אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
חברים יקרים שלום! יש לי בעיה כזו: אצלי במחשב יש לוח אם מדגם p55a-ud4p ובו שני בקרי raid. האחד של אינטל והוא עובד רק עם כוננים עם חיבור sata 2 , והשני של מרוול marvel 9128 והוא עובד עם כוננים עם חיבור Sata 3. יש לי כמו כן שני כונני SSD מסוג Patriot pyro SE 60GB והם מחוברים ב-RAID 0 בבקר של מרוול כי הם תומכים ב-SATA 3 . בעת ההתקנה של מערכת ההפעלה טענתי את הדרייבר של הבקר בכדי שהכוננים יזוהו בצורה תקינה. ההתקנה חלקה. יש לציין כי עדכנתי Firmware של שני הכוננים. הבעיה היא הביצועים - טרם ההתקנה, בחנתי כל כונן בנפרד עם HD Tune (תוכנה לבדיקת מהירות דיסק) וכל דיסק עשה בערך 200MB לשניה. שזה גם גרוע כי על הנייר הם אמורים להגיע לאיזור ה-500... כעת כשהם מחוברים ב-Raid 0 הם עושים ביחד…
-
- 7 תגובות
- 963 צפיות
-
-
לאחרונה קניתי 2TB והחלטתי להוציא את ה1TB שנמצא במחשב שלי ולהעביר אותו למחשב שבסלון.ה1TB מלא בסרטים ומידע... הוצאתי את ה1TB ועכשיו אני רוצה לשים אותו במחשב בסלון, השאלה היא מה צריך לעשות כדי שהמחשב יזהה את הכונן ואת המידע,ללא פרמוט של הכונן מחדש ?!
-
- 3 תגובות
- 963 צפיות
-
-
אני מבקש המלצה לכונן חיצוני USB בנפח 1 טרה לאחסון קבצים ותוכנות ksp החנות המועדפת בגלל הקרבה לבית.
-
- 0 תגובות
- 963 צפיות
-
-
-
הכונן פשוט לא עובד!!! ניסיתי להחליף 4 כוננים שהיו לי ו2 כבלי IDE וזה עדיין לא עוזר ולמי שחושב שהכבל מחובר הפוך הוא טועה כי הנורה לא דולקת ושאני מחבר אותו הפוך היא כן דולקת. אני מחליף מלא דיסקטים והוא עדיין רושם לי שאני צריך להכניס דיסקט לכונן למישהו יש פיתרון לבעייה
-
- 12 תגובות
- 963 צפיות
-
-
החלטתי שהמחשב שלי זקוק נואשות לעוד TB אחד. עכשיו, כמה שאלות: * מה בדיוק ההבדל בין באפר של 32 מגה לבין 16? לפי מה שקראתי, יש הבדל זעום בזמן כתיבה\קראיה של קבצים קטנים, וזהו. * קראתי איפשהו שהכוננים הדחוסים יותר (כלומר, 640GB ומעלה) מתקרבים לביצועים שלהם לכונני ראפטור למיניהם. כמה אמת יש בדבר? * אם אני אקנה כונן מהסדרה הפגומה של סיגייט (משיקולים תקציביים) ואעדכן את הקושחה - עדיין יש סיכון? אולי עדיף להשיע עוד 50-60 שקלים ולקנות כונן מחברה אחרת? תודה
-
- 7 תגובות
- 963 צפיות
-
-
חוץ מדיסקים של 800 מגה איזה דיסקים יותר גדולים קיימים והאם אפשר להשיג אותם בארץ?(לא של DVD)
-
- 6 תגובות
- 963 צפיות
-
-
היי לפני קצת פחות משנה רכשתי את הדיסק הזה: http://kst.co.il/Product.asp?productid=857 שלוש שנים אחריות, 2 טרה, 3.5 אינטש, USB-3. עקב רעשים שהוא עשה, פניתי לחנות ממנה רכשתי (KSP) ולאחר בדיקה אמרו לי שיביאו לי דיסק אחר, חדש, מהדגם הזה: http://www.wdc.com/global/products/specs/?driveID=885&language=1 על הנייר - הם נראים בדיוק אותו הדבר. ההבדל העיקרי שהוא נותן 'רק' שנתיים אחריות, אבל נאמר י ב-KSP שהם יאריכו לי את האחריות ל-3 שנים מינוס החודשים שעברו מאז שרכשתי את הדיסק. הם טוענים שהם מחליפים כי כבר כמעט שום חנות בארץ לא מוכרת דיסקים של סמסונג.... מה דעתכם? זה בסדר? לעשות את ההחלפה? תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 963 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כרטיס זכרון שלאחרונה התמונות בו נהפכו להיות בצבע אפור כמו סוג של וירוס איך אתם ממליצים לי לנקות תכרטיס בלי למחוק תתמונות
-
- 0 תגובות
- 963 צפיות
-
-
היי, מה דעתכם על Samsung STORY Station 1000gb? האם למישהו יש דעות קדומות\ניסיון\ כל עצה או טיפ אחר שיעזור? תודה.
-
- 5 תגובות
- 963 צפיות
-
-
ברצוני לצרוב קובץ ISO על דיסק DUBEL LEYAR. אני עובד עם נרו 6 איך אני מעביר את המצב בנרו ל צריבה של 8 ג"ב ולא של 4? בתודה מראש עמיר
-
- 2 תגובות
- 963 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות את אחד מהדגמים הנ"ל - מה עדיף? כי ההבדל במחיר הוא גדול יחסית. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 963 צפיות
-
-
מעוניין בכונן SSD הכי קטן שיש, ראיתי שיש מלא חברות שלא הכרתי בתחום האחסון קשיחים. זקוק נטו לXBMC - יש הבדל בין הכי זול ליקר ב100 שקל. למה ההפרש.??? תודה
-
- 0 תגובות
- 963 צפיות
-
-
ערב טוב רכשתי הרד דיסק של סיגגיט 1 טרה בחיבור SATA וחיברתי ללוח אם של ג'יגהבייט דגם P35DS3R במנהל ההתקנים אני רואה את ההרד דיסק עם כל הנתונים אך שאני פותח את המחשב שלי הוא לא מופיע פעם היתה אפשרות לחבר חלק קטן ולהפוך את ההרד דיסק לסלייב אך איך אני עושה את זה עכשיו ?
-
- 5 תגובות
- 963 צפיות
-
-
WOOOO HOOOOO שיא עולמי למיטב ידיעתי כרגע. http://www.tomshardware.com/reviews/x25-e-ssd-performance,2365.html
-
- 2 תגובות
- 963 צפיות
-
-
שלום, ברצוני לרכוש דיסק פלאש מסיבות שונות. אשתמש בו להפעלת מחשב ולאחסון סרטים. מישהו מכיר את הטכנולוגיה ויכול להמליץ? איפה רוכשים בארץ? מחירים מומלצים.... יצרנים מומלצים.... אני מחפש משהו בנפח 80-160 גיגה. הסיבה נעוצה בכך שהדיסק יעבור רעידות גדולות ותנאי חום גבוהים שלא נראה שדיסק קשיח רגיל יעבוד איתם. תודה, SPC
-
- 8 תגובות
- 963 צפיות
-
-
לאחר שנכנסתי באופן קצת יותר מעמיק לתחום ה-SSD, גיליתי שיצרנית הכוננים האופטיים Plextor גם מייצרת כונני SSD רציתי לשאול אם כך באופן כללי על נקודה שנעלמה מעיניי והיא, מדוע החברה לא כל כך מוכרת בארץ ומוצריה לא מוצעים למבקשי המלצות כונני SSD למיניהם?
-
- 5 תגובות
- 963 צפיות
-
-
אהלן , לאחרונה הצעתי לחבר לרכוש NAS עם RAID 5. בכל אופן לאחר קריאה בנושא - חשבתי למה לא לעשות RAID 5 במחשב שלי - כנראה בכונן של המערכת הפעלה ה250 GB. בעתיד אולי גם של ה1TB פשוט צריך לגבות את ה1TB הזה איפהשהו ואין לי !!! השאלה היא - עד כמה זה ישפר את הביצועים במידה ואני אשתמש בRAID של הלוח אם שלי ?
-
- 3 תגובות
- 963 צפיות
-
-
שלום , קניתי כונן חדש SILICON POWER V60,60GB עבור מחשב מדיה סנטר . הכונן חובר ליציאת SATA3 בלוח אם (ASROCK H77M-ITXׂ) , הלוח מעודכן לביוס האחרון ו AHCI מופעל. הותקנה מערכת הפעלה נקייה עם כל הדריברים העדכניים ו TRIM עובד בווינדוס הורגשה איטיות במערכת הפעלה לא מה שמצפים מכונן חדש אז ביצעתי בדיקה עם as-ssd ואלו התוצאות שהתקבלו: ד"א הכונן מעודכן בFIRMWARE האחרון. האם יש עוד בדיקה שאפשר לעשות ?
-
- 0 תגובות
- 963 צפיות
-
-
שלום לכולם תודה מראש יש לי אייפוד 30 גיגה ורציתי לדעת אם אני יכול לאחסן שם מידע שבמחשב ואם אני יכול להעתיק סרטים ותוכנות ממחשב לשם ואני מתכוון לא ב itunes אלא ככה לתוך הכונן? האם זה יכול לגרום בעיות? שוב תודה רבה
-
- 10 תגובות
- 963 צפיות
-
-
יש ברשותי שתי הארד דיסקים 320 גיגה מחברות שונות.. samsung hd322hj Western Digital WD3200KS שניהם 16Mb.. 7200 השאלה עם כדי לעשות raid 0 בניהם בשביל לשפר ביצועים.. או פשוט לקנות כונן אחד בעל 32MB
-
- 2 תגובות
- 963 צפיות
-
-
-
היי חבר'ה, אני מתלבט בין שני הכוננים האלה. שמתי לב של-WD יש 64MB זיכרון מטמון ולSAMSUNG רק 32. כמה זה משנה? תודה!
-
- 1 תגובה
- 962 צפיות
-
-
שלום לכולם,הרכבתי מחשב חדש לפני כמה ימים ושמתי לב לבעיה מסוימת ב hard disk , הכונן מתחיל לעשות רעש מוזר של כתיבה\קריאה ,כאילו הוא עסוק במשהו...הרעש מתחיל אחרי שעתיים בערך שהמחשב עובד. בדקתי טמפרטורה והיא לא משתנה. לא נתקלתי אף פעם בבעיה כזאת,לכן אני צריך את עזרתכם. הכונן זה Samsung HD103sj-spinpoint f3.
-
- 1 תגובה
- 962 צפיות
-
-
האם אני יוכל לעשות מערך RAID 0 בין Samsung 1 TB HD103SJ לבין Seagate 500 GB ST3500320AS?
-
- 2 תגובות
- 962 צפיות
-


