אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לקנות HD של 1TB ראיתי כמה דגמים שאני לא ממש יודע מה ההבדלים ביניהם והם גם זולים לעומת דגמים אחרים, למה זה? http://skypc.co.il/pl_product~ST31000528AS~7~0.htm http://skypc.co.il/pl_product~ST31000524AS~7~0.htm http://skypc.co.il/pl_product~HD105SI~7~0.htm http://skypc.co.il/pl_product~HD103SJ~7~0.htm
-
- 1 תגובה
- 928 צפיות
-
-
מחיר מצויין איכות על הפנים. ניתן לצרוב במקרה הטוב 2-3 GB (מתוך 4.7)
-
- 6 תגובות
- 928 צפיות
-
-
החידושים DL X8 פלוס ומינוס תמיכה מלאה ב DVDRAM X5 http://www.cdrinfo.com/Sections/News/Details.aspx?NewsId=13854
-
- 4 תגובות
- 928 צפיות
-
-
איך מעברים מדיסק קשיח חיבור IDEE נתונים למחשב SATA , כלומר אם אני מחבר את הדיסק הישן (עם המידע ) למחשב החדש אני יצטרך לפרמט אותו בשביל שיעבוד . אז איך אני מעביר מידע ? תודה יש חיבור IDEE בלוח
-
- 4 תגובות
- 928 צפיות
-
-
שלום לכולם . ברצוני לקנות צורב DVD היה לי נק 3520A עבד יופי חצי שנה שנה ואז הגיעו הצרות .. לא קורא שום דיסק ולא נעליים היתפטרתי ממנו ועכשיו אני רוצה לקנות צורב איכותי ואמין . חברות אני מתלבט חזק על LG הדגם של LG הוא : GSA-4167B הציעו לי את הצורב של TEAC אמרו שהם טובים ( היו לי מדיות שלהם בחבילה שקניתי והם מצויינים ) ראיתי את הדגם הזה בחנות שעולה 250 שקל ?TEAC DVW516G DVD±RW x16? אז אני רוצה לשמוע חוות דעת על הצורב אם מישהו ניסה או שיש לו או שהוא מכיר בבקשה זה חשוב לי אני רוצה לקנות משהו אוטוטו ואם יש משהו אחר תציעו גם .. טוב תודה למשיבים
-
- 7 תגובות
- 928 צפיות
-
-
צילמתי בפלאפון שלי כמה סרטוני וידאו שנמחקו בטעות. הסרטונים היו שמורים על כרטיס זכרון הפלאש שלי. הרצתי את התוכנה File Scavenger (תוכנה מעולה!), והיא מצאה את סרטוני הוידאו ואף שיחזרה אותם (שמרתי אותם בMy Docs). הבעיה היא שהסרטונים לא נפתחים. בכל פעם שאני מנסה לפתוח אותם (עם הWMP או עם MP Classic) מופיעה לי הודעת שגיאה: Can't open file: Unspecified error איך אפשר להריץ את הסרטונים האלה?
-
- 0 תגובות
- 928 צפיות
-
-
אולי זה לא המקום , אבל בכול זאת. היום בבוקר לאחר שהמחשב לא התעורר לי ממצב שינה , הפעלתי אותו מחדש ולאחר מספר דקות קיבלתי הודעה כי SYSTEM 32 NOT FOUND ! ומסרב כמובן להמשיך להעלות את המחשב. מקווה מאוד שהדיסק הקשיח לא הלך (WD בן חודשיים). האים יש תוכנה לבדיקת הדיסק הקשיח (במצב התחלתי כדיסק BOOT) . ? מן הסתם אתקין מחדש את מערכת ההפעלה (חלונות) האים גם כאן יש תוכנה לבדיקת הדיסק הקשיח ? האים ל WD יש תוכנה ייעודית לבדיקת תקינות הדיסק הקשיח ? תודה מראש לעונים נכונה , דרור.
-
- 1 תגובה
- 928 צפיות
-
-
ביררתי על זה קצת ברשת והביקורות טובות מאוד - במיוחד ב-DVD-RECORDABLE.ORG מדיה שמיוצרת ע"י פוג'י בפורמט מינוס לצריבה במהירות 8. אשמח לשמוע אנשים שיש להם ניסיון עם המדיה קוד הזה. תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 928 צפיות
-
-
אז ככה יש לי שלושה הארדיסקים במחשב שלושתם מחוברים בsata 2 .שלושתם של ווסטון דיגיטל. אחד של 160 גיגה אחד של 500 ואחד של 320 גיגה. ההארד דיסק של ה- 320 גגיגה הוא הראשי ועליו מותקן הווינדוס. מאז שקניתי את המחשב שזה לפני שנתיים בערך, החלפתי את ההארד דיסק הזה בערך 4 פעמים ע"י האחריות וכל פעם מחדש הוא מתקלקל שוב. אז אחרי הפעם השלישית חשבתי שזה לא הגיוני שכל הזמן ההראד דיסק החדש וזה שמותקן עליו ווינדוס מתקלקל ואילו ה- 2 האחרים שבמחשב עובדים טוב. יתכן אולי שזה החיבור שלו ללוח אם ? או הקבל עצמו של ה sata? שגורם שלתקלות.. אז בכל זאת, החלפתי קבל והחלפתי כניסה בלוח אם שאליו חיברתי את ההארד דיסק וחשבתי שנפתרה הבעיה. אך לא, כעבור חודשיים בערך עד היום גם הוא נהרס ושווק חיים. עכשיו אני מ…
-
- 7 תגובות
- 928 צפיות
-
-
אני לא מצליח למצוא את זה... תודה, אלי
-
- 0 תגובות
- 928 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כונן חדש ויש לי כמה שאלות. שאלה ראשונה - איזה כונן אתם ממליצים לקנות (בנפח של 80 ג'יגה) עם מהירות סבירה ומחיר סביר? והאם כונן של 80 ג'יגה נותן תמורה לכסף יחסית לגודל (כלומר, יכול להיות שיהיה כונן של 120 ג'יגה שיעלה רק כמה עשרות שקלים יותר...) שאלה שניה - במחשב שלי יש שני כוננים, אבל אני לא יודע אם זה כונן אחד שמחולק לשתיים או 2 כוננים נפרדים. השאלה היא איך אני יכול לבדוק את זה (בלי לפתוח את המארז), ואיך אני יכול לבדוק (בלי לפתוח את המארז) אם בכלל יש לי מקום לשים עוד כונן. תודה מראש לעוזרים!
-
- 6 תגובות
- 928 צפיות
-
-
http://skypc.co.il/pl_product~740ADFD~7~0.htm
-
- 8 תגובות
- 928 צפיות
-
-
אני משתמש כרגע בקושחה גירסא 1.W5 וראיתי שיצא 6-7-8.. אבל מכיוון שאני לא מבין את הסינית שמדברים בcdfreaks פניתי אליכם שתמליצו לי על הקושחה הכי טובה לצורב הנ"ל מLD...
-
- 2 תגובות
- 928 צפיות
-
-
היי, קניתי הארד דיסק נוסף (סך הכל 4), שאמור להיות בקופסא חיצונית. החלטתי, כיוון שזה קריטי כרגע, לחבר אותו בצורה פנימית בינתיים, בנוסף ל3 הקיימים. עד עכשיו היה רווח מכובד בין כל כונן וכונן (רווח של.. קצת פחות מהארד דיסק הייתי אומר?). עכשיו, כשאני בא להוסיף עוד אחד, אני נאלץ להצמיד את הכוננים הקיימים, במצב שמגיע לרווח של פחות מסנטימטר... לפי המבנה של המארז, יש מקום לחמישה כוננים, אך בצופף. בפועל, זה מדאיג אותי. האם יש מקום לדאגה, או שאין סכנה לקרבה ביניהם? תודה, נעם.
-
- 2 תגובות
- 928 צפיות
-
-
http://ace.uci.edu/index.php/wiki/mediainfo/All_DVDs_are_not_created_equal/ אחלה כתבה.
-
- 2 תגובות
- 928 צפיות
-
-
http://www.romulus2.com/articles/guides/misc/bitsbytes.shtml קראתי הכל בדף, בהחלט מעניין.
-
- 0 תגובות
- 928 צפיות
-
-
אני לא מחפש גימיק יקר אני באמת צריך את זה! אבל אני בכלל לא מבין בזה אני צריך לדעת את המחירים של המכשיר ושל המדיות מה לקנות והאם לקנות עכשיו או לחכות לתכנולוגיו חדשות ששמעתי שיצאו עוד מעט! וכמובן תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 928 צפיות
-
-
יש לי מספר דיסקים קשיחים ישנים ((IDE) שאני מעוניין לאחסן ולשמור. כיצד לאחסן אותם ע"י שישרדו מקסימום זמן ? היכן ניתן לרכוש ניילון/שקית אנטי סטטית ?
-
- 3 תגובות
- 928 צפיות
-
-
שלום, זו לא הפעם הראשונה שאני מתייעץ כאן לגבי דיסקים קשיחים (וזה לצערי התחיל לעייף גם אותי.....) בהמשך לאשכול הנ"ל: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=140842.0;topicseen למרות שממש חיפשתי, לצערי לא הצלחתי למצוא את ה WD2000JD בשום מקום (מהמרכז צפונה)..... לכן במקום זאת החלטתי ללכת על ה MAXTOR DIAMONDMAX 10 SATA1 (לא SATA2). ההתלבטות שלי כרגע היא האם לקנות את ה 160GB או את ה 200GB. הפרשי הנפח והמחיר זניחים מבחינתי ומה שמכריע הוא הביצועים - מהירות ושקט. באשכול הנ"ל הומלץ לי על ה WD 200GB כיוון שיש לו 3 פלטות ול 160GB שתיים, ולכן ה 200GB עדיף מבחינת מהירות ושקט. האם גם בין הדיסקים הנ"ל של MAXTOR יש הבדלי ביצועים? ואם כן, לטובת מי? ושוב תודה למגיבים....
-
- 4 תגובות
- 928 צפיות
-
-
שלום, צריך עזרה בקשר להוצאת מידע. צרבתי קבצי וורד בטעות בדיסק של דיגיטל אודיו ועכשיו המידע מוראה לי כקובץ אודיו ולא כקבצי וורד. האם יש איזשהיא דרך לפרק את המידע מהקובץ אודיו לקבצי וורד? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 928 צפיות
-
-
מי שיעדכן את הנירו ל 6.3.1.20 יגלה שיש מעכשיו תמיכה רשמית בביסטינג.
-
- 4 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני לפני רכישת מחשב חדש ויש לי שאלה. כולנו מכירים את הסידרה של WD ה-AAKS השאלה שלי היא איך ה-HD של WD לעומת לדוגמא כונן כזה: SEAGATE BARRACUDA 7200.11 500GB 32MB SATA2 NCQ - ST3500320AS עובד בממשק NCQ ויש לו 32MB, מה שמוזר הוא שקראתי שקצה ההעברה שלו הוא "רק" 100 MBPS לעומת 300 בכוננים של WD. מה אתם אומרים?
-
- 7 תגובות
- 927 צפיות
-
-
אני מכניס דיסק ריק בכוונה לצרוב עליו וכאשר אני מנסה לפתוח את הדיסק הריק אז קופצת ההודעה: H:\ is no accesible incorrect function מערכת הפעלה XP PRO וכאשר אני מנסה לצרוב עם נרו אז פשוט הוא לא מזהה דיסק.. ווינדוס מזהה שיש דיסק.. הוא מחליף את הסמל לסמל של CDR אבל כאשר אני מנסה לפתוח אז מופיעה ההודעה הנ"ל כשאני מכניס דיסק מוזיקה או כל דיסק מקורי אחר אז הצורב מתפקד מצויין!
-
- 6 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום לכולם, 1. דיסק קשיח 2TB לקבצים.. יש את ה- SAMSUNG F4) HD204UI) המומלץ בפורום ב- 455 ש"ח. וראיתי את ה- WD-GREEN) WD20EARS) ב- 445 ש"ח. לא יודע אם גם ה- WD ב-5400RPM אבל ישלו באפר של 64MB שאולי זה משנה בנפחים כאלה.. ההפרש במחיר כמובן לא משנה.. 2. מה עם בעיית התאימות באמת? תהיה לי בעיה כלשהיא ב- Win7X64 על לוח P67? תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 927 צפיות
-
-
היי..ראיתי שTMS התחילו למכור את הקשיח הזה http://tms.co.il/product/5436 אני מכיר הרבה סדרות של WD...כמו AAKS,KS,AJJS ....אבל מה זה AACS ? האם יש לו אותן בעיות כמו ה500GB AAKS ? ומה מציין הLOW POWER ? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 927 צפיות
-


