אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
יש לי כונן מסוג EXCELSTOR ןבאתר החברה לא מוזכר דבר בנושא תודה
-
- 3 תגובות
- 953 צפיות
-
-
אני צריך עזרה בצריבה של 900 מגה יש לי תוכנת נרו 6 ויש לי דיסקים של 900 מגה אבל אני לא יודע איך לצרוב זה אומר שאפשר רק עד 700 ..ואמרו לי שאני צריך לעשות over burn ואין לי מושג איך מי שיודע איך בבקשה שיעזור לי זה חשוב לי מאוד
-
- 5 תגובות
- 953 צפיות
-
-
אתמול קיבלתי את הרכש החדש שלי ;D(ראה תמונה) ורציתי לצרוב סרט אבל אני לא מוצא בשום מקום מדיות DL(שכבה כפולה) אודה למי שיאיר את עיניי ויתן לי שם של חנות המוכרת מדיות כאלה [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 8 תגובות
- 952 צפיות
-
-
היי, הזמנתי דיסק קשיח, 250GB של Maxtor, ויצא לי במקרה לצלם אותו ולהראות אותו למישהו. הוא העיף עליו מבט ואמר שהוא איטי ("הבאפר שלו רק 8, וזמן גישה רק MS9"). האם זה קריטי, והאם כדאי לי להחזיר ולבקש דגם יותר מהיר? ואם כן, כמה באפר וזמן גישה צריך? והנה תמונה: http://img243.imageshack.us/img243/5745/hardisk2ih4.jpg תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 952 צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי מחשב hp pavilion מעבד core i3 380 m 4 gb ram. המחשב די ישן אך מספיק בשביל השימושים שמיועדים לו (אינטרנט, תכנות eclipse, visual studio,סרטים). לאחרונה המחשב נהיה מאוד איטי , וגם לאחר פירמוט לוקח לו זמן לעלות, והוא מתנהל די לאט באופן כללי. חשבתי להחליף לו את ה HD ל SSD כדי לשפר את הביצועים . רציתי לשאול דעתכם לגבי הכוננים הבאים האם מומלצים: [h=1]ranscend SSD320 TS128GSSD320 128GB SSD SATA III[/h] (עולה 310 ש"ח KSP) [h=1]Kingston SSDNow 120GB SV300S37A/120G[/h](320 ש"ח ksp\ivory). [h=1]SanDisk 128GB SDSSDP128G[/h](313ש"ח ksp\ivory). הכוננים האלו הם בערך בתקציב שלי, והחנויות בגלל הקרבה לבית (חיפה). אשמח לשמוע דעתכם על הכוננים שציינתי וכמו כן …
-
- 1 תגובה
- 952 צפיות
-
-
יש לי צורב. Model ID Manufacturer Device Type Speed TOSHIBA DVD-ROM SD-R9012 Toshiba DVD-ROM/CD-RW DVD:8x, CD:16x/10x/24x זה הנתונים עליו http://sdd.toshiba.com/main.aspx?Path=/818200000007000000010000659800001516/81820000011e000000010000659c00000401/818200000121000000010000659c0000040e/818200000723000000010000659c000015f2/818200000785000000010000659c0000175f/81820000078b000000010000659c00001765 איך אני יכול לדעת אם הוא תומך בצריבה עד 900 מגה על דיסקים מתאימים?
-
- 6 תגובות
- 952 צפיות
-
-
האם דיסק קשיח ATA7 IDE יתמך במחשב עם לוח עם ממשק ATA6 IDE? מדובר במחשב נייד וIDE המותאם לדיסקים בגודל 2.5 אינץ'. הסיבה לשאלה - אני רוצה לשדרג דיסק קשיח - הדגם שאנוכי מעוניין בו הוא HITACHI TRAVELSTAR 5K160 עם ממשק IDE. המון תודות!
-
- 7 תגובות
- 952 צפיות
-
-
היי. ראשית אני רוצה לציין שלנושא הזה אין שום קשר לנושא הקודם שפתחתי, פה מדובר במחשב האישי שלי ושם במחשב של בן דודי. ובכן, ניגש לנושא. לפני כחודשיים קניתי מחשב ואיתו כונן קשיח של 500GB, החלטתי גם לקחת את הכונן הקשיח של המחשב הקודם שלי בו יש נפח של 150GB. לפני שחיברתי את הכונן מהמחשב הקודם שלי, התקנתי את מערכת ההפעלה W7 על הכונן של ה-500GB אשר רכשתי, ופיצלתי אותו לשתי מחיצות. כונן C - עם 35GB (בו מותקנת מערכת ההפעלה ותוכנות קטנות אחרות), ואת מה שנשאר שמתי במחיצה בשם I. לאחר מכן חיברתי את הכונן מהמחשב הקודם שלו, בו גם כן היו שתי מחיצות, אך כיוון שכעת אין עליו מערכת הפעלה החלטתי לאחד אותו למחיצה אחת. כאן העניין התחיל להסתבך; ראשית, גיביתי את כל מה שאני צריך מהמחיצה הרא…
-
- 5 תגובות
- 952 צפיות
-
-
היי, יש ברשותי מחשב שאני מנסה לטפל פה לעזור לחברה. המחשב פורמט והותקן מחדש ונקי לגמרי מכל דבר לפני כמה שבועות ועכשיו היא מתלוננת שלמחשב יש "קפריזות" ולפעמים הוא פשוט נתקע - לא עובד. שום דבר לא עובד. העכבר נתקע, הכל נתקע.. רק ריסטרט פותר את הבעיה וגם אז לפעמים הוא לא עולה. אני מריץ אותו אצלי כבר 3 ימים ברציפות ועושה כל מיני בדיקות ע"מ לאתר גורמים לבעיה ובנתיים אצלי הוא לא נתקע. -אבל- חשדתי קצת בדיסק הקשיח כל הזמן.. הוא wd מהסדרה הירוקה, כבר יצא לי להתיקל במגוון רחב של בעיות בדיסק הספציפי מהסדרה הזו והוא אכן זוועה. מכמה בדיקות שעשיתי באמצעות כל מיני תוכנות דיאגנוזה אני חושב שמצתי Bad Sector, שזה סוג של מנחם.. כי התקלות האלה ניתנות ל"פתרון" כלשהוא אפילו בצורה הכי פשוטה של ch…
-
- 2 תגובות
- 952 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לשמוע ממכם הצעותת לגבי דיסקים ריקים ... ואיזה חברה איכותית ששווה לקנות אותםם מחכה לשמוע תודה לכל העונים
-
- 9 תגובות
- 952 צפיות
-
-
אוקיי הרגע פרמטתיי, והמצב כזה כונן סי 15 ג'יגה שהוא המחיצה של XP. כומן די 60 ג'יגה לא מפורמט. כונן אי 120 ג'יגה לא מפורמט. האם יש אפשרות לאחד את שניהם כדי שיופיעו ככונן אחד של 180 ג'יגה? תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 952 צפיות
-
-
-
היי! אני מחפש לקנות מדיה דו שכבתית ורציתי בעצתכם מה הכי טוב? ראיתי את זה למשל: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=2007_2009_1657&products_id=10279 (איך הם בתור חברה? זה שרשום ביפנית לא אומר שהם מיוצרים שם, נכון וגם ראיתי באופיס דיפו מבצע על ורבטים..... בהנחה שכסף לא בעיה - איזו מדיה דו שכבתית הכי טובה?? (הבנתי שאלה שמיוצרים ביפן הכי טובות, אם כן, היכן אוכל למצוא)? תודה.
-
- 5 תגובות
- 952 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי 2 דיסקים של 200 גיגה ב raid 0 אתמול המקום בכונן c הלך ונגמר, נכנסתי למאפיינים של כונן c וסימנתי לו שידחוס את התוכן שבכונן. הכל נגמר טוב ויפה והתפנו לי 4 גיגה, המחשב המשיך לעבוד כרגיל. יום למחרת עשיתי ריסטארט למחשב בפעם הראשונה אחרי הקומפרס והמחשב לא עלה יותר הוא רשם : bootmgr is compressed ומאז לא עלה יותר, אחרי זה גם בהתקנה של הווינדווס ויסטה הוא הפסיק לזהות כוננים ניסיתי לפרק את המערך של ה raid ולהרכיב אותו מחדש, נראה רק שזה נהיה יותר גרוע, יש חומר ממש חשוב בדיסקים האלה מה אפשר לעשות חוץ מלשלוח לשיחזור? תודה מראש לעוזרים.
-
- 8 תגובות
- 952 צפיות
-
-
זהו הכונן שאני מעוניין לרכוש - Samsung 960 EVO M.2 MZ-V6E1T0BW 1TB SSD המחשב שלי זה : ASUS AII X99 I7 6850K 32 GB 3000KHZ GIGABYTE GEFORCE GTX 1080 WC זוהי שאלה למבינים בלבד- ידוע לי שהכוננים האלו יכולים להגיע לתפוקה מרבית על פי ערוצי תקשורת נגישים של הלוח בתאימות עם המעבד- האם זה יתבצע אצלי? ככל שהבנתי הוא אמור לנצל 16 ערוצים, אבל אם השתמשתי במספר חריצי זיכרון ו/או מעבד מסויים ו/או כרטיס מסך על הלוח הספציפי הזה זה מוריד לו את מירב יכולתו?
-
- 3 תגובות
- 952 צפיות
-
-
לפני שאקנה אחד כזה רציתי להיות בטוח שהמחשב יוכל להתגבר על מגבלת ה-137 ג"ב והאם אצטרך כרטיס בקר ATA 133 לתמיכה במהירות כזו. האם יש גורמים נוספים שצריך להתחשב בהם? מדובר במחשב AMD ATHLON XP1700 מלפני שנתיים בערך עם לוח אם 7VTXH+. בתודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 952 צפיות
-
-
שלום, פירמטתי את המחשב לפני כמה זמן וחילקתי את שני ההארד דיסקים (שני הארד דיסקים של 500 גיגה של סיגייט) למחיצות. כל פעם שרציתי להעתיק קבצים אל אחת מהמחיצות הופיעה הודעה שצריך לעשות פירמוט, ולכן עשיתי פירמוט רק לשתי מחיצות בהארד דיסק אחד. בשני לא היה לי צורך בינתיים. הכונן השני נשאר לא מפורמט במשך כמה זמן, עד שפתאום הוא נעלם. הוא לא מופיע ב"מחשב שלי" או בניהול מחיצות. בנוסף, הורדתי תוכנה לניהול מחיצות וגם היא לא זיהתה אותו. גם בביוס מופיע רק אחד, ושיחקתי קצת עם הכבלים של ההארד דיסקים במארז והכל בסדר. מה לעשות? ??? תודה, גיא
-
- 2 תגובות
- 952 צפיות
-
-
הדיסקים האלה נראים די נחמדים וגם רשום עליהם לא מעט כמה שהם טובים אבל למישהו יש ניסיון איתם אם הם באמת טובים ? http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=1562
-
- 1 תגובה
- 952 צפיות
-
-
הורדתי את קנופיקס גירסה 5 (אני בספק אם זה קשור, אבל אני מתאר במדוייק את מהלך העניינים). צרבתי אותו על דיוידי (עם אותו צורב, אגב). הפעלתי מחדש את המחשב ושמתי את הדיוידי בכונן. הקנופיקס עלה והכל מצויין - אבל יש צליל מחריש אוזניים, צפצוף בפיטץ' גבוה מאוד כזה, מהכונן של הדיוידי. WTF??? מישהו מכיר את התופעה? יודע איך להמנע ממנה? אגב, הצפצוף הוא גם בזמן שהכונן "נח" כלומר לא בזמן קריאה. כמובן, רק אחרי שהוא התחיל לקרוא את הדיוידי של קנופיקס. עוד עובדה שלא בטוח שהיא חשובה היא, שכתבתי על הדיוידי (כמו שאני עושה הרבה פעמים) עם טוש בלתי מחיק... עריכה: אני חושב שעליתי בערך על מקור הבעיה... הצורב נעול (כלומר אני לא יכול לפתוח אותו בלחיצה על הכפתור) וזה כנראה מקור הרעש. כי הוא לא …
-
- 4 תגובות
- 952 צפיות
-
-
היי. האם קיימת תוכנה שתאפשר לי לכבות HDD פנימי שמחובר למחשב (או יותר נכון להכניס למצב idle, מצב שבו הדיסק לא מסתובב אבל יכול לקבל פקודה שתפעיל אותו)? יש לי דיסק פנימי שמשמש כדיסק לגיבוי, ואני ניגש אליו לעיתים רחוקות מאוד כך שאם קיימת אפשרות כזו, היא תאפשר לי להאריך את חייו בצורה ניכרת. תודה.
-
- 0 תגובות
- 952 צפיות
-
-
האם כדאי לכבות Hard Disk ? לא העיניין של חיסכון בחשמל, רק לדעת אם זה מועיל להארכת חיי הדיסק, (או בכלל מקצר אותם...) (דרך אגב, מה הכוונה ב - Turn off - ניתוק החשמל להרד דיסק או רק stop spinning ? ) * WD3200AAKS - SATA2 ..
-
- 2 תגובות
- 952 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי הארדיסק 2TB וכל מה שנותר לי לעשות זה לקנות מארז חיצוני. אשמח לקבל המלצה לכונן בממשק USB. יש לי במחשב eSATA אבל אני לוקח בחשבון שאם אני ארצה לנייד אותו אז הסיכוי למצוא חיבור כזה במחשב אחר, לא גבוה במיוחד. לכן אם קיים מארז טוב שמשלב את שני החיבורים - USB ו- eSATA אשמח לשמוע גם עליו. תודה רבה וחג שמח.
-
- 7 תגובות
- 952 צפיות
-
-
I would like to view some of your comments on *HDD HITACHI HDT725032VLA360 320GB SATA-300 7200rpm 16MB im really not sure if its a good model or if another company should be better...im looking for a silent 320gb drive and my options are pretty much limited...its either Hitachi or seagate, whereas the seagate model is *HDD Seagate ST3320620A, 320 GB 16MB, ATA100, 7200. please give me suggestions on waht you think is better. thanks alot
-
- 5 תגובות
- 952 צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש מארז NAS היום רוב המארזים הם SATA יש לי 2 כונני IDE שאני מעוניין להשתמש בהם. האם קיימת אפשרות לחבר איזה שהוא מתאם עבור הכוננים שיתאימו למארז NAS?
-
- 2 תגובות
- 952 צפיות
-
-
סיגייט באמת עד כדי כך גרועים שהמחיר של ווסטרן דיגיטאל כפול משל סיגייט?!
-
- 2 תגובות
- 952 צפיות
-


