אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום קראתי פה בפורומים לפני שכתבתי את ההודעה וכלום לא עזר לי עדיין :\ אני לוחץ F6 בתקנה וזה מבקש ממני דיסקט הפעלה של SATA?! אין לי כזה דבר ואפילו קניתי את הלוח אם עם הקופסא וזה בא עם הכל ואין שם שום דיסקט כזה :\ לוח אם epox 8RDA3+ מישהו יודע מה לעשות?
-
- 6 תגובות
- 966 צפיות
-
-
בזמן האחרון יש לי בעיה של תקיעת המחשב זאת אומרת שהוא נתקע ואני צריך לאתחל אותו כדי שהוא יעבוד אבל היום כשניסיתי להפעיל תוכנה מסוימת (אימולטור לפלייסטיישן) התוכנה עצמה נתקע אך כול החמשב עבד בסדר ואז שמתי לב לטיקים בסוף הצלחתי לכבות את התוכנה והתיקים הופסקו אך הם חוזרים שוב ושוב ולעניין המחשב לא מקרטע או נתקע כשיש את הטיקים האלו, אז האם אני צריך לגבות את כול המידע על הארד או להחליף אותו?? ובבקשה תעזרו לי אני כבר נתקלתי בבעיית טיקים לצארי ואני פוחד שזה יגמר כמו זאת
-
- 2 תגובות
- 966 צפיות
-
-
http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=27707&catid=73#details מאוד התלהבתי מהמארז הנ"ל, בגלל שלא צריך להתעסק עם הברגות, כך שאפשר להחליף כוננים במהירות ונוחות, במיוחד אם יש כמה. אהבתי בו גם את האפשרות של חיבור eSata וUSB. אני צריך גם את הeSata בשביל המהירות המקסימלית של המארז. לא מצאתי באינטרנט שום סקירות או חוות דעת על המוצר, כי אצל כל מארז חיצוני או כונן חיצוני האי- סאטה בא במהירויות שונות בפועל, וגם מעניין לדעת מה התוחלת חיים שלו וניסיון של אנשים אחרים וגם אם הספק שיש למארז מספיק בשביל להפעיל כוננים של 1TB-2TB. אשמח גם לקבל המלצות על מארזים אחרים לכונני SATA, שיש להם את אותה נוחות החלפת כוננים כולל eSata וUSB וגם אמין.
-
- 4 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שלום לכולם. לפני חודש בערך רכשתי HP SimpleSave Portable 320GB, עבד מעולה. בהתחלה בוודאות שהוא עבד לי דרך ה USB בפאנל הקידמי ( מפרט בצד ), אבל עכשיו משום מה הוא לא עובד. נדלקת מנורה, אבל הוא לא עובד. ברגע שמחברים לחיבור האחורי זה פותר את הבעיה. אם מההתחלה זה לא היה ככה, בסדר. אבל בוודאות שבהתחלה זה עבד דרך הפאנל הקידמי, לא מצליח להבין מה השתבש |: תודה!
-
- 3 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שמתי עין על 3 תוכנות באתר: Magic Boot Disk USBASPI MS-DOS Driver MHDD יש לי שתי שאלות בעניין: 1. האם הבנתי נכון, ששתי התוכנות האחרונות כלולות בתוכנה הראשונה? כלומר, מספיק לצרוב את הראשונה? 2. מה יקרה אם אכין דיסק Boot משני מקורות שונים? כלומר, נניח ואשתמש ב- Magic Boot Disk ובנוסף אוסיף תוכנת דיאגנוזה של דיסק קשיח של חברה ספציפית, אשר גם לה יש יכולת Boot. האם תהיה לי אפשרות בחירה או תפריט באיזה Boot לבחור? איך זה עובד?
-
- 0 תגובות
- 966 צפיות
-
-
קניתי מאיביי זיכרון מיני SD 32 ג'יגה מקווה שלא נפלתי http://cgi.ebay.com/NEW-32GB-MicroSD-SDHC-card-32-GB-Class-10-SD-adap-/250855704058?_trksid=p3286.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D1359628902864227488
-
- 1 תגובה
- 966 צפיות
-
-
שלום קניתי הרדיסק נייד של A DATA HV 610 1T עכשיו שבדקתי זה 930 GB ולא 1T זה בסדר ? כאילו אמרו לי שהספירה הולכת לפי 1024 משהו כזה וככה זה צריך לצאת זה נכון ??
-
- 2 תגובות
- 965 צפיות
-
-
שלום, יש לי 2 כוננים קשיחים (אחד של מחשב נייד ואחד של מחשב רגיל) אני מעוניין לגבות את המידע שיש עליהם לתוך כונן של מחשב נייד שנמצא כבר בתוך המחשב. מדובר בשני כוננים שהם בלי מחשב רק הכוננים עצמם. איך אפשר לגשת אל הכוננים? (אולי יש איזשהו התקן חיצוני שיעביר אותם לUSB) ? תודה רבה !
-
- 0 תגובות
- 965 צפיות
-
-
התקנתי הרגע כונן ssd , הסמונג 840 evo . חיברתי את כבל הsata לכונן ,הדלקתי את המחשב נכנסתי לביוס ואני פשוט לא מוצא אפשרות להעביר את מצב הsata לahci הלוח אם שלי זה dfi x38-t2rb , יש מצב הוא לא תומך באפשרות כזאת או שכולם חייבים לתמוך בזה?
-
- 8 תגובות
- 965 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני חדש פה [= אני מתעניין בלקנות הארד דיסק חיצוני. רציתי לדעת איזה הכי כדאי? האם זה שווה בכלל? התקציב זה גג 700 שקל חריגות קטנות של עד50 שקל. תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 965 צפיות
-
-
אהלן, יש לי שאלה: אם אני צריך לקנות דיסק קשיח בנפח של 1TB, האם מבחינת ביצועים/מהירות עדיף לי כבר לקנות שני דיסקים קשיחים של 500GB ? תודה.
-
- 7 תגובות
- 965 צפיות
-
-
אז ככה .. הארד דיסק מתוצרת מקסטור 120 גיגא בייט 7200 RPM 8 מגא ביט באפר ... רכשתיא ותי לפני חצי שנה בערך פחות אפילו ... בחודש האחרון הוא התחיל לחרוק למשל אני מעלה תמשחק כלשהו לוקח לו איזה 15 שניות ואז הוא מתחיל לחרוק לעשות רעשים כמוש ל כונן תקליטונים או משהו בסגנון ואז עולה הכל יש לי שמחב פנטיום 4 2.66 256 מגא זיכרון פנימי די די אר מחשב דיי חדש מישהו אולי יוכל להגיד לי איך לפתור את זה ? אין לי משמ כח ללכתלחברה עם יש דרך אחרת של לפתור את זה מהר זה יעזור או האם זה בעיה בכלל ? תודה ...
-
- 4 תגובות
- 965 צפיות
-
-
מה דעתכם ? SanDisk SDP-128G-G25 חבר הזמין עבורי את הכונן הזה .... האם הוא שווה SanDisk SDP-128G-G25
-
- 1 תגובה
- 965 צפיות
-
-
בעיקרון באותו מחיר של אני יכול לקחת או : Western Digital 120 gb 7200 SATA 8 mb Buffer או MAXTOR 160 gb 7200 8 mb Buffer אז מה עדיף ?
-
- 7 תגובות
- 965 צפיות
-
-
קראתי קצת אבל לא הבנתי אני מחפש צורב (רגיל לא דיוידי) אני מחפש חברה טובה שלא יהרס לי אחרי 2 צריבות כמו הסוני שהיה לי עד עכשיו ושיהיה מהיר....משמש ככונן רגיל + צורב... תודה
-
- 10 תגובות
- 965 צפיות
-
-
יש לי HD חיצוני 150 גיגה של WD. יש עליו סה"כ 36 גיגה בשימוש. אני רוצה להעתיק אליו וידאו בגודל של 11 גיגה אך הוא לא מאפשר לי בתואנה שאין מספיק שטח על הדיסק. ממה עשויה לנבוע הבעיה וכיצד ניתן להתגבר עליה? תודה...
-
- 6 תגובות
- 965 צפיות
-
-
כל הזמן אני רואה דיבורים על זה של-LG יש חרא של CD-RW,DVD-ROM ו-CD-ROM, והאמת גם אני חושב שהם ככה וגם אני אומר שהם זבל בכוננים. אבל האם ההאשמות האלה באמת אמיתיות?מה מסתתר באמת מאחורי הכוננים של LG?
-
- 7 תגובות
- 965 צפיות
-
-
שלום. אני בקרוב קונה מחשב חדש, ואמא שלי ביקשה ממני לאחרונה שלפני שהמחשב שלהם יעבור למחסן (כרגע 2 מחשבים בבית - שלי ושל השאר, המחשב שלי יעבור לשאר והחדש יהיה שלי, הישן יישמר) היא רוצה שאני אגבה הכל ואעביר למחשב שקיים אצלי אחרי פרמוטו. חשבתי לייעל את התהליך ופשוט להעביר את ההארדיסק שלהם למחשב שלי, ואולי גם את שלי לחדש אם אני לא אמצא דרך יעילה לגבות מוזיקה ומסמכים (חשבתי על דיסק און קי בנפח 4 או 8 ג'יגהבייט, הם לא יקרים היום והפתרון נראה לי יעיל, אם למישהו יש חלופה זולה שירשום בבקשה). מה התהליך שאצטרך לעשות כדי לוודא שההארדיסק שלהם ייקלט בצורה הכי טובה במחשב שלי כשאני אחבר אותו ? תודה לעוזרים. אגב, אם זה משנה אני משתמש בחלונות XP עם SP2, והלוח הם שלי הוא מהדגם הבא : MSI 945G…
-
- 6 תגובות
- 965 צפיות
-
-
התקנתי עוד הרדיסק ( שלישי במספר) לפי זה 2 ההרדיסקים היו מחולקים לC,D,E ועכשיו ההרדיסק השלישי ( משומש לא חדש) היה מחולק ל2 לכן נוספו עוד שתי אותיות רק שהבעיה שאחד מהם לקח את האות D ובעצם הD הישן הפך לI... אני רוצה להחזיר אותו להיות D אז נכנסתי לכלי ניהול ההרידסקים של ויסטה ושיניתי את הD החדש לאות אחרת כדי שD יהיה שוב פנוי ואז אני יחזיר את הישן לD אבל למרות שכרגע אין שום כונן עם האות D הוא לא מאפשר לי לבחור באות הזאת.. מישהו יודע אולי מה פשר העיניין?
-
- 7 תגובות
- 965 צפיות
-
-
בהגדרות החיסכון בחשמל של WIN ניתן להגדיר כיבוי אוטומטי של הדיסק לאחר פרק זמן מסויים. שמעתי שהדבר לא "בריא" לדיסק. האם נכון הדבר? האם בטוח להגדיר את הכיבוי?
-
- 1 תגובה
- 965 צפיות
-
-
היי, אני רוצה לקנות דיסק סאטא אבל יש לי רק אידיאי על המחשב, האם ההרדיסק בא גם עם חיבר אידיאי או שיש אולי ממיר לחיבור הזה...? אני לא קונה את הסאטא בשבל המהירות אז בבקשה בלי הערות של לקנות אידיאי וזהו... תודה רבה!!!
-
- 6 תגובות
- 965 צפיות
-
-
הי לכולם! יש לי בעיה מאאוד מוזרה במחשב... ישלי בכונן די מקום של 220 ג'יגה בערך.. והוא מראה לי שתפוס שם 210 ג'יגה.. אבל כשאני נכנס לתוך התיקיה עצמה של די ואני מסמן את כל התיקיות שנמצאות שם זה מראה לי 180 גיגה וזזההו כממובן שמיד ניסתי שיציג לי קבצים מוסתרים ולא עזר כלום גם הוספתי את האפשרות שיצציג לי קבצי מערכת ועדיין אין שם שום קובץ שיתאים לגודל החסר.. והדבר הככי מוזר שאמרתי אני אעשה איחוי לדיסק ועכשיו שהוא עושה איחוי אז כשהוא מראה למטה את השמות הקבצים שהוא מאחה הוא כותב שם שמות של קבצים שהיו מלפני שאנייים במחשב ואני מחקתי אותם.. כאילו אם אני הבנתי נכון אז בכונן שלי היו כמה קבצים שכנראה לא נמחקו טוב ואז הנתיב נמחק ואילו הקובץ עצמו נשאר על הכונן ותופס לי סתם מקום מיותר.. ר…
-
- 3 תגובות
- 965 צפיות
-
-
היי, אני בונה מפרט למחשב חדש, ונשאר לי לבחור צורב. האם יש המלצות לצורבים מתקדמים שצורבים גם 8GB וצורבים מדיות רבות בסביבות ה-100-200 ש"ח. תודה לעונים. נועם.
-
- 4 תגובות
- 965 צפיות
-
-
שלום.. אני מתחבט בין 3 דיסקים קשיחים לקראת בניית מחשב חדש. Seagate 1TB, 3.5", SATA3, Barracuda 7200.14 WD 1TB Sata 3 Caviar Blue Seagate 1TB Sata2 Samsung SPINPOINT F3 Model 32MB[table][tr][td] [/td][/tr][/table]אודה לכם אם תוכלו להמליץ לי על הדיסק השקט,האמין והמהיר ביותר מבין אלו..דגש על מהיר.
-
- 6 תגובות
- 965 צפיות
-
-
אז ככה יש לי צורב יאמאהה דפוק שהורס לי דיסקים ולפעמים צורב ולרוב נתקע אני רוצה לקנות צורב וכרגע יש לי 114 שח בחשבון חודש הבא אני מקבל איזה 382 שח 382 +114 = 496 שח ואני רוצה לקנות צורב אז ככה אני יודע שפלקבטור זה צורב הכי טוב אבל הוא עולה גם הרבה מחיר פתיחה בנטאקשן 775 שח ואמרו לי שגם איזוס טוב (Asus) והוא עולה משהו בסביבות ה 200 + עכשיו אני מעוניין בפלקסטור אך אין לי כרגע תכסף ולא רוצה ללוות מההורים לא נעים כדאי לי לחכות שיהיה לי כספ לפלקסטור? או ללכת על האיזוס? או לקחת משהו אחר יותר זול וטוב? יש דבר כזה? אם כן מה? או שאתם יכולים להציע לי משהו אחר? ד"א אני חייל
-
- 7 תגובות
- 965 צפיות
-


