אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אוקיי, המחשב שלי מת מוות קליני, דוד שלי הביא לי מחשב חלופי. אני רוצה לקחת את הHD שלי ולשים אותו בתור HD ראשי במקום מה שיש במחשב החלופי. אפשרי? אני יצטרף לעשות משהו מסוים כדי שיעבוד(דרייברים, התקנה)? ד.א המחשב החלופי יחסית ישן (לפי המשקל העצום שלו והמראה שלו )
-
- 3 תגובות
- 983 צפיות
-
-
שלום לאחי יש מחשב ישן ויצא לי לקבל הארד דיסק וצורב דיוידי ממחשב ישן אחר וניסיתי להתקין לו אותם במחשב שלו אבל נתקלתי בבעיה. ההארד דיסק הקיים במחשב מחובר בכבל SATA אבל אין עוד כבל כזה במחשב אז חיברתי את ההארד דיסק הנוסף בחיבור IDE המקביל לזה שמחובר לצורב (הצורב הישן הוחלף בחדש). הבעיה היא כזו - כששני הכוננים מחוברים ביחד (הכונן הקשיח והצורב על אותו כבל) המחשב לא מזהה אף אחד מהם, כשאחד מהם מחובר והשני מנותק (לא משנה איזה) הוא מזהה את הכונן. מישהו יכול להציע מה מקור התקלה, או במילים אחרות, מה לא עשיתי בסדר? תודה מראש נדב
-
- 5 תגובות
- 983 צפיות
-
-
שימו לב לגולת הכותרת דיסק שומר נתונים ל120 שנה!!! אני רק רוצה לציין שהמכונת זמן שלי מקולקלת ולא הסעתי את הדיסק 120 שנה אחורה בזמן הדיסק אוחסן משהו כמו 2-3 שנים בארון בלי לחות ובלי שמש תזהרו שאתם קונים דיסקים בזול
-
- 8 תגובות
- 983 צפיות
-
-
שלום. רציתי לדעת אם יש הבדל כלשהו הין 3 ה-DOK ים האלו? SanDisk Cruzer 8GB SanDisk Cruzer Blade 8GB SanDisk Cruzer Micro 8GB * SanDisk Ultra Backup 8GB איזה DOK 8GB מומלץ לרכוש (עכשיו יש לי מיקרו והוא מספק אותי אבל 2 האחרים יותר זולים אז חשבתי אולי לרכוש אחד מה-2?) מצד שני שמעתי על בעיות איטיות ב-2 האחרים. יש הבדל בגודל בין ה-3 או שמיקרו זה סתם שם והוא באותו גודל.
-
- 1 תגובה
- 983 צפיות
-
-
-
לוח האם שלי הוא ASUS P5S800-VM. מערכת ההפעלה שלי היא Windows XP SP2. אני מתכוון לקנות עוד כונן קשיח SATA, ויש לי כמה שאלות: 1) אני לא בדיוק יודע אם לוח האם מתאים ל- SATA 1.5 Gb/s או ל- SATA 3 Gb/s. בחוברת ההוראות שלי רק רשום משהו על 150 MB/s. מישהו מכיר את הלוח ויכול לעזור? או אולי איך אני יכול לבדוק את זה? 2) אני זוכר שיש איזושהי הגבלה ב- Windows XP על הגודל המירבי של מחיצות או משהו כזה. מישהו יודע על דבר כזה? מהו הגודל המירבי? 3) שמעתי גם שצריך משהו עם דרייברים ל- SATA ואחרת מערכת ההפעלה לא מזהה את הכונן. מישהו יכול לומר לי מה בדיוק אני צריך לעשות עם זה?
-
- 3 תגובות
- 983 צפיות
-
-
או רק בתור גיבוי והעברת נתונים?! ואפשר המלצה על אחד כזה החל מ20 גיגה עד 80. תודה לעוזרים.
-
- 10 תגובות
- 983 צפיות
-
-
יש לי בעיה... כשאני מכניס דיסק ריק לדיוידי שלי [במחשב] זה קורא,קורא..ואז מפסיק לקרוא את הדיסק ואז זה כותב לי כשאני מנסה להכנס לכונן:"אין גישה אל D:\.פונקציה שגויה" מה אני אמור לעשות?וזה לא בעיה בדיסק כי בדקתי כבר 10 דיסקים רקים,חדשים ושונים וכל פעם אותה הבעיה! תעזרו לי בבקשה,מה אני צריך לעשות?
-
- 7 תגובות
- 983 צפיות
-
-
Hi I apologize for writing in english, the computer doesn't support hebrew... I have a new LG burner and the new NERO I burn 800MB CDs all the time, and I know how to do it I have a few 900MB blank CDs. I can burn 800 on them but I can't burn more 800MB blank CDs work fine also I e-mailed LG and NERO support, but they can't help any help will be appreciated! THANKS!
-
- 3 תגובות
- 982 צפיות
-
-
יש לי בעיה יש לי DVD-ROM מדגם PIONEER S06 וצורב Yamaha CRW2100 - קורא 40 כותב 16 משכתב 10 אני משתמש בתוכנה נירו הגירסה המעודכנת ביותר (5.9.0.0) כל דיסק שאני צורב ואני מכניס לכונן הדי וי די הוא פשוט מתקשה לזהה אותו לדוגמא בהתקנה של משהו ההתקנה זזה מאוד מאוד לאט אבל כשאני מריץ את זה בצורב הכל מצוין זה מהיר וטוב. יש לציין שדיסקים אורגינלים הוא קורא כמו שצריך וצריבות מחברים שלי הוא גם קורא
-
- 1 תגובה
- 982 צפיות
-
-
במחשב הישן שלי יש HD מאסטר ראשי ושניי HD נוספים עם דטה וגיבויים הכל בIDE 2 ה HD הנוספים הוספו במרוצת הזמן - כל פעם שניגמר לי המקום שניהם במערכת הקבצים NTFS והמאסטר הראשי ב FAT32 אני מנסה לנתק את שני הסלייבים >> לצורך העברתם למחשב חדש ופתאום המחשב הישן לא עולה! לא מוצא מערכת הפעלה!!! ???? אני מחזיר אותם = ואז הכל תקין למה זה קורה? הראשי שלי הוא HD חדש יחסית שעבר גווסט פעם שהחלפתי HD ישן יותר ואח"כ הוספו עוד 2 הHD הנוספים בקיצור אני משתגע!!! מי עוזר לי ? בבקשה?
-
- 7 תגובות
- 982 צפיות
-
-
התקנתי ויסטה עכשיו והויסטה מראה לי רק את מחיצה C שיש בה 150 GIGA ויש עוד מחיצה D שיש שם עוד 700 וזה פשוט לא מראה למרות שזה קיים. מה עושים?GIGA
-
- 18 תגובות
- 982 צפיות
-
-
היי תקשיבו קניתי לפני כמה ימים בערך DOK 8GB של סאנדיקס... עכשיו ככה עשיתי לו אתחול ב WUN 7 כי רציתי להתקין WIN7 בנטבוק שלי לא חשוב בקיצור מה שקרה זה שעשיתי לו אתחול שוב... גם כי היה בו דברים וגם כי הוא היה על פורמט NTFS ולא על FAT32 אז באתחול עשיתי פורמט FAT32 בחזרה... ועכשיו אני בא להעביר משהו בגודל 4.8 GB וזה לא נותן[שהוא על פורמט FAT32].... מה קרה? תודה לעוזרים...! נ.ב זה קשור לREADY BOOST? כי ראיתי שהוא קובע את ה"גודל" של הDOK שלי אבל ביטלתי אותו וזה עדיין לא עובד...... תמונה:
-
- 1 תגובה
- 982 צפיות
-
-
יש לי כונן חיצוני wd my passport 1tb עשיתי לו partition אני רוצה שהם לא יוצגו שנכנסים ל"מחשב" אלא יוצג רק מסך בסגנון הזה וכונן אחד ב"מחשב": http://imgur.com/Ls8KBY0 דרך אגב העלאת התמונות לא עבדה לי אז העלתי לimgur תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 982 צפיות
-
-
-
האם ניתן ליצור אימג' לכונן SSD? באחת התגובות בהודעה אחרת נאמר לי שלא ממולץ לפרוש אימג' מכונן קשיח רגיל ל-SSD מפני שיכול ליצור בעיות ואם עושים זאת צריך תוכנה שיודעת לעשות יישור. השאלה היא אם אפשר ליצור אימג' (מערכת הפעלה כמובן) מ-SSD ואז במקרה של תקלה/קריסה להחזיר את האימג' לאותו כונן SSD? אם כן, האם גם אז אצטרך תוכנה שיודעת לעשות יישור? תודה
-
- 1 תגובה
- 982 צפיות
-
-
שלום. יש לי דיסק ניקוי "Compact Disc Digital Audio". ניקיתי איתו בעבר כונני סידירום של מחשב וגם צורבי סידירום והוא ניקה אותם. אפר להשתמש בו גם על דיוידירום (שקורא גם סידי)? או שצריך דיסק מיוחד לדיוידי (אם יש דבר כזה בכלל?)
-
- 2 תגובות
- 982 צפיות
-
-
יש לי שאלה קטנה בקשר לדרייבר של הארדיסק סאטא ניסיתי להתקין במחשב מסויים וינדוס(כבר היה בו וינדוס והוינדוס עבד חלק) פשוט כמו שאתם יודעים XP זה חרא של מערכת הפעלה לכן מידי פעם צריכים לפרמט. תכנית ההתקנה לא זיהתה כונן קשיח שאפשר להתקין עליו וינדוס אבל הוינדוס כן עולה. מה זה אומר שצריך דרייבר לסאטא? ואם כן באתר של WD אין משהו שנקרא דרייברים לHD.
-
- 2 תגובות
- 982 צפיות
-
-
שלום יש לי הרד דיסק חיצוני Western Digital WDG1SU5000 My Book Premium ES 500 GB MODEL: WDG1SU5000N http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=276 עד אתמול בלילה הוא היה הרד דיסק חיצוני במערכת FAT32 ככה הוא הגיע מכיון שNTFS יותר טוב ואין הגבלה של גודל הקבצים החלטתי לעובר אליה עכשיו אני מחבר את ההרד דיסק בכבל USB הוא כן מזדהה בדיוויס מנג'ר ללא שום בעיה אך בפועל אין לי שום כונן במחשב שלי אשמח לתשובה די דדחוף תודה
-
- 0 תגובות
- 982 צפיות
-
-
ברשותי לוח אם GigaByte HD4 . 6 חיבורי SATA, כולם תפוסים. 4 HD 1 SSD 1 צורב אני מחפש בקר SATA מהיר ואיכותי. השאלה אם לקחת פנימי או חיצוני ומה ההבדל? (מבחינת החיבורים)
-
- 6 תגובות
- 982 צפיות
-
-
שלום, ברשותי שני דיסקים DVD בנפח של 4.7GB אחד של GPT - והשני של ממורקס + על שינהם יש את אותו החומר, חומר שאני חייב לשחזר למצב תקין ופעיל. כמו שהבנתם הדיסקים נשרטו ונפגעו קשות. כאשר מפעילים חלק מהתוכנות והחומרים שבדיסק GPT הם םועלים חלק אך חלקם נעצרים לפתע מה שמביא אותי למסקנה שהוא פחות שרוט מהדיסק של ממורקס שלא מפעיל את התוכנות והחומרים ונעצר הרבה לפני. התוכנה הכי חשובה פועלת עד שלב מסויים עם דיסק הGPT ולאחר מכן ניתן להמשיך את הפעולה עם הדיסק ממורקס. אני חייב לדעת כיצד אני יכול לגבות את החומר מהדיסקים בין אם מדובר בתוכנת שחזור או שילוב חומרים משני הדיסקים. תודה רבה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 982 צפיות
-
-
לפני כשנה קניתי כונן קשיח חיצוני של seagate בנפח 1.5 טרה FreeAgent Desk מאייבורי (כן אני יודע טעות של מתחילים) בכל אופן מהיום הראשון שהגיע הכונן עושה רעשי קרקוש וחריקה בעת חשיבה ויציאה מIdle ופעמים רבות הוא גם נתקע עם הרעש הזה כאשר הוא לא מצליח לחזור לפעולה (לעיתים נדירות). בנוסף כאשר אני מפעיל ישירות ממנו סרטים לפעמים הוא עוצר את הסרט באמצע... כאילו נתקע לכמה שניות עושה קצת רעשים וחוזר לפעולה רצופה שוב, מאוד מציק. האם יש בעיה עם הכונן? מישהו נתקל בזה? כדאי לפנות לseagate? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 982 צפיות
-
-
בביוס הכונן מופיע - אולם ללא ציון הנפח (מוזר) איני מצליח להבין כיצד לגרום לא להתקין. אינו מופיע ב MANAGE כלל - אין אפילו אינדיקציה לכך שיש כונן מחובר. ניסיתי לזהותו בתור כונן בודד ולהתקין עליו מערכת הפעלה אך גם פה לא מצא את ההארד דיסק. ברשותי לוח אם GA-P55A-UD3 אודה לכל מי שיכול לעזור
-
- 1 תגובה
- 982 צפיות
-
-
שלום חבר'ה, ניסתי לסדר את המחיצות של כונן רגיל שלי ואיכשהו ה partition magic דפק לגמרי את ה SSD שלי, לרמה שאני לא מצליח לעשות איתו כלום יותר, הוא בקושי מזוהה בהתקנה של הווינדוס 8, וגם אז אני לא מצליח לפרמט אותו ולא להתקין עליו שוב מערכת הפעלה. משום מה הוא מפוצל ל 2 מחיצות, אחת שכתוב עליה "שמור למערכת הפעלה" בגודל של 100MB והשני השאר שאי אפשר לעשות איתה כלום כאמור. שברתי את הראש כבר! שום דבר לא עובד לי. איך אני מחזיר את ה SSD הזה לתפקד שוב?
-
- 9 תגובות
- 982 צפיות
-
-
ברשותי קשיח של WD 250GB אם חשוב אני אוסיף את הדגם המלא מפרט בצד אם זה משנה .. לאחרונה שמתי לב שהוא מרעיש, בעיקר כשהמחשב מתאמץ. האם יש דרך לפתור את הבעיה ? או שההרד דיסק בסכנת הכחדה ועליי לגבה כל מה שחשוב לי במהירות האפשרית ?
-
- 12 תגובות
- 981 צפיות
-


