עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by topcat115,

    יש לי לוח אם ישן ללא SATA, יש רק IDE, חיברתי מתאם מIDE לSATA, הביוס מזהה את הדיסק, ואני מקבל הודעת שגיאה "Primary master hard disk failure". ניסיתי עם דיסק קשיח ועם SSD, לא עובד. לאומת זאת חיבור DVD כן עובד.

    • 4 תגובות
    • 981 צפיות
  2. Started by benor,

    פרטים על המערכת: WIN7 32BIT WDC WD6400AAKS-07A7B0 (596 GB Gigabyte GA-MA78GM-US2H כשאני מעתיק קובץ מסוים, מספריה מסויימת למקום אחר באותו הכונן אני מקבל קצב העתקה מאוד איטי. וקצב העתקה איטי עוד יותר שאני מעביר מכונן C ל- D. צרפתי קובץ שממחיש את מהירות ההעתקה, וקובץ נוסף מ- HD TUNE. ההרדיסק עבד תחילה במצב IDE/ATA, לאחר מכן העברתי אותו למצב AHCI מכיוון שחשבתי שזה מה שיפתור את הבעיה. ההרדיסק מזוהה כ- SATA II ב- Device Manager , ובנוסף לכך מותקן הדרייבר הכי עדכני של בקר ה- SATA מהאתר של ATI. הגדרות פנימיות - Better perfomance ו - Enable write caching מסומנות... דיסק קשיח מחולק ל-2 מחיצות C ו- D. #1 (Active) NTFS C: 0 MB 39997 MB #2 NTFS D: 39997 MB 570471 MB [attachment dele…

    • 6 תגובות
    • 981 צפיות
  3. Started by Elite_Sniper,

    קניתי הארד דיסק חדש של 250GB ועכשיו הוא כונן H במחשב, אני רוצה להתקין מחדש תווינדוס ולעשות את ההארד דיסק הזה כונן C ולהתקין עליו תווינדוס איך עושים את זה?

    • 8 תגובות
    • 981 צפיות
  4. יש לי ידיד שלומד משפטים שנה ד הבעייה: 1)המחשב הנישא שלו נפל ו ה WINDOWS כבר לא עולה 2)כל פעם שאנו מדלקים את המחשב המחשב עובד אבל הגישה לכונן כרוכה ברעשים מוזרים ושגיעות IO (דרך אובנטו) 3)מחשש שכל פעולה כזו תגרום לנזק גדול יוצר הפסקתי את השיחזור. השאלה: מה אפשר לעשות ..? אני אישית לא מוכן לקחת את הסיכון באיבוד נתונים (לא שלי) איזה חברה אתם ממליצים ואיזה מחירים נאלצתם לשלם?

    • 6 תגובות
    • 981 צפיות
  5. Started by dvirs12,

    בס"ד במסגרת המכירות המטורפות בארה"ב החלטתי לנצל את זה שקרובי משפחה שלי שם ולהתחדש בכונן SSD חדש למחשב הנייד. ראיתי שהCRUCIAL M4 מאוד מומלץ פה ובעוד מקומות אז החלטתי להזמין את גרסת ה64GB ב65$ מאמאזון (אני מתכנן לשים עליו רק את המערכת הפעלה) אתמול. היום היה דיל מטורף על SSD של Transcend 128GB שיוצא בעצם איזה דולר פחות מהCRUCIAL 64!! הדיל היה לקנייה מיידית והזמנתי, אני עכשיו רק מתלבט על איזה מהם ללכת (כנראה שעדיין יש לי את האופציה לבטל את אחת מההזמנות או פשוט אמכור את השני בארץ..). מה שחשוב לי יותר זה העמידות לאורך זמן והביצועים קצת פחות (אני לא חושב שבאמת ארגיש בהבדלי ביצועים..). הCrucial http://www.amazon.com/gp/product/B004W2JKWG/ref=oh_details_o00_s00_i00 הTranscend http…

    • 0 תגובות
    • 981 צפיות
  6. אני שוקל לקנות דיסק 1.5TB או 2TB, בודק מחירים, מחפש משהו בפחות מ 600 ש"ח ולא איטי. מצאתי את זה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=743387 המחיר שלו נמוך יחסית לחבריו באותו מפרט. מה הקאצ' ? יש משהו לא בסדר בסדרה הזאת ? בחברה הזאת ? בדגם ?

    • 0 תגובות
    • 981 צפיות
  7. אהלן, יש לי דיסק קשיח מסוג seagate expansion והמחבר שלו נשבר והתנתק מהמכשיר. הבנתי שככל הנראה לא אצליח לממש אחריות, יש איך לתקן את זה או שהדיסק קשיח מת וכל המידע שהיה בפנים אבוד (מאות ג'יגות)? מישהו מכיר מקום שיכול לתקן את המחבר באזור חיפה והקריות? תודה.

    • 3 תגובות
    • 981 צפיות
  8. Started by alextav,

    רציתי לדעת מה אתם חושבים על הקשיח הזה מבחינת ביצועים וגם מבחינת מחיר, 179 דולר נשמע שווה לא? http://accessories.us.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=us&l=en&s=dhs&cs=19&sku=A5907566&dgc=SS&cid=251522&lid=4399086&acd=12309157445274932 תודה

    • 1 תגובה
    • 981 צפיות
  9. Started by SuB,

    אבא שלי נוסע לארה"ב, אז הוא יקנה לי DVD למחשב כי הכונן שלי נדפק, אז אני צריך דגם טוב שיחזיק מעמד הרבה זמן ולא יפסיק לקרוא דיסקים פתאום. האם יש כונן עם קריאה כמו של כונן CD רגיל.

    • 9 תגובות
    • 981 צפיות
  10. Started by Arnold,

    שלום. לפני כמה זמן ה CD ROM שלי לא קורא כלום ! ומה שמוזר זה קורה אחרי שאני מכניס את הדיסקים שצרבתי של OFFICE DEPOT . כן אני יודע שזה חרא דיסקים אבל איו בררה . וה CD ROM לא קורא כלום . נראה לי שהו הלך לעולמו :-[ אבל זה ככה קרה לי לפני חן הלכו לי כבר 2 CD ROMS בגלל הדיסקים הצרובים (לא OFFICE DEPOT) . יכלו להיות שזה בגלל ה דיסקים ושה CD ROM מתאמץ יותר מידי . ומאתי שהו קרא את ה דיסקים הוא כאילו התאמץ לקרוא אותם . (פשוט אחרי הרבה זמן הוא נכנס ל דיסק . (כול זה קרא בעבר לפני שבוע). אתם יכולים להגיד לי מה זה . כי זה פשוט משגע אותי אין לי כול כך הרבה כסף כידי לקנות CD ROM אחרי חודש. אם אתם יודע מה זה אז תגידו מה אני צריך לעשות כידי שזה לא יקרא בעתיד. בבקשה תעזרו לי !

    • 4 תגובות
    • 981 צפיות
  11. Started by Cilay,

    לפי מה שנראה נדפקו לי חיבורי הSATA בלוח אם, אני מחפש כרטיס הרחבה SATA SATA 3. יש לי שלושה דיסקים קשיחים: 1.SSD עם מערכת הפעלה עליו 2.עוד דיסק קשיח 7200RPM עם עמרכת הפעלה עליו. 3.עוד דיסק קשיח שמשמש לאחסון WD CAVIAR 5400. החריצים שיש לי במחשב: PCI-E 2.0 X16 PCI-E X1 - שניים כאלה. ויש בלוח גם אתה אלה שאין לי מושג מה זה: JMicron® JMB368 PATA controller 1 xUltraDMA 133/100/66/33 for up to 2 PATA devices הלוח שלי: Asus P5E Deluxe X48לא אמורה להיות בעיה לעשות BOOT מדיסק קשיח שמחובר בכרטיס הרחבה נכון? אשמח לקבל המלצה, מחר על הבוקר אני נוסע לקנות. תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 981 צפיות
  12. שלום, יש לי הארד דיסק ישן שאני מעוניין להשתמש בו כהארד דיסק נייד. הבנתי שניתן לחבר מתאם IDE2USB, השאלה שלי היא- מכיוון שאני לא רוצה וגם לא יכול סתם "לזרוק" כסף- האם אפשר להסתפק רק בכבל הנ"ל ללא(!) ספק כח? או שזה אמור בכל מקרה להגיע עם? (למשל: http://www.noacomp.co.il/ShowPic.asp?Pic=uploadimages/859815.JPG) ברור לי שאפשר פשוט לקנות "חבילה מלאה" כמו: http://www.p1000.co.il/p1000/hot_sale_product/z_25351.jpg אבל, כאמור, אני רוצה לחסוך. עוד שאלה- לגב קירור- אני לא מתכוון להשתמש בכבל הרבה פעמים, רק פעמים בודדות שבהן אני ארצה לצרוב חומר מהמחשב שלי אצל חבר עם צורב DVD (ואל תגידו לי עכשיו-"יא קמצן, אז פשוט תקנה צורב DVD, בלה, בלה, בלה), אז בסה"כ אני מתכוון לחבר ת'הארד דיסק לזמן …

    • 7 תגובות
    • 981 צפיות
  13. Started by FireStar,

    הזמנתי הארד דיסק חדש של מאקסטור, 120 ג'יגה. אני מעוניין להתקין עליו את Win XP. האם מבחינת הגודל אני יוכל לעבוד עם FAT32 או שאני אהיה חייב לעבור ל-NTFS? מה גם בנוגע למחיצות? אני מעוניין בשתי מחיצות, אחת של 20 ג'יגה לוינדוס עצמו ותוכנות ...ומחיצה שניה של 100 ג'יגה לכל הסרטים, משחקים ומוסיקה. האם FAT32 תומך במחיצות בגדלים כאלה ???

    • 3 תגובות
    • 981 צפיות
  14. שלום לכולם, מקווה שהגעתי למקום הנכון. בונה את המחשב שלי יש לי לוח אם של אסוס מדגם : ROG MAXIMUS XIII HERO מעבד אינטל i9 11990k כרטיס מסך rtx 3060 ג'יפורס רוג סטריק 12G OK של אסוס, המחשב יעשה קצת מכל דבר מתעד להכניס את 980 פרו המוכר והמומלץ (אלא אם כן מישהו יכול לתת המלצה טובה יותר במחיר דומה ל T1) יש גרסה שמגיעה ללא קירור ויש את האחרת - עם. לשאלתי: האם הגרסה עם הקירור תתאים ללוח האם? והאם אני בכלל זקוק לגרסה הזאת? ככלל, מעדיף להיות עם אובר קירור מאשר להיות עם פחות. תודה למשיבים, רועי

  15. Started by iyehuda,

    שלום את השאלה הזאת אני שואל בכל הפורמומים האפשריים כי אני כבר נואש קניתי השבוע צורב LG 40X12X40 יש לי CDROM X52 ASUS ב MASTER והצורב LG ב SLAVE בזמן הצריבה לאחר 4% צריבה הבפר יורד ל 50% והצריבה או שהיא נתקעת או שהיא מאד איטית לקחתי את הצורב של אחי ASUS 40X10X32 איתו לא היה שום בעיה למחרת החלפתי את הצורב LG בצורב חדש LG מאותו סוג והבעיה שוב חזרה על עצמה אני כבר נואש :'(

    • 4 תגובות
    • 981 צפיות
  16. חברה החליפה את הדיסק הקשיח בנייד, מחשב לנובו 3000. הדיסק החדש הגיע ארוז מאחת הרשתות הגדולות. פירמטה הכל היה תקין. אחרי יום יומיים חלונות הודיעה על שגיאות בכונן. הרצתי תוכנת SMART והיא אמרה שלכונן יש המון שגיאות בכל מיני סעיפים. האם זה אומר שהדיסק תקול בוודאות? זה דורש החלפה? הדיסק בן לא יותר משבועיים.

    • 2 תגובות
    • 981 צפיות
  17. Started by RayZ,

    איך עושים ג'יהוסט? העתקה מדיסק קשיח לדיסק קשיח,של ה Windows.

    • 4 תגובות
    • 981 צפיות
  18. Started by BigBandJoe,

    שלום, יש התפתחויות בקשר לבעיה שהצגתי כאן ולכן אני מוסיף אותם לתחילת ההודעה, מקווה שתוכלו לעזור לי. הורדתי את התוכנה שהציע החבר ron26 ועשיתי את הבדיקה המלאה Extended Test (לא דרך ווינדוס אלה אחרי התחלת המחשב במצב דוס). התוצאה היתה שאין שגיאות\בעיות בכונן ! והבדיקה הזו אמורה להיות אמינה! לא עשיתי את ה-WRITE ZEROS כי ממש אין לי כח או חשק להתקין את כל הווינדוס והתוכנות מחדש אז מה קורה פה ? כשאני מריץ scandisk\Thorough test אני מקבל סיכום שיש סקטורים פגועים (ראה תמונה למטה) ואילו כשאני מריץ (בהפעלה בדוס) את התוכנה של WD אני מקבל שאין כל תקלה ! תודה על עזרתכם ההודעה המקורית ------------------------------------------------------------------------------------ היום…

    • 5 תגובות
    • 981 צפיות
  19. Started by alienboo,

    hi ppl, any 1 knows about this drive if it is avalable in israel ?? if so, where and how much, this drive ROCKS !!!, King of the hill thank you

    • 0 תגובות
    • 981 צפיות
  20. Started by erbrt,

    לצערי איבדתי היום את הPATRIOT XT 16GB שלי, ואני מחפש תחליף... את המקורי קניתי באי-ביי ב150 ש"ח, אבל שמתי לב שהמחירים שלו מאד קפצו ודוקא של הCRUZER נפלו. האם הCRUZER עדיין מומלץ? אני מחפש DOK עם 16-32 ג'יגה. תודה

    • 4 תגובות
    • 981 צפיות
  21. Started by Tal Israeli,

    למרות שמחירי הקשיחים גבוהים מאוד כרגע ולא נראה שזה הולך להשתנות בקרוב, אחי צריך כונן חיצוני לגיבוי. אני מחפש כונן עד 500MB (אפשר פחות אפילו) שיהיה אמין ואם אפשר מהיר. תקציב עד 400 ש"ח.

    • 0 תגובות
    • 981 צפיות
  22. Started by Keman,

    הנה זה בא - גרסה שנייה לכושחה של הכונן. פותרת את בעית ה"פריזים" (אין לי מושג מאיפה הם לקחו שיש כאלה ) הנה הלינק: Crucial.com Product Downloads - Firmware Updates איך עושים. הדבר פשוט: 1. מורידים את הקובץ ומחלצים ממנו קובץ ISO 2. צורבים את קובץ ה-ISO ל-CD-ROM, מומלץ לבצע בדיקה לאחר הצריבה. 3. מגבים את תכולת הכונן. 4. מפעילים את המחשב ונכנסים לביוס. 5. משנים את הגדרות הבקר מ-AHCI ל-IDE או Compatible , שומרים ויוצאים מביוס. 6. מפעילים את המחשב מכונן ה-CD-ROM 7. כאשר מתבקשים - כותבים yes ולוחצים אינטר. 8. ממתינים עד הסיום (יהיה כתוב, כי התהליך הסתיים וגרסה חדשה היא 0002) 9. מאתחלים את המחשב מחדש (אפשר עם Ctrl+Alt+Del) 10. נכנסים לביוס ומשנים את הפר…

    • 0 תגובות
    • 981 צפיות
  23. כי יש הרבה סוגים שונים... - האם אני יכול לרכוש כל דיסק שמוצא חן בעיני ב-Zap? - או שלוח האם שלי (או כל דבר אחר) מגביל אותי? הסתכלתי אצלי ב-Disk Management ואני רואה שהדיסק שכרגע יש לי הוא Samsung sp0812c. (הרצתי בגוגל ואני רואה שהוא SATA, לא שאני יודע מה זה אומר...) תודה רבה לשפיצים, ערן

    • 8 תגובות
    • 981 צפיות
  24. יש לי שתי צורבים אני רוצה להוציא את ה-CD-RW (אני לא משתמש בו) אז פשוט להוציא את הכבל (חיבורים) או שצריך לעשות משהו בביוס או בווינדוס ?? תודה לעונים

    • 2 תגובות
    • 981 צפיות
  25. תאמת עברתי על כל הרשימה של הפורומים וכאן היה נראה הכי הגיוני לשאול את זה .. אז לשאלה: אם צרבתי מידע על דיסק dvd 4.7 (קבצי ווידאו) ואז נשאר מקום פנוי בדיסק ולאחר זמן נסתי לצרוב עליו קובץ ווידאו נוסף ולפני תחילת הצריבה של הקובץ השני לחצתי בהגדרות על 'המשך דיסק מולטיסיישן'.. ומה שקרה שאחרי הצריבה המידע הקודם שהיה על הדיסק נעלם ורק הקובץ החדש נשאר.. האם יש דרך להוציא את המידע שהיה שם?

    • 3 תגובות
    • 981 צפיות

דיונים חדשים בפורומים