עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Gentle Giant,

    קניתי מחשב חדש עם דיסק קשיח של 160 ג'יגה, אך כשהתקנתי את הוינדיווס גיליתי, שלמרבה התדהמה הכונן מכיל רק 131 ג'יגה. אני יודע שתמיד יש כמה ג'יגות פחות ממה שרשום, בגלל שהיצרניות מתיחסות לג'יגה כאל 1000 במקום 1024. אבל לפי מה שחישבתי אני אמור "לאבד" רק 11 ג'יגה ולא 29. מה הבעיה?

    • 6 תגובות
    • 962 צפיות
  2. Started by bn,

    ברשותי HD 1TB של סיגיט שמחובר למחשב דרך מארז חיצוני של חברת OWC (לינק למוצר http://eshop.macsales.com/shop/firewire/1394/USB/EliteAL/400+USB2 השאלה שלי היא האם 46 מעלות טמפרטורה בעת צפיה בסרט זה נורמלי הוא שיהרס את הדיסק (הדיסק מחובר ב E-SATA ) תודה לעונים !

    • 2 תגובות
    • 962 צפיות
  3. Started by johni,

    שלום רב, גם אני נפלתי קורבן לתופעה של הזיופים. מה שעוד יותר מפריע לי, שקוראת גם ב SD מקוריים ותקינים, היא מהירות הכתיבה והקריאה. הרי SD זה זיכרון פלאש. אני יודע שבתקופה שאנחנו חיים בה, יש מעבר חד לזכרונות פלאש מאשר לדיסקים מכניים ישנים. אני מחזיק במחשב נייד שהכונן הקשיח שלו הוא בעצם זכרון פלאש שמהירות הכתיבה והקריאה בו מטורפת. מדוע עבור זכרונות פלאש חיצוניים, המהירות כל כך איטית? בערך 10 מגה לשניה? מה מונע מזה לעבור את ה 100 מגה לשניה? יש לי כונן חיצוני של WD שהוא מתחבר ב USB3, וזה בעצם כונן מכני 2.5 אינץ', המהירות כתיבה אליו מאוד מאוד מהירה. למה לעזאזל זה לא קורה בפלאש? תודה !

    • 0 תגובות
    • 962 צפיות
  4. Started by YoniDahan,

    שלום, התקנתי כונן SSD בנוסף לכונן HDD במערכת שלי דגם סמסונג EVO 250G. אחרי התקנה של מ'ע הפעלה (WIN7), אני לא רואה את הכונן HDD שאני נכנס "למחשב שלי". מופיע לי רק כונן C בקיבולת של כונן הSSD, אבל שאני לוחץ מאפיינים ולוחץ בלשונית חומרה, אני רואה את שני הכוננים. גם כשאני נכנס לביוס, המערכת מזהה לי את שני הכוננים, אבל בפועל לאחר שאני מעלה את מ'ע ההפעלה אני רואה רק את כוננן הSSD. אם המערכת מזהה את שני הכוננים, למה אני רואה רק אחד שאני נכנס "למחשב שלי"? תודה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 962 צפיות
  5. Started by dR-TraNce,

    אני מחפש לקנות צורב איכותי IDE חדש, מהיר אמין ואיכותי במחיר שנע בין 200 ש"ח ל 250 ש"ח בערך פחות או יותר. אשמח לקבל הצעות של צורבי IDE איכותיים + מחירים + אם אפשר תמונה והכי חשוב מהירות, דגם, חברה, ומהירות צריבת מדיה של 700MB וכו'...

    • 5 תגובות
    • 962 צפיות
  6. שלום. הזמנתי לא מזמן מחשב והוא עדיין לא הגיע. הזמנתי דיסק קשיח SATA ויש לי שלוש שאלות: 1. לפי מה שהבנתי מהFAQ, כדי להתקין את הדריבר של הSATA בBOOT, אני צריך כונן דיסקטים! אבל לא הזמנתי כונן דיסקטים. מה לעשות? 2. הזמנתי לוח אם שתומך בNCQ וב SATA 2 (מ.ס.י נאו 4 פלטיניום). אבל כאמור לקחתי SATA. עד כמה מומלץ לי לשנות לSATA2\NCQ? והאם הביצועים השונים משפיעים על ביצועים במשחקים עצמם, או רק בהעתקה/הדבקה/ וכו? 3. השאלה שבכותרת: בעדיפות עליונה!!!!!!! ראתי בנועה מחשבים ובלוג'יק פי סי את הכוננים הקשיחים של SEAGATE וראיתי שאין דבר כזה SATA של SEAGATE בלי NCQ. האם זה נכון לכל החנויות? כלומר כל SATA של SEAGATE הוא גם עם NCQ?

    • 5 תגובות
    • 962 צפיות
  7. Started by saritkm,

    שלום, יש לי כונן ישן של dynamode, USB 2.0 HDD EXTERNAL BOX הוא ענק כזה וכבד, היה לנו אותו הרבה שנים ולפי זכרוני היו בו 7 כוננים שכל אחד מהם 99 ג'יגה. בכל מקרה שמרתי עליו לפני כשנה את כל התמונות שלי ואת המוזיקה ואת הסרטים. היום כשאני מחברת אותו למחשב הוא מזהה רק שלושה כוננים שעל כולם סרטים. לא אכפת לי מהסרטים ומהמוזיקה או וואטאבר, מצידי לזרוק את זה עכשיו לפח אבל אני חייבת את התמונות האלה, אני חייבת איכשהו לשחזר את הכונן. מישהו יכול לתת לי מידע איך אני עושה את זה? הורדתי עכשיו את iCare format recovery', אני אנסה להריץ אותו ונראה אם הוא יעזור. בכל מקרה אני לא מאמינה שהדיסק פשוט נמחק, הוא בטח שם וצריך למצוא אותו איכשהו. אשמח שמי שמכיר את הבעיה יעזור לי ויאמר לי מה עליי לעשות…

    • 5 תגובות
    • 962 צפיות
  8. Started by tiptipon,

    אני עומד לקבל HD חדש 1 TB של SAMSUNG F1 ויש לי כרגע WD 250 GB אני מתכוון להתקין VISTA ב 250 ואת החדש ליצור בתור D ויש לי 4 GB RAM השאלה שלי איזה גודל של SWAP אני צריך ואם בכלל וגם יעצו לי להגדיר שני קבצי SWAP אחד בכל HD האם זה מומלץ ובאיזה גודל כל אחד מהם ?

    • 1 תגובה
    • 962 צפיות
  9. שלום לכולם, לאחרונה קיבלתי מאבא שלי Disk On Key של חברה מסויימת, כשמכניסים אותו ה-Windows מזהה כונן נשלף וכונן תקליטורים ובכונן תקליטורים יש Autorun של החברה שסיפקה את הDisk On Key שבו קיימת פרסומת. האם יש אפשרות איכשהו להסיר את ה"כונן תקליטורים" שנוצר ככה שלכול מחשב שאני יכניס את הDisk On Key הכונן הזה לא יופיע? או שזה מובנה בDisk On Key ואין לי שום אפשרות להסיר את זה? אין לי אפשרות להסיר את מה שיש ב"כונן תקליטורים" שנוצר לי לצערי. אשמח לתגובה, תודה!

    • 2 תגובות
    • 962 צפיות
  10. ערב טוב וחג שמח לכל חברי הפורום יש לי כרגע HD של 250 ג'יגה 16MB קאש שלמעשה לא כתוב בשם שלו RAID, ורציתי לדעת אם אני אקנה עוד אחד דומה האם אני אוכל לעשות ביניהם מערך רייד או שמא שניהם חייבים לתמוך בכך מראש? תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 962 צפיות
  11. ההארד דיסק הקיים שלי כבר די ישן (בן כמעט 3 שנים), ועבר טראומה קשה, נהרסו בו כמה קבצים ונאלצתי לפרמט אותו. אחרי שיחה עם טכנאי המחשבים שלנו, אני מתחיל לפחד שהכונן עומד לקרוס בקרוב. אני רוצה לקנות הארד דיסק חדש, ולא בדיוק מכיר שמות ודגמים מומלצים (למעט הברקודה, שם שקלטתי בפורום מפרטים). הלוח אם שלי תומך בSATA 1.5 ג'יגה (זה אומר גירסה 1 ולא 2?). השימושים במחשב הם צפייה בסרטים/סדרות, האזנה למוזיקה, גלישה באינטרנט ומדי פעם עבודה עם פוטושופ - למקרה שזה משנה. אני משתדל שלא לכבות את המחשב, ועושה זאת בערך פעם בשבועיים..ומנסה להמנע גם מזה. כרגע הכונן הוא של 80 ג'יגה ומן הסתם לא מספיק..אני לא בטוח איזה נפח אני מעוניין לקנות, אבל אני חושב ש160-250 ג'יגה הם בגדר הסביר היום. אשמח לקבל ד…

    • 8 תגובות
    • 962 צפיות
  12. במחשב יש דיסק 160GB מפורמט NTFS המחולק ל 30GB ויסטה ו 130GB XP אני צריך להרחיב את מחיצת הויסטה על חשבון XP ממערכת הפעלה ויסטה תחת ניהול אמצעי אחסון יש אפשרות לכווץ את XP אך לא להרחיב את ויסטה יש הודעה על כך שיתכן וקובץ החלפה ו shadow copy יכולים להפריע אך אין אפשרות לשלוט על כך ממערכת הפעלה XP שוב ניתן לכווץ את XP אך לא להרחיב את ויסטה פרטישין מגיק מותקן על XP (ולא תומך בויסטה ) מאפשר לכאורה לבצע את הפעולות כך בשלב היישום על הדיסק של ויסטה מתקבלות הודעות שגיאה 1513 על chkdsk השאלה: מה עושים כדי לבצע הרחבה ללא פירמוט? מה זה דיסק GPT והאם הוא יכול להכיל מערכת הפעלה?

    • 0 תגובות
    • 962 צפיות
  13. שלום לכולם, אני מחפש DOK מהיר, עליו תותקן מערכת הפעלה לינוקס (CLARKCONNECT), כך שהלוח אם יעשה BOOT ויריץ את מערכת ההפעלה מה-USB חשבתי על OCZ RALLY2 איזה DOK הכי מהיר בתחום המחירים של 200-300 איך משתווה כרטיס SD EXTREME III http://bug.co.il/prodtxt.asp?id=5666&perur=2&t=7&c=215 ל-DOK למשל? תודה לכל העוזרים.

    • 3 תגובות
    • 962 צפיות
  14. שלום חברים אחרי שסוף סוף בניתי את המחשב החדש - נוכחתי לראות שהוא עושה BOOT לווינדוס בערך ב-10 שניות אבל כשאני מחבר אליו את ה-1TB MyBook הותיק שלי (גרסה ישנה, USB 2.0) נוספות כמה שניות לעלייה, ויש גם שלב של מסך שחור בין הלוגו של ווינדוס ל-Login Screen במחשב הקודם -- לפעמים כשהוא (והדיסק החיצוני השני שלי - חדש יותר, USB 3.0, 3TB) היה מחובר למחשב, אז בתקופה האחרונה המחשב אפילו לא עבר POST, והייתי צריך לנתק אותו ואז לחבר שוב רק אחרי שווינדוס עולה (ואז הוא עלה כרגיל, אם כי היה קצת איטי, אבל אני לא זוכר אם הוא תמיד היה איטי ולא שמתי לב או שזה משהו חדש). במחשב החדש כאמור הוא עולה בלי בעיה, פשוט מאט את ה-BOOT. מה דעתכם? האם זה נורמלי לדיסקים חיצוניים כאלה? האם זה מעיד …

    • 3 תגובות
    • 962 צפיות
  15. שלום, יש בידי הארד דיסק sata שאני מעוניין להשתמש בו כהארד דיסק נייד. מה אני צריך בשביל שאני אוכל לעשות זאת? תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 962 צפיות
  16. השחקנית הטאיוואנית מגדילה את ההיצע שלה בשוק האחסון עם דגמים מהירים יותר לכתבה

  17. היי, בקצרה שום תוכנת צריבה לא מזהה לי את התקן הכונן ולכן איני יכול לצרוב דבר ניסיתי להתקין את הדרייבר הרשמי אבל גם הוא נותן לי שגיאה שאינו מוצא התקן אני חייב לציין שהכונן קורא לי דיסקים ללא שום בעיה

    • 2 תגובות
    • 962 צפיות
  18. Started by gkman,

    מישהו מכיר שירות לאחסון קבצים בחינם אני רוצה גם שלשרות הזה לא יהיה את התהליך הזה של הורדות כמו בRAPIDSHARE וFILEFLYER זה נועד לשימוש עצמי ואם אני רוצה לשתף חבר או שתיים אז יהיה אפשר חשוב לי שהשרות גם לא ימחוק את הקבצים אחרי זמן מסוים לא חשוב לי כלכך גודל האחסון...רק שיהיה יותר מ10MB מישהו מכיר שירות כזה?

    • 3 תגובות
    • 962 צפיות
  19. שלום, קניתי מחשב חדש, אבל בגלל מחירי הדיסקים הקשיחים החלטתי להעביר את הדיסק מהמחשב הישן. מדובר בדיסק בנפח 500GB של WD (caviar blue) . היום הדיסק הפיסי מחולק לשני דיסקים: C ו-D C בנפח של 50G ו- D בנפח של 450GB. יש לי כמה שאלות: 1. בהנחנ שאני משאירה את C ו-D באותם נפחים כמו קודם, האם ניתן יהיה לפרמט רק את C ולהתקין עליו את מערכת ההפעלה במחשב החדש? (או שצריך לפרמט את כל הדיסק הפיסי?) 2. האם בימינו, מספיק להשאיר 50G בדיסק C או שעדיף ךהגדיל את הנפח? תודה, מיכל

    • 4 תגובות
    • 962 צפיות
  20. Started by tora26,

    בס"ד שלום ביצעתי העתקה של קבצים גדולים (וידאו) לצורך בדיקה ואף פעם לא הגעתי למהירות של 400MB אפילו יש משהו שאפשר לעשות בשביל לנצל את מלוא המהירות של הכונן? שם מוצר דגם תודה ! AMD Ryzen 5 3400G Tray yd3400c5m4mfh AMD Wraith Spire Cooler no LED awsc DDR4 8G / 3000 CL16 XPG GAMMIX D10 A-DATA AX4U300038G16A-SB10 2 ANTEC P…

  21. Started by ms.kei,

    באיזה חנות אני יכול לקנות NEC 3500A שיהיה בגרסת BOX?

    • 13 תגובות
    • 961 צפיות
  22. Started by DrLEON,

    מה יותר מהיר SATA*2 בRAID או ראפטור? ובראייד הנפח נהיה כאילו זה דיסק קשיח אחד או 2? ועל איזה כרטיס RAID אתם ממליצים למערך של 2 דיסקים?

    • 12 תגובות
    • 961 צפיות
  23. Started by metall111,

    שלום לכולם. על הארדיסק הנוכחי יש לי מערכת הפעלה XP ואני רוצה לקנות דיסק קשיח נוסף 500GB ולהתקין עליו WIN7 ושהוא ישמש אותי כדיסק קשיח ראשי. השאלה היא כזאת, האם במקום לגבות את הדיסק הישן, אני יכול להשאיר אותו כפי שהוא ולהגדיר אותו כדיסק משני וככה כל המידע שהיה לי לא הלך לאיבוד. הערה: איני מתכוון לחזור להשתמש במערכת ההפעלה הישנה, אלא רק שישמש לי כמקור מידע לכל מה שהיה בו, לדוגמא תמונות, סרטים וכדומה. תודה על העזרה, ואם אפשר אשמח לקבל המצלצה על דיסק קשיח, אגב אני טס בקרוב לחול, האם זול יותר לקנות בדיוטיפרי?. תודה.

    • 3 תגובות
    • 961 צפיות
  24. Started by G1,

    מחפש צורב שיחזיק הרבה שנים תודה

  25. שלום, כידוע יש לי שני מחשבים בבית, היום כשאר נסתי להפעיל את המחשב השני קיבלתי שגיאה של הWindows 98: משהו בסיגנון: Windows can't bot, registy error Please run scanreg הרצתי הוא נתקע ואז הפסיק (לא הצליח לעשות כלום). היו עליו כמה דברים ורציתי לגבות אותם לכאן (המחשב הראשי) לפני שאני מפרמט. טוב העברתי שמתי כPrimary Master זוהה בביוס, כאשר הפעלתי את הWindows הוא התחיל קצת להתקע לי לפעמים (אני מניח בגלל ההרד דיסק) וכשניסיתי להכנס אילו קיבלתי את השגיאה: "D:\ is not accessable, parameter is in correct" מה אפשר לעשות? (יש ליXP). בתודה, ברק.

    • 2 תגובות
    • 961 צפיות

דיונים חדשים בפורומים