אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
כמובן שאין לי כסף ל VERBATIM. אני משתמש במדיות הכחולות של TDK 55 שקל ל 25 דיסקים. באותם המחירים יש Silverline וכל מיני אבל TDK יותר איכותי מכל אלה לא? לפני כמה חודשים ראיתי מדיות DVD שונות של TDK אך הם עולים בסביבות ה 70-80 שקל ל 25 דיסקים למה המחיר כל כך זול למדיות הכחולות? האם הם באמת TDK אורגינל? אני משתמש בהם כבר הרבה זמן ובינתיים אין שום בעיה ותמיד זה מצליח לצרוב עליהם
-
- 9 תגובות
- 922 צפיות
-
-
הדיסק הוא 1T של סמסונג HD103UJ. בחיפוש בגוגל אני מגיע לתוכנה של סיגייט (seatools) האם זה יתאים לדיסק של סמסונג ?
-
- 1 תגובה
- 922 צפיות
-
-
לאחרונה קניתי צורב DVD של Plextor (דגם 708A) ועכשיו אני מחפש מקומות לקניית מדיות DVD (+ או -) שיהיו באיכות טובה ובמחיר סביר. העדיפות למדיות מיצרנים מוכרים כמו Maxell, Verbatim, TDK, RICOH וכו'. אני פונה לצורבי ה DVD המנוסים שבפורום - מאיפה אתם קונים מדיות ? מצאתי חנויות אינטרנט בחו"ל שמוכרות מדיות DVD מצויינות במחירים מאוד אטרקטיביים, אבל הן לא שולחות לארץ. מישהו מכיר חנויות בחו"ל שישלחו לכאן ? כל אינפורציה שיש לכם בנושא תעזור...
-
- 4 תגובות
- 922 צפיות
-
-
אני מעוניין לאכסן את כל הסדרות והסרטים שלי על כוננים קשיחים. אני לא מוריד כבד וגם לא הכל אני משאיר. האופציה הראשונה שלי זה לשמור הכל על כונן פנימי כאשר המינוס הוא צריכת חשמל ושחיקת הדיסק (במידה ואני מבטל את החיסכון החשמלי של הווינדוס) וגם סיכוי גבוה יותר שהארדיסק יידפק כתוצאה משחיקה או ממכת ברק חלילה וחס. יש לציין שאני לא מעוניין בגיבוי לחומר הזה. מנגד יש את האופציה של כונן חיצוני אותו אני מחבר ברגע שאני רוצה לראות את אחד מהסרטים שנמצא בו ורוב הזמן הוא שמור בקופסא בארון נקי מאבק. הבעיה שלי במקרה הנ"ל היא שאני בעצם משחק רולטה עם הכונן שכן יכול להיות שהכונן דפוק והוא ידפק לי אחרי חודש בעבודה שוטפת אך כך הוא ידפק בדיוק יומיים לאחר סזוף האחריות שגם כך קצרה. מה דעתכם?
-
- 5 תגובות
- 922 צפיות
-
-
אני מבקש המלצה לצורב dvd. תקציב 300 ש"ח
-
- 13 תגובות
- 922 צפיות
-
-
2002? רואי לציין שהדיסק שלי מסוג maxtor 7200 ata133
-
- 2 תגובות
- 922 צפיות
-
-
היי, אני מחפש משהו זול, יש לי הארד דיסק 3.5 שאני רוצה לחבר , משהו בסגנון הזה : http://www.ebay.com/itm/New-ORICO-USB-3-0-External-2-5-3-5-SATA-Hard-Drive-Enclosure-SSD-HDD-Disk-Case-/112008434351?hash=item1a143912af:g:vyUAAOSwagdXRt62 יש לכם המלצות??? תודה,
-
- 0 תגובות
- 922 צפיות
-
-
כבר הרבה זמן שזה קורה לי ואני פשוט "סוחב" את זה אז הנה הבעיה לפני חודשיים בערך התעסקתי עם החוטים במחשב ונראה לי שגרמתי לבעיה מסויימת בהארד דיסק הסרתי וחיברתי את החיבורים של החוטים במחשב וגם של ההארד דיסק ומאז לפעמים אני שומע מן צליל מוזר בהארד דיסק [כאילו הוא מסתובב הרבה יותר מהר ממה שהוא צריך להיות] ואז הווינדוס נתקע ! יכול להיות שהבעיה זה מתחים לא טובים ? או שההארד דיסק גוסס לי ? תעזרו לייייי :'(
-
- 6 תגובות
- 922 צפיות
-
-
טוב אז אחרי הרבה דם יזע ודמעות עם החנות skypc והיחס הנוראי והטיפול הגועלי שלהם בלקוחות (אני ממש לא ממליץ לאף אחד לקנות מהחנות הזו יותר) סוף סוף קיבלתי את ההארד דיסק אחרי שהראשון שהם שלחו לי היה תקול.... אז הוא הגיע חיברתי הכל טוב ויפה המחשב עולה מצויין מזהה אותו בביוס והווינדוס מזהה אותו ואומר שהותקן בהצלחה אבל אני לא רואה אותו ב"מחשב שלי" אני זוכר שהייתה לי בעיה כזאת עם כוננים אופטיים אבל אני לא זוכר איך מסדרים את זה... יש למישהו רעיון? עשיתי uninstall וזיהוי מחדש של הרכיב ועדין לא מופיע במחשב שלי מערכת הפעלה xp pro דיסק קשיח 320aaks לוח אם 965p s 3 תודה על העזרה... יכול להיות שזה קשור לזה שיש לי כבר 2 הארדיסקים שמחולקים ל 5 כוננים? אני רוצה שה 320 יהיה בכונן אחד...
-
- 6 תגובות
- 922 צפיות
-
-
בתוכנת האיחוי Perfectdisk יש בין השאר גם אפשרות להציג נתוני S.M.A.R.T של הדיסק הקשיח המותקן במחשב וגם לקבל דירוג של הטמפרטורה, הביצועים וה-Health של הדיסק. האם ניתן להסתפק בנתונים אלו בשביל לדעת את מצב הדיסק ולחזות מראש שהדיסק עומד להתקלקל ושצריך להחליף אותו לפני שהוא יקרוס והנתונים בו ילכו לאיבוד?
-
- 1 תגובה
- 922 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות הארד דיסק 1.8"מהסדרה של טושיבה :http://sdd.toshiba.com/main.aspx?Path=810000000007000000010000659800000001/810000000B0C000000010000659C000026BD ואני לא מצליח למצוא איפה מוכרים אותם בבקשה תעזרו לי למצוא איפה אפשר השיג הארד דיסקים מהסידרה הזאת
-
- 0 תגובות
- 922 צפיות
-
-
זה המחשב: Core2 Duo E6400 Asus P5B G.SKill 1GB x 2 800Mhz (ZX series) ATI X1800XT 512Mb WD 160GB SATA-II Sunbeam Transformer Black ENERMAX Liberty 400W אני צריך איזה דיסקט כדי שאפשר יהיה להתקין וינדוס? הבנתי שצריך איזה דיסקט.. בשביל שהדיסק קשיח יזוהה...
-
- 6 תגובות
- 921 צפיות
-
-
אחי הקטן קנה היום דיסק קשיח חדש 500GB WD5000aads Western Digital Caviar Green SATA II חיברנו את החדש בנוסף לישן והBIOS מזהה אותו כדיסק קשיח - למרות שלא ניתן לעשות ממנו BOOT (אני מניח שזה כי הוא עוד לא פורמט). צריך לציין שזו הפעם הראשונה שאני מחבר בעצמי דיסק קשיח חדש לגמרי (תמיד חיברתי יד שנייה או דאגתי שיעשו את זה במעבדה עם קניית מחשב חדש). מנהל ההתקנים של ווינדוס מזהה את החדש. פרטים נוספים: Windows XP Professional 32bit לוח אם ASUS P5B הדיסק הישן - WD2500KS הבעיה: כאשר פותחים את "המחשב שלי" הדיסק החדש לא מופיע שם. אשמח לעזרה... *********************** הסתדרתי, תודה, התשובה נמצאת בFAQ הייתי מוחק את ההודעה הזו אבל לא מצאתי איך
-
- 2 תגובות
- 921 צפיות
-
-
תיראו קניתי מחשב חדש עם הארד דיסק של wd 500gb aaks ניכנסתי לאוורסט וכתוב שאכן הדגם נכון אבל כתוב בסוגריים (465gb,IDE) מה אומר ה ide? זה אמור להיות sata 2 ולא IDE!! למה זה קורה אולי לא חיברו טוב?
-
- 9 תגובות
- 921 צפיות
-
-
ברשותי לוח אם GA-73PVM-S2H האם אפשר להוסיף לו דיסק SSD? תודה
-
- 1 תגובה
- 921 צפיות
-
-
אז חזרתי מ KSP *צונזר* אם 2 מאקסטורים של 200 יאמי +כמה מדיות לצריבה. בכל אופן... הנה הם וזה המחשב.שלי שעליו כבר יש שלוש דיסקים קשיחים וצורב נק ND-2500A . עכשיו לשאלות במחשב שלי יש ככה 10 GB שהוא כונן C והוא סוס עבודה מדהים סיגייט בהחלט יודעים לייצר דיסקים קשחים שילמדו המתחרים. 30 GB שהוא E סאמסונג. הוא NTFS משמש בעיקר לצריבות DVDR D שהוא 25 ג'גה לסרטים ו F שהוא למשחקים + מוזיקה. שניהם על 80 WD שהוא די חדש יחסית עם שלוש שנות אחריות. הבעיה היא שאין לי כוח להתקין אבל המון תוכנות מותקנות גם על E...ואני רוצה להוציא את C ואת E כי הם הגרעין החלש במערכת RPM נמוך יחסית... איך אני יעשה זאת איך אני יכול לעשות טרנספר עם הכל כולל הכל ? עריכת המודר - הבעת ד…
-
- 10 תגובות
- 921 צפיות
-
-
היי לכולם! מקווה שאינני טועה במיקום יש לי מחשב במערך RAID 1 והלוח הראשי נדפק והוחלף לאחד אחר.היות ושני הלוחות אינם מאותו הדגם מן הסתם נתגלתה בעיה בהעלאת מערכת ההפעלה עקב חוסר כנראה בדרייברים המעודכנים כנראה ל-RAID/ACHI.אדגיש כי לפני החלפת הלוח ביצעתי גיבוי עם ACRONIS ECHO למצב הקיים ואינני מצליח למרות זאת להחזיר את המערכת לקדמותה גם אם אני מנסה להזין דרייברים ל-RAID מדיסק הלוח החדש זה פשוט נותן לי מסך כחול.במצב IDE זה עובד בלי כל עזרה חיצונית הווינדוס עולה לבד. השאלה היא האם ישנה דרך כלשהיא להעלות את המערכת הקיימת מבלי לפרמט שוב את הכל אך במצב RAID כמובן??? תודה על עזרתכם המהירה אופק
-
- 2 תגובות
- 921 צפיות
-
-
מה ה FIRMWARE המומלץ ל NEC ND-3550A ? ומהיכן להוריד אותו ? דן
-
- 1 תגובה
- 921 צפיות
-
-
הכוונה לעדכון טכנולוגי או ירידת מחירים, עדכון שיצדיק לחכות מעט עם הקניה (אך לא יותר מחודש-חודשיים לערך). קראתי ש-WD עומדים להוציא בנובמבר EcoDrive שיצרוך 40% פחות הספק, אבל זה רחוק מדי בשבילי... כרגע המחיר בסביבות 600 ש"ח פלוס מינוס - נראה לי האופציה המשתלמת ביותר בטווח הנראה לעין כי אני לא רואה את מחירי ה-750GB או 1TB צונחים בקרוב. אשמח לעצתכם המלומדת
-
- 9 תגובות
- 921 צפיות
-
-
עד עכשיו עבדתי עם הארדיסק 10GB של WD והכל היה בסדר (יש להארדיסק בערך 16,000 שעות עבודה) לפני שבוע בערך חיברתי על אותו כבל slave הארדיסק של IBM 2.9GB. בכל הזמן הזה שההארדיסק עבד לבד נוצרו בו רק שני סקטורים פגומים אחרי שחיברתי את הIBM נוצרו עוד 10 סקטורים פגומים בשבוע זה יכול להיות שהIBM דופק לי את ה WD?
-
- 5 תגובות
- 921 צפיות
-
-
שלום לכולם ביקשתי בעבר עזרה וביקשתם תמונה אז העלתי תמונה פשוט ננעל הדיון הקודם אז ככה נשרף לי צי'פ בפאנל האחורי של הארדיסק והשאלה הייתה אם אביא את אותו הארדיסק בדיוק ואחליף את הפנאל האים זה יעבוד ?? למרות שאני מאמין שאין סזיבה שלא
-
- 9 תגובות
- 921 צפיות
-
-
שלום, תככנתי היום לרכוש Samsung EVO 250GB ואז הציעו לי את הכוננים הללו בהנחה: Crucial SSD 120GB M500 SATA 3 OPAL 2.0 ב-292 ש"ח Plextor SSD 128GB M5 Series MLC 2.5" SATA 3 ב-378 ש"ח האם המחירים הללו משתלמים בשביל להתפשר על הקיבולת והמהירות? או שהחסכון לא כזה משמעותי?
-
- 2 תגובות
- 921 צפיות
-
-
אהלן יש לי צורב של Nec (צורב די וי די) ולאחרונה יש לי בעיה קטנה. הצורב מצליח לצרוב דברים בסדר... זתמארת מבצע צריבות מכל סוג בלי בעיה אבל משום מה הצורב לא קורא 80 אחוז מהדברים שאני מכניס אליו... נגיד צרבתי משחק עכשיו, הצריבה הצליחה (ועובדת במחשבים אחרים) אבל כשאני מכניס את הדיסק אחר כך, הוא לא קורא אותו ! עיזרו לי בבקשה ! תודה
-
- 3 תגובות
- 921 צפיות
-
-
פעם ראיתי צורב אני חושב של פיוניר, שיש לו יכולת לצרוב על שטח שלא משומש בדיסק כל מיני כתובות או תמונות קטנות . מישהוא יודע באיזה דגם מדובר ואיפה משיגים כזה? תודה
-
- 7 תגובות
- 921 צפיות
-
-
של DVD-R ? .. האם הם באיכות טובה?נשמרים לתקופה? זה נראלי לי דיי זבל כי כתוב תוצרת:סין.. וגם המחיר 25 דיסקים ב27 שקל.. קיצר מישהו פעם ניסה אותם???
-
- 4 תגובות
- 921 צפיות
-


