עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by wooper,

    היי אני רוצה לקנות hd חיצוני בגלל הנייד חשבתי על זה כי יש בו גם יציאת esata מה אתם אומרים אם יש הצעות יותר טובות אשמח לשמוע http://www.pandas.co.il/product_info.php?advertisor=zap&products_id=20016

    • 3 תגובות
    • 892 צפיות
  2. Started by iNi,

    שלום אני חדש פה.. טוב קניתי היום צורב של סוני 52X32X52 ואני לא קיבלתי איתו כלום.. פשוט בשקית אם הצורב עצמו.. האם זה בסדר??.. טוב השאלה השנייה שלי היא כך.. אין לי מושג איך לחבר אותו המחשב שלי פתוח ואין לי מושג איפה לשים אותו ואיך לחבר.. אני לא ממש מבין במחשבים אז בבקשה תדברו איתי בעברית פשוטה חחח.. תודה לעוזריםם

    • 7 תגובות
    • 892 צפיות
  3. Started by TomeK,

    בהמשך לנושא שפתחתי החלטתי לקנות דיסק קשיח בנפרד ומארז בנפרד. הדיסק קשיח שאני הולך לקנות הוא: SEAGATE ST3500320AS 500GB SATA2 7200RPM 32MB בקשר למארז אני בהתלבטות קשה בגלל שיש המון סוגים וצורות, ואני לא מבין בנושא בכלל. בנוסף להמלצות אני מעוניין לשואל כמה שאלות. האם המארז משפיע על הדיסק קשיח בדרך כזאת או אחרת? איזה נתונים של מארז אני צריך בשביל לנצל את מלאו המהירות של דיסק קשיח? האם אחריות נפגעת כתוצאה של הכנסה דיסק קשיח למארז חיצוני במקום מחשב? עד כמה יש צורך לחפש מארז עם קירור טוב, בנוסף לצלעות קירור אשר רוב המארזים באים איתם? אשמח לשמוע המלצות וכל הערה שתעזור לי להתאים מארז לדיסק קשיח בצורה הטובה ביותר. למנהלים: במידה והנושא לא מתאים לתת פורום הנ"ל, מבקש להעביר תודה

    • 4 תגובות
    • 892 צפיות
  4. Started by OnlyOne,

    הכרטיס הגיע אליי, הכנסתי אותו למצלמה ופירמטתי אותו כמו כל כרטיס שהגיע אליי עד הכרטיס הזה. אז פירמטתי את הכרטיס דרך המצלמה מסתבר שהמצלמה פירמטה את מערכת הקבצים לRAW מאז אין אפשרות להשתמש בכרטיס ואו לפרמט אותו. אז יש פיתרון לעניין?

    • 7 תגובות
    • 892 צפיות
  5. שלום, לא מזמן רכשתי את הצורב המופיע בכותרת - כאשר אני צורב CD, הצורב צורב במלוא המהירות - x48. אך כאשר אני צורב DVD, הצורב צורב במהירות x4 כאשר מהירות המדיה היא x8 והמהירות המקסימלית של הצורב שלי היא x16. אין לי אפשרות לבחור במהירויות שונות מ-x4 - אני משתמש בתוכנת Nero 7 Premium. כיצד ניתן לשנות את המהירות ל-x8? תודה מראש.

    • 12 תגובות
    • 892 צפיות
  6. יש כולכך הרבה צורבים מומלצים שם ואני לא יודע כולכך במה לבחור, לכן בפתחתי את האשכול. נצמם קודם את האפשרויות, אני צריך צורב שחור ושהיה SATA. שאיכות הצריבה שלא תהיה איכותית מאד, מהירות הצריבה פחות חשובה. שתהיה תמיכה בסריקת טעיויות. מה זה בידיוק ביטסטינג? קריאה מהירה של CD/DVD. תמיכה בכל הפורמטים שלהדיסקים DVD +/-, RAW,RAM וכו'... שהריבה סה"כ תהיה איכותית ועמידה, שאני לא יגלה אחרי צריבה שאין קבצים בדיסק, והדיסק עצמו מלאה ^^ דבר שני, אם אני מזמין אותו מחנות והוא מגיע בדואר, יש לו סכנה לההרס/להפגע בדרך?

    • 5 תגובות
    • 892 צפיות
  7. Started by tiger3,

    יש לי הארד יסק של 250GB והוא מזהה אותו בביוס עכשיו יש בוינדוס אקס פי אפשרות לפירמוט ו - Fdisk והוא מזהה רק 130GB מתוך ה - 250GB איך גורמים לו לזהות את כל ה - 250GB תודה מראש לכל העוזרים!!!

    • 7 תגובות
    • 892 צפיות
  8. Started by recoilnadav,

    שלום, ברשותי כרגע 2 כונני WD חיצוניים בעלי נפח של 2T כ"א, ועוד שניים של 250g כ"א. הם מכילים בעיקר סדרות, סרטים ומשחקי ספורט שאספתי במהלך השנים ואני מאוד רוצה להיות רגוע בקשר לגיבוי. אני מעוניין לקנות כונן חיצוני איכותי בעל נפח של 4T ולהשתמש בו ככונן האחסון העיקרי ולהפוך את השאר לכונני גיבוי שלו. צריך את המלצתכם בנוגע לסוג הכונן והחברה, עד היום קניתי רק wd בחיבור USB2 ורציתי לשמוע את דעתכם... האמינות חשובה לי יותר מהכל. מחיר/מהירות/נוחות/גודל/רעש/צורה - כולם בעדיפות שניה אחרי השקט הנפשי וזמן החיים של המוצר. תודה רבה מראש!

    • 3 תגובות
    • 892 צפיות
  9. Started by smalul,

    חברי הפורום שלום. לפי ההמלצה שקיבלתי בפורום זה, קניתי היום את ה SanDisk Cruzer Micro 2GB. אני רוצה להריץ עליו בדיקות ביצועים (benchmark), ולהוסיף את התוצאות לסטיקי שבפורום זה. לצורך זה, הורדתי את הגירסה החינמית של SiSoftware Sandra (גירסת Lite XI.SP1a) והרצתי את בדיקת ה Removable Storage. הבעיה היא שהבדיקה אורכת יחסית הרבה זמן (כמה דקות), ולפעמים היא נכשלת/מייצרת שגיאות (גרף התוצאות נפסק באמצע או נופל ל 0). להלן 3 תוצאות שונות שקיבלתי עם ה DOK שלי: בדיקה ראשונה: בדיקה שניה: בבדיקה זו גרף התוצאות נקטע באמצע. שימו לב שכאן יש פחות תוצאות. בדיקה שלישית: בבדיקה זו פירמטתי את הכונן (בבדיקות הקודמות שמתי קבצים על ה DOK) והעברתי אותו לחריץ USB אחר. בנוסף לשלושת הבדיקות הנ…

    • 2 תגובות
    • 892 צפיות
  10. Started by ofir_16,

    היי! אני רוצה לקנות מדיה דו שכבתית לצריבה ואשמח לדעת איזה מדיה מומלצת ואיפה אפשר לקנות? תודה.

    • 5 תגובות
    • 892 צפיות
  11. קניתי לפני איזה שנתיים שנתיים וחצי דיסק קשיח של WD... ומאז הוא נהרס שלוש פעמים... כל פעם הייתי צריך להביא לחנות את המחשב עם הדיסק הקשיח לאיזה שבועיים בלי מחשב... עכשיו קראתי מדריך באינטרנט איך להרכיב מחשב (היה לי משעמם... אני לא ירכיב מחשב...) אז היה שם קטע על הדיסקים קשיחים על איך לעשות שהוא יהיה master... אז לקחתי את הדיסק קשיח שיושב כבר חודשיים ליד המחשב ומשמש למשקולת נייר והסתכלתי עליו... מה אני רואה? במקום שזה יהיה על master או השני זה חצי על זה וחצי על זה... זאת אומרת צד אחד של החיבור הזה שצריך לחבר שם לדיסק או על הmaster והצד השני הוא על הלא master... יכול להיות שזה מה שהרס לי את הדיסק כל פעם מחדש? נ.ב. אם כבר אנחנו כאן... יש משהו שאני יכול לעשות עם הארד דיסק ה…

    • 6 תגובות
    • 892 צפיות
  12. Started by AvIv`A,

    ההארד דיסק מזוהה בביוס (כסלייב) מזוהה באברסט ובמנהל ההתקנים (תמונות מצורפות) רק חבל שאני לא ממש יכול להשתמש בו מה לעזאזל הבעייה ? ויש איזה תוכנה שיכולה לפתור את זה או להגיד לי מה הבעייה? אברסט - http://planet.nana.co.il/avivas/everest.JPG מנהל ההתקנים - http://planet.nana.co.il/avivas/device.JPG המחשב שלי - http://planet.nana.co.il/avivas/comp.JPG כמו שאתם רואים אין זכר להארד דיסק החדש ( ה2 הקיימים זה הישן שפיצלתי ל2 יותר קטנים)

    • 5 תגובות
    • 892 צפיות
  13. Started by שרטק,

    80 ג'יגה / 8 מגה cache מקסטור לעומת Western Digital האם יש קונצנזוס לגבי איזה דיסק עדיף מבחינת אמינות ופעולה שקטה

    • 8 תגובות
    • 892 צפיות
  14. Started by bomsa400,

    היי יש לי דיסק חצי טרה שאני רוצה שיהיה לו גיבוי ברשת. כמה שאלות: * יש מישהו שנותן כזאת כמות של שטח גיבוי בחינם? או שאפשר לפתוח בו כמה חשבונות חינאמיים כדי להגיע לזה? * זה בכלל ריאלי עם UPLOAD כ"כ נמוך כמו בישראל?

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  15. Started by Iftah,

    ב TMS דיסק של רפטור 150Gb עולה 1234ש"ח, או 1428 אם לוקחים "crystal clear lens" מה זה אומר? האם הדיסק יותר מהיר, יותר מוגן, או סתם גימיק? ועוד שאלה, אם בא לי להתפרע במחשב חדש עם כ1200 מוקצב רק לדיסק, האם כדאי לקחת RAID של RPM7200 או דיסק אחד של 7200 ואחד קטן יותר של 10000RPM ?

    • 2 תגובות
    • 892 צפיות
  16. חברה שוחררה גירסת BETA 5 ל NEC 3520 הכוללת שיפורים באסטרטגיות צריבה ובהמהרת מדיות DL מ X2.4 ל X4. (ומדיות רגילות גם כמובן). http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=124886

    • 6 תגובות
    • 892 צפיות
  17. אורח mind5
    Started by אורח mind5,

    אני מחפש כונן פנימי SSD מהיר וטוב עד 300 שיהיה 128G אני רוצה לחבר אותו עם ההארדיסק הרגיל ביחד העיקר שהוינדוס יהיה על ה SSD ...

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  18. יש לי Sp2 , וגם 2 כוננים של 160 אותם המחשב מזהה כ150 . קניתי כונן חדש ,200 ג'יגה , אותו המחשב מזהה כ130 בלבד , כיצד אני פותר את הבעיה , האם קיים Patch או עדכון ספיצפי ,ואם כן אפשר שם או הפנייה ?

    • 3 תגובות
    • 892 צפיות
  19. Started by xdcee3,

    Seagate Constellation ES.3 4TB http://techgage.com/article/seagate-constellation-es-3-4tb-enterprise-hard-drive-review/ יצא ארדיסק חדש עם 128 MB cache

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות
  20. אני לא מצליח להבין אם גרסת OEM של הצורב מגיעה רק בלי תוכנות או שגם בלי כבל IDE?

    • 8 תגובות
    • 892 צפיות
  21. בעזרת Download Station אפשר להוריד סרטונים ישירות מיוטיוב. פשוט מעתיקים את הנתיב מהדפדפן ומדביקים כאן:

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  22. Started by Jack_g,

    יש לי כונן קשיח MAXTRO 8MB CACHE 7200RPM SATA יש לכונן שניי חיבורי חשמל אחד מולקס 5.25 סטנדרטי והשני חיבור של SATA חדש. רציתי לשאול האם זה משנה באיזה חיבור אני ישתמש חיברתי כמה פעמים כבר דרך חיבור חשמל של SATA והחיבור מאוד רגיש תזוזה קטנה והחשמל לא מסופק לכונן. אז מה אתם אומרים חיבור צולקס מספיק או שבמתאם של מולקס לחיבור החשמל החדש יש מישר מתח ?

    • 5 תגובות
    • 892 צפיות
  23. השאלה שבכותרת. לינקים: 1) http://www.lamir.co.il/product.asp?product=11963 2) http://www.gcomputer.co.il/pl_product~HD501LJ~152~655.htm

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות
  24. השתמשתי בתוכנה כדי להעתיק את המערכת מכונן ה-SSD הישן (קורסייר 240GB) לחדש של סאנסונג (EVO850, ‏500GB) והתוכנה הזהירה שקבצים פתוחים לא יועתקו. סגרתי את כל האפליקציות הפתוחות ואת כל המסמכים, ולאחר ההעתקה נראה שהכל עובד בסדר. המערכת מאתחלת כמו שצריך ונראה שהתוכנות שבדקתי עובדות ללא בעיה. האם אפשר לסמוך על זה, או שעדיף להעתיק שוב עם תוכנה שעולה מדיסק נפרד (כמו Clonezilla)?

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  25. Started by adidas76,

    מה ההבדל בין S-ATA II לבין - RAID EDITION? היעד הוא עיבוד תמונות כבדות מאד ותוכנות עיבוד תמונה וגרפיקה פתוחות בו זמנית תודה

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות

דיונים חדשים בפורומים