עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום, אתמול גיליתי שהדיסק און קיי שלי (אחרי שהפעלתי אותו על מחשב "זר") מציג רשימה אקרעית של קבצים עם שמות מוזרים ושכל המידע שהיה עליו התקשקש. הרצתי תוכנה שנקראית getdataback והצלחתי להחזיר 98% מהמידע שהיה עליו. הבוקר זה קרה לי שוב אצלי בבית. ההבדל היחידי הוא שבמקום רשימת קבצים יש גם ספריות. אני מצרף תמונה. יש לכם רעיון למה זה קורה? נ.ב. אני משחרר את הדיסק בצורה בטוחה.

    • 0 תגובות
    • 978 צפיות
  2. Started by matrix66,

    היי יש לי זכרון פלאש נייד של קינגסטון בנפח של 16GB ואני מנסה להעביר אליו קובץ ששוקל 4.5GB בערך והוא נותן לי את השגיאה שאין מספיק מקום בדיסק (למרות שבפועל יש..) אני משער שזה קשור לבעיה הבאה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=322749.msg2798968#msg2798968 במידה וכן האם אפשרי לפרמט זכרון DOK FLASH באופן של NTFS או שלא? תודה מראש.. -------- יש פתרון בתחילת הפורום.. אפשר לסגור את ההודעה

    • 1 תגובה
    • 978 צפיות
  3. Started by simonldj,

    שלום, אני רוצה להוסיף כונן קשיח למחשב שלי, אז דבר ראשון איזה (קראתי את הדיון של המומלצים אבל בכל זאת אני לא יודע איזה..) של 500G לא אכפת לי מרעש וכאלו דברים, אני רוצה לשים עלו וינדוס 7 והעיקר שיעבוד מהר... זה מה שיש לי עכשו לוח אם Nforce 430 K9N6PGM2V2 G6100 AND MSI דיסק כשיח פנימי 500GB SATA2 7200 16MB WD (הדיסק שיש לי עכשו טוב בערך?) כמו שאמרתי לא אכפת לי מרעש וכאלו דברים, מעדיף לחסוך כסף, זה משהו כמו 200+ יוצא לא? אם אפשר גם המלצה איפה לקנות בחיפה ותגידו זה בעיה להוסיף אותו לבד או שעדיף שהחנות תעשה את זה? אין לי בעיה לחבר את ה SATA וכזה, אבל צריך להתקין את הכונן או משהו? או שהמערכת קולטת הכל ישר? תודה!

    • 4 תגובות
    • 978 צפיות
  4. Started by Shoko,

    במחשב שלי יש צורב CD וכונן DVD אך לא צורב DVD אני רוצה צורב DVD שתומך בלייטסקרייב לפי מה שהבנתי אין כבר את ה- 62 של LG כבר אצל היבואנים? איזה עוד צורב SATA מומלץ? בבקשה תתנו דגם מלא עד 200 שקל. ועוד שאלה. מקבלים עם הצורב קבל\כבל(איך אומרים?) SATA או שצריך להשיג? כי אין לי עוד קבל\כבל של SATA רק את ההוא של ההארדיסק. תודה.

    • 6 תגובות
    • 978 צפיות
  5. Started by integral,

    • 4 תגובות
    • 978 צפיות
  6. יש לי כרגע שני דיסקים של WD - אחד של 10GB ועוד אחד של 30 GB. חוץ מהם יש לי צורב וכונן DVD - כך שכל חיבורי ה - IDE מלאים. אני מתכנן לקנות בזמן הקרוב HD נוסף של WD 80GB - ואני לא כל כך יודע מה לעשות עם החיבורים. יש לי לוח ABIT IT7MAX עם שני חיבורי IDE ורייד. יש לכם רעיונות בשבילי?

    • 4 תגובות
    • 978 צפיות
  7. Started by Yaniv_Uzan,

    אהלן יש לי סרט ב DVD, אני רוצה לגבות אותו על DVD-R הוא תופס 8GB... אני יכול לדחוס ולהשאיר רק את הסרט ולצרוב... סבבה. השאלה שלי אם אני מתעקש לצרוב בלי דחיסה ועם כל התוספות... איך אני אומר ל DVD SHRINK שיפצל לי את הדיסק לשני חלקים? תודה! יניב

    • 11 תגובות
    • 978 צפיות
  8. הי, אני אמור לקבל מחשב חדש היום. לפני מס' דקות התקשר אלי המוכר ואמר לי שה-HD של WD 160Gb SATA לא זמין ויהיה רק ביום שני. הוא יכול לשים לי שני 80Gb במקום ולקחת היום. שווה או לא חברים? מה ההבדל בין שני המקרים? אני צריך תשובה מהירה... אגב: הלוח שלי הוא Gigaybyte GA-K8NF-9 nForce4 Socket 939 Motherboard

    • 7 תגובות
    • 978 צפיות
  9. HP WDC-1293 HP HPBAAD0010HBK WD Elements 1000GB WDBAAU0010HBK אחד מהם ממומלץ? תודה

    • 3 תגובות
    • 977 צפיות
  10. ב 8 זה נראה כאלי הדיסק ריק לגמרי, כשחיברתי חזרה ל XP לא ראו את הקבצים אבל היה נראה שהמקום תפוס ע"י איזו ספרייה (נראה כמו משהו של מערכת)

    • 0 תגובות
    • 977 צפיות
  11. Started by danvis,

    שלום לכולם, לאחרונה אני בודק אופציות לקנות דיסק קשיח חיצוני מחברת Seagate ונתקלתי בחנויות שמציעות לי כונן בגודל של 2.5 אינץ' מסוג Portable או מסוג Freeagent. מישהו יכול בבקשה להסביר לי מה ההבדל ביניהם? תודה!

    • 14 תגובות
    • 977 צפיות
  12. יש לי 2 הרדיסקים - 640 + 500 ה640 חדש ואליו מתבצע הGHOST בכדי שהמערכת הפעלה תפעל ממנו וכל שאר קבצי המדיה יחזרו ל500 כרגע חיברתי את ה640 רק כדי שאני יוכל להעביר אליו את תיקיית הסרטים(כ300GB) כי אין לי מקום ב500 והוא אמר לי שבמידה ונבצע GHOST מה500 ל640 אז יכול להיות שהתיקיית סרטים שהעברתי ל640 תימחק בגלל זה. אז השאלה היא אם הGHOST פשוט מוסיף להרדיסק את המידע או שהוא מעביר על חשבון מה שכבר קיים? אגב, הGHOST זאת העתקה או שהמידע יהיה ב2 הדיסקים ואז זה מצריך פירמוט של ה500? שיניתי מיקום לתיקיית המוסיקה שנמצאת בתיקיית המשתמש שלי(ווינדוס ויסטה) ולאחר שזה סיים להעביר, הופיע לי האייקון של ההרד דיסק והפרטים שלו(מסמן אותו בכחול ומופיע לי הנתונים של ההרדיסק) וכשאני נכנס אליו אז מופיע…

    • 8 תגובות
    • 977 צפיות
  13. Started by PiniShv,

    שלום, אני מחפש הארד דיסק (3.5אינץ) בגודל של טרה למחשב שלי. אני צריך שהוא יהיה מספיק מהיר לקרוא ולכתוב מידע כי אני מוריד נון סטופ דברים למחשב. יש לכם המלצות?

    • 5 תגובות
    • 977 צפיות
  14. Started by xtineR,

    .

    • 0 תגובות
    • 977 צפיות
  15. ss

    • 0 תגובות
    • 977 צפיות
  16. שלום שלום רכשתי צורב של ASUS עם חיבור SATA וכשבאתי להחליף את הכונן שיש לי עכשיו גיליתי שהחיבורים שונים.. תמונה מצורפת.. מספר 1 ולי יש את החיבורים: תמונה מספר 2 מה עושים? האם יש מתאם? צריך להחליף את הצורב? תודה רבה [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 977 צפיות
  17. Started by gman_il,

    יש לי Seagate FreeAgent Extereme 1TB. משום מה שאני מחבר אותו כעת למחשב , אני שומע כאילו הוא לא מצליח לעלות , מיותר לציין שהמחשב לא מזהה אותו. אותו צליל שבד"כ נשמע שהכונן עולה , חוזר שוב ושוב במחזוריות של כמה שניות. השאלה היא האם אפשר לתקן / איפה / ובכמה כסף. תודה.

    • 2 תגובות
    • 977 צפיות
  18. שלום לכולם אני רכשתי לא מזמן חבילת דיסקים DVD של חברת silver line בגודל של 4.7G אך כשאני מכניס אותם למחשב תחת מערכת הפעלה WIN 7 תוכנת הצריבה שלי nero 8 אומרת לי שיש על הדיסק רק 4.43G האם זו בעייה נפוצה בכול חברות הדיסקים או רק בחברה שקניתי ניסיתי בתוכנת הצריבה לאפשר צריבת יתר אך היא מגבילה אותי עד 4.6G כך שאני לא מסוגל לממש את כל הגודל שרשום על דיסק ה DVD בנוסף רציתי המלצה לחברה שמייצרת דיסקים DVD איכותית שמחזיקים הרבה זמן ואולי ניתן לצרוב עליהם קרוב יותר ל 4.7G כי אני מעוניין לשמור עליהם מידע יקר ולאורך זמן ממושך תודה רבה מראש ski farm

    • 2 תגובות
    • 977 צפיות
  19. Started by sdrum177,

    שבוע טוב לכולם! יש לי שני HD במחשב אחד 250G WD שעליו מערכת ההפעלה והשני 500G SAMSUNG יש תופעה מוזרה עם הסמסונג. זה נראה שכאילו כל פעם שאני לא עובד ממנו זמן מסויים הוא כאילו נכנס למצב idle ואז ברגע שאני מנסה לגשת לתיקייה מסויימת לוקח לו כמה שניות להפוך לזמין. כאשר הדיסק של ה-250 הוא תמיד נגיש בזמן תגובה אפסי אפשר לומר חייב לציין שזה ממש מעצבן לחכות שהדיסק יגיב. מה עושים? תודה

    • 3 תגובות
    • 977 צפיות
  20. Started by RoronoaZoro,

    שלום תהיתי איזה מהדגמים(SH-S223F , GH22NS30/40) של הצורבים שציינתי בכותרת הוא הכי עדיף מבחינת אמינות מכל הבחינות (צריבה עם כמה שפחות שגיעות , איכות המוצר, חיי המוצר) תודה לעוזרים Master-S כתבתי את המילה שגיאות בכוונה עם שגיאה(וקריצה)*

  21. My Book Home Edition My Book Studio Edition My Book Essential Edition 2.0 My Book World Edition My Book Office Edition אלו מבחר דגמים של הארדיסקים חיצוניים על מה ללכת ומה השוני בינהם?

    • 8 תגובות
    • 977 צפיות
  22. Started by SpiritKnight,

    יש לי אפשרות להביא מארה"ב כונן חיצוני, אני מחפש המלצה לכונן בעל נפח של 500GB-1TB, עד גבול ה100$\400-500 ש"ח, שישמש בעיקר לסרטים בין המחשב לטלויזיה. צריך לציין שיש במחשב USB 3 אשמח להמלצות. תודה!

  23. ההודאה הרשמית בכך שמכשירי iPhone וותיקים "זוכים" לטעום ממנגנון בטיחותי אשר מגביל את הביצועים שלהם הביאה איתה מגוון כאבי ראש חדשים עבור היצרנית האמריקאית לכתבה

  24. Started by shab669,

    אהלן יש לי צורב ישן יחסית של philips דגם cdd 3610 (מישהו מכיר ? ? ) xp מזהה אותו .... אבל לצרוב אני לא מצליח, נראה לי שיש בעיית תאימות של הצורב עם xp.... אודה לחוות דעת או איפה אני יכול להוריד עידכוני דרייבר או firmware לצורב הזה ניסיתי באתר של philips אבל הוא נראה כמו הצורה שלי.....

    • 2 תגובות
    • 977 צפיות
  25. Started by 11GnR,

    חיברתי את הHDD שהוא SATA2 לחיבור של SATA3 בלוח, לפי מה שחיפשתי יש שם תאימות לאחור ולא צריכה להיות בעיה. איך שהדלקתי את המחשב הוא התחיל לעשות רעשים מוזרים וחזקים, גם שניסיתי את זה שוב בפורט השני, והווינדוס גם לא עלה כמובן. החזרתי את זה לSATA2 ומאז המחשב נהיה תקוע, באתי לנסות לעשות DEFRAG וכונן C אפילו לא הופיע שם! אחרי ריסטרט המחשב הפעיל לבד CHKDSK, עזבתי אותו אז לא ראיתי לצערי אם הוא תיקן שגיאות או מצא שגיאות שאי אפשר לתקן . קרה לי נזק לHDD לדעתכם ? ומעבר לזה, למה זה קרה ? הלוח שלי דפוק ? עדכון : התקנתי FIRMWARE חדש לכונן שאמור לפתור בעיות על X58 וSB580 (אם אני לא טועה במספר, ציפסט של AMD בקיצור) וזה עזר גם לי על הZ77, כרגע הוא עובד דרך החיבור של הSATA3. עדכון 2 : הרצתי …

    • 2 תגובות
    • 977 צפיות

דיונים חדשים בפורומים