אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
השאלה בכותרת, כמו כן מדובר בכונן קשיח חיצוני SEAGATE XTREME בחיבור ESATA.
-
- 3 תגובות
- 903 צפיות
-
-
הסדרה הזאת של כונני SSD מומלצת? אני מדבר על 120GB. מומלץ? תודה!
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
-
-
חברים שלום התקנתי HD חדש הוא הכונן ה3 במחשב שלי לאחר טיפול ופירמוט ומתן שם לכונן החדש אנ י רוצה לשנות ולחלקו ל3 מחיצות פשוט שחכתי איך עושים את זה דרך המערכת החלונות וניהול המחשב אשמח לקבל תזכורת והדרכה שלב אחר שלב בברכה
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
האם אפשר לחבר שני כוננים שונים? (אחד של IDE רגיל ואחד של SATA? הלוח תומך ב-SATA כמובן...) ואם כן אז איך? צריך לשנות משהו בג'מפרים? תודה.
-
- 6 תגובות
- 903 צפיות
-
-
יש לי כונן חיצוני Hitachi EX35HDD250GB ואני רוצה להבין מה נותן לי הכפתור גיבוי מהיר. זאת אומרת את מה הוא מגבה באיזה פורמט נשמר התוכן שאותו הוא מגבה ואיך אני פותח אותו. אם יש למישהו כונן כזה או את הידע הוא מוזמן לענות, תודה מראש... ואם יש משהו נוסף לגבי הכפתור הזה אני אשמח ללמוד.
-
- 3 תגובות
- 903 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות כונן SSD בנפח 128 GB. כרגע אני מתלבט בין שני דגמים: Corsair Neutron GTX 120GB לבין Samsung 840 Pro 128GB יש ברשותי לוח אם GA-P55A-UD3 איזה דגם כדאי לקנות?
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ יש אפשרות לחבר דיסק קשיח אחד או צורב אחד בSATA לבקר הזה ? (בלוח אם רשום שזה מיועד לרייד 1 או רייד 0. יש מישהו כאן שניסה ויודע אם זה יפעל ?
-
- 5 תגובות
- 903 צפיות
-
-
רציתי לשאול אם צריך להכניס תדיסקט של הסאטא ולהתקין תסאטה כל פעם מחדש אחרי שמפרמטים? תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 903 צפיות
-
-
בהנחה שלשניהם כמובן אותו חיבור (68 פינים) - האם זה פשוט יעבוד כU160 או שאי אפשר בכלל???
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
בשעה טובה רכשתי את ה DOK Sandisk Cruzer Titanium 2GB U3 לפי ההמלצה פה בפורום. לפי מה שהבנתי U3 מאשפר להריץ תוכנות PORTABLE אך הוא לא יוצר את המידע (קבצי TEMP ושאר הדברים שהתוכנה צריכה בשביל לרוץ) על ה DOK אלה על המחשב, ובעת ניתוק ה DOK המידע נחמק. רציתי לדעת מה דעתכם על U3? לא ממש מצאתי בו שימוש כי התוכנות שאני באמת צריך ל U3 לא קיימות בגירסת U3, חוץ מאולי האפשרות לנעול את הדיסק שכרגע גם היא לא רלוונטית כיוון שאין לי מידע רגיש על הדיסק. גם דיי מעצבן שזה מחלק את ה DOK ל 2 דיסקים אחד כביכול CDROM והשני REMOVABLE DISK. אז כמו שאמרתי מה דעתכם על U3? האם אפשר להסיר אותה בלי לפגוע ב DOK? האם יהיה ניתן להחזיר אותה בעתיד? האם אולי במקום להסיר אפשר "לכבות" את האפשרות הזאת ואז "לה…
-
- 7 תגובות
- 903 צפיות
-
-
שלום, באתי לבשר על הדיסק הקשיח עם יחס שקל/ג'יגה הכי טוב שיש עכשיו. http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=0000feC-secMAHfljJy3LIw5IR8:12bbi68k5?id=4213708&pr=QJ5&N=2 נכון, הדיסק הקשיח הכי משתלם לא נמכר מאייבורי/KSP אלא באופיס דיפו. מדובר בדיסק קשיח חיצוני בנפח 1.5TB של החברה verbatim (דיסק תוצרת סיגייט כנראה) אם חיבור USB 2.0 בלבד. החיסרון שדיי בולט זה שהמארז מפלסטיק ונוטה להתחמם. וגם אחריות של שנתיים במקום שלוש שנים אצל WD. ונורת החיווי אינה מהבהב בזמן העתקה ובפעילות אלא רק דולקת (כמו נורה של POWER) אז אם יש לכם צורך באיחסון זול וחיצוני בנפח גדול ואין לכם צורך במהירות מעבר לUSB 2 אז זה נראה לי בחירה טובה.
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
מצורף קישור לדיל של כונן נייד, מה דעתכם? http://group-e.buy2.co.il/Group-e/DailyDeal/Index/370ed17a-a52d-4fe2-af02-43801147d459?referrer=mailchimp&utm_source=Groupe+-+Main&utm_campaign=3ca309678c-Groupe_23_08_2012&utm_medium=email
-
- 3 תגובות
- 903 צפיות
-
-
שלום לכולם , שאלה קטנה , איפה אני יכול למצוא מדיות לצריבת DVD דיול לאייר....? (אם יש אותם בארץ בכלל).
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
יש לי צורב PIONEER, שקניתי אותו לפני כ 5 שנים. דגם DVR-A07 ה"אגדי". בזמנו הוא עלה לי 1500 שקל. אני צורב המון DVD, שאני אומר המון זה יכול להיות 15-20 ליום. תעשו חישוב ב 5 שנים- תראו... הצורב התחיל לעשות בעיות: פעם צורב ופעם לא, את השגיאה שאני מקבל אני מחפש ברשת ומוצא כל מיני בעיות (אני מוציא את הדיסק,כמה פעמים, ואז זה כן צורב). חיברתי בנתיים צורב אחר פשוט, זמני. קראתי את הסיקור. אני צריך צורב PATA, שיהיה א-מ-י-ן , וסוס עבודה , ושלא יתעייף אחרי 300 דיסקים בחודש. פחות מעניין אותי כל השטויות של OVER, ופיצרים נוספים. אמינות, מהירות, ועבודה תכלס. * יש לי נטייה ל"פיוניר", בגלל העבר הטוב איתם. קראתי שגם LG טובים. כרגע אני עובד עם דיסקים של VEBRATIM לבנים להדפסה,קניתי כמויות בארג…
-
- 6 תגובות
- 903 צפיות
-
-
מישהו יודע אם התחילו למכור את הכונן הזה ואם לא מתי הוא מתוכנן להמכר?
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
-
-
היום קניתי מאופיס דיפו חבילה של 25 דיסקים של DVD+R במהירות 8X ורציתי לדעת אם הם טובים כי בחיים לא שמעתי על החברה הזאתי ורשום מתחת ל Verbatim שמודגש בגדול רשום DataLifePlus זה בסדר? ודרך אגב קניתי אותם במחיר של 94 ש"ח תודה רבה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
יש אפשרות בביוס לאפשר את ההגדרות האלה. אני מבין שלאחר התקנת ווינדוס אקס פי יש עדיין אפשרות להשתמש בהן, באמצעות פאטש מיוחד. השאלה שלי אם יש בכך תועלת כלשהי, נגיד - המחשב יעבוד מהר יותר או שזה סתם יסבך ת'עניינים. ההארד דיסק שלי הוא 7200.11 500 ג'יגה סי-=גייט (המושמצים). תודה.
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
הוצאת כרטיס זכרון מהמצלמה לצורך גיבוי.מאז אין אפשרות לעבור למצב צילום.עם הכנסת הכרטיס חזרה ,כל הכפתורים לא מגיבים.מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 903 צפיות
-
-
-
כונן קשיח גולמי (פנימי), SATA רגיל. כזה שצורך 12V. ללוח שלי יש יציאת eSATAp אבל היא נותנת רק 5V. מזל שיש לי גם eSATA רגיל. קודם כל, איפה קונים את הכבל המתאים? אפשר מחנות בארץ או מ-איביי. איך אני נותן מתח הזנה לכונן? אני יודע שיש מתאמים שמתחברים לחשמל ונותנים כל מיני יציאות: USB, MOLEX וכ"ד. אפשר לקבל המלצה? המפרט בפרופיל. תודה!
-
- 9 תגובות
- 903 צפיות
-
-
אהליין אנשים, אני רוצה לשדרג את ה HD שלי ל SATA אבל בגלל כל הנושא של דרייברים בהתקנה יש לי בעיה, אין לי כונן דיסקטים במחשב ואני רוצה לדעת אם יש הארדיסיקים שאפשר להפעיל אותם (להתקין עליהם ווינדוס) בלי דריברים, יש לי התקנה של ווינדוס XP SP2, ואני מחפש SATA בגודל של 120-160 גיגה, אם תוכלו לעזור לי אני אשמח נורא
-
- 7 תגובות
- 903 צפיות
-
-
קיבלתי היום הצעת מחיר זולה מאוד ואני שוקל לקנות את הצורב של חברת optiarc (שם החברה הממוזגת של sony+nec) מדגם ad-7170s . ידוע לי היטב שהצורבים של nec היתגלו כלא אמינים (כולם אני מניח מכירים כבר את הבעייה שהצורבים של nec מאבדים תוך זמן קצר את יכולתם לקרוא את המדיות שהם עצמם צרבו) וכנראה שזאת הסיבה ש-nec מכרה את חטיבת יצור הכוננים האופטיים שלה ל-sony (תרגיל דומה עשתה ibm כאשר הדיסקים שלה מסידרת deskstar התגלו כקטסטרופה והיא מיהרה למכור את כל חטיבת יצור הדיסקים הקשיחים ל-hitachi) האם לדעתכם בקרת האיכות של sony שינתה את מצבם העגום של הכוננים האופטיים של nec כך שניתן היום לקנות אותם בראש שקט או שעדיין עדיף לשמור מהם מרחק. ראו לדוגמא את המקרה של hitachi שהיום בזכות השיפורים שה…
-
- 5 תגובות
- 903 צפיות
-
-
חלק ממכם בטח זוכרים שניסיתי להקליט מקלטת וידאו ל DVD. רציתי לקחת פורמט VCD ולצרוב אותו לדיסק DVD. השתמשתי בכל מיני תוכנות שבסוף לא עזרו לי כתוצאה מההמרה הדפוקה של TMPG. בסוף ניסיתי עם Power Director ונראה כאילו הכל עובד. הקלטתי מקלטת בעזרת כרטיס טלוויזיה לפורמט VCD. אחרי זה הלכתי לתוכנה של TMPG AUTHOR ושם היא המירה לי את קבצי ה VCD ל VOBים של DVD "אמיתי". היה צורך בשינוי של הסאונד מ 44HZ ל 48HZ כמו DVD אמיתי, רציתי להמנע מזה מההתחלה אבל אין אופציה בתוכנה לקבוע את הנתון הזה מראש, בניגוד ל Ulead Video Studio. אין בעיות סנכרון, אין בעיות של תמונה איטית ועוד 1000 תקלות שרק לי קראו בחודש האחרון. נראה כאילו היום זה ה DVD הראשון שהצלחתי ליצור מקלטת וידאו. התוצאה הסופית תהיה אחרי…
-
- 5 תגובות
- 903 צפיות
-
-
תמיד כשצרבתי עם NERO לא הופיעה לי ההודעה הזאת. לאחרונה שדרתי את הגרסה של NERO ל-2014, ניסיתי לצרוב דיסק ומופיעה ההודעה: buffer underrun was avoided 3 times זה משהו שצריך להדאיג אותי?
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
-
-


