אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום ח'ברה מה שלומכם? אז ככה, "נפלו" לידיי 2 HD'S SCSI שעושים להם 15K RPM עקב הידע הדל שלי בדיסקים שאינם מיועדים לשוק הביתי אין לי מושג האם יש אפשרות לחבר אותם למחשב הביתי או שהדבר אינו אפשרי. אם הדבר אפשרי אצטרך הסבר לדרך ולבקר\מתאם\כבל שאני צריך לקנות ולחבר, אם הדבר אינו אפשרי... :'( תודה לעוזרים. נ.ב אגב, אם הנתון רלוונטי נפחם הוא 146.68GB כ"א.
-
- 6 תגובות
- 924 צפיות
-
-
כמו שכתבתי, קניתי היום HD של WD בגודל של 500GB. הביוס זיהה אותו, אבל כשהווינדוס עולה הוא לא מזהה את הדיסק. הסברים/רעיונות איך לטפל בזה יתקבלו בברכה! תודה
-
- 3 תגובות
- 924 צפיות
-
-
מישהו ניסה לקנות משם מדיות DL ? יש המלצות / ממה להיזהר? האם קריטי להתרחק מיצרנים לא מוכרים? תודה למשיבים
-
- 2 תגובות
- 924 צפיות
-
-
תודה לכל העוזר... תגידו לי בבקשה מה זה משנה איזה חיבור יש לך? ומה טוב בכל אחד מהחיבורים האלה?
-
- 1 תגובה
- 924 צפיות
-
-
משהו בערך יודע מתי טירוף עליית מחירי הכוננים קשיחים יפסק ? ויש הבדל בין הכוננים הבאים ? חוץ מכמות זיכרון http://www.shirion-computers.com/pl_product~SAMSUNG-HD502HJ~8~55.htm http://www.shirion-computers.com/pl_product~SAMSUNG-HD753LJ~8~55.htm http://www.1pc.co.il/samsungspinpointf3500gb16mbsata-p-10834.html http://tms.co.il/product/7584 .
-
- 2 תגובות
- 924 צפיות
-
-
שלום, בזמן האחרון שמתי לב שהצורב שלי מציג תקליטורי DVD מסויים כריקים- למרות שהם לא. אותם תקליטורים נבדקו במחשב אחר ועבדו בסדר. כמו כן- ניסיתי לבצע פלאש לקושחה וניתקלתי בהודעה checksum error או משהו כזה. לא יודע אם יש קשר. מישהו יודע מה אפשר לעשות? תודה מראש, עידו
-
- 5 תגובות
- 924 צפיות
-
-
י שלי צורב DVD סמסונג דגם H552B עם קושחה מעודכנת TS08 ורציתי לדעת איך אני יודע אם הצריבה תעשה ב book type של dvd-rom אני לא בטוח בכלל שהצורב הזה יכול לעשות את זה ואם למישהו יש פרטים בנושא אני אשמח לשמוע אני מצרף את כתובת העידכונים לצורב ותמונה של ה disc info (מקווה שזה יעזור במשהו) http://www.samsungodd.com/eng/LiveUpdate/FWDownload/FWDownload.asp?product_code=&language_code=&SearchMode=TOTALSEARCH&SearchWord=ts-h552b&image1.x=47&image1.y=10 [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 6 תגובות
- 924 צפיות
-
-
איך אני צורב DVD (מטריקס 2 למשל...) אשר מוןגן מפני צריבה? האם יש תוכנה שפורצת את ההגנה ומאפשרת לצרוב?
-
- 2 תגובות
- 924 צפיות
-
-
אז ככה יש לי כונן של WD 500GB AAKS שמחובר עם ESATA... כשאני מנתק אותו הכל טוב יפה...הבעיה היא שאני מחבר אותו הוינדווס לא מזהה אותו ואז אני צריך לעשות ריסט בשביל שהוא יזוהה עם מערכת ההפעלה... יש איזשהי התקנה או איזה הגדרה בביוס שאני צריך לשנות? אגב המפרט זה לא מה שרשום למטה..
-
- 2 תגובות
- 924 צפיות
-
-
היי אשמח לקבל המלצה ! לאיזה פרמטרים צריך להתיחס ? תודה!
-
- 1 תגובה
- 924 צפיות
-
-
שלום קניתי מחשב חדש שבו יש כונן שמחובר בSATA מין כזה כבל כתום וגם עוד כבל שמורכב מחמש כבלים קטנים צבעוניים מצטער אני לא יודע איזה כבל זה אבל לא קשה להבין זה כבל די נפוץ במחשב כל כונן מחובר איתו גם דיסקטים וגם דיסקים... עכשיו נשאר לי כונן קשיח מהמחשב הקודם שבו יש מידע ו40 גיגה שלא היה מפריע לי לצרף אותם למחשב החדש... הבייה היחידה היא שהכונן מהמחשב הקודם הוא IDE (כבל שטוח אפור כמו שטיח) ואני לא מצליח למצוא שום חיבור של IDE על הלוח אם. (על הלוח אם יש שתי חיבורי IDE אחד לכונן סידי והשני אני לא זוכר נראה לי לדיסקטים אבל שתיהם תפוסים) מה אתם ממליצים לעשות? יש איזו שהיא דרך לחבר את הכונן הישן למחשב החדש? כי זה מאוד חשוב לי. תודה!
-
- 2 תגובות
- 924 צפיות
-
-
שלום, לפני כמה חודשים קניתי דיסק קשיח חדש Maxtor Maxline III 250 GB Sata. הדיסק עצמו עובד טיפה מוזר, לדעתי גם לאט מידי, מה שקורה הוא כשאר אני נמצא בספריה (בכונן עצמו כמובן) לוקח לו לפעמים הרבה זמן לטעון את האייקונים של כל הקבצים, או למשל אם אני עושה Extract לקובץ RAR אז לוקח לו הרבה זמן לעדכן את זה (גם אם אני לוחץ על REFRESH כמה וכמה פעמים). זה אמור להיות HD ממש מהיר, קצת פחות מראפטור וממש לא מרגישים את זה. ה HD מזוהה ומוגדר על SATA 1.5GB (הלוח כאמור NF4 ULTRA של DFI) עם WRITE CACHE ו READ CACHE, והיה גם מסומן Command Queue למרות שעד כמה שאני זוכר הלוחי לא תומך בזה. אתמול הרצתי HD TACH וקיבלתי Random access של 15 MS ואפילו 17, ואחרי שהורדתי את ה Command Queue זה הגיע לאיז…
-
- 8 תגובות
- 924 צפיות
-
-
LG מה ההבדל בין זה GH22NP20 לזה GH22NS הסבדל של 5 שקל
-
- 5 תגובות
- 924 צפיות
-
-
לא הבנתי איזשהו חלק בפרוט שלהם. איפה כתוב איזה נפח הכונן? יש להם אולי סימנים כלשהם? משהו?
-
- 6 תגובות
- 924 צפיות
-
-
האם יש דרך לעשות זאת ללא התקנה מחדש או פירמוט וכו'..... תודה רבה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 924 צפיות
-
-
שלום לכולם, שאלתי היא כזאת: אני כיום משתמש באפשרות ה-RAID של הלוח אם שלי ASUS A7N8X DELUXE עם שני דיסקים קשיחים MAXTOR 120GB SATA שהפכו לדיסק אחד גדול של 240 (אם זכרוני אינו מטעה אותי קוראים לזה RAID0). אני חושב על לקנות לוח אם חדש אשר כמובן יכלול גם כן בקר RAID ותהיתי אם אני אאבד את תכולת הדיסקים בעקבות החלפת הבקר, או שאפשר פשוט לחבר את הדיסקים לבקר החדש והוא יזהה את התצורה?
-
- 6 תגובות
- 924 צפיות
-
-
שלום במחשב שלי מותקן צורב DVD NEC 3550A. צרבתי שני DVD מסוג Verbatim DVD-R: 1. גיבוי תמונות JPEG (כ - 4GB) 2. צריבת ISO IMAGE (קצת יותר מ - 2GB). שניהם נצרבו ב - Nero 7 ע"י שימוש ב - Nero Express. הבעיה היא שאם אני מכניס את הדיסק הצרוב לכונן בו הוא נצרב - הכונן מזהה אותו כדיסק ריק. לעומת זאת, הדיסק נראה היטב בצורב ה - DVD שיש לי במחשב הנייד (thinkpad). מה עושים?
-
- 8 תגובות
- 924 צפיות
-
-
יש לי אותו כבר איזה 5 שנים לא יודע למה אבל PartitionMagic מראה שהוא "bad" (סתכלו בתמונה הראשונה) ניסיתי בעזרת התוכנה (PartitionMagic ) לעשות פרמוט אבל הוא מראה שגיאה(תמונה שניה) נראה לכם הלך הארד -דיסק? ד"א ניסתי להתקין עליו ווינדוס (xp) אבל אחרי שההתקנה מעתיקה קבצים להארד דיסק ויש הפעלה מחדש זה מראה שגיאה שחסר קובץ ד"א2 ההארדיק מופיע לי גם במחשב שלי והוא עובד (תמונה שלישית) [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 924 צפיות
-
-
מקווה שזה הפורום הנכון.. עכשיו ככה: אני מעוניין להעתיק את הווינדוס שלי (XP) להארד דיסק משנה כדי להעביר אותו למחשב אחר. כי אני לא הכי מסתדר עם הביוס =/ זאת אומרת שבמקום להתקין ווינדוס אני אשתמש באחד קיים ע"י העתקה, או כל דרך אחרת העיקר לא לעבור דרך הביוס. זה אפשרי? אשמח לעזרה.
-
- 3 תגובות
- 923 צפיות
-
-
שלום. לא מזמן מת לי כונן חיצוני של 500 ג'יגה, ורכשתי לפטופ חדש. שני הדברים האלה גרמו לי להתעניין מאוד בנושא של סנכרון-קבצים וגיבוי נתונים. ואז גיליתי שיש מבחר מאוד גדול של שירותים מקוונים שמציעים פתרונות כאלה בתשלום (וקיימות אפילו מספר תוכניות חינמיות) מישהו כאן משתמש בשירותים מקוונים כאלה? חבר שלי המליץ על: http://www.sugarsync.com באמת ניסיתי אותם והם מאוד נחמדים (ניסיתי גם את DROPBOX אבל לא אהבתי את זה שיש רק תיקיה אחת מסונכרנת ואי אפשר לבחור עוד). אבל זה גרם לי להבין שני דברים: 1. למטרות סינכרון לא צריך המון שטח אחסון. בדרך כלל אנחנו נרצה לסנכרן רק מסמכים או מוסיקה או דברים שלא שוקלים הרבה, ולא נרצה לסנכרן קבצי ענק. 2. זה לא פתרון מספיק טוב לגיבוי - היות וקל מדי לאבד …
-
- 4 תגובות
- 923 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין לקנות דיסק קשיח בנפח 1 TB מה שחשוב לי זה אמינות שקט מהירות וכל השאר 1) כונן קשיח פנימי Western Digital Caviar Green 1000GB 2) כונן קשיח פנימי Western Digital Caviar Black 1000GB WD1001FALS הראשון 455 שח והשני 515 שח - הבדל זניח ולא חשוב אני מבקש לא להפנות אותי לסטיקי כי יש שם סייגייט שלא מעניין אותי תודה שרון
-
- 2 תגובות
- 923 צפיות
-
-
אם מישהו יודע משהו על התוכנה הזאת(תוכנה להעברת נתונים) ויודע איך להשתמש בה זה מאוד יעזור לי כי אני מתכנן לקנות ssd ושמעתי שלadata יש את התוכנה הזאת ושהיא ממש טובה.
-
- 0 תגובות
- 923 צפיות
-
-
לפי מה שהבנתי הכונן הזה מהיר משמעותית מהארד דיסק סטנדרטי מה המהירות הממוצעת (קריאה\כתיבה) של כונן כזה ? אין איזו שהיא בעיה לגבי חיבור שלו למחשב שכבר קיים בו הארד דיסק סטנדרט ? מה העלויות שלו + - לנפח של 50GB+- (קישורים לדגמים במחירים סבירים יתקבלו בברכה) ושאלת השאלות ... האם זה הגיוני 2GB/S אחרי שהוא חיבר אותם ברייד ? כי אם כן זה טירוף נ.ב מה יותר מהיר SSD או כונן ראפטור
-
- 2 תגובות
- 923 צפיות
-
-
יש אולי איזה בדיקות שאפשר לעשות להם?
-
- 2 תגובות
- 923 צפיות
-
-
לפני ארבעה חודשים קניתי הארד דיסק חדש MAXTOR 60 GIGA 7200 ולפעמים כשאני נכנס למחשב שלי אני שומע תקתוק מהארד דיסק שלי אבל הארד דיסק עובד תקין...לא ראיתי שום בעיות בהארד דיסק אבל התקתוק הזה מפחיד אותי אז אולי מישהו מכיר תתופעה, זה בסדר או לא? זה תקתוק קצר שקורה לי פעם בשבוע בערך ויותר...
-
- 5 תגובות
- 923 צפיות
-


