אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום,המטרה שלי היא להרחיב את כונן C על כל הדיסק אבל מכיוון שיש 2 Partition שהם לצורך שחזור אז אני לא מצליח להרחיב את C.גם אי אפשר למחוק את 2 המחיצות האלה(ניסיתי בכל דרך אפשרית) . בקיצור מישהו יודע איך בכל זאת ניתן להרחיב את C על כל הדיסק? מצורפת תמונה: http://img842.imageshack.us/img842/1552/i4f2.png
-
- 3 תגובות
- 925 צפיות
-
-
שלום קניתי מאייבורי מחשב חדש שיש לו (שנטען שיש לו )250 GB ובהתקנה של WINDOS ליפני הפירמוט הוא מראה שיש במחיצה רק 131 GB בדקתי ומצויין על הדיסק גם 250 GB וגם בביוס כתוב 250 מדוע בהתקנה של וינדוס הוא מראה שיש רק 131???!!! אולי יש משהו בביוס שצריך לשנות שיראה את כל הכונן?? אולי עבדו עלי?(בביוס כתוב 250 אז זה לא נראה האופציה) תודה על התשובות מראש
-
- 6 תגובות
- 925 צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף מקום למחיצת מערכת ההפעלה והיות שהיא יושבת על RAID אף תוכנה לא מצליחה לזהות את המערך ע"מ להרחיב את מחיצת מערכת ההפעלה. האם יש תוכנה המאפשרת הרחבת מחיצה שעליה יושבת מערכת ההפעלה בזמן עבודה (ולא בזמן בוט) לחילופין תוכנה שנטענת בזמן הבוט ומאפשרת לקרוא דרייברים (כמו נורטון GHOST לדוגמא), או כל פתרון אחר?
-
- 1 תגובה
- 925 צפיות
-
-
תמליצו לי על צורב DVD טוב ובעל שם טוב מחיר עד 500 ש"ח (גג) . אני מתכוון לקנות בקרוב . תודה !
-
- 4 תגובות
- 925 צפיות
-
-
יש ברשותי קבצים בפורמט NRG שאותם אני רוצה לצרוב (גיבוי).... יש לי צורב דיוידי חדש אם זה קשור... איך צורבים קובץ כזה בפורמט NRG .. יש לי נרו הגרסא האחרונה לדעתי.... תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 925 צפיות
-
-
שלום לכולם, אז אחרי שה-250GB שהיו לי שבק חיים, אני חוזרת לחפש דיסק קשיח נייד. הסתכלתי על הדגמים הבאים: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=767239 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=779350 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=762676 אם יש המלצות אחרות, אשמח לשמוע. התקציב הוא עד 650 ש"ח (וגם זה בחריגה). הכונן אמור לשמש כגיבוי בלבד. אני עוד מתלבטת אם לקנות 1T רק בגודל 2.5" ללא חיבור לחשמל. מה אתם אומרים? תודה לכם!
-
- 6 תגובות
- 925 צפיות
-
-
שלום. אם אני יודע שאני הולך להשתמש ב-SATA 2 בשביל ה-SSD (כי בזה הלוח תומך), לא עדיף ללכת ישר על SSD שתומך ב-SATA 2 כדי לחסוך כסף? נגיד משהו: http://ksp.co.il/?uin=22180 הרי אם אני משתמש ב-SATA 2 שמסוגל להעביר 280 מגה לשנייה במקסימום, אז CURCIAL M500 או כל SSD אחר טוב יותר לא יעניק יותר ביצועים. לא ככה?
-
- 1 תגובה
- 925 צפיות
-
-
שלום, יום ההולדת הגיע ועימו תקציב משולב של כ- 1000 ש"ח. אחרי התלבטויות ודיונים הגעתי למסקנה שמומלץ שאוציא את הכסף על צורב DVD (בידיעה שאולי אצטרך להוסיף קצת כסף). מאחר ואני לא מתכנן לקנות את דגם העל של סוני בגלל מחירו המופרע,חיפוש קליל הביא את הצורב של Optorite. http://www.optorite.com/dd0203.htm הצורב קורץ לי בהחלט כי: - המחיר הוא 1099 ש"ח - הוא תומך בכל שיטות הצריבה של DVD. - יש לו Hd Burn שזה פיצ'ר מוגבל אבל נחמד. - כי מסתבר ש- Optorite היא הבת החורגת, או משהו, של Sanyo ככה שזו לא ממש חברה עלומה. אבל לא איש כמוני יקנה חומרה לפני התייעצות בפורום. חיפוש קצר בפורום העלה את הת'רד הבא: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=23;action=display;threadid=44508;start=…
-
- 8 תגובות
- 925 צפיות
-
-
-
טוב, מכיוון ש320GB בהחלט לא מספיק למחשב HTPC הגיע הזמן לקנות עוד כונן. עכשיו אני מתלבט בין 320GB לבין 500GB. אם אפשר לקבל המלצה להארד דיסק מומלץ גם אחד של 320 וגם אחד של 500. חשוב שיהיה דגש על אמינות ועל שקט... בקיצור צריך סוס עבודה מבחינת התקציב אני לא יודע ממש.. מכיוון של500 יש מחיר שונה מ320... תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 925 צפיות
-
-
מדובר בדגם ST3160023AS השאלה העיקרית היא אם הדגם הנל תומך בטכנולוגיית NCQ....נכנסתי לאתר הרישמי של סגייט שם יש דף מפרט של כל הדגמים מאותה הסדרה כולל אותו שם רשום אם הוא תומך או לא תומך אני הבנתי שמצד אחד הוא יכול לתמוך מצד שני הוא לא תומך... אז אני מצרף קישור תגידו לי מה אתם הבנתם מהדפי נתונים... http://www.seagate.com/support/disc/manuals/sata/cuda7200_sata_pm.pdf דבר נוסף איך אני מפעיל את הטכנולגייה הזאת במידה שהוא כן תומך...?
-
- 8 תגובות
- 925 צפיות
-
-
אז ככה יש לי דיסק און קי של Sandisk עכשיו אני משתמש בו עושה מה שעושה ואז עושה לו הוצאה בטוחה כמו שצריך לא מופיע לי שום התקן בחיבורי ה USB אבל הDOK עצמו לא נכבה כלומר האור בו ממשיך להיות דולק ואם זה ככה זה אומר שהוא עדיין מקבל מתח מסויים ולא טוב לנתק אותו ככה. מה עושים? תודה רן
-
- 5 תגובות
- 925 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש בכונן הקשיח מדגם זה כבר שנה, ולא בפעם הראשונה, המחשב לא מתקשה בזיהויו. כשאני מחבר את הכונן למחשב, הוא מזהה אותו בתור iomega select HDD רק ב DEVICES AND PRINTERS. לעומת זאת, במחשב שלי הוא מופיע בתור local disk (i). כשאני מנסה לפתוח את הכונן, נשלחת הודעה זו: you need to format the disk in drive I : before you can use it. כשאני אני מנסה להוציא אותו בסייפ רימוב, הוא שולח הודעה בנוסח זה: windows cant stop your ¨generic volume¨device because a program is still using it. Close any program that might be using the device, and then try again later. אין צורך לפרט שעל הכונן קיים מידע רב וחשוב. שמעתי על אפשרות של חברות לשיחזור והצלת מידע, אך אני מעדיף לא לפנות אל מקו…
-
- 0 תגובות
- 925 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב עם הארד דיסק אחד עם כונן IDE ואני רוצה לחבר לו עוד שני כונני SATA עכשיו שאני מחשב אותם המחשב מזהה אותם אבל דורש פורמט לכל הארד דיסק השאלה איך אפשר לגשת לנתונים בלי לעשות פורמט (כדי שהקבצים לא ימחקו) תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 925 צפיות
-
-
הצורב שלי מחובר בIDE ובאותו הכבל היה מחובר גם הארדיסק נוסף שהיה לי במחשב,אבל ההארדיסק עשה לי בעיות אז ניתקתי אותו ועכשיו הצורב מחובר ישר למחשב בIDE אבל מאז שניתקתי את ההארדיסק אז הוינדוס לא מזהה את הצורב,וכמובן שהוא מחובר,ניקתי וחיברתי אותו 1000 פעם... עכישו אני במצב שאין לי כונן דיסקים לא מוםיע כלום במחשב שלי, מה יכולה להיות הבעיה? תודה
-
- 12 תגובות
- 925 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לדעת אם יש הבדל משמעותי בדיסקים קשיחים בין Samsung לבין Western Digital. האם Samsung באמת יותר טובים מאשר Western Digital? ואני יסביר את ההתלבטות שיש לי בעיניין: האם כדאי ללכת על: Western Digital WD1600JS - בנפח 160GB - במחיר של כ-300 שקל. או Samsung HD160JJ - גם בנפח 160GB - במחיר של כ-330 שקל. או Western Digital WD2500KS - בנפח 250GB - במחיר של כ-390 שקל. תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 925 צפיות
-
-
שלום אני מחפש אמצעי איכסון נייד לשם העתקת סרטים ממחשב מתחבר לטלויזיה והצגתם בטלויזיה בחיבור USB2 OR FIREWIRE
-
- 9 תגובות
- 925 צפיות
-
-
קיבלתי שתי תוצאות שונות לגמרי למי להאמין ? הטוב : הרע : למה ההבדל כל כך גדול ?
-
- 1 תגובה
- 925 צפיות
- 1 follower
-
-
טוב ניסיתי לחפש באתר אבל לא ממש מצאתי משהו שיכול לעזור לי. אז ככה, קניתי דיסק חדש מארה"ב (Seagate 120 Giga) ומכוון שלא ממש יצא לי לתקשר עם הבחור שהביא אותו לארץ יצא שהוא קנה לי דיסק שעובד על SATA ולי יש UATA. אין לי דרך לחבר אותו ללוח אם אז כמו שאני מבין אני צריך מתאם מיוחד. אז איזה אתם ממליצים? איפה לקנות? והאם כדאי לקנות כרטיס שעולה יותר אך תומך ב SATA 150? כי רוב האנשים אומרים שאין הבדל גדול בין 100\133\150 תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 925 צפיות
-
-
שלום לאחרונה נגמר לי המלאי של TY ואני מעוניין לקנות חבילה נוספת. מדובר על הדיסקים הסגולים שנמכרים כמדיות של FUJI DVD+R x8. מדיה קוד T02. יש למישהו מושג אם אפשר עדיין להשיג אותם בארץ? או כל מדית TY אחרת? במידה וכבר אין למכירה TY בארץ (לא הזמנתי מדיות בסביבות שנה), אילו מדיות איכותיות מומלצות כיום לקניה? ומהיכן אפשר לקנות אותן? תודה
-
- 6 תגובות
- 925 צפיות
-
-
מחפש קורא כרטיסי זיכרון (CF ו SM ) לחיבור ONBOARD על לוח אם של גיגבייט GA-7VRX מיועד לשילוב בתוך הסלוט של אחד הכוננים הפנויים. מצאתי את ה Media XP/Pro Card Reader USB 2.0 של ABIT - האם מישהו מכיר? קישור: http://www.abit-usa.com/products/multimedia/mediaxp/ כל המלצה למשהו דומה תתקבל בברכה גם אם לא נמכר בישראל.
-
- 0 תגובות
- 925 צפיות
-
-
נגמר לי הזיכרון בכונן D ואני רוצה להרחיב אותו בעוד 40 גי'גה, אז אפשר בבקשה להגיד לי מה מומלץ וכמה זה עולה? ועוד משו, יש לי פנטיום 4 עם 256 RAM, ורציתי להגדיל גם את הRAM, כמה זה עולה? תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 925 צפיות
-
-
אתמול לאחר שעה וחצי של עבודה רציפה פתאום הפסיק לזהות דיסקים של מוסיקה, כולל בהעברה למחשב אחר, חוץ מקולות, שריקה, ורעש של המנוע שכאילו מאבד כוח, אין כלום. למזלי במחשב הישן היה לי את הפיוניר 111 המצויין, אומנם בין כשלוש שנים ונאלצתי לנסות אותו, אבל עדיין עושה את העבודה מצויין ומהר, נכון לעכשיו אני איתו, השאלה היא כמה זמן עוד יחזיק מעמד... אומנם הצורב של סמסונג באחריות, ויחליפו אותו, אבל השאלה האם ללכת על צורב אחר?
-
- 1 תגובה
- 924 צפיות
-
-
-
יש לי שתי דיסקים קשיחים 80G SATA 2 והטמפרטורה שלהם היא 45 ואפילו 49 ו 48 במאמץ נורמלי?
-
- 6 תגובות
- 924 צפיות
-


