עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by netanel38121,

    אני לא כך כך הבנתי מה זה. אם יש לי 2 כונני 500GB, יש חיבור מיוחד שאני אמור לחבר את זה? או שזה חיבור SATA רגיל. מה זה נותן בשורה התחתונה? ולמה זה מיועד בעיקרון? והאם שני הכוננים חייבים להיות באותו נפח ואותו יצרן? האם זה נותן ביצועים למערכת ההפעלה? נניח ויסטה 32-64 BIT? והאם XP תומך בזה? או שויסטה יותר עדיפה. שואל מתוך סקרנות. תודה. חיפשתי בפורום אבל לא מצאתי משהו שענה על השאלות האלה.

    • 9 תגובות
    • 889 צפיות
  2. Started by rubib,

    האם הוא אמין? מישהו עבד איתו? תודה

    • 6 תגובות
    • 889 צפיות
  3. עד עכשיו היה לי הארד דיסק של 400 GB ויש לי מלא סרטים זה לא מספיק לי כבר.. אני מחפש הארד דיסק בגודל של 2000 GB. תקציב עד 400 אולי גם 500 שקל אני לא זוכר איזה לוח אם יש לי אני מקווה שזה לא משנה,אם כן תגידו לי איך אני מברר איזה לוח יש לי ואגיד לכם. בכל מקרה... יש לי על הארד דיסק עכשיו סרטים האם יש אפשרות לשמור אותם? אבל רק אותם בלי כל הברנשים האחרים מצאתי את הלוח אם: GA-P35-S3G

    • 1 תגובה
    • 889 צפיות
  4. Started by -Arcanide,

    בזמן האחרון אני ממש מתעניין במחשבים ניידים, ובקרוב מאוד אני גם קונה אחד שלא יבייש מחשב שולחני חזק... אך הבעיה ברוב הניידים היא כמובן בעיית הזיכרון שלהם, שמגיעה לרוב עם כ 40GB וכאלו עם כ-100GB. כמות זיכרון זו איננה מספקת מכיוון שנכון לכרגע יש לי כונן קשיח בעל כ 120GB מלא כמעט עד סופו במוזיקה שנאספה על גבי שנים. הבעיה היא שכאשר אני אחליף למחשב נייד אני לא אוכל לשמור על האוסף ומה גם שעוד כארבעה מחשבים אשר נמצאים ברשת משתמשים במאגר ואני כבר כמה זמן חושב על פיתרון של לחבר רק את הארד דיסק לראוטר עצמו בלי שישפיע על רשת היוצאת ונכנסת של המחשב האישי שלי שדיי מאיטה הכל ומורגשת. בקיצור אני מחפש דרך אשר בה אני אוכל לשתף את המאגר ולעשות מן זיכרון חיצוני כמו שרת רק ללא כל הפרוצדורה של …

    • 1 תגובה
    • 889 צפיות
  5. כותרת

    • 2 תגובות
    • 889 צפיות
  6. http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=15548&PageId=24 עריכה: מהסתכלות על הגרפים נראה שהוא מסתדר הכי טוב עם +R ועדיף X16 של וורבטים (למי שקונה את הצורב הזה), לפחות עד שיצאו FW נוספים רשמיים ולא רשמיים.

    • 8 תגובות
    • 889 צפיות
  7. Started by Real_Me,

    יש לי צורב QUE! של חברת QPS, די חדש. עבד טוב בהתחלה, אבל כרגע בעייתי מאוד עם תקליטורי CD-RW. אחד מסוג PRINCO היה מצויין עד שהצורב סרב לזהות אותו. קניתי אחר של MAXEL והנה הצלחתי לצרוב פעם אחת וגם לראות את מה שנצרב בצורב עצמו אך מיד לאחר מכן שוב לא זוהה. אני מכניס אותו לכונן, יש התחלה של AUTORUN לשניה ואז משתתק. חוץ מזה יש לי בעיה כללית של MEDIA SPEED ERROR עם כל סוגי ה-CD-R שניסיתי, עם נרו הכי חדש. אני עובד ב-XP וניטרלתי את צריבת המערכת. התקנתי את העדכונים של XP לעניין הצריבה ואת ה-ASPI הדרוש, התקנתי מחדש את ה-FIRMWARE של הצורב. ניסיתי לראות מה קורה עם ה-DMA אבל לא מצאתי אופציה כזו לצורב במנהל ההתקנים. הלכתי לאתר QPS ולא ראיתי עזרה לבעיה הזו. בקיצור נדמה לי שעשיתי מה שאפ…

    • 2 תגובות
    • 889 צפיות
  8. יש לי כונן IDE ואני רוצה לחבר אותו למחשב בדרך אחרת USB/SATA אני כאילו רוצה להפוך אותו לכונן חיצוני במקום פנימי האם זה אפשרי? האם קיימים מתאמים כאלה? חוץ מזה אם הכונן לא עובד איזה אפשרויות יש לי לגשת אל המידע שבפנים?

    • 4 תגובות
    • 889 צפיות
  9. שלום, רציתי לקנות איזה דיסק בנפח של בין 320 ל 500 גיגה שיהיה אמין (רגיל+, אחרי הכל לא נעים לאבד כלכך הרבה מידע). חיבור SATA2 עם עדיפות לשקט יחסי ואם אפשר גם יחסית מהיר (תעדוף הוא שקט, אמינות ולבסוף מהירות). המחיר שיהיה סביר ולא יקר מדי (לא איזה raptor ב3000 שקל), משהו באזור ה 600 שקל. תודה מראש. נ.ב. אני יודע שהרבה יגידו אין הבדל מהותי בין הדגמים, אבל בכל מקרה, אשמח לשמוע על המצלות (מידע אישי או התעניינות) שיעמדו בדרישות שרמשתי.

    • 7 תגובות
    • 889 צפיות
  10. Started by man,

    שלום, אני צריך עזרה די דחופה למען האמת בבעיה: היתה לי לפני כשבוע בעייה בהארד דיסק. בגדול גביתי קבצים חשובים של עבודות על דיסק, CD. מכיוון שחלונות וגם dos לא פעלו השתמשתי בלינוקס קנופיקס לייב סידי ובתוכנת הצריבה שם של kde צרבתי את הדיסק (ד"א זו הייתה ההתנסות הראשונה שלי בלינוקס ולא מוצלחת במיוחד). עכשיו, יש לי הארד דיסק אחר וחדש שהחלפתי תמורת הפגום ובאתי להעתיק את הקבצים חזרה ונתקלתי בבעייה. בווינדוס ה-CD שצרבתי רץ לאט ובקושי קורא את הקבצים ואי אפשר לא להעתיק או לא לצרוב אותם (מנסה לקרוא הרבה זמן ואז הודעה שאי אפשר להעתיק קובץ שמוגדר כמקור. למרות זאת אפשר לראות את כול הקבצים שעל הסידי) לפני זה שכחתי לציין שעם הכנסת הדיסק פועל אוטורן?! ומנסה לסרוק את הקבצים שעל הדיסק ולא מ…

    • 3 תגובות
    • 889 צפיות
  11. Started by Psychopath,

    Two hard drives in RAID array ? one bigger and faster hard drive ? what's the best to buy in order to achieve 160GB total storage and the fastest ...

    • 4 תגובות
    • 889 צפיות
  12. Started by navaro,

    אני רוצה לקנות צורב SATA ואני לא יודעת אם הוא מתאים ללוח האם שלי (asus P5GD1-VM). בחוברת של לוח האם רשום בסעיף של חיבורי ה-SATA (ארבע) רק לגבי הארד דיסק. לעומת זאת, בסעיף של חיבורי IDE כתוב בנוסף להארד דיסק כונן אופטי. האם זה בגלל שלוח האם הוא משנת 2004?

    • 5 תגובות
    • 889 צפיות
  13. Started by scheinerman,

    שלום, כרגע יש לי הארד דיסק של טרה ואני רוצה להוסיף עוד הארד דיסק של לפחות טרה. לוח האם שלי הוא: GA-P55-USB3 http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3440#ov אני רוצה הארד דיסק פנימי לא צריך SSD. למישהו יש המלצות? תודה

    • 6 תגובות
    • 889 צפיות
  14. האחד: Western Digital WDBAAA3200ABK השני: IOMEGA Ego 320GB אני יכול להשיג אותם באותו מחיר(הבדל של 10 שקלים). מי מבינהם עדיף? תודה!

    • 5 תגובות
    • 889 צפיות
  15. שלום, כיום יש לי מחשב עם כונן קשיח אחד המחובר ב-IDE, שמערכת ההפעלה עליו. ברצוני להוסיף כונן נוסף בנפח 500GB שיהיה מחובר ב-SATA2. מטרת הכונן הנוסף היא רק לאיכסון קבצים/התקנת תוכנות ולא למערכת הפעלה. יש אפשרות ששני כוננים יעבדו במקביל בלי בעיות? ואוכל להשתמש בשניהם בו זמנית? צריך רק לחבר את הכונן לחיבור ה-SATA2 בלוח אם והוא יעבוד? ואוטומטית המערכת הפעלה תעלה מהכונן הישן? או שיש צורך בהליך נוסף? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 889 צפיות
  16. יש לי כונן של 500GB של סייגט כבר כמעט חצי שנה ועובד פיקס בלי בעיות, לפני מספר ימים פרמטתי אותו אבל להתקין עליו מערכת הפעלה לא הצלחתי כי המחשב התחיל לזהות אותו כדיסק של 8MB בלבד, יש לציין שבביוס הדיסק לא ניראה, רק בווינדוס. אני ניסיתי לשחק עם הכבלים SATA והחיבורים של החשמל אבל שום דבר לא עזר, יש לכם רעיונות?

    • 2 תגובות
    • 889 צפיות
  17. ש לי הארד דיסק 500 ג'יגה, כשאני מחבר אותו למחשב אני רואה שנשארו בו רק 2 ג'יגה פנויים למרות שיש בו הרבה מקום פנוי ואני גם לא רואה את כל מה שיש בו למרות שאיפשרתי תיקיות מוסתרות וכשהוא מחובר ל-DVD אני רואה הכל, אני מסתכל ב-Disk Management וגם שם אני רואה אותו הדבר, אגב הוא מפורמט ב-FAT32 ואני עם WIN7 X64 אשמח לעזרה.

    • 7 תגובות
    • 889 צפיות
  18. Started by Nemesis,

    כשקניתי את הצורב החדש להחליף את ה 3500 המזדקן, לא שמתי לב להמלצה להמנע מה-4571. בכלאופן, אם כבר אז כבר, הנה לכם כמה סריקות: גרסת קושחה 1-01 1. DVD נצרב ב-x16, נסרק ב-x8 2. DVD נצרב ב-x16 נסרק ב-x16 3. CD נצרב ב-x40, נסרק ב-x24 4. CD נצרב ב-x40 נסרק במהירות x40. בסריקה של ה-CD במהירות 48 ישנן שגיאות C2. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 889 צפיות
  19. Started by cago,

    שלום ברשותי עשרות קלטות וידאו מטיולים שעשיתי בחול. כל קלטת 3 או 4 שעות. וברצוני להעביר כל קלטת לדיסק dvd . המחשב שלי פנטיום 4 במהירות 1.6GB זכרון 256MB ודיסק קשיח 40GB. מערכת הפעלה XP. יש לי מספר שאלות בנושא בהיותי טירון בתחום. א. פרט לצורב dvd ודיסק קשיח נוסף מה נחוץ עוד מבחינת חומרה. ב. האם יש כרטיס שממיר מאנלוגית לדיגיטלית ומאפשר צריבה בו זמנית לדיסק dvd ? או שחייבים לשמור קודם בדיסק הקשיח. ג. למיטב ידיעתי כל דקה של סרט תופסת בהמרה 1.3GB ולכן לסרט של שעה צריך דיסק קשיח של 80GB. האם נכון? ד. איך אחר כך מכניסים נפח כזה גדול לדיסק DVD של 4.7GB מבלי לאבד יותר מדי באיכות (שלפחות יהיה באיכות SVHS)? ה. איזה תוכנות צריך? תודה מראש על תשובה cago

    • 0 תגובות
    • 889 צפיות
  20. יש לי כרגע ארדיסק אחד של 120 גיגה בערך והוא התמלא לי.. אני רוצה לקנות עוד אחד של 500 גיגה.. אני יכול לחבר גם אותו? ששיניהם יהיהו מחוברים? איך אני בודק אם זה אפשרי ואיך אני מחבר.. תודה לכל העוזרים!!! המפרט שלי הוא: amd 3800+X2 GF 7800GT infinity nf4

    • 3 תגובות
    • 889 צפיות
  21. אני מתלבט בין 3 הכוננים האלה: 1.כונן קשיח Seagate 1TB Barracuda Sata III ST1000DM003 - מחיר 241 ש"ח (אילת) 2.כונן קשיח Western Digital Caviar Blue WD10EZEX 1TB Sata III - מחיר 246 ש"ח (אילת) 3.כונן קשיח Western Digital Caviar Black WD1003FZEX 1TB Sata III - מחיר 356 ש"ח (אילת) ברצוני לדעת מה ההבדל בין כל אחד ( במיוחד בין Caviar Blue ל- Caviar Black ) ואיזה עדיף יותר משלושתם ? *כרגע יש לי את מספר 1.

    • 3 תגובות
    • 889 צפיות
  22. Started by integral,

    לפני כמה חודשיפ הבאתי לפה ידיעה על הטכנולוגיה ההולוגרפית. אמרו לי שאני חולם ושיקח עשור. אז.... הדגמה ראשונה של דיסק HD בגודל 300 גיגה מתחילה היום 18 באפריל :o :o :o :o :o http://www.cdfreaks.com/news/11673 http://sg.hardwarezone.com/news/view.php?id=1143&cid=10

    • 1 תגובה
    • 889 צפיות
  23. Started by ran07,

    מחפש דיסק קשיח במחיר 300-450 שקל יש כמה חברות והאם עדיף 32MB זיכרון נדיף או מספיק 16BM תודה

    • 6 תגובות
    • 889 צפיות
  24. אני צריך בבקשה אתר אמין לגיבוי בענן שנותן שטח גדול יחסית(10GBׂ+ׂ) ובחינם. מעדיף לא לשפוך על זה כסף. אם אתם מכירים, אשמח לשמוע.

    • 1 תגובה
    • 889 צפיות
  25. יש לי שני צורבי DVD אחד ASUS 1814 והשני PIONEER 216 יש אפשרות לצרוב בו זמנית בשני הצורבים בתוכנות שונות?

    • 4 תגובות
    • 888 צפיות

דיונים חדשים בפורומים