אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
יש לי דיסק קשיח חיצוני מתוצרת סיגייט המודל שלו זה srd0sd0, שנקרא backup plus, העניין שאני רוצה להשתמש בו כדיסק גיבויים לאימג'ים של מפרטים שונים של מחשבים, השתמשתי בכמה תוכנות שיכפול ואימג', ביניהם acronis 2012, העניין שהם לא מזהות את הדיסק, וגם אם הם מזהות הם לא נותננות לשמור עליו את קובץ האימג', יש למישהו המלצה על תוכנה או פתרון? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 977 צפיות
-
-
קצת ישן יד שניה במחיר של 100 שקלים Pioneer DVR-A03 DVD-R/RW מה אתם אומרים איך?! תודה ענקית לעוזרים,
-
- 12 תגובות
- 976 צפיות
-
-
איך אני עושה דבר כזה? (הקובץ הוא סרט) ואם אני צורב דיסק נתונים של מוזיקה אני יכול לשמוע אותם גם במערכת סטריאו רגילה? זתומרת כמו דיסק אודיו? תודה על העזרה ואיך אני יכול לחתוך את הסרט? (את ההתחלה ואת הסוף)
-
- 7 תגובות
- 976 צפיות
-
-
אני מעוניין גם כן בדיסק קשיח בנפח של 500 GB רוב תכליתו היא גבויים + צפיה בסרטונים של VIDEO TUTORIALS במשקלים כבדים... קורצים לי שני דגמים הבעיה שלי היא מהיכן לרכוש הראשון Seagate FreeAgnet DESKTOP 500GB שיש לו 5 שנםי אחריות... הבעיה מכיוון ואני חייל כל שקל נחשב.. תהיתי אם לקנות מהחנות IVORY שאני יודע שלא זוכה כלל לתמיכה פה בפורום... שמה עולה 300 שקל להבדיל מפנדה שעולה 450... תהיתי אם "5 שנים אחריות מעבדת אייבורי" זה בעצם "ההרדיסק הזה ממוחזר ונקנה ביבוא אפור.." אשמח לשמוע על אנשים שקנו מהם ועל חוויות הקניה לטווח הארוך והתמיכה במוצרים... אופציה שניה היא לקנות מ KSP ... איך האחריות שלהם כלפי ההרדיסקים ? מחליפים ישר בלי בעיה ? או ששוב תכלית היבוא האפור משחקת פה תפקיד ולך חפש …
-
- 5 תגובות
- 976 צפיות
-
-
טוב אז היום התפוצץ לו הספק של המחשב הישן שלי בלי סיבה נראית לעין ולקח איתו כל חלק וחלק במחשב. דרך אגב זה ספק 250W שזהה לספק 300W שנשרף לי בעבר (פתחתי את שניהם, בדיוק אותם ריכבים ובדיוק אותו מקום נשרף). זה רק מוכיח כמה המדבקה המפורסמת שווה. קיצור בין הקורבנות ישנו ההרדיסק, מין הסתם הבקר שלו נשרף אבל הדיסקים שלמים להערכתי. השאלה שלי איפה אפשר לשחזר (עדיף באזור חיפה) וכמה בערך זה צריך לעלות (בהנחה שרק הבקר נשרף) כל עזרה תתקבל בברכה
-
- 6 תגובות
- 976 צפיות
-
-
הוא ישמש בשביל לאחסן סרטים\שירים\משחקים דרך אגב, האם זה אפשרי לחבר כונן קשיח חיצוני לטלוויזיה ולראות את הסרטים שבו?(עם היכולת לבחור איזה סרט שאני רוצה)
-
- 3 תגובות
- 976 צפיות
-
-
אני רוצה שיתמוך בSATA 3 כי אני לא רוצה לקנות בעתיד מארז חדש.. אני רוצה שיהיה לו חיבור USB 3 וחיבור ESATA (למה? כי כרגע הלוח שלי לא תומך USB3 אבל אני רוצה שהמארז הזה ישאר איתי... שיצאו HDD של 4 טרה אני יכניס את ה2 טרה שיש בתוכו למחשב וישים בקייס הזה 4 טרה...) כמו כן חשוב שיהיה קריר ביותר כי אני מתכוון לשים אותו שיהיה מחובר כמעט תמיד... אז לא איכפת לי אם יהיה לו איזה מאוורר ככה חיפשתי מלא ולא הצלחתי למצוא קייס עם USB3 וESATA... תמיד USB2 וESATA או USB3 בלבד.. תודה רבה!
-
- 6 תגובות
- 976 צפיות
-
-
שלום יש לי DOK 16G ואני ל יכול להעיבר קובץ יחיד ששוקל מעל 4G , הוא רושם לי שהדיסק מלא הבנתי שצריך לפרמט את ה DOK כ NTFS מה שאין תודה
-
- 8 תגובות
- 976 צפיות
-
-
-
שלום, יש לי 2 מחשבים אחד עם HD IDE והשני עם HD SATA, עכשיו אני רוצה לחבר את HD IDE למחשב של הSATA.. זה אפשרי..? זה יזהה אותו ויעבוד רגיל..? זה משנה איזה SATA זה..? תודה!
-
- 0 תגובות
- 976 צפיות
-
-
SAMSUNG SH-S222 מידע: http://www.samsung.com/my/consumer/pc-peripherals-printer/optical-disc-drive/dvd-w-drive/SH-S222A/RSBS/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=spec SONY OPTIARC AD-7200A מידע: http://www.sony-optiarc.eu/products/dvddrivesdesktoppcs/ad7200a.html מה עדיף? ולמה תודה לעונים!
-
- 3 תגובות
- 976 צפיות
-
-
שלום. יש לי כונן קשיח חיצוני לשם גיבוי Western Digital my book 1110 USB Device. שטח האחסון הוא 1 טרה והוא ישן. עכשיו אני מעוניין לרכוש עוד כונן קשיח נייד לשם גיבוי בגודל 1 טרה. ואני לא מבין בזה, 2.5 אינץ', 3.5 אינץ'. ממש לא מבין בזה. היום משתלם יותר לקנות 2 טרה? אתם יכולים להמליץ לי על משהו טוב? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 976 צפיות
-
-
שיטת האחסון המרשימה של אינטל זמינה כעת גם בכונן SSD בנפח כפול של 750 ג׳יגה-בייט - והמפעל האחראי על התפוקה יורחב משמעותית בכדי לעמוד בביקושים גדולים יותר לכתבה
-
- 5 תגובות
- 976 צפיות
- 1 follower
-
-
ובכן אני אספא לכ םאת הסיפור שלי על סילבר ליין, אבל בואו נתחיל מהתחלה: כשקניתי את הצורב שלי, שזה היה בקיץ, קניתי גם ביחד חבילה של 25 של סילבר ליין החדשים, האלה של Neovo *40. הייתי מאוד מרוצה איתם, ה Lite-on שלי צרב אותם בלי בעיות וגם הסידי רום של טושיבה, במחשב הענתיקה שלי קרא אותם(מאוד נדיר היות והוא כמעט ולא קורא טוב דיסיקים צרובים). לאחר זמן מה נגמרו לי הדיסיקים ואני נדדתי לחנות השכונתית כדי להצטייד בחבילה נוספת והחלטתי לנסות דיסיקים נוספים, שהיה כתוב עליהם Samsung . טוב, סמסונג חשבתי אחלה דיסקים וקניתי 100 במחיר של 170. הסתברו כדיסיקים לא רעים בכלל, בכל המאה לא הייתה בעיה ולו אחת והייתי די מרוצה מהם. גם הדיסקים של סמסונג נגמרו והפעם החלטתי ללכת על המוצר …
-
- 7 תגובות
- 976 צפיות
-
-
ערב טוב, אני מחפש DOK 16GB כפי שצויין בכותרת, ואשמח להמלצה בנושא. חשוב לי שיהיה די מהיר וגם אמין, לא יוצא לי יותר מדי להתעניין בתחום הזה. מצאתי מספר דגמים זולים בזאפ אבל אני לא יודע מה עדיף ואשמח לעזרה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=746572 של סאנדיסק ב138ש"ח http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=770407 של קינגסטון ב135 ש"ח בעיקרון ראיתי עוד דגמים אבל בטווח מחירים הזה יש רק של סאנדיסק וקינגסטון. האם אלו דגמים מומלצים? יש אחרים מומלצים?
-
- 3 תגובות
- 976 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי לוח אם של gigabyte מסוג: GA-8i915G-MF שתומך בצורה ודאית בSATA אני רוצה לקנות הארד דיסק נוסף הבעיה היא שהציעו לי SATA II שלי מה שהמוכר אמר זה אותו דבר ולפי מה ששאלתי טכנאי מחשבים ועוד אנשים אמרו לי ששום דבר לא בטוח שזה יעבוד השאלה היא אם יש דגם של דיסק קשיח שבטוח שיעבוד או שאם בכלל זה לא יעבוד וכדאי לי ללכת רק על SATA (היותר ישן) אני צריך יעוץ דחוף בבקשה ! ותודה לכל העוזרים!
-
- 4 תגובות
- 976 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין בהארד דיסק חדש של 320 ג'יגה ואני מתלבט בין 2 החברות. מה לדעתכם עדיף? (אני מדבר על דיסק קשיח SATA כמובן)
-
- 8 תגובות
- 976 צפיות
-
-
כיום ניתן בקלות לבנות מערך raid5 או raid1 הודות לבקרי הרייד המשולבים בלוחות האם . אבל מה יקרה אם לוח האם יתקלקל ולא ניתן יהיה להשיג לוח זהה מפני שיצורו הופסק? האם ניתן יהיה לחבר את הדיסקים למחשב אחר, כך שתתאפשר גישה לדיסקים "ולשאוב את החומר " מאותם דיסקים ? ובכלל האם בקר הרייד שיש על לוח האם p35-ds3r שווה משהו לצורך הקמת מערך רייד 5 ?
-
- 5 תגובות
- 976 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניינת לרכוש הארד דיסק חיצוני למחשב שלי ולצורכי עבודה כמו העברת דרייברים וכול'. אני קצרה בכסף ולכן חיפשתי משהו זול, אבל לפעמים יש סיבה למה דברים זולים. רציתי לדעת אם למישהו יש ניסיון עם ההארד דיסק הזה - http://ksp.co.il/?enter_zap=1&uin=13197&utm_source=zap&utm_medium=cpc&utm_campaign=zap ואם כן, האם הוא טוב? אני צריכה להיזהר ממנו? וחשוב, מה המהירות העברה שלו? (שלא יהיה כמו דיסק און קי) תודה רבה לממליצים.
-
- 2 תגובות
- 976 צפיות
-
-
חייב ליידע אותכם, קנית באתר לירה www.lira.co.il במהירות 8 בזול 50 יחידות ב 159 שקל ומשלוח בלי כסף. אורגינל, מעולה חבל"ז. אוהב אותכם, הרבה זמן לא הייתי כאן, אתם הכי טובים.
-
- 0 תגובות
- 976 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה בcdrom של אחותי, הוא כל הזמן יוצא, זאת אומרת ברגע שלוחצים על הכפתור פעם אחת, הוא יוצא, ואז אם נחזיר אותו הוא יצא כל פעם. הוא sata.. האם מדובר בכונן תקול? או הגדרות ביוס?
-
- 7 תגובות
- 976 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות כונן של 1TB שיחובר לסטרימר Popcorn c200. יש יותר מידי אופציות: Western Digital - Caviar Green 1TB IntelliPower, 64MB, SATA II WD10EARS Western Digital - Caviar Blue 1TB 7200RPM, 32MB, SATA II WD10EALS Seagate - 1TB 7200 RPM, 32MB Sata II ST31000528AS Samsung - 1TB 7200RPM 32MB, Sata II HD103SJ Samsung - 1TB EcoGreen F3 1TB 32MB Sata II HD105SI תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 976 צפיות
-
-
שלום, קניתי היום כונן קשיח שתומך בחיבור SATA. חיברתי את החיבור ללוח אם, וסיפקתי לו מתח. אך שהדקתי את המחשב, ב-BIOS הכונן לא הופיע בכלל ולא זיהה אותו. ניסיתי להתקין את כל העדכונים של הלוח אם שמתאימים אבל זה לא עזר. הלוח אם שלי הוא של MSI: PM8M-V הכונן שקניתי הוא של Western Digital WD800JD ואמרו לי שהייתי אמור לקבל מהחנות דיסקטים כדי לפתוח את החיבור של ה-SATA זה קשור לזה? ואם כן איך אמורים להשתמש? דבר שני מה לגבי עניין הג'אמפרים אולי זה קשור לזה כי לא הבנתי בדיוק. תודה מראש, עדי
-
- 12 תגובות
- 976 צפיות
-
-
יש לי דיסק מנייד ששבק ( הלך ה GPU) ואני רוצה קופסא. הזולות ב 8$ או משהו טוב יותר? על מה להקפיד? תודה
-
- 1 תגובה
- 976 צפיות
-
-
אני רוצה להשתמש ב ESATA שבלוח אם שלי כדי לחבר דיסק קשיח רגיל איזה כבל אני צריך ? ESATA TO SATA ? האם יש צורך גם בחיבור מתח ? תודה
-
- 1 תגובה
- 975 צפיות
-


