אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום לכם. אני מתלבט בין שני מחשבים, שאני רוצה להביא מארה"ב. האחד הוא של אסוס עם זכרון 256GB SSDHard drive size והשני הוא של דל 1TB 5400 rpm Hard Drive כעקרון 256 ג"ב לא מספיקים לי כ"כ, האם להשתמש בכונן גיבוי חיצוני לחומר כבד, לא רצוי, או שזה רק עניין של נוחות. ומה באמת עדיף?? אודה לתשובתכם.
-
- 0 תגובות
- 975 צפיות
-
-
רציתי לעדכן את ה firmware שלי יש לכם המלצות
-
- 10 תגובות
- 975 צפיות
-
-
http://www.navitech.co.il/items/166909 זה המחשב שלי. אני מתכנן לקנות SSD רציתי לשאול אם תהיה בעיה לחבר את הSSD ככונן ראשי במחשב? הרעיון הוא גם להשתמש במערכת ההפעלה שבאה עם המחשב. הבעיה שהיא מותקנת בהארדיסק הנוחכי שקיים.
-
- 2 תגובות
- 975 צפיות
-
-
שלום, המחשב שלי קרס ונתן הודעת שגיאה כלשהי של Windows paging ולאחר מכן לא זיהה את כונן D (גם לא בביוס). הווינדוס מותקן על כונן C שהוא SSD. שיחקתי עם החיבורים ועכשיו הוא כן מופיע אז כרגע אני מעביר את כל הקבצים החשובים לכונן חיצוני. הכונן הוא Seagate Barracuda 7200.14 2TB SATA3 שנקנה באפריל 2014. יש טעם לנסות לתקן אותו או שעדיף חדש? יש כוננים חדשים טובים יותר או שעדיף לי לקנות את אותו דגם?
-
- 3 תגובות
- 975 צפיות
- 2 followers
-
-
ראיתי באיבוריי http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=538 שיש מתאם שהופך את ההארד דיסק הפנימי לחיצוני זה נשמע פגז כי ככה אתה מקבל יותר גיגה בפחות כסף(כי כונן חיצוני עולה יותר יקר) אבל מה החסרונות שלו?? יכול להיות שהוא יהיה רועש? או יסבול מבעיות חום כלשהם? והאם זה משנה שאני מחבר את זה ללפטופ?
-
- 6 תגובות
- 975 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות הארד דיסק קשיח בנפח 1TB אבל לא יודע איזה מכיוון שיש המון סוגים. אני רוצה לקנות הארד דיסק מצויין שלא יתקלקל (היה לי WESTERN DIGITAL לא זוכר את הדגם עם 500GB והוא פשוט לא הצליח לעלות -המחשב לא עלה). כרגע אין לי הגבלת מחיר (משהו עד 900 ש"ח). תודה מראש!!
-
- 1 תגובה
- 975 צפיות
-
-
הבנתי שלא ניתן לעשות את זה. האם זה נכון? האם יש תוכנות שיודעות לעשות את זה? אשמח לשמוע פרטים בנושא
-
- 5 תגובות
- 975 צפיות
-
-
התקנתי את WIN XP ובמסך הכחול ביקשתי לפצל את הדיסק ל-2 partitions. עכשיו כשהמחשב עולה אני רואה רק דיסק אחד של 100 GB. מישהו יכול להסביר לי את אני "מוצא" את השאר?
-
- 8 תגובות
- 975 צפיות
-
-
עכשיו סיימתי להרכיב את OCZ Vector 150 מחליף Crucial M4 בגודל זהה השוותי אותו ל-EVO 840 שנמצא יחד איתו על המחשב תוצאות טובות יחסית ללוח הישן שלי P67
-
- 0 תגובות
- 975 צפיות
-
-
שלום, האם ישנה אפשרות לחבר הארד דיסק SATA(לצורך העניין - Seagate 1TB 7200 RPM, 32MB Sata II) למחשב מבוסס AMD 2500 בעל לוח ללא חיבורי SATA? האם ישנם מתאים שמאפשרים חיבור כזה והאם זה מומלץ? אני לא רוצה לקנות חיבור IDE-ATA כיוון שאני חושב לשדרג בקרוב את המחשב ככה שאני אקח את הארד דיסק לשידרוג. תודה.
-
- 7 תגובות
- 975 צפיות
-
-
המחשב שלי בהזמנה ואמור להגיע ביום שני אבל אני יכול לערוך מחר שינוי בHDD אני בחרתי IDE כדאי לי לשנות לSATA? עידכון האם שווה לי ללכת על SATA DiamondMax 10? של מקסטור
-
- 7 תגובות
- 975 צפיות
-
-
יש ברשותי צורב דיוידי שעושה לי בעיות(בעיקר בקריאת דיסקים והעתקה מדיסקים), האם יש איזו תוכנה שבודקת כונני,צורבי דיוידי? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 975 צפיות
-
-
אני אנסה להסביר את המצב והבקשה- מקווה שתבינו- יש לי 3 מערכות עריכה, בכולם יש המון הארדיסקים ו1-2 מגירות נשלפות (ככה אני מעביר HD ממחשב למחשב). במערכת הראשית יש לי 10 הארדיסקים גדולים, כולם פנימיים בתוך המארז. באותה מערכת יש רק מגירה אחת נשלפת. עכשיו התחלתי לעבוד בשיטה של חיסכון בזמן- עובד במערכת הראשית על פרוייקט, מוציא את הכונן מעביר למחשב אחד- ומקודד שם. כך יוצא שרק מה שבמגירה נשלפת יכול לצאת- ואם לא צריך להעביר את הפרוייקט למגירה וזה סתם לוקח זמן (כל תקייה סביב 120 גיגה). חשבתי לקנות לפחות 5 מארזים חיצוניים 3.5 ולשים בהם את הדיסקים הקיימים- ואז רק להחליף כבלי USB בין מחשב למחשב. בגדול כל אותם חיצוניים אמורים להתחבר קבוע למערכת הראשית, ב USB/ פייר וייר. 1. האם זה אפשרי?…
-
- 8 תגובות
- 975 צפיות
-
-
שלום, איזה צורב הכי טוב, אמין ומהיר מבין הצורבים הבאים..? PIONEER DVR-111BK NEC 5170A SAMSUNG S182M LG H10NK מבלי להתייחס לכמה עולה כל אחד. (כולם עולים לי אותו דבר~ חוץ מה- H10NK שעולה קצת פחות מהשאר, אבל שוב, לא להתייחס למחיר)
-
- 14 תגובות
- 975 צפיות
-
-
במהלך הבדיקה הוא רשם 2 EA records processed
-
- 0 תגובות
- 975 צפיות
-
-
שלום, יש לי נייד של MSI, פתאום היום בבוקר לא קורא שום דיסק. מה ניתן לעשות? תודה.
-
- 4 תגובות
- 975 צפיות
-
-
רכשתי דיסק קשיח 3 טרה של WD SATA3 ,יש לו מין בעיה שלא מובנת לי ,משום מה ניתן להשתמש בשטח של כ- 2 טרה פלוס ויש מין מחיצה של מעל 700 גיגה שלא נגישה כלל ,לא עזר דבר לא פרמוט ולא wipe ,האם מישהו יודע מהו הפתרון לבעיה המוזרה הזו?
-
- 8 תגובות
- 975 צפיות
-
-
ישנם המון מדריכים לפריצת הכונן מה שמאפשר כל מיני תוספות מעניינות, רציתי לדעת אם מישהו מכאן הצליח או ניסה ?? ועוד כמה שאלות , יש לי כונן 1 טרה פנימי שמחולק ל3 מחיצות, ורציתי לדעת למה יש לי עוד מחיצה שנקראת system reserved מהי מטרתה ? ולמה על כונן C ו- D רשום שהם: פריימרי פרטישן, ועל המחיצה השלישית E רשום לוגיקל דרייב ?? מה ההבדלים בינהם ולמה הכונן E לא קיבל עליו גם להיות פריימרי ?? רב תודות, ניר
-
- 3 תגובות
- 975 צפיות
-
-
דיסק קשיח של 300 גיגה נבדק בעזרת תוכנת HDTINE ונמצאו BAD SECTOR -ים. הפעלתי את תוכנת HDD GENERTOR כל הלילה במטרה לתקן והיום בבוקר המצב נמצא על: שטח שנסרק - 7 % בלבד נמצאו 2915 סקטורים פגומים ותוקנו 18... אני לא מתמצא בתוכנה, האם זה אומר שהשאר יתוקנו בהמשך או שהשאר לא ניתנים לתיקון? זה הקצב הרגיל של הסריקה או שזה הרבה מעבר לזמן הרצוי? האם יש טעם להמשך הסריקה או שהדיסק פשוט פגום ולא ניתן לתיקון? תודה מראש TANGUSH
-
- 4 תגובות
- 975 צפיות
-
-
שלום לכולם אני בטוח שכבר שאלו את זה אבל, אני לא מוצא תשובה מספקת. רציתי לדעת בבקשה האם מישהו יכול להסביר לי מה זה RAID (אפילו לתת איזשהו מדריך) תודה מראש לכולם
-
- 1 תגובה
- 975 צפיות
-
-
אהלן, נגמרו לי הכניסות של הSATA על הלוח אם, אני רוצה להוסיף כוננים קשיחים לכן אני זקוק לכניסות נוספות. יש כרטיס הרחבה איכותי וזול כזה? המחשב משמש כשרת קבצים.
-
- 3 תגובות
- 975 צפיות
-
-
תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 974 צפיות
-
-
הבנתי ש - RAID מאפשר גישה יותר מהירה לכונן. אפשרי לבצע RAID על כונן אחד? מה זה בעצם? מה הסוגים השונים שיש? מה זה בעצם נותן?
-
- 6 תגובות
- 974 צפיות
-
-
שבת שלום, אני מעוניין להוסיף למחשב דיסק קשיח נוסף, בגודל 1000GB. במחשב כיום יש כבר 2 דיסקים קשיחים, פלופי וסידירום (בחיבור IDE). 1. האם הספק מספיק חזק בשביל זה? 2. האם יש עוד מגבלה למעט מספר חיבורי הSATA בלוח (4) למספר הכוננים שניתן לחבר? 3. חשבתי על ה WD10EACS, יש משהו רע לאמר עליו? המחשב הוא מארז + ספק Compucase-HEC CI-6A19 300W מעבד AMD Athlon 64 3000 Socket 939 Tray + TT TR2 דיסק קשיח Western Digital WD800AAJS לוח אם Gigaybyte GA-K8NF-9 זיכרון Twinmos TMD7608S8E50D 512MB DDR 3200 כרטיס מסך Gigabyte FX6600 GV-NX66128D דיסק קשיח נוסף WD5000AAKS
-
- 4 תגובות
- 974 צפיות
-
-
אהלן, יצא לי לשאול את השאלה הזאת בפורום באיזשהו דיון אבל לא קיבלתי תשובה וודאית. גם חיפוש בפורום לא נתן לי מסקנה חד משמעית וסופית איך לעשות את מה שאני רוצה לעשות. העניין הוא מאוד פשוט ככה שאני יודע שהפיתרון ממש מולי אבל לא יודע איך לבצע אותו: כרגע אני משתמש בכונן HDD אחד בנפח 1TB לכל המחשב. החלטתי לא לחלק את המחשב לכונן C וכונן D ולהשאיר כונן אחד בלבד, שמן הסתם הוא C. עכשיו עם ההתארגנות לקנייה קבוצתית, אין סיכוי שאני מוותר על האופציה של ה-SSD, רק העניין הוא שאני עדיין רוצה שיהיה לי הרבה נפח לאיחסון של שירים, סרטים, סדרות וכו'. לכן השאלה שלי היא סך הכל איך אפשר לעשות כונן אחד שלם, כונן C, שיהיה רק SSD, וכונן אחד שלם, כונן D, שיהיה רק HDD? מתאר לעצמי שאני אחבר את ה-SSD ל-SA…
-
- 5 תגובות
- 974 צפיות
-


