עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. פשוט הגדרתי לפני כמה ימים הכל DMA ושאני עושה עכשיו COPY בנירו זה עושה לי X אדום שהוא לא יכול (יש לי צורב TEAC x40). לכן רציתי לדעת איפה לעשות PIO ואיפה DMA. הארד דיסק של מחובר לבד על קבל משלו. והצורב והסידי על קבל ביחד תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 935 צפיות
  2. שלום , אני מחפש כונן קשיח חיצוני בנפח שבין 500 ג'יגהבייט - 1 טרהבייט. אשר יחובר לכניסת USB2 של ראוטר DLINK 2760u וישמש ככונן "רשת" למחשבים בבית . הדרישה היא לכונן שעובד ללא צורך בחיבור חשמל חיצוני (למעט הUSB) , שקט ואמין. בנוסף בעל אפשרות לגיבוי המחשבים בבית . לגודל אין חשיבות. ומשום שהכונן ישמש בעיקר לגישה לסרטים \ מוזיקה \ תמונות יש חשיבות יותר למהירות קריאה מאשר כתיבה. מחפש המלצה לכונן שתואם את כל הדרישות השפורטו .

    • 1 תגובה
    • 935 צפיות
  3. בין המוצר הזה : http://skypc.co.il/pl_product~1600AAJS~7~0.htm למוצר הזה : http://skypc.co.il/pl_product~1601ABYS~7~0.htm תודה.

    • 7 תגובות
    • 935 צפיות
  4. שלום לכולם! יש לי מחשב חדש יחסית: דיסק קשיח - 500GB של WD חדש נקנה לפני כמה ימים. לוח אם P6TD Deluxe של Asus. עכשיו בגלל שקניתי דיסק קשיח חדש פירמטתי את המחשב והתקנתי ווינדוס 7 והכל עבד מעולה. אחרי כמה זמן החלפתי את האנטי וירוס מ- Avast ל- NOD32 ומאז אחרי הריסטרט של המחשב, המערכת הפעלה לא עולה. מה שכתוב לי זה: reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key עכשיו ניסיתי להיכנס לביוס ולהגדיר שהדיסק קשיח יעלה ראשון אבל הוא לא הופיע שם בכלל. אז נכנסתי לדף הראשי של הביוס בשביל לראות אם הדיסק בכלל מחובר, אבל הביוס לא מזהה את הדיסק. אז ניסיתי לחבר את הדיסק למחשב אחר וגם שם הביוס לא מצליח לזהות את הדיסק. מה אפשר לע…

    • 3 תגובות
    • 935 צפיות
  5. Started by weinman,

    אני מחפש דיסק קשיח חיצוני - מארז+דיסק. (לא קנייה בנפרד) נפח: 80 מגה. מהירות: לא קריטי רצוי ללא ספק כוח מלבד ה USB נועד להיטלטל לא מעט כולל על אופנוע. רצוי מהסוג שמאפשר להוציא את הדיסק במקרה הצורך ולשים אחר.

    • 4 תגובות
    • 935 צפיות
  6. Started by CMuf,

    בווינדוס 7, כונן קשיח סאטא, הנמצא בתוך מגירה עם מפתח און אוף בתוך המארז, בטעות המפתח סובב, דבר שבטח גרם לחשמל ונתונים של הכונן להפסיק. אני לא רואה שום בעיה בהפעלות מחדש של המחשב. נראה בסדר גמור. האם אני צריך לחשוש מאיבוד נתונים או בעיה בחלונות בהמשך הדרך? - אם לא אז מדוע - האם ה- אן טי אפ אס שומר על הנתונים תקינים גם באיבוד כזה של חשמל ונתונים לכונן? - אם כן - יש תוכנה שכדאי לי להריץ לבדוק תקינות?

    • 2 תגובות
    • 935 צפיות
  7. Started by omrit,

    האם כדאי לפרמט אותו על FAT/FAT32/NTFS? האם זה יתן שיפור בביצועים? (בדיפולט הוא מגיע על- FAT).

    • 9 תגובות
    • 935 צפיות
  8. Started by Mr.positive,

    שלום מצאתי בין הדברים הישנים של אחי דיסק קשיח חדש של Fujitsu דגם - MAP3147NP 146-GB U320 SCSI NHP 10K רציתי לדעת איך הביצועים שלו היום האם כדי לי להשתמש בו כי בכל זאת הוא עובד במהירות 10K? קישור לפרטים שלו - http://harddrivesdirect.com/product_info.php?products_id=456488

    • 9 תגובות
    • 935 צפיות
  9. שלום, רציתי לשמוע את דעתכם המקצועית בוגע ל- HD נייד. מה היתרונות ? מה החסרונות ? מה השימוש שלכם ב- HD נייד ? כמה אמור לעלות HD נייד של 160GB של WESTON DIGITAL ? ומה המהירות ? מה אומר 8MB מהירות ? לא מדובר ב- RPM או משהו כזה ? ובנוסף שאלה נוספת, HD נייד שמתחבר למחשב ב- USB. איך מהירות העברת קבצים מהמחשב ל- HD הנייד ? תודה.

    • 3 תגובות
    • 935 צפיות
  10. Started by Fertilizer,

    אני מחפש מתאם שמעביר לי מכונן 1.44 מגה ל יציאת USB. במחשבים ישנים ובהרבה התקנים אלקטורנים לימנם יש כונן 1.44 מגה ואין יצאת USB. המתאם צריך להנכס לכונן דיסקטים ולהוציא משם יציאת USB שניתן לחברה ל דיסק און קיי. אני מודע שקיים הבדלי מהירות בין ההתקנים השונים. האם מישהו מכיר מתאם כזה או איזה מדריך להכנה עצמית של זה ? תודה לכל המשבים.

    • 2 תגובות
    • 935 צפיות
  11. Started by zone glide,

    אני כנראה בודק לגבי ה-980 PRO בנפח 2TB. בארץ זה כ 300-400 ש"ח יקר יותר מבחו"ל אבל האחריות כנראה היא הבעייתית.. למרות שזה רכיב שאמור להיות אמין.. מה דעתכם? כאן בארץ יש מחיר טוב רק על נפח 1TB של הכונן הזה, או שבמחיר הזה כבר אלך על 2TB Gen3.

    • 0 תגובות
    • 934 צפיות
  12. Started by Vatos-Locos,

    דיסק לכתיבה רב פעמית לא משנה הגודל אחסון כתיבה הכי מהירה שאפשר, גם מחיקה מחיר? מקום לקנות? תודה.

    • 3 תגובות
    • 934 צפיות
  13. Started by tomer2004,

    טוב אז ככה ההורים שלי טסים למזרח , ואני רוצה המלצה לצורב DVD .. חשוב שהיה דואל לייר וכמובן מהירות כתיבה שלו X16 (ואם לא קשה לתת מחירים (בערך) .. ובבקשה לא צורבים שעולים 400 דולר .. ;D תודה מראש ..

    • 6 תגובות
    • 934 צפיות
  14. Started by kyyle,

    יש לי צורב של LITEONמדגם LTR-48246S ושאני פותח אותו אז הוא מתחיל להיפתח במהירות רגילה אבל בשלוש'ת רבעי האחרונים הוא מאט וניפתח במהירות איטית. האם זה ככה נורמלי בדגם הזה או שיש לי בעיה?

    • 3 תגובות
    • 934 צפיות
  15. אז ככה, יש לי שני הארדיסקים במחשב... אחד 120 ג'יגה ואחד 40 ג'יגה... ה40 היה הארד דיסק לגיבויים כזה וכל מיני.... יום אחד הייתה לי בעיה... אני לא רואה את ההארד דיסק במחשב שלי וגם לא בביוס... לא התעמקתי יותר מדי חשבתי שהוא מת...(זה קרה לפני כמה חודשים טובים) היום היה לי משעמם... הוצאתי את ההארד דיסק חיברתי למחשב ופתאום אני רואה שהוא עובד! אני בא להכנס אליו דרך המחשב שלי אבל אז צצה לי ההודעה "הדיסק לא מאותחל, לאתחל כעת?" כחוסר ברירה נאלצתי לאתחל אותו (לפרמט בקיצור..) וכל המידע שהיה עליו נעלם... המידע כבר לא חשוב ורלוונטי לי, אבל איך זה שפתאום ההארד דיסק כן עובד? משהו מוזר לי.... עשתי כל מיני בדיקות כדי שאולי זה יעזור לכם לעזור לי חחח עם hdtune והכלי דיאגנוסטיקה של WD [attachm…

    • 2 תגובות
    • 934 צפיות
  16. Started by דובי770,

    שלום וברכה. אני בונה מחשב, השימוש שלו יהיה בעיקר כרטיס הPRI שישב עליו. אני צריך כונן קטן של כ60 GB רק בשביל מערכת ההפעלה (Ubuntu). איזה כונן הכי אמין בשוק הביתי והוא לא יקר במיוחד ואיזה כונן יש לשוק היותר מקצועי וכמה הוא יעלה? המחשב הולך לעבוד 24/6 וכנ"ל הכונן.

    • 0 תגובות
    • 934 צפיות
  17. Started by mosabr1234,

    מבקש לדעת איך אפשר לחבר האר דיסיק SAS ל PC. איזה בקר אני יכול לקנות במחיר סביר ואיפה. תודה

    • 5 תגובות
    • 934 צפיות
  18. Started by amirn,

    היי יש לי היום כונן DVD ו צורב CD מותקנים (DVD TOSHIBA ו צורב LITE ON 52) אני רוצה לקנות צורב DVD, האם כדאי להחליף את ה DVD או את ה CD-RW? (כלומר, האם עדיף לההשתמש בצורב DVD גם בתור צורב CD קצת יותר איטי, או בתור נגן DVD) דבר נוסף, הצורב שאני חושב לקנות הוא PIONEER 106 ה-1000 ש"ח כולל משלוח... אשמח לתגובות למחיר ולדגם תודה

    • 9 תגובות
    • 934 צפיות
  19. Started by fenix5545,

    איך ההרד דיסק SSD הזה http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=7654&CatCode=644 ? ואיזה SSD של 120 גיגה בסביבות אותו מחיר יהיה יותר טוב עם יש אחד כזה תודה על העזרה

    • 0 תגובות
    • 934 צפיות
  20. Started by kobekoo,

    • 2 תגובות
    • 934 צפיות
  21. שלום אנשים ,ראתי האתר של אופיס דיפו את החמוד הזה http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=0000KpR8Scb_ah1RqYi2p1q2GMM:12bbi68k5?id=4213708&pr=QJ5&N=2 31572 30849&sgID=10 המחיר מפתע מעוד , אבל השאלה איזה סיכון אני לוכך פה ? אני לא יודע מה יש בפנים ,יענו של איזה חברה הכשיח עצמו ,תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 934 צפיות
  22. אני צריךשמות של חברות מוכרות בתחום הכוננים הקשיחים. והאם 200GB יספיקו אם המחשב נועד למשחקים? או שכדאי 320GB?

    • 13 תגובות
    • 934 צפיות
  23. אז ככה אני מחפש דרך לנעול את הusb ככה שלא היה אפשר לעשות בו שימוש בלי סיסמה השימוש שאני מחפש הוא שלא היה אפשר להוציא מידע מהמחשב ללא אישור (בכול מיני מכשירים שמתחברים לusb ) בתודה לכול מי שעוזר

  24. Started by miki03,

    מה זה בקר RAID ומה זה עושה?

    • 1 תגובה
    • 934 צפיות
  25. Started by skyline,

    ת'אמת אני מתלבט בין קניה של 160GB לבין 250............מה כדאי? ואיזה כונן ספיציפית? תנו המלצות בבקשה

    • 5 תגובות
    • 934 צפיות

דיונים חדשים בפורומים