עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by wth,

    היי חברים.. אני מתלבט קשות בבחירת דגם DOK מהיר(חשוב מאוד!),אמין ואיכותי בנפח של 16 ג'יגה. כרגע ההתלבטות בין שני דגמים אך אשמח לקבל עוד המלצות. http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=3289&CatCode=407 http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=2472&CatCode=407 הייתי שמח לקבל המלצות איזה דגם עדיף ולמה...כמו כן אני חובב תוכנות PORTABLE ואני שואל האם יש לי צורך בתוכנת הU3,אך בלי קשר רציתי לדעת מה עדיף לרכוש והאם אין חשש לקנות מהחנות הנ"ל. אודה לכם על כל תשובה.

    • 7 תגובות
    • 893 צפיות
  2. Started by ariel7766,

    אני רוצה משהו טוב איזה חברה אתם ממליצים שיהיו דיסקים איכותיים?

    • 4 תגובות
    • 893 צפיות
  3. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם. אני מהאחרונים שעדיין צורבים על תקליטורי DVD. רציתי לברר איך התקליטורים של RITEK, אני יודע שפעם בזמנו הם היו מעולים ויותר טובים מעל המותגי מדבקה שהיו נמכרים בארץ, אני אפילו זוכר ש SILVER LINE השתמשו בתקליטורים של RITEK. איך הם היום? אני רוצה לרכוש כמות, אני מגבה עליהם חומר שהוא חשוב יחסית.

    • 3 תגובות
    • 893 צפיות
  4. Started by SyPhEx,

    שלום לכולם אני בקרוב קונה מחשב חדש שאת המפרט שלו פירסמתי בפורום מפרטים עכשיו, אני רוצה לקחת את הדיסק קשיח שיש לי עכשיו (40 GB) שעליו אני לא יכול לוותר כי כל העבודות שלי והשירים וכו' נמצאים שם ולא בא לי להתחיל מאפס אז הוספתי עוד 80 GB אמרו לי לקחת SATA (שאין לי מושג מה הוא שונה מ HD רגיל) אבל מישהו אחר אמר לי שאולי תהיה בעייה בלחבר את ה SATA לנוכחי שיש לי אפשר לקבל יותר מידע על כל העיניין הזה ? תודה

    • 3 תגובות
    • 893 צפיות
  5. כונן ה-3D Xpoint המשוכלל שנחשף רק לאחרונה בתצורת כרטיס הרחבה גדול או במבנה U.2 לעולם השרתים יזכה גם לגרסת M.2 ידידותית למשתמש הביתי לכתבה

  6. Started by yakir10,

    מזה עידכון קשוחה ? והאם אני צריך ? אם כן תוכלו להביא לי לינק ? תודה

    • 3 תגובות
    • 893 צפיות
  7. Started by ilya83,

    אני לא הצלח לצורב קובץ BIN לתוכנה נירו איך עושים זה? אני מחכה תשובתך....

    • 4 תגובות
    • 893 צפיות
  8. Started by scorpion_a,

    שלום יש לי הרד דיסק מסוג סמסונג EVO840 120GB לאחרונה ביצעתי לו OS OPTIMZETION לMAXIMUM PREFORMANCE אבל מאז ה total bytes רק עולה מה עושים איך מחזירים את זה להגדרות בריירת מחדל? אין לי נקודת שחזור מערכת

    • 0 תגובות
    • 893 צפיות
  9. Started by The-Q,

    עד עכשיו השתמשתי בהארד דיסק של WD 250GB. בעקבות לחץ של מקום, החלטתי לקנות עוד אחד, הפעם הדגש הוא על אמינות. איזה דגמים ידועים (ומוכיחים זאת בפועל) בשל אמינותם? מאילו דגמים/חברות להמנע? האם לוותר על דגם איכותי ואמין בשביל RAID 1 של דיסקים יותר פשוטים? תודה.

    • 2 תגובות
    • 893 צפיות
  10. הצורב שיש לי עכשיו אמנם הוא כבר לא צורב אבל הוא קורא את חלק מהדיסקים מצויין יותר טוב אפילו מקוראים מהירים והוא קורא הגנות (יש לו סקאזי) זה יאמאהא 2448 scsi 3 הוא כבר דפוק והסקאזי עזר לי מאד גם בדיסקים שהם קצת דפוקים הוא קרא אותם טוב יותר מקורא רגיל אז יש דקאזי לצורב פנימי רגיל או לא? כמה זה עולה? זה משתלם בכלל?

    • 1 תגובה
    • 893 צפיות
  11. בס"ד לאיודע איך קוראים לקבל הזה אז מקווה שתבינו זה הקבל האפור הרחב הזה קבל גדול שמחבר בין הארדיסק ללוח אם. זה שיש לו 3 יציאות- system שמתחבר ללוח אחד slave master קיצר זה הכבל שמחבר בין הארדיסקים (כונני גיגה)לבין הלוח אם. בטעות היום פירקתי את המחשב והפעלתי קצת כוח ושברתי את הראש של ה slave ושניסתי לחבר לבד את המסטר להארדיסק שבו יש את הxp המחשב לא עלה היה רק מסך שחור. יכול להיות שזה בגלל שהראש של הslave נשבר? ותגידו רגע יש חשיבות אם זה מחובר לp5 או לp6? לא חושב שיש לזה חשיבות. ויש לי עוד שאלה במחשב החדש שלי החיבורים של הההראדיסק שונים מהחיבורים של הישן בלי הכבל הגדול הזה איך אני יוכל לחבר בין שני ההרדיסק ולהעביר מידע מאחד לשני? ההרדיסק במחשב החדש מחובר דרך כבל אדום כזה של…

    • 2 תגובות
    • 893 צפיות
  12. Started by x-dude,

    מפרט: http://www.de.nec.de/productdetail.php/id/1240

    • 6 תגובות
    • 893 צפיות
  13. Started by yahavon028,

    יש לי צורב ואני רוצה לחבר למחשב גם סידי רגיל. עכשיו יש לי את הסידי ואני לא יודע איך. אם תוכלו לומר לי אני אודה לכם (איך בדיוק מצמפרים אותו?)

    • 3 תגובות
    • 893 צפיות
  14. ברשותי מחשב יחסית ישן פנטיום 4 פרסקוט 2.8 512mb Asus P4S800MX מבוסס ציפסט של SIS אשר משמש כשרת קבצים בבית. ללוח אם אין כניסות SATA בכלל ולכן הוספתי לו כרטיס SATA של ST-LAB אשר משתמש בשבב של SIL מסוג 3112. מדובר בשבב שהיה פופלרי במיוחד בימי ה Nforce2 כאשר הגשר הדרומי לא תמך ב SATA באופן טבעי ובכדי לתת ללוח מחברי SATA הוסיפו את השבב ישירות ללוח אם. כרגע אני עובד עם שני כונני WD250KS על הבקר והוא פועל מצויין (בלי RAID). ברצוני להוסיף עוד בקר זהה עם שני כוננים בכדי להגדיל את הנפח על המחשב ורציתי לדעת אם מישהו התנסה בחיבור שכזה? האם ישנם בעיות של התנגשות, למשל הנתגשות בביוסים של הכרטיסים בזמן עליית המחשב וכדומה? אשמח לתגובה או עצה, כמו כן אם ישנו בקר SATA זול עם 4 מחברים אשמח …

    • 3 תגובות
    • 893 צפיות
  15. הגרסה המהירה של WD לטרה, ראיתי הוא מחסל את כל הברקודה והדסקסטר בביקורות.

    • 9 תגובות
    • 893 צפיות
  16. Started by Tal-T,

    מה זה בעצם ה SSD האלה ? מה כ"כ טוב בהם ומה עושה אותך כ"כ יקרי יחסית לנפח ?

    • 1 תגובה
    • 893 צפיות
  17. Started by clown,

    מעוניין בהארדיסק בין 80 ל160 ג'יגה, עדיפות ל120. 8 מגה באפר, 7200 RPM. איזו חברה מומלצת? ***לא SATA***

    • 10 תגובות
    • 893 צפיות
  18. Started by Maor_T,

    היי אנשים אני חייב את העזרה שלכם בבקשה!!!! יש לי האדיסק שמחולק ל-2 מחיצות עכשיו באתי להתקין עליו מערכת XP ובתפריט התקנה בחרתי למחוק בטעות את המחיצה הגדולה עם כל החומר החשוב על המחשב. עכשיו איך שעשיתי DELETE ואישרתי עשיתי ישר ריסט בלי לפרמט.... אז עכשיו יש לי רק מחיצה אחת ....זאת שאני רוצה לשחזר איננה כבר.... איך אני יכול לשחזר אותה ואת החומר שהיה עליה ? (אני מדגיש - לא פירמטטתי אותה רק עשיתי מחיקה לפרטישן) תודה מראש לעוזרים ...תהיו בריאים !!!! ובבקשה תצילו אותי

    • 3 תגובות
    • 893 צפיות
  19. Started by Bessmertniy,

    למה יש מקומות ש הsata יותר זול מה IDE?? האם יותר כדי להשקיע בsata??? או IDE מי יותר מהיר?

    • 6 תגובות
    • 893 צפיות
  20. Started by almog333,

    שלום רב, יש לי לפטופ שנקנה לפני שבע שנים בערך. יש לו דיסק קשיח של 80 ג'יגה 5400 rps האם שידרוג ל 7200 כדאי? או שאולי הלפטופ לא בנוי לזה והקשיח יהיה חם מדי? אם זה כדאי, האם אפשר המלצה לקשיח 7200? נפח/מחיר מינימלי (לא מאמין שיש היום פחות מ 80 ג'יגה ) תודה

    • 7 תגובות
    • 893 צפיות
  21. היי אנשים, מקווה שתוכלו לעזור לי. מתוך כוונה להחליף את הדיסק הקשיח המצומצם והקלוקל שלי, קניתי לפני כמה חודשים את ה- Caviar Green של WD בנפח 500GB. למרות שהמחשב שלי כבר בן 5 וחצי (עם לוח אם MSI PT880 NEO) התומך ב-SATA, לא חשבתי שתהיה בעיה לקנות כזה דיסק קשיח. עד שהמחשב לא זיהה אותו. ניסיתי לעדכן את ה-BIOS, להתקין צ'יפסטים חדשים של VIA...לא עזר. במעבדה אליה לקחתי את המחשב עשו את אותו הדבר כשלאחר מכן חיברו את הדיסק למחשב אחר והפלא ופלא, הוא עובד. מסתבר שהלוח אם שלי לא תומך בנפחים כאלה. מכרתי את הדיסק בסופו של דבר. לאחרונה, קניתי דיסק קשיח של Seagate בנפח 250GB, נפח צנוע יחסית הייתי אומר. התייעצתי עם המוכרים לגבי הקניה ולטענתם לא צריכה להיות שום בעיה. אז מן הסתם, קרתה אותה הב…

    • 8 תגובות
    • 893 צפיות
  22. אני חושב לקנות דיסק קשיח שישמש לגיבוי כמה סרטים שנערכו במחשב. מצד אחד, חשבתי שלא כדאי להכניס כונן נוסף פנימה לתוך המארז, כי אם המחשב יידפק, גם הכונן יכול ללכת. מצד שני, כונן חיצוני עולה יותר מכונן פנימי. האם בעקרון אפשר(או מקובל, או לחילופין, הגיוני) לקנות דיסק קשיח פנימי, להכניס אותו פנימה לתוך המארז, להעתיק אליו את החומר, אותו אני רוצה לגבות ולאחר מכן, להוציא את הכונן מהמארז ולאכסן אותו בתוך ארון באחד החדרים בבית? האם הכונן, כשהוא "ערום", יחיה אותו זמן, אילו קניתי כונן חיצוני(או פנימי שקניתי לו מזוודה מתאימה)? לגבי עניין ה- sata, ובלי קשר לשאלה ממקודם :-): לפי מה שהבנתי, הלוח שלי תומך ב- sata 2. נניח ואני קונה דיסק קשיח שהוא sata 1, האם זה משנה באמת לגבי המהירות, או שממ…

    • 10 תגובות
    • 893 צפיות
  23. חבר שלי, בעל כונן קשיח IDE פנימי מעוניין לחבר אותו חיצונית בעזרת המתאם הבא: http://www.maxxtro.co.il/product.asp?productid=336 השאלה, האם הוא יהיה זקוק לחיבור עצמאי של חשמל (יש ערכות יקרות יותר שכוללות את זה)? נשמע טיפשי, אבל אחרת למה מוכרים גם את המתאם בלבד?

    • 4 תגובות
    • 893 צפיות
  24. תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 893 צפיות
  25. מה צריך לעשות ? מנסיון שלי הנקישות מראות על סימני גסיסה איך אני יכול לבדוק את זה (איזה תוכנה להריץ ) האם זה באמת סימן לבעיות ?

    • 0 תגובות
    • 893 צפיות

דיונים חדשים בפורומים