עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by CyberBot,

    לקראת קנייה של HD מתלבט לגיימינג ועריכה 1TB תקציב שפוי אין משהו מדוייק מפרט בצד תודה.

    • 1 תגובה
    • 974 צפיות
  2. Started by nikenx,

    טוב, אני עומד לקנות מחשב חדש, ואני מתלבט איזה SSD לקנות. אני רוצה את הSSD הכי טוב, איכותי, ומהיר לתמורת המחיר, מבין הSSDים האלה[ובבקשה גם תסבירו למה אתם ממליצים דווקא עליו]: Crucial m4 2.5'' 128GB SSD MLC SATA III CT128M4SSD2 Corsair Force Series 3 120GB SSD Sata III MLC 2.5'' Retail SSD Transcend SSD720 2.5'' 128GB SSD SATA III Retail Corsair Force Series GT 120GB SSD Sata III MLC 2.5'' Retail Corsair Force Series 3 180GB SSD Sata III MLC 2.5'' Retail OCZ Vertex 4 2.5'' 128GB SSD SATA III MLC Retail Intel 120GB SSD 320 Series Sata II 2.5'' SSDSA2CW120G3K5 Retail להלן המפרט שאני כנראה אקנה: מעבד - ‏Intel Core i7 3820 3.6Ghz s2011 10MB L3 Cache, Tray כמות 1 קירור למעבד - S…

    • 0 תגובות
    • 974 צפיות
  3. יש לי שני דיסקים קשיחים שאני מעוניין למכור ביד2. שניהם אצלי כבר כמה שנים, כך שנצבר עליהם המון מידע (כולל תמונות אישיות, כל מיני שיחות עם חברים במסנג'ר וכו'). כבר עשיתי כמה שיחזורים בעצמי אחרי פירמוט, וראיתי שלשחזר דברים שחשבתי שנמחקו זאת לא בעיה בכלל. כדי למנוע מקרה כזה אחרי שאמכור את שניהם, יש איזה שהיא דרך למחוק לגמרי את כל המידע מבלי אפשרות לשחזור? דרך אגב, מה המחיר ההוגן לשניהם ביחד? הם מופיעים בפרופיל. שניהם אצלי כבר כמה שנים טובות, אבל אין איתם שום בעיות טכניות.

    • 6 תגובות
    • 974 צפיות
  4. הקשיח הבא מומלץ? לא הצלחתי למצוא אם זה דגם בעייתי.. http://ksp.co.il/?select=&list=1&sort=2&glist=1&uin=18367&txt_search=%EB%E5%F0%EF+%F7%F9%E9%E7+Western+Digital+Caviar+Blue+WD10EZEX+1TB+Sata+III&buy=&minprice=0&maxprice=0 אם אני לא טועה זה הכי זול שיש ל 1TB מחברה שנחשבת טובה. כמה זה יהיה מסובך להתקין אותו במחשב ולהגיע למצב שהקשיח הנוכחי הפנימי שהוא בסה"כ 160 ג'יגה להעתיק ממנו את מערכת ההפעלה והכל כמו שהוא AS IS ולהגיע למצב שהכל יהיה אותו הדבר בקשיח החדש? הגיוני? הרעיון בא לי ממשהו שראיתי שאפשרי בפלאפונים במיוחד אנדראויד אפשר לבצע גיבוי של כל המצב של הפלאפון לקבל קובץ של הגיבוי והכל כגע נתון "להפליש" אותו והנה יש לך את המצב של הפלאפון איך…

    • 3 תגובות
    • 974 צפיות
  5. Started by HilaX3,

    שלום, אני חושדת שההארד שלי תקול. עשיתי לו בדיקה בHDtune ורציתי לדעת אם לפי התמונה הוא תקול. אשמח לעזרה כי אם הוא תקול אשלח אותו להחלפה. סגרתי גם את כמעט את כל התוכנות שיכולתי חוץ מהמקלדת, הדרייבר של הכרטיס מסך והאנטי וירוס. חוץ מזה, הכל היה סגור. אשמח לעזרה, הילה. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 974 צפיות
  6. Started by מטרייה,

    רכשתי צורב DVD... עברתי בפורומים השונים, והבנתי שחייבים לבדוק טוב טוב את המדיות לפני שקונים. בסופו של דבר כל מה שמצאתי זה שמומלץ לקנות באופיס דיפו את ורבאטיים DVD-R יש עוד חנויות ודגמים שאתם ממליצים עליהם? (זולים כמה שיותר כמובן) איך בכלל מתבצע תהליך בדיקה של דיסק. נגיד אני קונה יחידה אחת, ואז איך אני רואה את הקוד ייצור שלה (ומוצא מי החברה האמיתית) ואיך אני בודק את איכות הדיסק לפי זה?

    • 7 תגובות
    • 974 צפיות
  7. שלום, אני מעוניין לרכוש כונן חיצוני בגודל של 500G כדי לגבות את תיקית התמונות כדי שבמקרה ויקרוס הארדיסק של המחשב עדיין התמונות ישמרו האם יש כונן שמגיע עם פיצ'ר כך שלגבי תיקיה מסוימת שאני אגדיר הוא יבצע סנכרון כל הזמן לכונן החיצוני? ז"א שאם אני מעביר תמונה חדשה לתיקית התמונות אוטמטית היא תועתק גם לכונן הגיבוי או שאולי יש תוכנה חינמית שעושה את זה? אודה לעזרתכם

    • 4 תגובות
    • 974 צפיות
  8. יש לי בעיה בכונן גיבוי חיצוני,אני מקווה שזה המקום לפרסם אם לא , נא להעביר למקום המתאים. השבוע קניתי verbatim כונן גיבוי - של 500 הכל מצויין שם,ואני מצליח להעביר קבצים והכל בסדר אבל כשאני מנסה להעביר קבצים גדולים למשל של 16 גיגה - הוא לא נותן לי אומר לי בהודעה שהקובץ גדול מידי. אבל יש לי עוד 400 גיגה מקום פנוי. מה זה יכול להיות? תודה.

    • 4 תגובות
    • 974 צפיות
  9. Started by roei88,

    רציתי לשים את זה בהודעה הקודמת אבל לא ראיתי איך 1. אני רוצה לקנות הארד דיסק של 80 ג'יגה אז כדאי לקנות עם באפר או בלי? ושל איזה חברה maxor או wd? 2. יש לי צורב 16x10x40 והוא צורב לי מאקסימום ב-8x איך אפשר לסדר את זה? תודה! :cwm12:

    • 4 תגובות
    • 974 צפיות
  10. Started by integral,

    קראו את זה: http://www.digitimes.com/news/a20040924A1002.html

    • 6 תגובות
    • 974 צפיות
  11. Started by tagada0071,

    בעניין יישור לSSD עם תוכנת Paragon.Alignment.Tool.3.0 כדי לשפר ולייעל ביצועים ירודים או לא מנוצלים עד תום , איך בדיוק עושים את זה ? חפרתי בכל האינטרנט ולא מצאתי מדריך או הוראות , אשמח אם אחד ה''כבדים'' כאן ירים את הכפפה ויעשה מעט סדר בנקודה הכל כך חשובה הזאת ... תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 974 צפיות
  12. מדובר בצורב סמסונג 182M... כמו שרשמתי בכותרת, צורב אך לאחר מכן לא מזהה את המידה שצרב לפני דקה... מזהה כדיסק ריק. בכוננים אחרים המידע מזוהה ללא בעיות. האם הגיע סופו של הצורב?

    • 6 תגובות
    • 974 צפיות
  13. Started by Black_Citadel,

    איך זה יכול להיות ? ה3520 יותר טוב ? כי בזיגזג הוא עולה איזה 30 שקל יותר... למה זה ?

    • 4 תגובות
    • 974 צפיות
  14. Started by dids22,

    ניסיתי לצרוב דרך נרו\Alcohol 120%\ווינדוס וכל פעם הצריבה נכשלת (ניסיתי לצרוב קבצים שונים) מה יכולה להיות הבעיה? יש לי את הצורב של LG (קומבו עם dvd)

    • 6 תגובות
    • 974 צפיות
  15. Started by chenc,

    קיבלתי כונן קשיח פגום לחלוטין - לא חומרתית, אמנם, אבל עדיין המצב קשה: טבלת המחיצות שלו (Partition table) על הפנים, משהו שם לא בסדר, פגום, לא מזוהה על ידי אפאחת מהתוכנות כמעט - Partition Magic אומרת שטבלת המחיצות פגומה (שגיאה מספר 116) וכשאני מנסה לעשות פרמוט לכונן הקשיח גם לא עובד - הודעת שגיאה של Bad Argument או משהו כזה... Disk Doctor הדוסית טוענת שהיא מתקנת את הטבלה של הכונן הקשיח לאחר 10 שעות בערך, ואחרי שהיא כביכול סיימה - לא התבצע בעצם שום שינוי. עוד משהו אחד שחשבתי שיכול לעזור לי - Partition Table Editor של PQ שהיא גם דוסית, אבל אני לא יכול לעשות שם שום שינויים, משומה... FDISK הדוסית בStandart Mode לא רוצה למחוק לי מחיצות מהכונן הקשיח בגלל שאי אפשר לעשות את זה מSt…

    • 5 תגובות
    • 974 צפיות
  16. Started by amisha,

    מה אתם אומרים עליו ? מה אתם יודעים עליו ? למישהו יש אותו ? ממליץ ? לא ממליץ ?? האם הוא תומך U3 ?

    • 8 תגובות
    • 974 צפיות
  17. Started by erez.kr,

    שלום, יש לי הארד דיסק ישן (בן 6 שנים) - אני מעוניין לקנות לו מארז וחברו למחשב חדש ככונן חיצוני. האם אני יכול לקנות לו מארז של 2.5 או שאני חייב 3.5? תודה! ארז

    • 3 תגובות
    • 974 צפיות
  18. Started by Itzik 007,

    רציתי לדעת כמה את אומרים שעולה הארד דיסק משומש של 30G מחברת WD.... די ישן... הדיסק נראה שמור.. ואם אפשר לדעת - כמה נראה לכם שווה מעבד פנטיום היום? וזיכרון ישן של 16MB... (את אלה מצאתי במחשב הישן ישן שכבר לא בשימוש) תודה

    • 8 תגובות
    • 974 צפיות
  19. כשניסיתי לעשות עידכון קושחה לכונן שלי נתקלתי בשאלה מסויימת כשכבר הייתי באפשרויות של הFW בדוס: 2 -> PRIMARY SLAVE(If your drive set up in primary slave, please write number 2) 3 -> SECONDARY MASTER(If your drive set up in secondary master, please write number3) 4 -> SECONDARY SLAVE(If your drive set up in secondary slave, please write number 4) אז דבר ראשון מה זה slave, master ומה זה משנה אם הם primary or secondary? ואיך אני בודק מה מבין האפשרויות האלו הוא הכונן שלי? עריכה: הסברתי את השאלה שלי בתגובה השלישית

    • 9 תגובות
    • 974 צפיות
  20. Started by RAPIDFIRE,

    שלום חברים , אני אמור לקבל מזרים מדיה HDX 1000 בעוד שבועיים אני מחפש לו HARD DISK מתאים מומלץ הדגם הזה http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=388 אני לא מוצא אותו בארץ !!!! מישהו יודע איפה הוא נמכר או אם יש דגמים של חברות אחרות המתאימות למזרים מדיה בו האיוורור לא מי יודע מה...

    • 5 תגובות
    • 974 צפיות
  21. היי, יש לי התלבטות. רציתי לדעת איזה חברת הארדיסק לקחת בנפח של 200 ג'יגה. במידה ו200 ג'יגה זה לא דבר טוב(קראתי כאן שיש לו שתי דיסקיות שזה מקור לבעיות) אז המצב עובר ל160 ג'יגה. סיגייט(שמעתי דברים טובים עליו),סמסונג,וסטרן דיגיטל(תמיד ראיתי שהמון קנו הארדיסקים של וסטרן) או מקסטור. מה יותר טוב?שקל פה שקל שם זה לא משנה..העיקר שיחזיק טוב וכפי שראיתי יש 3 שנות אחריות על 3 כוננים,ועל סיגייט 5. אחריות זה דבר מאוד חשוב בישבילי מאחר והיה לי ניסיון מאוד רע עם כוננים קשיחים. ולגבי הצורב: המליצו לי על: http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=5894 זה בסדר? אין איתו בעיות? תודה.

    • 10 תגובות
    • 974 צפיות
  22. Started by Judas Iscariot,

    יש לי במשרד מערך גיבוי פשוט שאני מפעיל עם Cobain Backup. אחד התהליכים הוא גיבוי כל "הגיבויים" לדיסק קשיח חיצוני(USB 3, אך מחובר לשקע USB 2). הגיבוי הסתיים. לקח לו 19(!!!) שעות. עבור 341GB. זה זמן סביר באיזושהי מידה? כי לי זה נשמע כמו הרבה יותר מדי, אבל אולי אני טועה...

    • 3 תגובות
    • 974 צפיות
  23. בהנחה שצריך לבחור באחד מתוך שני הדיסקים האלה, בלי אפשרויות נוספות, במה הייתם בוחרים ולמה? אם לדעתכם ההבדלים לא קריטים בביצועים (קצת משחקים, אופיס, MATLAB ואינטרנט) אז תגידו גם. תודה

    • 6 תגובות
    • 974 צפיות
  24. Started by dmaster1984,

    שלום לחברי הפורום יש לי כונן קשיח של חברת MAXTOR 120GB SATA I שקניתי לפני פחות או יותר שנה וחצי בחצי השנה האחרונה אני סובל מבעיה חוזרת, אני עובד זמן קצר על המחשב ואז אני שומע נקישות בכונן הקשיח (טאק, טאק) המחשב נתקע מתחיל את עצמו מחדש ולפעמיים לא מזהה יותר שיש לי קונן קשיח, ולפעמיים הוא פשוט מעלה את חלנות אבל שוב משמיע נקישות כמובן שיש לי עדין אחריות על הכונן הקשיח, ולקחתי אותו למעבדה, הם טוענים שהם הריצו עליו בדיקות ולא מוצאים שום דבר פגום, וכל מה שדרוש לעשות הוא לפרמט את הכונן (FORMAT כולל) זה ממש מרגיז אותי, אני לא מוכן לפרמט את המחשב כול חודש וחצי, חודשיים חברה למה יש לי נקישות בכונן הקשיח, האם הבעיה היא באמת בחלונות, תנו לי קצת הסברים מה אני צריך לעשות??

    • 11 תגובות
    • 974 צפיות
  25. זה ככה התקלה היא פשוט נשבר אחד הפינים בהרדיסק.... אותו דבר קרה גם לחבר שלי (RK) רק פין אחר אצלו נשבר ;D זה אמרו לנו שאפשר להחליף את ה לוח הזה שעל ההרדיסק בחדש... מישהו אולי יודע איפה אפשר לעשות את זה כמה זה בערך יעלה והם זה כדאי? תודה ביי

    • 4 תגובות
    • 973 צפיות

דיונים חדשים בפורומים