עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by kotel,

    אם עכשיו אני קונה את הארדיסק WD Raptor 74GB Hard Drive 10,000 RPM והוא יהיה הארדיסק היחידי על המחשב שלי אני יוכל לראות אותו בדוס כאילו אני לא חייב להתקים את הווינדוס כדי שהוא יהיה פעיל? :s05:

    • 9 תגובות
    • 913 צפיות
  2. Started by eyahalom,

    שלום לכולם, האם זיכרון מהסוג הנ"ל התומך בחיבור USB2 יתמוך גם בUSB הרגיל מהדור הישן? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 913 צפיות
  3. הלדים ישנם, איך אני יכול לחבר שכל הארדיסק כשהוא מעביר מידע יפעיל לד אחר ?

    • 3 תגובות
    • 913 צפיות
  4. Started by Xilver,

    כשאני מנסה לצרוב שירי mp3 ל Audio CD בנרו או בכל תוכנת צריבה אחרת, זה אומר לי: The file below is not a format supported for burning העניין שעד עכשיו תמיד צרבתי שירי MP3 לדיסק אודיו, פשוט הקיבולת של הדיסק הייתה רק 19 שירים בערך. עכשיו אני לא יכול לצרוב בכלל. מה הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 913 צפיות
  5. Started by darkman,

    שלום. קניתי היום HD 1 TB פנימי חיברתי אותו למחשב כאשר כבר מחוברים שני HD 1)80GB 2)250GB משום מה הHD החדש לא מוצג לי במערכת האם זה אפשרי? מה עושים? ------------------------- עדכון: הוא מופיע עכשיו ב DEVICE MANEGER בתור HD 800GB אבל עדין לא במחשב שלי

    • 3 תגובות
    • 913 צפיות
  6. Started by ER_BOGO,

    צורב: NEC ND-2500A האם אפשר לשדרג את הצורב הזה,כך שיצרוב 9 גיגה במקום 4.7?

    • 8 תגובות
    • 913 צפיות
  7. שלום אני רוצה להעביר 20-30GB מהכונן D שבו לא מותקנת המערכת הפעלה אל כונן C שבו כן מותקנת המערכת הפעלה. יש לי כבר די הרבה מידע בשני הכוננים (יושבים על אותו hard drive) באיזו תוכנה להשתמש? איך לעשות זאת בצורה נכונה ? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 913 צפיות
  8. פעם היה לי 2 דיסקים מסוג IDE , חיברתי אותם עם כבל IDE אחד מפוצל , אחד היה SLAVE ואחד MASTER עכשיו הזמנתי עוד דיסק מסוג SATA2 אני רוצה שהוא יהיה MASTER ומחובר לאחד הדיסקים הישנים. בדרך כלל מחברים 2 דיסקים עם כבל אחד עם רוצים שאחד יהיה מאסטר, או שלא חייבים וזה עניין רק של נוחות? האם אני יצטרך לחבר את הדיסקים בצורה שונה? או שהכל נעשה ללא שינוי, מעבירים את הג'מפר למצב נכון וזהו?

    • 3 תגובות
    • 913 צפיות
  9. Started by A.Iniesta,

    יש לי הארדיסק שהיה שייך למחשב ישן, יש עליו הרבה קבצים שברצוני להעביר למחשב אחר. אפשר פשוט לחבר אותו למחשב הראשי, והוא יפתח לי כונן חדש במחשב שלי? יש לציין שהיה על ההארד דיסק הזה מערכת הפעלה וגם מחיצות... תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 913 צפיות
  10. תודה לכל עונה.

    • 6 תגובות
    • 913 צפיות
  11. יש לי דיסק קשיח נייד של WD מסוג passport 500GB משום מה הוא אומר שנגמר המקום אפילו שיש עוד 400 פנוי. ניסיתי לעשות restart ולהחליף את הכניסת USB למישהו יש רעיון? תודה

    • 7 תגובות
    • 913 צפיות
  12. Started by rotem_o,

    שלום רב. חבר הגיע אליי עם הדיסק הבא : WD My Passport wdbacy5000abk כאשר המחשב מזהה את החיבור שלו וכן מזוהה במנהל ההתקנים עם סימן קריאה ליד, אך לא מזוהה ב'מחשב שלי' או ב'ניהול דיסק' החשד העולה שהממשק USB דפוק מבפנים. השאלה היא האם ניתן לפתוח את הכיסויי ולחבר את הדיסק ישירות למחשב כדי להציל את המידע (חומר לימודי חשוב ביותר) ואיך לעשות את זה ע"מ לא לפגוע באחריות שעדיין תקפה. עם תוכנת דיאגנוזה של WD הפעתלי את הבדיקה המהירה והארוכה ושניהן התסיימו עוד לפני שהתחילו עם הודעת PASS (כנראה אפילו לא הצליחו להגיע לדיסק ומכאן החשד שהממשק נהרס ולאו דוקא הדיסק)

    • 0 תגובות
    • 913 צפיות
  13. Started by Lyor,

    יש לי HD של 120 GB והוא של SATA עכשיו אני יודע שיש לו חיבור לחשמל בצד ימין אבל לייד הכבל SATA בצד שמאל יש עוד כבל שגם הוא מתחבר לספק כוח..(יש לציין שיש לי ספק כוח חדיש מאוד). הייתי רוצה לדעת אם אפשרי לשחרר אחד מהם ואם כן איזה מהם כדאי, האם בגלל שיש בו שני חיבורים שונים מאותו ספק גורמת לו להתחממות ייתר? עריכה: למה אין לי שום דבר מחובר בששת הפינים ב"מרכז" שבין הסאטה לבין החשמל??? האם זה תקין, מה אמור להיות שם?

    • 10 תגובות
    • 913 צפיות
  14. שלום, אני מעוניין לרכוש מה שנקרה ענן לשימוש ביתי/ או HARD DISK עם גישה דרך הראוטר. המטרה היא סך הכל ביתית - אחסון סרטים, סדרות מוזיקה וכו' על כונן. נראה לי פשוט נח שזה מתבצע אלחוטי. ראיתי בבאג את MY DITTO. מצורף קישור http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=10336 מישהו מכיר ? אפשר לקבל חוות דעת. ראיתי גם עוד אופציה שיש ל- WD. מצורף קישור http://support.wdc.com/product/download.asp?wdc_lang=en&fid=wdsfMyBook_Live מישהו מכיר את המכשיר? באופן כללי, אפשר לקבל חוות דעת על המכשירים האלו? האם משתמשים בהם ? תודה, אמיר.

    • 0 תגובות
    • 913 צפיות
  15. Started by EagleX2,

    היי, אני מעוניין לקנות HD SATA חדש - 250GB עד 450 שקל. חשבתי ללכת על Maxtor Diamondback21, אבל יש לו רק 8MB והבנתי ש16MB עדיף. אשמח לעזרה, תודה.

    • 7 תגובות
    • 913 צפיות
  16. ענקית הטכנולוגיה מאשרת כי תשיק דגמים בנפח שיא של 4TB לסדרות ה-850 EVO ו-850 Pro שלה, וכמו כן תביא את משפחת מוצרי ה-750 EVO לשוק המערבי עולם ה-SSD ממשיך לספק לנו חדשות חיוביות בימים אלו. אחרי שנראה כי סוף סוף הגענו באופן רשמי וכמעט קבוע לרמות מחיר של מתחת ל-0.25 דולר לכל ג'יגה-בייט של נפח אחסון (כלומר כשקל לכל ג'יגה-בייט), מגיעה הצהרה של היצרנית המובילה בקטגוריה, סמסונג, שמצהירה כי בקרוב אנו צפויים לקבל גם כוננים זולים יותר ממנה, וגם כוננים בנפחים גבוהים יותר עבור המשתמשים הביתיים. בחברה אישרו כי ישיקו דגמי 4 טרה-בייט חדשים לסדרות כונני ה-850 EVO וה-850 Pro הפופולריות שלהם, במהלך הרבעון השני והשלישי של שנת 2016 בהתאמה. צמד הכוננים ישמרו על מימדים זהים לדגמים הקימ…

    • 0 תגובות
    • 913 צפיות
  17. Started by Jeka90,

    שלום! כיצד אתם ממליצים לי חלק HD של 160 ג'יגה? תודה לעוזרים.

    • 10 תגובות
    • 913 צפיות
  18. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם, לאחר החלפה של הכרטיס מסך עלתה לי בעיה. יש לי את המארז antec p183 v3 עם 5 הארדיסקים. ישנם 2 מפרצי הארדיסקים, אחד למטה המכיל 4, ועוד אחד למעלה מול החיבור לכרטיס מסך. כשאני מכניס את הכרטיס מסך הוא ארוך ומתנגש עם הארדיסק. הארדיסק מחובר למין תושבת שנכנסת לתוך מין מתקן שמכיל 2 הארדיסקים. שמתי לב שכשאני הופך את התושבת אין בעיה להכניס כרטיס ארוך, אבל יוצא שהארדיסק הפוך, ואיך דרך להחזיק אותו ישר. הארדיסק כרגע יושב בצורה שבה הפלטה כלפי מעלה (הפוך על הראש מה שנקרא). רציתי לדעת אם זה בסדר או עלול לעשות בעיות. מצורפת תמונה . תודה מראש! [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 913 צפיות
  19. שלום רב, אודה לכולם על העזרה, עשיתי טעות וקניתי צורב DVD חדש: ASUS DVDRW DRW-2014L1T X20 הוא מתחבר עם כבל SATA אבל לי יש רק חיבור IDE (המחשב מאוד ישן) האם יש איזשהוא מפצל שאפשר לקנות? הבנתי שיש משהו כמו כרטיס של SATA שנותן לי אפשרות פיצול. או שאולי אני טועה? ואם יש, אז קיים אחד מומלץ (זול ככל האפשר...)? תודה, ניר

    • 6 תגובות
    • 913 צפיות
  20. Started by NuXeR,

    שלום, לי ולאח שלי יש 2 צורבים זהים של Lite-On X52X32X52. הצורב של אח שלי התחיל לדפוק דיסקים (גם במהירויות צריבה נמוכות) כלומר הוא מדווח על צריבה מוצלחת ב-nero והצריבה עובדת...עד מקום מסוים בדיסק. לדוגמא : סרט , הסרט רץ עד קטע מסוים ובו נתקע. וכאשר צרבנו קובץ גדול וניסינו להעתיק אותו לאחר מכן למחשב, בשלב מסוים קיבלנו error ולא הצלחנו להעתיק מהדיסק. צרבתי את אותו קובץ ב-2 הצורבים (ששניהם היו מחוברים במחשב שלי) על 2 דיסקים שונים והרצתי להם סריקות על כונן DVD של אח שלי (גם לייט און נדמה לי). להלן התוצאות : D- General Information Drive: JLMS XJ-HD166S Firmware: DS18 Disc: Data CD Selected speed: Maximum C1 errors Maximum: 12 Average: 0.20 Total: 468 C2 errors Ma…

    • 0 תגובות
    • 913 צפיות
  21. יש מישהו שיודע מאיפה אפשר לקנות כרטיס שמכיל X8 פורטים עם חיבור PCI-E לפחות X4 כי ראיתי שיש גם X8 עם Battery Backup Module ? ומכיל את כל הפי'צרים של חיבור SCSI עם תוספת מהירות. וגם שיהיה לו לפחות 128MB CACHE ואם יש אז גם 256MB ושיתמוך כמובן בויסטה 64ביט. וכל בקר מכיל זיכרונות ECC שלא יהיו שגיאות. אני מנסה למצוא בארץ אבל יש המון סוגים חנויות ומחירים שונים, לא הצלחתי להתמקד על אחד שהוא יענה על הדרישות בצורה מלאה. אין לי בעייה להשקיע סכום כסף העיקר להעיף את הבקר "המזוייף" שנמצא על הלוח אם.

    • 3 תגובות
    • 913 צפיות
  22. Started by Id0,

    עשיתי חיפוש ומצאתי כל מיני תשובות ואני לא יודע מה נכון ומה לא.. כל זה בגלל שאני מחפש צורב DVD במחיר טוב עד 400 ש"ח עוד שאלה היא שבאתר הזה: http://www.sw.nec.co.jp/products/optical/en/ND-3540A/index.html לא מוזכרת המהירות של צריבת DVD-ROM אז הוא לא תומך בזה? יש בכלל צורך בפורמט הזה וללכת על הLG עוד 70 שקלים? ושוב השימוש בו הוא שימוש ביתי כמו צריבת סרטים, משחקים וכו'

    • 4 תגובות
    • 913 צפיות
  23. אני צריך לקנות שתי דיסקאונקי ואני לא יודע איזה או אם זה בכלל משנה החברה או לא אז אני פשוט יגיד את הצרכים שלי לראשון אני צריך שהוא יהיה 16+ ויהיה אפשרות להצפנה והכי חשובב אמין כי אני שם עליו קבצים חשובים בשבילי מאוד (ברור שיש גיבוי אבל עדיין...) לשני אני צריך שהוא יהיה 32GB שנועד להעביר תוכנות סרטים... שימושים רגילים לשתיהם ביחד 200 שקל אם צריך יותר אני רק תגידו פשוט אין הערכה לכמה זה אמור לעלות

    • 1 תגובה
    • 913 צפיות
  24. Started by yuval1101,

    שלום, אני צריך המלצה לצורב DVD Dual Layer בתקציב של סביבות ה-150 ש"ח אך אם יש צורך, אני מוכן להוסיף עד 200 ש"ח. מחפש צורב שיהיה איכותי, הדרישות שלי מסודרות ככה לפי חשיבות: 1. הכי חשוב שיהיה שקט. 2. שיהיה מהיר בזמן קריאה ועבודה. 3. שימוש עיקרי לצריבת סרטי DVDR. כמובן עדיף שלא יתחמם יתר על המידה ויהיה אמין ולא יפסיק לעבוד תוך שנה.. תודה מראש, יובל

    • 2 תגובות
    • 913 צפיות
  25. Started by LinPPc,

    Hitachi Deskstar 7K1000.D 3.5" 1TB 32MB SATA3 או Seagate Barracuda ST1000DM003 3.5" 1TB 64MB SATA3

    • 4 תגובות
    • 912 צפיות

דיונים חדשים בפורומים