אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שאלה... אני חושב על לפנק את הנייד שלי ב SSD למערכת ההפעלה + תוכנות (נראה לי ש 40GB יספיקו שכן נכון להיום זה גודל מחיצת C אצלי ויש לי עוד 7.5 פנוי) אבל מצד שני, אני לא רוצה לוותר על נפח האכסון של הדיסק המכני. יש לי 2 אפשרויות: 1. לנתק את הכונן האופטי, להכניס את הדיסק המכני לתוך מנשא שיכנס במקום האופטי ולקנות SSD 2.5 רגיל שיכנס במקום הדיסק המכני (אופציה פחות רצויה מבחינתי היות ואני כן משתמש בכונן האופטי אחת לכמה ימים) 2. להכניס SSD לסלוט MINI PCIE פנוי שיש לי (בעקרון יש שם מודם סלולרי, אני לא משתמש בו, הוא מנותק בביוס כדי לחסוך בחשמל ואין לי שום בעיה להעיף אותו החוצה - הכונן האופטי יותר שימושי לי פי כמה וכמה), השאלה שלי, האם יש SSDים בממשק זה ובנפח הרצוי במחירים משתלמי…
-
- 2 תגובות
- 940 צפיות
-
-
אתמול הכנסתי דיסקט לכונן טקליטונים ופתאום אי אפשר להכניס דיסקטים ואי אפשר להוציא החוצה וכשכבר נכנס דיסקט ורוצים להפעיל אז הוא אומר שהדיסקט לא מאותחל בזמן שבמחשב אחר הוא עובד כמו שצריך האם מישהו יודע מה לעשות בתודה מראש ברבר
-
- 8 תגובות
- 940 צפיות
-
-
שלום. אני מנסה להבין אם תוכנה מסוימת מעמיסה על הכונן הקשיח (ופחות על המעבד).... בויינדוס 8, ה task manager מראה את פעילות הכונן הקשיח בזמן אמת. יש תוכנה כזאת לווינדוס 7? תודה
-
- 2 תגובות
- 940 צפיות
-
-
שלום, רציתי לשאול בבקשה מהן ההשלכות של הרצת CHKDSK /R על הארדיסקים המערך Raid 0? האם תיתכן פגיעה במידע או ביכולת boot מהדיסק לאחר מכן? מדובר בשני הארדיסקים ב-RAID 0 שמכילים את מערכת ההפעלה שלי ואני שואל מכיוון שאחד מהם גורם לקריסת המחשב מידיי פעם. תודה מראש לעונים :-)
-
- 4 תגובות
- 940 צפיות
-
-
מי מהם לוקח ב120GB? הם עולים שלושתם 220 בksp עכשיו ב black friday. השימוש יהיה לווינדוס ותוכנות - כונן C קריאה חשוב לי שיהיה כמה שיותר מהר, כתיבה לא חשוב לי. תודה
-
- 1 תגובה
- 940 צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי מחשב מגע ALL IN ONE של סאמסונג. ההארד דיסק שלו פגום ואני רוצה להחליף. בדקתי בDEVICE MANAGER והשם של ההארד הוא: ST500LM012 אני לא מוצא שום ספק שמייבא אותו לארץ (ואני לא רוצה להזמין מחול) האם אפשר להשתמש בהארד דיסק אחר? אם כן איזה?
-
- 3 תגובות
- 940 צפיות
-
-
היי אנשים. רציתי לדעת האם קיים דיסק שכזה, רק שניתן לצרוב עליו תוכן מסוים, למחוק את אותו תוכן ולצרוב עליו שוב, בלי לפגוע בדיסק. מכיוון שמחירי דיסקי ה-Blu-Ray בשמיים, מדובר במוצר שיכול לחסוך לי ולהורי כמות מפלצתית של כסף. במידה וקיים, אשמח מאוד לקבל המלצה לכזה, ללא הגבלת תקציב. תודה רבה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 939 צפיות
-
-
די נשרף לי ההרד דיסק, מישהו מכיר איזה חברה שמתעסקת בשיחזור מידע מההרדיסקים דפוקים? אני אסמח לקבל פרטים, תודה.
-
- 9 תגובות
- 939 צפיות
-
-
היי! אני חדש בתחום של צריבת DVD - הדיסק הראשון שצרבתי היה דיסק של גיבויים על דיסק של TDK . סרקתי את הDVD בDVDINFOPRO. חשוב לי מאוד לדעת שהגיבוי הזה יעבוד כשאני אצטרך אותו אז רציתי לשאול אם הסריקה נראית בסדר... בלי קשר, רק בשביל ידע כללי, רציתי לדעת מה אני צריך לחפש בסריקה של מדיה צרובה. תודה רבה! איתי [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 939 צפיות
-
-
שלום - קניתי דיסק קשיח חדש (80GB ריק) שאמור להחליף את ה-כונן הישן (40GB שהתקלקל - ועליו הייתה מערכת ההפעלה וכו'). אני רוצה לדעת מה השלבים שצריכים לעקוב אחריהם להתקנת הדיסק. האם מישהו יודע איפה יש מדריך שיסביר איך לפרמט ולחלק למחיצות? יש לי את תוכנה MAGIC PARTITION 8 (ב-CD) וגם הRESCUE דיסק (1.44) של התוכנה.
-
- 3 תגובות
- 939 צפיות
-
-
הי, אני צריך עזרה בכול מה שקשור לאיך הארד דיסק בנוי .... כגון הברגים המהודקים, מהי שיטת החיבור של הארד דיסק, עיקרון פעולה של המנוע, חומרים ממנו עשוי, איך מסלקים לחות, מקורות הרעש וכיצד מקטינים את הרעש, חשיבות ציריות אחידה של ההארד דיסק וכיצד מבטיחים אותה ועוד ועוד.... כול מי שמוכן לתרום מהידע שלו בכול מה שהוא יודע על ההארד דיסק שיכתוב באשכול זה . גם לינק לאתר באנגלית או בעברית שעוסק בהארד דיסק יעזור בהחלט!!! (כבר ציינתי שאין לי מושג קלוש בכול מה שנוגע להארדיסק).
-
- 6 תגובות
- 939 צפיות
-
-
שלום עכשיו לי יש 80 גיגה של WD עם 8 באפר קניתי אותו לפני שעה... ואז ראיתי את ה round up ב xbitlabs וראיתי את הביצועים שלו מול ה samsung ו לרוב הסמסונג היה הרבה יותר טוב.... (הסמסונג שאני רוצה הוא גם 8 באפר) העם כדי לי להחליף עם הסמנוסג ? (בשביל ההחלפה אני יצטרך להוסיף 35 שקל , העם זה שווה את זה?) ה WD עלה לי 420 ה סמסונג יצא לי 455. בבקשה תעזרו , כדי שאני יכול לתקשר ולהגיד לו להזמין לי את הסמסונג או לא.
-
- 8 תגובות
- 939 צפיות
-
-
http://www.hardwarezone.com/articles/view.php?PHPSESSID=c284bf167254862eadadf056a0ae6ecc&id=1177&cid=29&pg=9
-
- 0 תגובות
- 939 צפיות
-
-
טוב אז בזמן האחרון הצורב כבר לא קורא לי דיסקים...זאת אומרת שאני נכנס לדיסק אני לא רואה שום קבצים שאמורים להיום שם... האם הוא הלך לעולמו??? למרות שהוא צורב (כביכול) בסדר אבל כשאני מנסה לראות את הקבצים...שום דבר... :2girls:
-
- 7 תגובות
- 939 צפיות
-
-
היי, אני רוצה לקנות מZIGZAG כונן חיצוני של 2tr. אני מעדיף שיהיה זול ככל האפשר, אבל שלא יפגע לו באיכות. אני רוצה שיהיה גם USB2 וגם E-SATA. הוא ישמש לגיבוי למחשב ולאחסון של סרטים. תודה על העזרה.
-
- 4 תגובות
- 939 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות כונן קשיח חיצוני 3.5 אינץ' 2 TB זכרון ו חיבור USB3 . ולחברת SAMSUNG יש שני מוצרים שמתאימים לדרישות שלי אחד g3 ststion הקצת יקר יותר והM3 station החדש והזול יותר. השאלה שלי מה בדיוק ההבדלים הטכניים ,אם יש בכלל,בין שני הדגמים ולמה אחד יותר יקר מהשני? תודה
-
- 7 תגובות
- 939 צפיות
-
-
קניתי Samsung 1TB HD103SJ היום, חיברתי למחשב, הBIOS זיהה אותו ולקח למחשב הרבה זמן להידלק (לפני הטעינה של הוינדוס). קיבלתי הודעה שהדרייבר של הHD הותקן בהצלחה, עשיתי הפעלה מחדש (שוב לקח הרבה זמן להידלק). בdisk manager אפשר לראות אותו ולעשות מחיצות אבל הפירמוט נכשל כל הזמן, אחרי התהליך המחשב מפסיק לקלוט את הHD ודרושה הפעלה מחדש של המחשב. ניתקתי את הHD הישן (גם SATA), וניסיתי להתקין את הוינדוס מחדש על החדש וגם שם זה לא מצליח לפרמט. ניסיתי לנתק ולחבר אותו לסלוט של הHD הישן וזה לא עזר. לוח אם 965P DS3. . :s05: עריכה: הצלחתי לפרמט עם הדוס, הבעיה שזה נותן רק מחיצה אחת ועדין אי אפשר לפרמט רגיל
-
- 8 תגובות
- 939 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש לפני כשבוע והיה לי כונן קשיח בנפרד wd 500 gb sata 3 הכונן ממש מרעיש ולא מהיר הכי חשוב לי בדיסק שאני רוצה לקנות זה שיהיה מהיר ומאוד שקט נפח עד 1 טרה יש לי לוח אם תומך SATA 3 אבקש את המלצתכם
-
- 4 תגובות
- 939 צפיות
-
-
אני אישית כבר לא מבין מה הולך פה... מדובר כבר בכונן קשיח רביעי שהולך לי בשלוש שנים ! לדעתי מדובר במשהו די מוזר, לא ? חשבתי אולי הספק אשם, החלפתי אותו, החלפתי מארז, החלפתי לוח אם/מעבד/זכרון הכל... הכוננים אומנם מאז ומעולם היו ברמת פעילות גבוהה, ביטורנט והכל, אבל אני לא היחיד, אבל משום מה רק אני צריך להחליף 4 כוננים בשלוש שנים.... יש למישהו רעיון אולי מה יכול לגרום לתופעה הזו ?
-
- 3 תגובות
- 939 צפיות
-
-
שלום. היום החלפתי כונן דיסקים במחשב שלי. רציתי לצרוב קובץ ISO וכשהוא מגיע לאחוז 1 מופיעה לי הודעה שהצריבה נכשלה "power calibration error" ניסיתי לנקות את העינית של הכונן וגם את מה שכתבו פה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=39042.msg3178722#msg3178722 ועדיין הבעיה לא נפתרה. נ.ב הכונן יכול לקרא דיסקים וכל מדיה אחרת הבעיה היא רק בצריבה. אשמח לפתרון,תודה.
-
- 6 תגובות
- 939 צפיות
-
-
אוקיי אז קניתי צורב DVD של NEC. מדגם ND-3500 A ואני משתמש בתוכנת NERO 6 אני לא הכי מבין בזה אז הנה לינק למקרה שלא תיארתי את הצורב שלי כמו שצריך: http://www.necsam.com/optical/products/ND3500A/ והבעיה שלי היא כזאת, קניתי דיסקים שכתוב עליהם שאפשר לצרוב עליהם 4.7 ג'יגה. והכנתי תיקיה שהיא בדיוק 4.68 ג'יגה של DATA, אבל בNERO הוא לא נתן לי לצרוב, הוא כתב לי הודעה שאני צריך להכניס דיסק אחר כי בדיסק הזה אין מספיק מקום. אז ניסיתי לצרוב 4.5 ג'יגה, זה גם לא שינה כלום, ורק ב4.3 ג'יגה הוא מוכן לצרוב לי. (שעד לשם מגיע הקו הירוק, אחרי זה זה נהיה צהוב דרך אגב) אני מניח שזה לא בעיה בצורב מן הסתם אלא בהגדרות של התוכנה, אז אם תוכלו לעזור לי בעניין, או פשוט להמליץ לי על תוכנות אחרות שלא עוש…
-
- 6 תגובות
- 939 צפיות
-
-
היי חבר'ה, אולי זה מתאים יותר לפורום עזרה טכנית אני לא בטוח אז אשמח להעברה באם כן. ההארדיסק הישן שלי (1000GB סטה2 של סמסונג) מתחיל לעשות בעיות ועולה לי באתחול המחשב הודעת שגיאה שמשהו בו לא בסדר אז קניתי אחד חדש (גם כן 1000GB של HGST) והתקנתי אותו, המחשב מזהה ככונן נוסף הכל יפה. אני רוצה להשתמש בתוכנה כלשהי כדי להעביר את כל כונן C (כונן האתחול עם מערכת ההפעלה ווינדוז 7) להארדיסק החדש (כונן X) ככה שאוכל לאחר מכן לעשות רק ממנו בוט ולהעיף את ההארדיסק הישן. סיבה נוספת היא שמסתבר בדיעבד שעדיין יש לי אחריות על הישן אז אני רוצה להוציא אותו ולהחליף. אני לא מעוניין כרגע להתקין מערכת הפעלה מחדש, הייתי רוצה להעביר את הכל כמו שהוא כי אין לי הרבה זמן להתעסקות + אני עצלן. יש המלצות על א…
-
- 3 תגובות
- 939 צפיות
-
-
ראיתי את ההארדיסק הזה בזאפ בהבדל משמעותי וגם בנתונים יש 2 דגמים של הכונן אחד SATA2 ואחד IDE כמו כן שמגדילים את התמונה היא בכלל של דגם של 400 ג'יגה.. אם אין פה טעות אז המחיר טוב (למרות שיותר זול לקנות שניים של 250) רציתי לדעת לגבי הביצועים והאמינות של הכונן, האם הם טובים? אני מדבר על 500ג'יגה IDE.
-
- 7 תגובות
- 939 צפיות
-
-
יש לי הארד דיסק ממחשב ישן במצב טוב שמותקן עליו ווינדוס אני רוצה לחבר אוותו למחשב שלי כדי לפרמט אותו וכדי שיששמש אותי לאחסון דברים מה אני צריך לעשות כדי שאני יוכל לעשות זאת האם מספיק רק לחבר אותו? או שצריך לעשות כמה דברים? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 939 צפיות
-
-
מה זה למעשה? האם יש חשיבות כלפי המערכת הפעלה או זה רק בתוך החברה עצמה שמות דגמים? ומה מהם יותר טוב? תודה...
-
- 2 תגובות
- 939 צפיות
-


