אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
קניתי סוף סוף בשעה טובה כונן dvd, כיצד אני יכול לראות בו סרטים בלי שינעל על איזור ?
-
- 4 תגובות
- 909 צפיות
-
-
אני מחפש לקנות דיוידי וצורב למחשב (לא DVD-RW) הומלץ לי על LITEON אבל בזמן האחרון אני רואה יותר מדי בעיות איתם אז איזה אחרים מומלצים (עדיף שיהיה גם בצבע שחור)
-
- 4 תגובות
- 909 צפיות
-
-
גם אם יש חברות יותר טובות אני אשמח לשמוע אבל אני חייב לדעת קודם אם היא נחשבת למצויינת בלי קשר לחברות אחרות
-
- 3 תגובות
- 909 צפיות
-
-
יש לי כרגע WDAAKS 500GB האם מעבר להארד דיסק אחר\SSD ייתן לי הבדל משמעותי בביצועים?
-
- 7 תגובות
- 909 צפיות
-
-
שלום לכולם, פונה אליכם עקב הפקת לקחים בנושא הגיבוי המחשב שלי מת ואני חושב על הפיתרון ולא כל המידע גובה כראוי. נכון לעכשיו יש לי כנון חיצוני USB-WD Passport איתו הייתי מבצע את הגיבויים בצורה ידנית כמו ב 48 . רוצה להתקדם לכיוון כונן חיצוני עם רשת בעל נפח של 2T עם תוכנה שתגבה בצורה אוטומטית - האם יכול פיתרון זה לכלול סטרימרי אנדרואיד שפועלים ברשת? -האם התוכנה תדע לגבות לפי זמנים שניתן לקבוע? -האם תדע לזהות כפילויות של קבצים ולהמליץ על מחיקתם? -האם תדע להסתנכרן מול המחשב ולבצע גיבויים אל מול מה שנשתנה הוספה או מחיקה של קבצים יחסית לגיבוי האחרון. אנא בבקשה עזרתכם האדיבה והמהירה אנסה לרכוש עכשי…
-
- 1 תגובה
- 909 צפיות
-
-
קודם היה לי 0 מקום פנוי.. עשיתי ריסט וחזרו 2GB מישהו מוכן להסביר לי מה קורה לפני שאני מפרמט מעצבים ומתקין גנטו? בנוסף חסר לי גם 10GB בכונן d:/ משום מה זה בשימוש אבל שום דבר לא משתמש וירוס?
-
- 4 תגובות
- 909 צפיות
-
-
שבוע טוב לכולם. לא מזמן רכשתי את הכונן הבא: http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=8156&perur=4 שמתי לב לבעיה דיי מציקה. אני מתחיל להעביר קובץ, בווינדוס 7 הוא רושם בהתחלה שהוא מעביר על 100 מגה לשניה, ואחרי 10 שניות בערך הוא צונח ל 20-30 מגה לשניה. חוץ מהעברה אני לא מבצע כלום במחשב ( חוץ מהתוכנות שרצות ברקע, כולל תוכנת שיתוף ), אבל עדיין זה לא מובן איך הוא מתחיל במהירות מסויימת ופתאום צונח. אני מחבר את הכונן לחיבור USB אחורי ( הקידמי לא מפעיל את הכונן ). יש סיבה שבגללה זה קורה והאם אפשר לפתור בעיה כזאת? תודה!
-
- 7 תגובות
- 909 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה רכשתי מארז חיצוני להארדיסק, כשחיברתי את הארדיסק ואז למחשב הופיע לי הודעה שמבקשת שאני אפרמט את הדיסק בטרם השימוש בו. אני מעוניין לשמור את הקבצים שעל הארד דיסק החיצוני למחשב, איך אני יכול לעשות את זה? תודה מראש לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 909 צפיות
-
-
שלום חברים. אפשר לקבל הסבר מה משמעות הסימן בעיגול האדום שבתמונה המצורפת? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 909 צפיות
-
-
הי יש לי מצלמה (של KODAK אם זה משנה) והמחשב מזהה אותה באמת כמצלמה, במצב כזה אני חייב לעבוד עם התוכנה של KODAK על מנת להעביר תמונות למחשב , למחוק וכו'... עכשיו - התוכנה כ"כ מסורבלת ומעיקה כך שאני רוצה לסדר את התמונות בצורה הכי פשוטה שיש - דרך תיקיה רגילה - ממש כמו DOK בעבר כל המצלמות שלי היו כך בגלל שהם הוגדרו בווינודס ככונן חיצוני נשלף , איך אני מגדיר גם את המצלמה הזאת? תודה
-
- 4 תגובות
- 909 צפיות
-
-
שלום חבר'ה... יש לי הארד דיסק 80גיג'ה. מתוכם - 17 - Primary Partition ו-60 - Extended Partitions שמכיל: 3 - 20gb per volume כלומר: כונן C - 17 גיג'ה כונן D,E,F - כל אחד 20 גיג'ה. יוצא יש לי 3 גיג'ה לא מנוצלים בכלל ! איך אני יכול להוסיף אותם ל-Extended Partition כדי שאני יוכל להוסיף אותם לVolume E כלומר שיהיה בו 23 גיג'ה בלי לפרמט! תודה
-
- 7 תגובות
- 909 צפיות
-
-
כשאני צורב , הכל עובד יופי כשמסתיימת הצריבה אני רוצה לראות את מה שיש על הדיסק והוא מראה לי דיסק ריק אבל אחרי ריסט למחשב הוא מזהה את הדיסק והכל צרוב עליו פרפקט ??? יש למישהו מושג מה זה צריך להביע? זה טיפה מעצבן :-\ הצורב כבר בן שנתיים - yamaha 20 10 40
-
- 7 תגובות
- 909 צפיות
-
-
אני רוצה להביא מחבר צורב dvd חיצוני אבל אני רוצה לדעת איך לעבוד איתו לפני אני רואה במדריכים כל מיני תיקיות אני צריך לקחת את הסרט להשים בתוכנה צריבה ואז יש שם תיקיות אני לא יודע מה הם אני צריך להשים באחת התיקיות את התרגום? ואז שאני רואה בdvd אני בוחר בתרגום וזה שם אותו בסרט?
-
- 1 תגובה
- 909 צפיות
-
-
האם ניתן לאחד מחיצות משומשות? יש לי 3 מחיצות C + D + E , ואני רוצה לקחת את E ולאחד אותו ל D מבלי לאבד את מה שיש לי על E שבסוף התהליך ישארו לי 2 מחיצות (C+D) ואני לא יאבד את כל מה שהיה לי על E. - אז האם ניתן להפיק כזה דבר? מישהו יודע איך?
-
- 2 תגובות
- 909 צפיות
-
-
ברשותי 2 הארד דיסקים אחד מחובר ואחד לא. איך אני מחבר את זה שלא מחובר ניסיתי לחבר כבל חשמל וקבל ATA הזה.. והוא נתן לי שגיאה כזאת. עריכה: לא משנה היסתדרתי כבר, תודה בכל מקרה.
-
- 1 תגובה
- 909 צפיות
-
-
טוב גם אני התחדשתי היום בכונן, אבל אני נתקל בקושי מסויים להתקין אותו, אשמח לעזרתכם . אני עובד כאן עם מערכת WIN7 64 BIT והרגע חיברתי את הכונן C400 MICRON שקיבלנו , בכל אופן הWIN7 לא זיהה את הMARVELL 91XX chip set ועל כן חיפשתי באינטרנט והתקנתי אותו. עד כאן הכל הכל תקין, נכון לרגע זה יש לי 2 כוננים אחד VERTEX 2 שעליו מערכת הפעלה שפועל על ACHI ועוד 2 TB כונן רגיל . עכשיו הבעיה היא שאני לא רואה בכלל כשאני נכנס למחשב שלי את הכונן למרות שב DEVICE MANAGER הוא מזהה C400 ? מה עלי לעשות, תודה עדכון נוסף: כשאני נמצא על HARDWARE הוא הכונן כתוב לי תחת DEVICE PROPERTIES LOCATION (channel 0, target 0 lun 0) אני לא יודע אם זה קשור:\
-
- 3 תגובות
- 909 צפיות
-
-
בדקתי דיסק קשיח ST500... עם HD Tune אני מקבל 3 שורות צהובות: Reallocated Sector Count 100 100 36 164 Ok Spin Retry Count 100 100 97 0 Ok (unknown attribute) 100 100 99 0 Ok מה זה אומר? האם יכול להיות שזה גורם לקפיאה של המחשב? תודה.
-
- 2 תגובות
- 909 צפיות
-
-
יש לי שתי צורבים NEC 3500 יש סוג מסוים של דיסקים ( זבל ) שהנק צורב ממש טיפה ורושם EROR BURN עם הצורב השני שזה בדיוק אותו צורב זה לא קורה הוא צורב עם הדיסקים מעולה ללא שום בעיה ובשאר הדיסקים אין בעיה בכלל האם יכולים להחליף לי את הצורב הוא נקנה ב לוגיק
-
- 2 תגובות
- 909 צפיות
-
-
הזמנתי כונן SSD 128GB דרך המכירה הקבוצתית כדי להוסיף אותו לכונן SSD 128GB הקיים שלי. האם יש אפשרות להוסיף כונן חדש "ריק" לכונן בשימוש כדי ליצור מערך RAID0 או שיש צורך בפרמוט? תודה
-
- 3 תגובות
- 909 צפיות
-
-
עד לפני שעות מספר היה לי כונן קשיח של MAXTOR 5400 RPM בגודל של 20GB שפשוט עבד מצויין (כמו גם בשלוש השנים האחרונות). ופתאום, לא מגיב!!! הביוס מזהה אבל... אי אפשר לפרמט או כל בדיקה שהרצתי לו דרך WIN XP או דרך התכנה PARTITION MAGIC. אם מישהו יודע מה ניתן לעשות במצב כזה אשמח לקבל חוו"ד, תודה
-
- 8 תגובות
- 909 צפיות
-
-
אני מנסה לצרוב סרט שהכנתי בעזרת התוכנה נרו . במאפינים כתוב שגודלו הוא ( 702MB (736,276,480 bytes שאני מנסה לצרוב נרו כותב לי שאין מספיק מקום פנוי על הדיסק אלא אם - unless the cd is finalized after burning ואז הוא שואל אם אני רוצה לעשות את או לא. אני אשמח מאוד אם מישהו יסביר לי מה זה הדבר הזה ואם כדי להסכים או לא?? דבר שני למה כתוב במאפינים פעם אחת שהסרט תופס 702 ופעם אחת 736 כמו שהצגתי הנ"ל. ממנה נובע ההבדל?? דרך אגב זה נרו 6 אולטרה אדישן . תודה רבה.
-
- 6 תגובות
- 909 צפיות
-
-
מדובר בדגם ST3500320AS בעל קיבולת של 500 ג'יגה, לאחר שעבר עידכון קושחה ל SD1A (עשה בעיות גם לפני העידכון של הקושחה). השאלה שלי, האם יש מה לעשות חוץ מלהחזיר לחנות (KSP) שכן שברתי בטעות צ'ופצ'יק קטן בחיבור למתח החשמלי, שאין בו מגע חשמלי (הצ'ופצ'יק הקטן שמונע הכנסה הפוכה, במקום שאין מגעים). תעזרו לי בבקשה, עשיתי גם את הדיסק של בדיקה מהDOS אבל הוא לא מאפשר לי לתקן, אולי אני עושה משהו לא נכון, ומראה לי מספר שאיתו יש ללכת ליצרן ולהחזיר את הדיסק... אני אובד עצות, יש מישהו שהצליח לתקן את הSMART דרך תוכנה כלשהי ? האם פירמוט מלא יכול לעזור ? בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 909 צפיות
-
-
שני צורבים: 1. צורב רגיל 2. צורב שתומך בהצגת סרטי DVD. צריך המלצות... תודה לכל מתייחס
-
- 9 תגובות
- 909 צפיות
-
-
מהחיפושים ראיתי שהרבה מדברים על הסאמסונג, אבל ראיתיש אין להם 1.5TB. איפה הנקודה המתוקה של נפח מול מחיר ואיזה דיסק באמת מומלץ מבחינת שקט ואמינות.
-
- 4 תגובות
- 909 צפיות
-
-
תוכנה שהוכל להוכיח לחנות שהדיסק מקולקל ווינדוס הודיעה לי שהדיסק דפוק מעביר בקושי 10 MB PS
-
- 5 תגובות
- 909 צפיות
-


