אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אני מקווה שאני פותח את זה במקום הנכון אם לא תעבירו כי הלכתי לפי האיגיון. אני מחפש מארז של כוננים קשיחים שאני יוכל לשים שם 2 או 4 כוננים לחבר אותו לרשת שלי בבית ולעשות מין Netapp קטן כדי לגבות שם את הנתונים שלי. אני ראיתי שיש דברים כאלה אבל בצורה מצומצמת שאין לי מושג איך לחפש את זה ברשת... אם יש של WD אני מעדיף את שלהם. תודה כל העזרה מראש...
-
- 3 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום אנשים, אני מעוניין לדעת האם אפשר לצרוב שני חלקים של סרט\משחק (שאמורים להיות שני דיסקים) על דיסק DVD אחד. השאלה היא בעצם האם העניין יעבוד? (כי הצריבה כמובן היא לא הבעיה)
-
- 6 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי היום מארז cake של 25 מדיות של silver line dvd-r x4 professional צבע המארז כחול כול זמן שלא פתחתי את האריזה אני עדיין יכול לקבל את הכסף חזרה מה אתם אומרים מניסיון, זאת מדייה נורמלית? אני בעיקר צורב סירטי xvid וממש לא הייתי רוצה לגלות אחרי שנה שכול מה שצרבתי שווה לתח...... תודה לכול המשיבים
-
- 5 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום, אני צריך עזרה דחופה - אם מישהו מכיר חברה כלשהיא שיכולה לשחזר מידע(חשוב מאוד) שנעלם מהכונן הקשיח אני אשמח לקבל מס' טלפון שלה/אתר אינטרנט. אני מודע לכך שהמחיר יהיה גבוה, אבל זה לא משנה. תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 8 תגובות
- 894 צפיות
-
-
Samsung 640GB HD642JJ בסביבות 340 ש"ח או Western Digital WD6400AAKS ב 370 ש"ח מכאן http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=2137
-
- 11 תגובות
- 894 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אני עומד לפני קניית דיסק קשיח חיצוני למחשב כאשר חשובות לי מספר תכונות שיכללו: נפח 3T, אמינות, אפשרות שיתוף ברשת (ז"א אפשרות חיבור מרחוק לדיסק), WIFI. ראיתי רק שני מוצרים שעונים על הדרישות: http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=280 http://www.seagate.com/gb/en/external-hard-drives/desktop-hard-drives/goflex-home/ איזה מהשניים מומלץ יותר, או פחות? ולמה והאם קיים מוצר נוסף שאני לא מכיר והוא בא בחשבון? תודה מראש על העזרה.
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-
-
היי לכולם רציתי לשאול: 1- האם יש מגירה לצורב DVD פנימי?<אני רואה שיש מגירה לדיסק קשיח השאלה האם זה מתאים גם לצורב..> 2-האם יש מארז חיצוני לצורב DVD פנימי?<שוב..אני רואה ב"זאפ" שיש מארזים חיצוניים לדיסקים קשיחים והשאלה האם זה גם מתאים לצורב> כמובן אני רוצה שזה יגיע עם חיבור -USB. יש גם את האופציה לקנות צורב חיצוני אבל המחיר קצת יקר,בהתחשב בעובדה שאני יכול להביא מגירה,או מארז חיצוני ב-100 ש"ח פחות או יותר. תודה לכל העונים והמגיבים. שי נ.ב-לצורך הבנת העניין המחשב של אחד החברים שלי נמצא בחדר אחר מהחדר שבו הוא עובד.מה שמחייב אותו כל פעם להכנס לחדר שבו המחשב נמצא ולצרוב. הוא רוצה פשוט לפרק את הצורב הפנימי ,להעביר אותו לחדר שבו הוא עובד ,ולהרכיב אותו דרך חיבור USB למ…
-
- 0 תגובות
- 894 צפיות
-
-
יש לי בעיה דחופה! אז ככה כשאני מנסה לצרוב משהו בצורב (Samsung 52x24x52) הוא רושם שהצריבה הסתיימה בהצלחה, ואז כשאני מכניס את הדיסק אז הדיסק ריק לגמרי, וזה למרות שאני הופך את הדיסק ורואה את הפס של הצריבה(במקרה הזה 500 מגה) אבל זה לא מראה כלום כשאני מכניס את זה לכונן. ניסיתי לשים את הדיסק בכונן אחר וזה עדיין אומר שאין כלום בדיסק. הקבצים שניסיתי זה כל מיני קבצי bin ו - cue. אהה וגם ניסיתי לצרוב על אותו דיסק שוב וזה לא הולך. בבקשה תעזרו לי!
-
- 3 תגובות
- 894 צפיות
-
-
יש לי הארד דיסק ATA חדש של ווסטרן אני קונה מחשב בקרוב ואני מבין שכל הלוחות הם SATA אני אוכל לחבר את הארד שלי ללוח החדש??? תודה
-
- 3 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי במחשב כרגע דיסק קשיח 250GB מחובר ב SATA ויש לי עוד דיסק קשיח 80 GB של SATA שסתם שוכב בארון אצלי והוא לא ישן ועובד מצויין עכשיו השאלה שלי היא כזהות יש איזשהו שימוש מעניין שאני יכול לעשות איתו למשל שיעבוד משהו יותר מהר או גיבוי מידע או משהו כזה ואם יש משהו אנ ישמח אם תעזרו לי או תיתנו לי לינק לאיזה מאמר לקרוא. תודה מראש!
-
- 7 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום, אני מתלבט בין Samsung 840 Pro 128GB לבין Samsung 840 Pro 256GB. 840 הרגיל לא בא בחשבון בגלל אורך חיים קצר יותר. עכשיו ראיתי שמהירות הכתיבה גבוהה יותר בגרסאת ה256. השאלה שלי מה זה אומר? איפה בדיוק אני ארגיש את המהירות הזאת בעולם האמיתי? כי אם זה הבדל של שניה אחת, אני כבר אתפשר על ה-128GB ואחסוך לי כמה מאות שקלים. תודה!
-
- 5 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי נוכן חיצוני נייד מסוג Samsung G2 Portable 500GB HXMU050DC סמסונג מלפני שבוע המחשב שלי לא מזהה אותו, הנורית על הכונן מהבהבת ולא נשארת יציב, וגם אין שום פעולה במחשב עקב החיבור.. אני לא מצליח להבין מה קורה לא וגם לא לגשת אליו בכלל... מה עושים, אשמח לעזרה.. תודה
-
- 1 תגובה
- 894 צפיות
-
-
יש לי צורב LG GSA-4163B והמגש שלו נדפק לי. הצורב מנסה לפתוח אותו, אבל לא מצליח. המנורה מהבהבת בטירוף בינתיים שהוא מנסה לפתוח את המגש. אפשר לפתוח אותו רק אם דוחפים סיכה לחור המתאים כשהמנורה מהבהבת. רק אז הוא מצליח לשחרר את המגש ולהוציא אותו. יש דרך לתקן את זה? או שהדרך היחידה היא לקנות צורב חדש? זה פשוט מעצבן בטירוף (וגם אני כל הזמן מאבד את הסיכה המ****ת הזאת )
-
- 6 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום שלום (הודעה ראשונה בפורום תודה..) אז ככה: 1.אני מחפש לקנות הרדיסק 120 גיגה, עכשיו ברור שברור שבארץ זה עולה הון ובחו"ל הרבה פחות, יש לי קרובת משפחה שנסעה לניו יורק (חוזרת שבוע הבא אז מהר אנשים..) וזה רק עיניין של להביא לה את שם הדגם והיא מחזירה לי את המוצר.. חשבתי על אחת ההצעות שיש פה: http://www.newegg.com/app/viewproduct.asp?DEPA=&submit=Go&description=120gb אני לא זקוק להסברים מפורטים מדי.. אני סך הכל מחפש הרדיסק שלא ימות בעוד 3 שנים ושיחזיק כמו כל האחרים שהיו לי.. יפה אז זה היה 1 עכשיו לשני: 2.אז יש לי כאן 2 הרדיסקים שמחוברים למחשב: אחד בתוך המחשב והשני בתוך מה שנקרא "מגירה" שאני אקבל את השלישי הנ"ל כבר לא יהיה לי מקום (פיזית כמובן... ) בקיצור...…
-
- 5 תגובות
- 894 צפיות
-
-
אני מחפש צורב DVD אבל משהו פשוט לא האלה ב-500 שקל הכי זול שיש מצדי שיקח לו שעה לצרוב העיקר שיהיה זול לא מחפש משהו יקר
-
- 5 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום אני מגבה בעיקר קובצי אופיס. לפני כמה שבועות החלו קבצים להשתנות, למשל קובץ אקסל ששקל 500 קילו הפך ל1.7 גיגה!! שמו של הקובץ שונה וכמובן א"א לפתוח אותו קניתי DOK חדש והבעיה עודנה. כמובן שבדקתי וירוסים וכו'. חבר טען שזו בעיה מוכרת והיא מתרחשת בעקבות שינויי מתח בספק או בלוח אם. אשמח לשמוע מכם, תודה.
-
- 5 תגובות
- 894 צפיות
-
-
http://www.abtron.de/shop/catalog/product_info.php?products_id=11301 [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 894 צפיות
-
-
שלום, הכונן גיבוי הפסיק לעבוד. הכונן גיבוי מתחבר לרשת. כשמחברים לחשמל, שומעים את הדיסק עובד אך המנורה ה-CASE לא נדלקת. ניסיתי איפוס, לא עובד. הסרתי את הדיסק עצמו מה-CASE וחיברתי בחיבור SATA ישירות למחשב שלי. המחשב זיהה שכונן הותקן, אך במחשב שלי לא הוצג כלום. רק ב-DISK MANAGE הוא הראה אותו כמספר מחיצות אך לא נתן לי לעשות כלום מלבד מחיקת מחיצות (ואני מניח שאחר כך יהיה אפשר ליצור). בשדה של ה-VOLUME לא רשום כלום. המידע חשוב לי מאוד. היש דרך לראות את אותן מחיצות, אולי במערכת הפעלה אחרת ? (לינקוס אולי ?) או באמצעות תוכנה אחרת ? תודה מראש לעוזרים, זה חשוב לי.
-
- 3 תגובות
- 894 צפיות
-
-
אהלן, העניין הוא כזה אנחנו מחפשים פיתרון כדי לראות סרטי HD בכיף בטלוויזיה החכמה שלנו מבלי יותר מדי התעסקויות. ניסינו את הרעיון של ה-WIFI אבל זה קצת סיפור (להגדיל מהירות אינטרנט ולהביא נקודה חמה ליד הטלוויזיה וגם אז לא בטוח שזה ירוץ חלק) אבל מצד שני יש את רעיון ה-USB שזה חיבור ישיר לטלוויזיה. לא ניסינו לחבר סרט HD עם USB2 כי אין לנו USB גדול אבל השאלה היא כזו, אם נקנה USB3 (שהרעיון בקנייה זה המהירות העברה שלו נוסף לקריאה) הסרטים ירוצו חלק (גם סרטי 1080P) מבלי קירטועים למינהם בזכות מהירות הקריאה ? או שגם עם USB2 אותו רעיון יקרה ? ואם אפשר המלצה ל-USB3 בגודל של 32GB (עד 350 400 שקל).
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום לכולם... אני וחבר שלי התערבנו ואין לי מושג איך הגענו לזה אבל מה יותר הורס את הצורב והדיסק צפייה ישירה ממנו או העברה למחשב ואז צפייה ... התערבות על שאוורמה חחח ושתייה.. תודה מראש ומקווה שאני צודק..
-
- 7 תגובות
- 893 צפיות
-
-
שלום... בכל פעם שאני מחבר DOK או הארד דיסק ניידורוצה לנתק אותו כמו שצריך (בעזרת וינדוס - הוצאת חומרה ושליפת מדיה באופן בטוח), זה מחזיר לי הודעה שגיאה שאני לא יכול לנתק, מכיוון שיש תוכנית שמשתמשת בו. חיפשתי, ולא מצאתי שום תוכנה שרצה ומשתמשת בו. יש למישהו רעיון מה הבעיה? תודה רבה. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 893 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות חבילה של 100 דיסקים לצריבה ואני מתלבט בין LG ל-TDK. מה אתם אומרים על האיכות של 2 החברות (כמובן ביחס גם למחיר)? 10x
-
- 5 תגובות
- 893 צפיות
-
-
לאחרונה קניתי הארדיסק 160 GB 8 מיגה באפר ממשק SATA 2 כששאלתי את המוכר KSP אמר לי שאין בעיה וברגע הקנת ההארדיסק על גבי לוח שתומך ב SATA1 הוא ירד ל SATA 1 ויעבוד כרגיל הלוח שברשותי הוא KV 7 סוקט A .... ולצערי כשהתקנתי את ההארדיסק ששמנהל הSATA ועשה סקאנין הוא נתקע וכותב לא יודע מה HARDWARE INTINIAL FAULRE ...!!! יש מישהו ישיכול לעזור לי לצאת מהבוץ הזה. !~!! תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 893 צפיות
-
-
יש לי DVD מתוצרת טושיבה במחשב נייד והוא הוגבל לאזור 2, אבקש המלצה על תוכנה שתשחרר את ההגבלה.
-
- 2 תגובות
- 893 צפיות
-


