשים שנתקלו כבר בתקלה הזו או בכלל רעיונות נוספים יתקבלו בברכה. תודה רבה, עידן [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 888 צפיות
  14. Started by MeTaLhAmMeR,

    ישלי דיסק און קי של סאן דיסק, המיני קרוזר שלהם ומשום מה כשאני מנסה להעתיק אליו קבצים, להעתיק ממנו קבצים או לפרמט אותו אני מקבל הודעת שגיאה שהתקן הקלט/פלט (או משהו כזה) לא תקין... יש למישהו מושג איך אפשר לסדר את זה או ממה נובעת הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 888 צפיות
  15. Started by mr559,

    שווה לקנות? http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=9999

    • 2 תגובות
    • 888 צפיות
  16. שלום יש לי שאלה... האם הדיסק הקשיח Samsung Spinpoint F3 1000GB HD103SJ הוא באמת איכותי ביחס לשאר הדיסקים הקשיחים של ה-1טרה? הוא בא לפי מה שכתוב עם 32MB באפר לעומת דיסק של WD שבא עם 64MB באפר השאלה אם זה חשוב כל כך להוסיף עוד 100 שקל על 32MB זיכרון באפר נוסף??? ידוע לי שהבאפר עוזר בהעברת נתונים וכתובות התחלתי לא מזמן ללמוד מחשבים אבל אני עדיין לא בקיא בזה מספיק... אשמח לתגובות והסברים בתודה מאור...

    • 1 תגובה
    • 888 צפיות
  17. יש לי מחשב נייד asus g750j. יש לו 16ראם כרגע. פתחתי אותו לניקוי וגיליתי יש לו עוד שני מקומות לכרטיסי ram של 8g. מצורפת תמונה עם מה שיש כרגע במחשב. א. מה שיש לי כגרע זהddr3? ב. איזה עוד שני כרטיסים כדאי לקנות? כדי לשדרג קצת את המחשב. תודה רבה מראש.

    • 0 תגובות
    • 888 צפיות
  18. Started by hck,

    היי אני מעוניין להרחיב את הזכרון של הNokia 6230i, וראיתי שיש שני סוגי כרטיסים: MMC ו- RSMMC. מה ההבדל ביניהם, והאים שניהם מתאימים לסלולרי שלי? כמו כן על איזה חברה אתם ממליצים? ראיתי PQI ו- A-DATA.

    • 4 תגובות
    • 888 צפיות
  19. פחות מחודש שהכונן הזה אצלי במחשב....seagate 500gb והוא הפסיק לעבוד. הביוס לא מזהה אותו ושהוצאתי אותו מהמארז אני שומע משהו משוחרר בפנים לממש אחריות זה הסיכוי היחיד שלי...האם כדאי לי לדרוש להחליף לדיסק של WD לדוגמא ?

    • 5 תגובות
    • 888 צפיות
  20. שלום, לפני כמה ימים בעת התקנת משחק עלתה לי הודעה "האם ברצונך לאתחל את הדיסק בכונן D ?"(שהוא בכלל כונן קשיח) מאז נעלם לי הכונן הקשיח הזה שהכיל 40GB. למזלי הכונן הראשי שמחולק לשתי מחיצות עדיין קיים ועובד, אבל מאז רק מנהלהתקנים מזהה את הכונן האבוד, ואילו ב-disk management הוא לא קיים. יש שם רק דיסק 0 (כונן C, כונן E) וכונן תקליטורים 0 איך זה יכול להיות שהכונן מזוהה ב-BIOS וב-DEVICE MANAGER ולא בניהול הדיסקים. ב- BIOS מופיע אגב: DISK 0 MASTER ריק DISK 0 SLAVE SEAGATE 250 GB DISK 1 MASTER ASUS DVDRW DISK 1 SLAVE MAXTOR 40GB (הכונן האבוד) אודה מאד מאד על עזרתכם

    • 7 תגובות
    • 888 צפיות
  21. Started by djelectric,

    לא מצאתי בארץ במחיר שפוי, לפחות 30MB לשניה מהירות כתיבה ו 100MB לשניה מהירות קריאה אתם מכירים מישהו שמוכר בארץ... עד 700 שקלים.. נפח של 32GB ומעלה, מצאתי ב EBAY 64GB ב150$ בכל זאת אני מחפש הצעה מהארץ, או ע''י יבואן של החלקים מחו''ל אודה לכן אם תעזרו

  22. Started by ben060,

    יש לי הארד דיסק שמחובר ל IDE אני רוצה לקנות ארד דיסק של SATA ולקנות גם מתאם IDE ל SATA האם אני יוכל לחבר את שני הארדיסקים יחד?

    • 9 תגובות
    • 888 צפיות
  23. יש לי צורב די וי די.. עכשיו יש סרטים שהם מעל 4.7 גיגה... איך צורבים אותם? יש איזה שהיא תוכנה ממולצת.. והאם יש דרך לעקוף את הדיסקים החסומים לצריבה ולצרוב אותם? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 888 צפיות
  24. מדובר בצורב USB X52 (ברח לי עכשיו שם החברה) . כשצורבים מעט מידע על CD (בערך 200~100 מגה) המידע נצרב. אם מנסים לצרוב יותר מתחילות להופיע הודעות שגיאה בסגנון "Lost Fixation". זה נראה כאילו שהCD לא מצליח להתייצב על המסלולים החיצוניים של הCD. הבעיה מופיעה גם במהירויות צריבה נמוכות. מישהו מכיר את הבעיה הזו? יש פיתרון או שהלך צורב?

    • 3 תגובות
    • 888 צפיות
  25. א.אני מחפש דיסק קשיח של 500 ג'יגה איזה דגמים הכי מומלצים במסגרת תקציב של 550-700 שקל? חשבתי על הכונן הזה מה דעתכם? WESTERN DIGITAL 5000AAKS ב.יש לי על הלוח אם הישן שלי 4 כניסות ata והכונן הזה הוא sata2 האם צריך לקנות איזה שהוא מתאם הוא שזה יכול להתחבר גם ככה?

    • 12 תגובות
    • 888 צפיות

דיונים חדשים בפורומים