עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. ערב טוב לכולם ;D יש לי מפרט דיי ישן אבל עובד ומספק את הסחורה.. Q6600 4GB RAM DDR3 1333 470GTX 1280RAM SSD 38GB של אינטל (בין הראשונים) Samsung 500GB ועוד... השאלה שלי היא האם להחליף SSD לאחד אחר בגלל שלוש סיבות! 1.הבנתי ש SSD של 120GB+ הם יותר מהירים בצורה משמעותית! (אשמח אם מישהו יוכל לשפוך מאט אור מדוע ולמה?) הוא דיי קטן לי וצפוף. חשבתי על זה http://ksp.co.il/?uin=18001 2.הוא דיי קטן לי וצפוף. 3.יש לי מחשב נוסף עם דיסק מכני ישן שאני מעונין לשלב שם SSD. חשוב לציין שלשתי הלוחות קיים חיבור SATA 2! נ.ב אשמח אם תכלו לענות לי על כמשה שאלות נוספות: האם המפרט הזה סביר למשחקים למרות הסיבה שהוא ישן? והאם כונן SSD ישפר משמעותית את הביצועים למחשב סלוני שיושב לי ב…

    • 3 תגובות
    • 971 צפיות
  2. שבת שלום לכולם. אני מחפש להוסיף למחשב קצת נפח וראיתי את הכונן של סיגייט בתור הכונן הכי משתלם שמצאתי אני מדבר על הבארקודה 14 כמובן. אני רק זוכר שקראתי לפני איזה חודש משהו על הסדרה הזאת וההבדלים בכמות הפלטות וכיוצא מזה גם הביצועים ואמינות. (פחות פלטות=יותר מהיר ויותר אמין) זה תקף לגירסה של 2 טרה? אם כן איך אוכל להבדיל בינהן? מס סידורי או דרך אחרת? מצטער שאני מעלה את הנושא שוב פשוט אני לא מוצא את זה בחיפוש =/

    • 2 תגובות
    • 971 צפיות
  3. Started by nesber,

    בזמן התקנת ווינדוס, בטעות מחקתי את הpartition של אחד משני הדיסקים שהיו מותקנים אצלי במחשב.עכשיו המידע מופיע כRAW בווינדוס xp . לא פירמטתי מחדש אבל אין שום partition. הדיסק מכיל המון מידע חשוב. מחפירה באינטרט ראיתי שיש הרבה תוכנות שעושות את השחזור הזה, אבל כולן מצריכות תשלום. המידע מאד חשוב ואין לי בעיה לשלם, אבל לפני שאני עושה את זה, אני רוצה המלצה לתוכנה ספציפית, כי אין לי מושג מה ההבדל ביניהן. כמו כן, מין הסתם אעדיף תוכנה חינמית אם היא עושה בדיוק את אותה עבודה, אבל אם התוכנות הרציניות היחידות הן לא חופשיות- אשלם. חוץ מזה יש לי עוד שאלה: האם התוכנות האלה מזהות את הקבצים בדיוק באותה צורה כפי שהם היו על הדיסק לפני הבעיה, או שהמידע יימצא ללא השמות המקוריים, ולא בהכרח בתוך …

    • 2 תגובות
    • 970 צפיות
  4. Started by OutRaGe,

    שלום יש לי זיכוי בבאג מה שאומר שהדגמים הבאים רלוונטיים: Cruzer pop/slice/glide/switch/blade אני יודע שלרוב בתקציב הזה זה לא באמת משנה ולקחת מה שיותר נראה לי בעין אבל מצאתי ספציפית ביקורת על ה-Blade והוא מראה ביצועים נחותים משל ה-Cruzer micro שישן ממנו בהרבה אבל היה באותה קטגורית מחיר בזמנו אז ככה אם יש לכם איזה המלצה ספציפית אני אשמח לשמוע תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 970 צפיות
  5. שלום, אני חובבת משחקים ואוהבת לשמור אותם (שיהיו אצלי באוסף). הקבצים הם גדולים ונעים בין 5GB ל 20GB קובץ. הייתי רוצה המלצה לדיסק 2TB חיצוני או פנימי (מה שיותר אמין). הדיסק לא יהיה בשימוש יומי ,כמובן שמידי פעם אני אוסיף לדיסק עוד קבצים, אבל אני לא אשתמש בו הרבה, הוא אמור להיות דיסק "ליום השחור" (במידה ויתרחש משהו אפוקליפטי). התקציב שלי הוא 600-650.

    • 2 תגובות
    • 970 צפיות
  6. Started by lioryb,

    שלום. אני מעוניין להוסיף כונן רשת, כך שאפשר יהיה לגשת לתכנים שלו (כולל HD) מכל מקום ברשת הביתית. על מה הייתם ממליצים? תודה.

    • 3 תגובות
    • 970 צפיות
  7. http://digg.com/hardware/Fusion_io_the_power_of_1000_hard_drives_in_the_palm_of_your_hand_2 אחרי שנים שאנחנו אומרים שהדיסק הקשיח זה מה שמגביל את הביצועים, חברת Fusion IO שוברת את כל הכללים. כרטיס ששובר את כל שיאי המהירות של אחסון מידע ואפשר להחזיק אותו בכף היד. הכרטיס שעובד על חיבור PCIE x4 מכיל שבבי פלאש ב160 ערוצים מגבילים ומאפשר ביצועים של 100000 פעולות IO בשנייה, כמו כן יש לו רוחב פס אפקטיבי של 920MB לשנייה. העתיד עוד מעט כאן. עכשיו הדיסק הקשיח יגביל את הביצועים אבל רק בקצת המפתח צוטט כאומר, "בקרוב תסתכלו על דיסק קשיח כמו שאתם מסתכלים עכשיו על פלופי"

    • 0 תגובות
    • 970 צפיות
  8. קניתי מדיה אחת והיא באה בתוך קופסאת פלסטיק קטנה וסגורה שנראית כמו דיסקט וזה די מעצבן לפתוח את זה כול פעם אז קודם כל האם יש אריזה שונה שמתאימה מלכתחילה רק למחשב או שזה מה יש? שנית הבנתי שאפשר להשתמש בו פשוט כמו הרדדיסק בלי שום תוכנה אז - פירמטתי אותו וכתבתי עליו קצת דרך הEXPLORER ועכשיו אני לא יכול להוסיף כלום בלי לכתוב הכול מההתחלה ???

    • 5 תגובות
    • 970 צפיות
  9. Started by KL-xXx,

    שלום לכולם! יש לי בעיה הבאה: קניתי לפני כחצי שנה את הצורב LITE-ON DVDRW LH-20A1S. בהתחלה הייתי מאוד מבסוט ממנות, אך אחרי כמה חודשים הוא התחיל לעשות בעיות עם דיסקים CD-RW של PHILLIPS, כלומר הוא הפסיק לראות אותם כרב פעמיים, ולא רצה למחוק, בזמן שצורבים אחרים עשו זאת. נוסף לכך, אם הייתי מפרמט את הדיסק בכונן אחר, אז LITE-ON היה צורב על הדיסק בלי שום בעיה. מה שעשיתי חידשתי את הFirmware לגרסה 9L08, אבל פה התחילו בעיות אחרות . . . אני לא שמתי לב עם זה קרה בגלל שחידשתי את Firmware או מסיבה אחרת, כי לא בדקתי ישר איך הוא צורב דיסקים אחרים, אבל הוא התחיל לעשות בעיות הבאות: כשאני מכניס דיסק DVD+R של VERBATIM או אחר, ואפילו זה, שהוא צרב לי כרגע, אז בWINDOWS הוא מראה לי אותו כדיסק ריק,…

    • 10 תגובות
    • 970 צפיות
  10. Started by Hitman_47,

    יש לי טיפ גיבוי של SCSI (אני חייב לו דריברים או איזה תוכנה כי אני לא יודע איך להפעילך אותו ) אני צריך איזה בקר שעובד ב XP משהו טוב אבל שגם יתאים למחשב שלי תודה Hitman_47

    • 0 תגובות
    • 970 צפיות
  11. Started by fuck off,

    רכשתי את הצורב לפני מספר חודשים וחוץ מ-4 צריבות ראשונות בהתחלה לא יצא לי להשתמש בו...הוא עשה טיפה בעיות, הוא לא קרא דיסקים לדג' אבל לא ממש התייחסתי לזה. לפני שבוע בערך ניסיתי שוב לצרוב, אולי 4 פעמים והוא דפק את כולם. כרגע הוא בכלל לא מזהה דיסקים ורק עושה רעשים של כמו חריקות ומתאמץ. ניסיתי אותו עכשיו אצל חבר לפני שאני מחזיר לחנות והוא עובד בלי בעיות, קורא/כותב והכל חלק... למישהו יש מושג מה הבעיה יכולה להיות? קניתי כבל IDE חדש לכל מקרה (80 פין) ועם הכבל של החשמל אני לא חושב שיש בעיה, הצורב נדלק ופועל, רק עושה בעיות. תודה ענקית!

    • 9 תגובות
    • 970 צפיות
  12. כונן D, לא הכונן הראשי של מערכת ההפעלה, 500GB של WD דגם WD5000AAKS, בן 3.5 שנים (האחריות פגה לפני חצי שנה), החל לעשות בעיות, לעיתים מזוהה ע"י מערכת ההפעלה ועובד, לעיתים לא מזוהה כלל, ולעיתים מזוהה ופתאום לא. ניסיתי chkdsk ו chkdsk /f - לא עבד, הוצגה שגיאה לא ברורה, החלטתי לפרמט ניסיתי פורמט דרך ה GUI של Windows, וגם ב Safe Mode, בכל פעם הפירמוט החל, אך בשלב כלשהו, בערך לאחר 70%, הוא נכשל עם הודעה כללית לא ברורה, גם פירמוט מהיר לא עזר. ניסיתי format רגיל דרך Command Prompt, הפירמוט הסתיים כביכול, אבל הודיע שיש Bad Sectors (לא הרבה להבנתי) , שיתכן ולא הצליח לנקות (?) אותן (להבנתי אמורים להיות מסומנים), ולאחר מכן מודיע שה NTFS boot sector is unwriteable (הראשון והשני) ושהפיר…

    • 6 תגובות
    • 970 צפיות
  13. Started by SensatioN,

    שלום, קניתי לפני כמה ימים pioneer 111dbk ואני רוצה לצרוב סרטי DVD-R עשיתי חיפוס בגוגל וראיתי שהדי-וי-די קורא DVD, DVD-R, DVD-RW, DivX, VCD, SVCD CD, CD-R, CD-RW, MP3, WMA JPEG אבל לא מופיע כלום על DVD+R אז השאלה שלי אם זה משנה אם אני צורב עם דיסקים של DVD+R [אין לי עדיין דיסקים אבל קראתי בפורום שהם יותר טובים מDVD-R] ? ועוד משהו , בנוע מחשבים ראיתי שמוכרים דיסקים של Verbatim מישהו יודע אם זה מהסוג הטוב ? ::עריכה אחרי 10 שניות:: מה זה עדכון "קשוחה" ? ואיך אני עושה את זה [בשביל ה DVD-RAM, לא שאני יודע מה זה בכלל ]

    • 5 תגובות
    • 970 צפיות
  14. Started by itamarz_,

    ברצוני לגבות באופן אוטומטי שרת לכונן חיצוני. מערכת הפעלה בשרת windows 2003 server. קניתי maxtor one touch אבל התברר שתוכנת הגיבוי שלו לא תומכת במערכת ההפעלה של השרת , גם בבדיקה באתר symantec ghost ראיתי שהמוצר איננו תומך במערכת ההפעלה הנ"ל. אשמח להצעות חלופיות. תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 970 צפיות
  15. Started by ccc,

    אם אני יקח 5400 סיבובים לדקה, שאני יכנס למחשב שלי וילחץ על תיקיות יהיה לי לאט? אותו דבר לגבי התקנה של תוכנות יהיה לי ממש לאט? הכי חשוב זה הביצוע שלו בווינדוס עם 5400 האם הווינדוס עזבו התקנות יעבוד לי מהר בהנחה שיש לי מחשב טוב והכל?

    • 3 תגובות
    • 970 צפיות
  16. שלום לכם, אני קונה מחשב לצורכי גרפיקה, בעיקר דו מימד אך גם מעט רינדורים של תלת ווידיאו- בעיקר תוכנות מחבילת ADOBE CS 5 האם ידועים לכם הבדלי מהירות "תכלס" בין כונן עם באפר 32 לבין כונן עם באפר 16? אשמח לעצה לפני הקניה- לא מצאתי את המידע בשאלות הנפוצות או בסטיקי... יונתן

    • 4 תגובות
    • 970 צפיות
  17. האם זה אפשרי לעשות רייד 100? כלומר לעשות פעמיים רייד 10 ולחבר בינהם אפיק 0. איך עושים את זה ? מה צריך בישביל זה? תודה ;D.

    • 5 תגובות
    • 970 צפיות
  18. Started by sheva23,

    אני מעוניין לחבר דיסק קשיח חיצוני עם התקן E-SATA לPC... בשביל זה צריך בקר תומך, כיוון שאין לי במארז תמיכה בהתקן הנ"ל. מחיפוש שעשיתי ברשת בכדי לקבל את מקסימום המהירות (עד 3GB לשניה) יש לקנות דגם שהוא יותר מתקדם מיציאות ESATA בבקרים זולים. לדוגמא: ST Lab A-341 PCIe SATA II 300 2CHANNEL (2P+2P) Raid CARD with PCI Express 1.0a specifications with Serial ATA II specifications תמיכה: NCQ מס' ערוצים: two independent Serial ATA channels תמיכה בדיסקים: SATA I and SATA II hard drives קצב העברת נתונים: Data transfer rate at 3.0 Gbps for Serial ATA II Data transfer rate at 1.5 Gbps for Serial ATA I תאימות: Windows 2000/XP/2003/Vista eSATA: לעומת דגם אחד אחורה של הכרטיס: שכבר לא…

    • 8 תגובות
    • 970 צפיות
  19. Started by Ido.G,

    שלום, לאחרונה חבר של מחק בטעות מחיצה של כונן קשיח אשר הכיל מידע שחשוב לו. הטעויות שהוא ביצע: 1) מחיקת המחיצה, בטעות. 2) יצירת מחיצה חדשה. פרט לכך, הוא לא "נגע" בשום דבר, לא פירמט, וכן הלאה. האם יש דרך להתגבר על העניין הזה ולהחזיר את המידע שכתוב על ה HD לשימושיות? תודה.

  20. Started by Hitman_47,

    אני רוצה ליקנות קבלים חדשים וראיתי את אלה ונידלקתי אליהם מאיפה אני יכול ליקנות אותם ? או מה השם שלהם ?

    • 7 תגובות
    • 970 צפיות
  21. הוידאו כגון בלוק בסטר וכו? יעני האם זה DVD-R DVD-RW DVD+R DVD+RW או שיש להם משהו אחר? כאילו עם זה משהו אחר מהמדיות שאנחנו קונים לצורבי הדי וי די שיש היום... אז איזה מדיה זאת..איפה קונים וכמה עולה בבקשה?

    • 2 תגובות
    • 970 צפיות
  22. אהלן, לאחר התקנה מחדש של מערכת ההפעלה והתקנת Nero (כל גרסה, מ 5 עד 7) מופיעות מהירויות הצריבה הבאות בלבד: עבור CD: 32 , 24, 16, 8 בלבד עבור DVD: 2.4 , 2 , 1 כמדומני בהתקנה ראשונית עבד הכל תקין אבל עם ניסיון שדרוג לגרסה 6 יותר מתקדמת קרתה התקלה. עד עתה ניסתי להתקין ולהסיר מספר פעמים כולל מחיקת הספריה והערכים מה Registry. ניסתי להתקין מספר גרסאות של 5, 6 וגם 7. האם הבעיה / פתרון מוכר למישהו ? שחף.

    • 5 תגובות
    • 970 צפיות
  23. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם אני רוצה לקנות הארדיסק חדש. אני מתלבט מאוד מה כדאי לי ככה זה בערך אני אקנה מKSP. מה עדיף? 2*500 של סיגייט= 280*2=560 או 1tb=535? האם ה1TB נותן ביצועים פחות טובים או משהו? האם עדיף בכלל 2 של 500 של WD? ב580? אשמח לתגובות. תודה

    • 7 תגובות
    • 970 צפיות
  24. שלום, מעוניין לצרוב דיסק ולהגן עליו משכפול/שעתוק, יש אפשרות? אשמח לקבל לינקים לתוכנות/הסברים איך לבצע... תודה מראש, יוסי.

    • 2 תגובות
    • 970 צפיות
  25. Started by AMIT_MEG,

    קניתי 2 זכרונות של sandisk מהדיוטי פרי sandisk ultra backup של 16 גיגה ויש לי וונדוס 7 עכשיו שאני בא להכנס זה לא פותח לי את ה u3 מה אני יכול לעשות כדי לסדר את זה תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 969 צפיות

דיונים חדשים בפורומים