עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Belgid,

    שלום חברים, נתקלתי ב-2 הדיסקים האלו: Toshiba DT01ACA200 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=841254 Seagate ST2000DM001 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=812613 בפורומים ראיתי באופן כללי שיש המלצות על הסיגייט, אבל לפי ביקורות בNewEgg יש לסיגייט תופעה של רעשים מוזרים, שכנראה נפתרת ע"י עדכון קושחה. מבקש המלצה על אחד מהדיסקים האלו - או אחר עם מחיר זהה (450 ש"ח) במידה ויש. מצרף את הביקורות שקראתי (Most Helpful): Toshiba DT01ACA200 Seagate ST2000DM001 תודה.

    • 3 תגובות
    • 949 צפיות
  2. Started by ag43,

    easeus מחלקת את גירסת הPRO הנוכחית של תוכנת ניהול המחיצות שלה בחינם! ההורדה מוגבלת עד ה1.2.2010 (ניתן להמשיך להשתמש בתוכנה גם לאחר תהליך זה). שווה הורדה. http://www.partition-tool.com/giveaways/epmpro/

    • 0 תגובות
    • 949 צפיות
  3. Started by tomer87,

    התקנתי צורב LG חדש מדגם 4167B. עד כאן הכל טוב.כשאני בודק אם הצורב מפיע במחשב שלי אז הוא לא הופיע..וזה דיי מוזר כי גם הדיוידי שלי פתאום לא הופיע. לעומת זאת, בדקתי את הבעיה הזאת בביוס של המחשב והוא כן זיהה לי את המחשב. מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה?.. שאלתי את חבר שלי והוא אמר שבגלל שיש אבק אז המחשב לא מצליח לזהות את הצורב במחשב שלי ואת הכונן דיוידי. תעזרו לי בבקשה.

    • 10 תגובות
    • 949 צפיות
  4. אני מעונין בצורב שחור כדי להתאים אותו למארז שלי. המודל המועדף עלי הוא NEC ND2510A, אבל אם אתם מכירים צורבי D.L. אחרים (שיש להם Firmware פתוח ל- RPC1) בצבע הנ"ל זה גם בסדר. מי יודע איפה אפשר לקנות את הנ"ל? אני רואה מודעות בחו"ל אבל לא בארץ (ניסיתי את zap).

    • 9 תגובות
    • 949 צפיות
  5. לילה טוב, התחדשתי בדיסק קשיח חדש, ברצוני לדעת מה הפעולות הראשונות שאני אמור לבצע מרגע חיבורו למחשב. האם צריך לפרמט אותו קודם לכן? אם כן אז איך? הווינדוס שיותקן הוא ווינדוס 7, האם צריך לפרמט דרך הדיסק של החלונות? עוד שאלה, אני רוצה לחלק את הדיסק קשיח ל-3 כוננים, מאוד אודה לקבל הסבר על כך. תודה רבה וסליחה על הבורות.

    • 3 תגובות
    • 949 צפיות
  6. שלום, אני מעוניין לקבל המלצות למארז עבור דיסק קשיח בגודל 3.5" בעל חיבור SATA ואני צריך שלמארז יהיה חיבור USB3.0 אני רוצה לקנות מוצר איכותי מחברה מוכרת ולא איזה משהו גנרי שיפסיק לעבוד אחרי חודש. תודה !!!

    • 2 תגובות
    • 949 צפיות
  7. Started by Pure-Gold,

    יש ברשותי כונן 1.5TB ST31500341AS בעל קשוחה CC1H. פתאום באמצע עבודה הוא החל לתקתק ללא הכרה, הפעלה מחדש גרמה לו להזדהות כ st_m13fqbl. לפי מה שקראתי והבנתי הוא שיש בעיה שהוא מנסה לקרוא ולא מצליח מאזור שמור בפלטות וכתוצאה מכך הוא טוען גרסה שמורה של קשוחה שהיא st_m13fqbl. ראיתי שישנן כלמני פתרונות של חיבור ה PCB למחשב עם RS232 והרצת כמה פקודות לאיפוס. מישהו ניסה? יודע על דרכים אחרות לטפל בבעיה? תודה.

  8. Started by dan9,

    היי יש לי כמה דיסקים קשיחים במחשב של Seagate של 1.5T מסוג ST3150034AS שהטמפ שלהם 41~42 זה מסוכן?

    • 8 תגובות
    • 949 צפיות
  9. Started by RubberDuck,

    מישהו מכיר אתר או אדם שבנה מארז חיצוני USB לHD לבד? אני מאמין שכל הסיפור פה יוצא די זול אם אתה בונה את זה לבד(וגם די מעניין...) הבעיה היחידה לדעתי היא המעגל שממיר מIDE לUSB. כל פיפס היום יוצא עם חיבור USB ואני בטוח שעם קצת tweaking אפשר לגרום לזה לעבוד עם HD

    • 0 תגובות
    • 949 צפיות
  10. תראו... יש לי עכשיו WD 250G 16M במחשב עכשיו אני רוצה לקנות עוד אחד (כן לא מספיק לי חחח אני איש מוזיקה וממומלץ לעבוד אם 2 דיסקים קשיחים) עכשיו עלה לי רעיון אם כבר אני קונה עוד הרד דיסק למה לא שיהיה נייד\חיצוני??? אבל כמה דברים חשובים בעניין: 1. העמידות של הרד דיסק חיצונית כמו בפנימי? 2.מהירות שליחת\קבלת המידע היא טובה כמו ברגיל? כלומר שיפעל כאילו הוא פנימי זה מאוד חשוב 3.הביצועים פה חשובים יותר מן החיצוניות של ההרדדיסק כי זה מיועד לעבודות אדיו כבדות שצורכות עיבוד מהיר והעברה מהירה גם כן... 4.אם קונים הרד דיסק ויוצא שכדאי ולא מזיק לקנות חיצוני אז קנות נייד אמיתי כמו אלודוגמה) או שהרד דיסק רגיל כמו במחשב שאני קונה ומכניס לקופסה חיצונית כמו זה למשל: מקווה שהבנתם …

    • 4 תגובות
    • 949 צפיות
  11. שלום לכולם, אני שוקל על קניית דיסק קשיח חיצוני ונתקלתי בדגמים של סיגייט, שזולים יותר מהמתחרים. ביררתי קצת והבנתי שאנשים רבים חוו תקלות רבות איתם, והדיסקים הקשיחים הללו התפגרו תוך זמן מאוד קצר. קראתי קצת באינטרנט והבנתי שסיגייט גילתה שהתופעה נובעת טעות שהם עשו בקשוחה בדיסקים הקשיחים והם מציעים עדכון שאמור לטפל בבעיה. לשאלתי, האם ידוע למישהו האם הדיסקים הקשיחים שלהם עדיין סובלים מאותה הבעיה ? האם כדאי להשקיע קצת יותר כסף ולקנות דיסק קשיח של WD לדוגמא ? בתודה מראש, מייק.

    • 3 תגובות
    • 949 צפיות
  12. Started by AngelofDeath,

    שלום לכל חברי הפורום היקרים, אני מחר קונה SSD חדש של KINGSTON בנפח של 128 ג'יגה. רציתי לדעת איך לשלב במערכת את הכונן הזה ביחד עם ה-HDD שלי בנפח של 500 ג'יגה; הוא מחולק לשתי מחיצות 232 ג'יגה פר מחיצה, באחת מהן מותקנת כמה תוכנות חשובות וביניהן גם מערכת ההפעלה. איך אני מגבה את הקבצים החשובים והופך את שתי המחיצות האלה למחיצה אחת? אחרי שאני מגדיר את SSD בתור מערכת הפעלה? הרי אחר כך יהיו לי שתי מערכות הפעלה. כל העניין הזה די מסבך אותי. מעבר לזה - איך מומלץ לתחזק SSD כדי למנוע נסיגה בביצועיו השוטפים (כלומר למנוע מזבל להצטבר על כונן ה-SSD, אלא על ה-HDD)? האם תוכלו לצרף מדריך במידה וקיים? כמו כן, ככל שהשטח הפנוי קטן יותר כך ביצועיו יירדו? תודה מראש לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 949 צפיות
  13. Started by BENNY-L,

    אני מחפש כונן אך ורק לגיבוי לא לשימוש יום יומי חשבתי על חיצוני עם יציאת E-SATA איזה חברות מומלצות סיגייט מאוד מרתיע אותי כי כבר נהרסו לי 2 כוננים של 500 פחות מחצי שנה שהיו משמשים לגיבוי פנימי גם בא בחשבון במידה וזה יהיה דגם טוב ה יותר אמין חיצוני או פנימי?

    • 5 תגובות
    • 949 צפיות
  14. Started by Bessmertniy,

    יש לי הרדיסק maxtor 40gg והוא לא הכי חדש ... מהסידרה אחת מתחת לחדשות על עכשיו... הוא הוא עושה טונות רעשששששששששששששש.!!!! (כדי להמחיש קחו SF ותשימו אותו על המהירות הכי גבוה) מה יכולה להיות הבעיה?? האם אפשר לסדר אותו , או שזהו? הוא הולך...?

    • 6 תגובות
    • 949 צפיות
  15. Started by Lavi 1,

    פורסם פה בפורום במחיר של 277 ש"ח מאמאזון לידיעת הציבור בקי אס פי זה נמכר ב 269 ש"ח. מוגבל ליחידה 1

  16. Started by sheff2k2,

    בעבר קניתי מארז חיצוני לדיסק פנימי, של חברת silverstone. זה היה עובד כמה דקות, עד שזה היה נעלם לחלוטין(כנראה בעקבות מצב IDLE), ולא רק שלא ניתן היה לגשת לדיסק, אלא שגם היה צורך לכבות את המחשב ידנית. על USB2 זה פעל בסדר, אז הסקתי שיש לקופסא הזאת בעיה עם USB3(אמרו לי גם משהו כזה בפורום הזה). עכשיו קניתי דיסק חיצוני seagate backup plus slim 2tb- אותו סיפור. על usb3 הוא נעלם מהר מאד(בכלל לא רואים שהוא קיים בmy computer) , אך על USB2 פועל. המסקנה היא כמובן שהבעיה נובעת מהUSB3 שלי...מחפירה בגוגל לא מצאתי יותר מדי, חוץ ממאמר אחד של WD(שלא אמור להיות רלוונטי לגבי סיגייט או סילברסטון..) שטוען שעם הUSB3 קונטרולר של אינטל יש לכבות advanced power managment. http://wdc.custhelp.com/app…

    • 0 תגובות
    • 949 צפיות
  17. Started by explize,

    שלום לכולם. לאחרונה חוויתי מות של הארדדסיק של SEAGATE מדגמי ה500GB והוא הוחלף באחר כבוד לWD ללא שאלות מיותרות- אבל כאן הבעיה הקלה כי המחשב הוא של אחותי ובאמת לא מסובך להתקין אותו מחדש. קניתי את אותו HDD להורים שלי(שני המחשבים נקנו בו זמנית) והוא עדין לא מת- בחנות מוכנים להחילף לי אותו גם לWD. הבעיה: על הHDD שאני רוצה להחליף יש 2 מערכות הפעלה שרצות XP וויסטה- ולהתחיל עכשיו להתקין הכל מהתחלה זה סיפור מההפטרה(למעלה מ6 שעות עבודה). עכשיו שתי מערכות ההפעלה מגובות בנפרד על GHOST שנוצר מתוך מערכת ההפעלה של כל אחד מהם(קובץ גוסט של ויסטה שנוצר על ויסטה וקובץ גוסט של XP שנוצר מתוך הXP), בנוסף יש עוד פרטישן של קבצים שלא קשורים למערכת הפעלה. השאלה היא: איך אני "מצלם" את כל ההארדדיסק(…

    • 7 תגובות
    • 949 צפיות
  18. אורח
    Started by אורח,

    מאז שאני צורב סרטים DIVX עם הצורב החדש (LG62 צורב דיוידי) כדיי לראות בדיוידי הסרטים נתקעים באמצע הצפייה ואי אפשר לראות את הסרט, הבעיה הזאת לא היהת עם צורב TEAC הישן שהיה לי. מה לעשות? הדיוידי גם לוקח לו יותר זמן לקרוא אותם בהתחלה.

    • 8 תגובות
    • 949 צפיות
  19. אני מקווה שזה הפורום המתאים לשאלה... לכבוד השדרוג הקרב של המחשב שלי [ASUS N56VZ] לווינדוס 8 חשבתי להחליף את הכונן DVD לכונן SSD שיתן ביצועים טובים יותר [ואת הכונן DVD אהפוך לחיצוני לפעמים הבודדות שמשתמשים בו..] רציתי לדעת מספר דברים. א. האם הביצועים של הוינדוס על כונן SSD טובים משמעותית מאשר על HDD רגיל? [אציין שהכונן SSD שאקנה יהיה זול [משהו בסגנון הזה - http://www.ebay.com/itm/320989595969?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 או http://www.ebay.com/itm/350649728484?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 ] ] ב. מה גודל הכונן המומלץ? אפשר להסתפק ב32GB או שעדיף 60-80? ג. ה"תושבת" שמחליפה את הכונן DVD, צריכה להיות מיועדת למחשב [כמו זה - htt…

    • 0 תגובות
    • 949 צפיות
  20. היי, מחפש לקנות HDD חיצוני בגודל 2.5" ושיעבוד על חשמל חיבור USB3. הכונן בשביל גיבוי קבצי חומר גלם לסרטונים. בבקשה תמליצו על דגמים הכי מומלצים מכל חברה... תודה,

    • 2 תגובות
    • 949 צפיות
  21. אהלן.יש לי לוח אם של ASUS מסוג P5Q3.אחלה לוח ואני תוהה אם לקנות לו הארד דיסק שתומך בUSB 3.0 - הכרטיס של ה-PCI מסופק עם ההארד דיסק ונותן לי בעצם את היציאה על המחשב.השאלה אם זה באמת יעבוד כמו USB 3.0 אמיתי אז שהמהירות תהיה נחותה מהמקור. שאר המפרט הוא: Core 2QUAD Q9550 2.83GHZ GEFORCE 9800GT 1GB DDR3 4GB DDR3 1333 MHZ IN DUAL CHANNEL A-DATA(THE COMPANY( 500GB WD HARD DRIVE SATA אני מניח ש-2 אבל לא בטוח להגיד לכם. מארז של THERMALTAKE הארד דיסק חיצוני של LACIE מדגם QUADRA עם ESATA 1TB תודה רבה לעוזרים.שגיא

    • 1 תגובה
    • 949 צפיות
  22. כמו שרשמתי בכותרת , אני זקוק להמלצה על כונן קשיח פנימי , נפח של 1-2TB . הכונן חייב להיות שקט במיוחד בגלל שהמחשב שבוא הוא עובד נמצא באולפן הקלטות. המהירות חשובה , אך העדיפות היא כמובן לשקט . תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 949 צפיות
  23. Started by sapartil,

    עברה חצי שנה מאז שהמציאו דיסק שעליו אפשר לצרוב 1 טרה בייט. אני מעוניין לדעת מתי הדיסק והצורב שמתאים לו יצאו לשוק. אשמח לקבל הערכה מדוייקת למי שיש.

    • 3 תגובות
    • 949 צפיות
  24. Started by rafik,

    זקוק לדיסק חיצוני 1 גיבוי ( 100 -150G ) 2 צריך להיות נייד ( להעתקה של תכני HD ) תודה

    • 3 תגובות
    • 949 צפיות
  25. Started by MoSQuiTo,

    אנשים שלום... (זה Psycho 17 מהמחשב של BooG'iNda) קניתי מחשב חדש עם דיסק קשיח S-ATA 120GB של WD והוא אינו מוגדר. אני יודע שעם דיסק קשיח S-ATA מגיע דיסקט שאיתו מגדירים את הדיסק הקשיח. איני יודע לבצע זאת אשמח אם תכלו להסביר לי את השלבים כדי להגדיר את הדיסק הקשיח ??? בתודה מראש אלדד כהן (Psycho17) ;D

    • 6 תגובות
    • 949 צפיות

דיונים חדשים בפורומים