אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
היי, למחשב הראשי שלי יש מגבלת נפח עצבנית של 256 ג'יגה (מחשב נייד) שמקשה עלי לאחסן את התמונות מהמצלמה (כל תמונה 12 מגה, זה מצטבר די מהר). בנוסף, המשפחה הנודניקית שלי רוצה גישה לתמונות. מכיוון שאין לי רצון לשלום לדרופבוקס ודומיו לנצח חשבתי לקנות איזה דיסק קשיח עם גישה לאינטרנט. קצת חיטוט פה בחנויות בבריטניה ובאינטרנט העלה אופציה בשם my cloud של western digital. האם יש אופציה אלטרנטיבית טובה יותר? כמה גרועה אבטחת המידע בדבר כזה מבחינת הגישה מהאינטרנט ותמותת הדיסק? התקציב מוגבל ל"כמה שפחות", אבל לא מוגבל במיוחד, נניח מקסימום 150 פאונד. תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 956 צפיות
- 1 follower
-
-
http://www.akihabaranews.com/en/news-11258-SH-B022A,%20Samsungs%20DVD%20of%20the%20future%20(News%20by%20Nikko).html [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 956 צפיות
-
-
אני רוצה לשדרג את ההארד דיסק במחשב נייד הבעיה היא שהוא IDE המחרים של ההארדים האלה יותר יקרים בהרבה מSATA וגם אולי אני אצטרך אחר כך את התמיכה בSATA האם יש ממיר כלשהו למחשבים ניידים מSATA לIDE?
-
- 1 תגובה
- 956 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מתאם כזה http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=PDUSBTOIDEPRO כדי להעביר מידע מה80 ג'יגה הישן שלי למחשב החדש. אבל הבנתי מהאתרים של המכירות האלה שזה לא תומך בווינדוס ויסטה, או משהו כזה... האם יש לזה פתרון אחר?
-
- 9 תגובות
- 956 צפיות
-
-
הלך הכונן הקשיח אחרי שנתיים ידוע לי שהאחריות על המחשב היא לשנה. הארד דיסק חדש עולה 500 ש"ח. עכשיו, בדקתי את ההארד דיסק שהגיע עם ה HP , הוא מתוצרת טושיבה. בדקתי באתר טושיבה הכנסתי את ה SERIAL, ומסתבר שהוא באחריות מבחינתם (3 שנות אחריות למוצר,מצידה של טושיבה). ..... האם עצם זה שהוא נקנה כחלק ממחשב נייד של HP, שהאחריות שלו היא שנה, יבטל לי את האחריות של ה 3 שנים של טושיבה? ...... במידה והאחריות עדיין קיימת על ההארד דיסק, איך אני ממש אותה? חיפשתי בגוגל "יבואן טושיבה" ו "טושיבה מרכז שירות" . לא נראה לי שמשהו מהתוצאות זה מה שאני צריך דיי דחוף לי לקבל תשובה, כי לפני שגיליתי שבאתר של טושיבה המוצר עדיין באחריות, קבעתי מחר עם חנות המחשבים שאני אגיע לקנות חדש. חשוב לי לדעת…
-
- 4 תגובות
- 956 צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכל כולנו מכירים את הניידים עם הקורא טביעת אצבעות בעיקר אצל IBM { מעבירים את האצבע על סורק במקום להכניס סיסמא } האם קיים DOK עם סורק כזה כזה ?
-
- 3 תגובות
- 956 צפיות
-
-
קניתי דיסק און קי 32 ג'יגה פירמטתי אותו הוא במערכת exFat הבעיה היא שאני בא להעתיק למשל קובץ, לא ממש משנה איזה גודל. הוא נותן לי את השגיאה הבאה: מה הולך פה ? מה פיספסתי ? מישהו יכול לעזור לי בבקשה ?
-
- 4 תגובות
- 956 צפיות
-
-
אני רוצה להעביר את כל המידע שיש לי בהארד דיסק מהמחשב הישן שלי (הארד דיסק של 2 ג'אמפרים ו- 16 ראשים בנפח 80GB IDE) לאחד מההארד דיסקים במחשב החדש. ניסיתי לחבר את ה-80GB במקום ה- 500GB שהוא ה- primary master אבל מערכת ההפעלה לא עלתה והמחשב כל הזמן עשה restart. יש לזכור שההארד דיסק של ה- 80GB הוא בעל 2 ג'אמפרים ומג'ומפר כ- primary master.
-
- 2 תגובות
- 956 צפיות
-
-
אני הולך לקנות HDD חדש עוד בקרוב ואני מתעניין באחד מהשניים האלה. אין ממש עדיין ביקורת על הAAKS, לפחות אני לא מצאתי. מה אתם ההיתם ממליצים לי לקנות. שקט כמובן חשוב אבל לא הגורם החשוב ביותר. אני מניח שאמינות היא בערך אותו דבר בכל הכוננים, אי אפשר להיות בטוחים ב-100% מי מהם יותר אמין... אני רוצה את הHDD המהיר מבין השניים לדעתכם, מחיר לא משחק תפקיד כי ההבדל ביניהם הוא 15 ש"ח בKSP לטובת הSEAGATE
-
- 8 תגובות
- 956 צפיות
-
-
שאלה ראשונה - יש לי דיסק cd-rw שהוא 4.7 גי'גה.. איך אני יכול לצרוב עליו? אם אני מסמן לו דיסק רגיל אני מקבל שגיאה שעברתי את הכמות, אם אני מסמן לצרוב בתור DVD הוא אומר שזה לא DVD שאלה שניה - אם הורדתי בטעות מדיה פלייר החדש והוא בודק חוקיות איך ניתן להחזיר לקודם? שיחזור מערכת לא ניתן לבצע מלפני התאריך של השידרוג תודה
-
- 9 תגובות
- 956 צפיות
-
-
-
בדקתי מחירים וזה נראה משתלם.. בכל אופן, חבר אחד שלי צורב עליהם כל הזמן. רציתי לדעת עוד חוות דעת. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 955 צפיות
-
-
קניתי disk on key בנפח של 16 GB אבל המערכת קבצים שלו היא FAT32 ולכן אני לא יכול להעתיק לשם קובץ שגדול מ 4 GB ...מישהו יודע איך להפוך אתזה ל NTFS??? ניסיתי לעשות איתחול אבל הוא לא נותן לעשות NTFS!!!!!
-
- 5 תגובות
- 955 צפיות
-
-
1.הצורב זיהה אותו כ 80 דקות ולא כ דיסק 100 דקות האם זה נורמלי ? 2.צרבתי עליו סרט באורך 97 דקות ולקראת הסוף הוא אמר לי שיש בעיה למרות זאת הדיסק ניתן לקריאה והוא מדווח שהוא 940M !!!!!! עוד לא ראיתי את הסרט אבל הצלחתי לראות כמה קטעים הרצתי לסוף הסרט ואז או נתקע מה זה אומר הדיסק לא תקין ? 3.האם ב ECDC ניתן לעשות OVERBURN או רק ב NERO
-
- 4 תגובות
- 955 צפיות
-
-
מוכרים היום HD פחות מ80 ג'יגה? אני צריך 40 ג'יגה לא יותר
-
- 8 תגובות
- 955 צפיות
-
-
היי, קראתי מעט על התקן והיכולות שלו, מצאתי את החלק הבא: "50% more power is provided for unconfigured or suspended devices (150 mA up from 100 mA), and 80% more power is available for configured devices (900 mA up from 500 mA). This means that more power-hungry devices could be bus powered, and battery powered devices that previously charged using bus power could potentially charge more quickly." האם השיפור באספקת החשמל יאפשר חיבור של כונן 3.5 ללא מקור חשמל נוסף ?
-
- 1 תגובה
- 955 צפיות
-
-
אז ככה אני רוצה לקנות הרד דיסק יד שניה איך אני יכול לבדוק את תקינותו ללא מחשב(האם זה בכלל אפשרי)? דבר שני אם למוצר יש אחריות,איך אני בודק שבאמת יש לו אחריות האם יש מספר סידורי כולשהו אשר אפשר לוודא אותו עם היבואן? תודה
-
- 9 תגובות
- 955 צפיות
-
-
לצורך השוואת ביצועי כתיבה בחרתי קבצים (סרטים) בנפח של כ 105GB הנמצאים על דיסק מדגם WDC WD20EARS-00S8B1 2TB להלן זמני הביצועים לדיסקים אליהם הועתקו 179 קבצים: זמן דגם הדיסק תצורה RAID0 2XWDC WD50000AACS-00G8B1 5400 RPM 0:39:32 SATA2 WDC WD5000AAKS-00TMA0 7200 RPM 0:34:58 USB2/SATA2 SEAGATE FREEAGENT 2TB 1:01:50 USB2/SATA3 HITACHI HDS 723020BLA642 2TB 7200RPM 1:00:00 USB3/SATA3 HITACHI HDS 723020BLA642 2TB 7200RPM 0:24:00 מסתבר שבמערכת שלי, כתיבה לדיסק USB3 החיצוני היא המהירה ביותר.
-
- 0 תגובות
- 955 צפיות
-
-
נדמה לי שמשהו קרה להארד דיסק שלי, ובאשמתו המחשב קצת איטי. אני רוצה להיות בטוח שזה ממנו (לפני שאני שולח אותו לתיקון במסגרת האחריות), אז רציתי לדעת אם יש תוכנה שיכולה לבדוק את הביצועים של ההארד דיסק? ורציתי לדעת גם, איזה תוצאות אמורים לצאת לי אם יש לי הארד דיסק: WD 80GB 2MB BUFFER 7200 RPM?
-
- 4 תגובות
- 955 צפיות
-
-
יש בו מחיצה אחת.. עכשיו ניסתי דרך.. המחשב שלי - ניהול אבל זה לא מביא לי אפשרות לפיצול.. רק למחוק את כל מה שיש במחיצה.. ניסתי דרךPartitionMagic 8.0 אז זה חילק לי את המחיצה ל160GB ואז את השאר כשאני מנסה לחלק כל אחד גם ל160GB.. זה מביא לי error ניסתי מיליון פעם.. ואין זה לא מצליח... עכשיו אם אני מנסה להחזיר את המחיצה למצב ההתחלתי של 500GB זה גם לא נותן לי ומראה שיש 160GB.. קיצר מה הדרך הכי טובה לפצל ל3 מחיצות?
-
- 5 תגובות
- 955 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מחשב בערך שנה כבר, עם HD SAMSUNG SATA HDD 120gb 7200 RPM עכשיו בזמן האחרון הוא התחיל לעשות רעשים חזקים מאוד כשהמחשב עולה, ולפעמים הוא ממשיך גם בזמן הפעולה של המחשב[הוא מפסיק את הרעשים אם אני נותן לו מכה קטנה] זה אומר שהוא עומד למות? אני חייב לציין שבזמן האחרון גם מורגשת פגיעה קלה בביצועיו לדעתי. תודה מראש, אבי.
-
- 7 תגובות
- 955 צפיות
-
-
לאחרונה התקנתי צורב של LG, ומאז המחשב מאוד איטי. (הוא גם ככה די ישן) האם יש קשר? ומה אני יכול לעשות למנוע את זה?
-
- 11 תגובות
- 955 צפיות
-
-
שלום. רכשתי אקסטרימר ואני רוצה להתקין בו כונן 2.5. יש לי כונן חיצוני 3.5 אבל זה מסורבל ומכער את הסלון. איזה כונן מומלץ ,גודל 250 גיגה יספיק אני חושב. המטרה של הכונן היא ניגון סרטי 720P HD ו XVID.
-
- 4 תגובות
- 955 צפיות
-
-
אני לא בטוח אם קראתי במקום כלשהו או שזה סתם שקר אבל האם יש דרך לחלק את הכונן בצורה מסוימת כך שינוצלו באמת 2 טרה? הרי הגודל של הכונן בתאכלס יהיה איזה 1.8 טרה נכון? אשמח לתשובה ולדרך ביצוע..
-
- 3 תגובות
- 955 צפיות
-
-
השאלה בכותרת? האם המחשב יעמוד בחיבור צורב אליו?? או לחליפין, איזה אמצעי אפשר לחבר למחשב בשביל לגבות מידע הגדול מ1.44MB?? צריך להזכיר שאין חיבור usb במחשב, אלה יציאות com רגילות, יש איזשהו מתאם לusb?
-
- 5 תגובות
- 955 צפיות
-


