עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. דור חדש של דגמי 2.5 אינץ' וזוג דגמי NVMe לפלחים שונים של השוק: זה מה שמצפה לנו בתחילת השנה הבאה מהיצרנית הגדולה ביותר בשוק האחסון המהיר לכתבה

  2. Started by G-BOY10,

    יש לי שתי כוננים על המחשב, כונן אחד מפוצל לשתיים. ואמרו לי שאני צריך להגדיר זיכרון וירטואלי על שתי הכוננים כי אם אני אגדיר רק על אחד אז הביצועים במשחקים שאני מפעיל מהכונן ללא הזיכרון הוירטואלי יפעלו הרבה יותר כרועה מהמשחקים שמופעלים מהכונן עם הזיכרון הוירטואלי האם זה נכון?

    • 3 תגובות
    • 988 צפיות
  3. אני מתכוון לקנות את ה-Western Digital WDME1600TE דיסק חיצוני Western Digital Passport 160GB 3 שנות אחריות http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=680&CatCode=405 יש איזה טענות או לא יודע מה עליו? אני עכשיו יוצא לשם אני יראה אם מישהו הגיב דרך הפלאפון אם אפשר אז זריז תודה !

    • 1 תגובה
    • 988 צפיות
  4. אני מתכנן לרכוש הרדיסק חיצוני. כרגע אני מתעניין ב-WD, בנפח של 250 GB מסוג PASSPORT. התקציב שלי הוא עד 350 ש"ח. וברוח החנויות ההרדיסק הנ"ל הוא מעל 350 ש"ח למרות שמצאתי בחנות בשם ZED בת"א את ההרדיסק הנ"ל במבצע של 300 ש"ח. העניין הוא שאני לא ממש מכיר את החנות והאם היא מוכרת מוצרים איכותיים. ואני אשמח אם מישהו שמכיר את החנות יוכל לתת לי קצת מידע עליה ועל טיבה. אני אשמח גם לקבל הצעות חלופיות לחנויות אחרות וגם לחברות אחרות טובות כל עוד זה עומד בתקציב (גם להרדיסקים של 160 GB). פשוט לי יש ניסיון טוב עם WD לכן החלטתי לקנות הרדיסק שלהם. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 988 צפיות
  5. Started by raiman1,

    שלום לכולם! כמו שהבנתם יש לי בעיה קטנה... כשאני מנסה לפתוח את dok אני מקבל את ההודעה הבאה :the file or directory is corrupted and unreadable. איך אפשר לסדר את זה בלי שימחקו הקבצים שנמתאים על הdok? תודה מראש!

  6. Started by Shumy2,

    אהלן, קיבלתי את התוצאות הבאות בבדיקת הכונן במחשב הנייד החדש שלי. האם זה תקין ?

    • 0 תגובות
    • 987 צפיות
  7. Started by dor_guy,

    שלום, יש לי : מעבד QX9770 1600MHZ זכרון: 8GB DDR3 לוח אם: GA-EP45C-UD3R western digital black caviar 2tb :H.D מערכת הפעלה: WIN7 64Bit אני מעוניין להוסיף SSD למחשב בעיקר בכדי להאיץ את זמן הצגת ועיבוד התמונות (אני משתמש הרבה בלייטרום) מכיוון שהמחשב שלי תומך ב SATA 2, אני מניח שאצטרך בקר ל SATA 3 בנוסף. האם בקר באמת יתן לי את המהירות של SATA 3 ? אשמח לכל המלצה בעניין. * אגב הסכום שחשבתי עליו הוא כ 600 ש"ח. תודה, גיא

    • 7 תגובות
    • 987 צפיות
  8. Started by Shortboarder,

    מחפש לקנות אחד כזה...עכשיו אני מחפש אחד שגם קורא\מוחק DVDRW . תמליצו לי על אחד טוב...והאם יש כבר DVDRW שהם 2 sided??? (צורבים על שני צדדים???)

    • 5 תגובות
    • 987 צפיות
  9. Started by galza,

    היי, יש ברשותי מחשב נייד hp 650 ואני רוצה להתקין עליו ssd samsung 840 evo.על הדיסק אמור להיות מותקן וינדוס 8.1 64 ביט כמה מקום הוא יתפוס על כונן של 120 גיגה? כמה תכלס ישאר לי בשביל דאטה? שווה להשקיע בכונן כזה? כרגע יש לי דיסק 500 גיגה בנייד אבל הוא יחסית זוחל...

    • 0 תגובות
    • 987 צפיות
  10. Started by kozimus,

    שלום. יש לי M4 64GB של CRUCIAL הפעלתי FILE COMPRESSION על כל הדיסק . עכשיו זה התוצאה שאני מקבל האם זה הגיוני בכלל ??!! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 987 צפיות
  11. הבנתי מכם ומכתבות באינטרנט, שלכל תא SSD יש יכולת מוגבלת לכתיבה מחדש. השאלה שלי היא, מה בעצם קורה כאשר ישנו נסיון כתיבה לתא מסוים, והפעולה הזאת "לא צולחת"? האם הבקר של הכונן בהכרח מזהה את זה ומעביר את הפעולה לתא אחר, או שייתכן מצב של שגיאת כתיבה שתוביל לקובץ פגום? הנה קישור שבו נטען ש"שחיקת SSD יכולה להוביל לטעויות דיסק אחרי מספר חודשים של שימוש"...אין לי שמץ מי כותב את זה ומה בדיוק הבסיס לזה, אבל אשמח להסברים. http://superuser.com/questions/203430/ssd-on-windows-xp אציין שאני מתכוון לשימוש בSSD על ווינדוס 7, או כל מערכת הפעלה שעברה אופטימיזציה לSSD.

    • 0 תגובות
    • 987 צפיות
  12. Started by ccc,

    המצב כרגע: 2 כוננים של 500 ג"ב האחד - מחולק ל2 מחיצות, אחת ווינדוס, אחת מידע. השני - כונן גיבוי לכונן הראשון. המקום בכונן הראשון נגמר לי, וכונן הגיבוי הוא למטרות גיבוי של הכונן הראשון בלבד. מה שחשבתי: לקנות דיסק קשיח של 1TB כדיסק גיבוי, ולאחד את הכוננים הנוכחיים ככונים עיקריים. השאלה היא: האם ניתן לעשות MERGE ל2 כוננים שונים ? איך זה משפיע על המהירות וכו' ? יש לציין שאני מנסה לאחד מחיצה אחת מההארד דיסק הראשון ואת כל ההארד דיסק השני. תודה !

    • 6 תגובות
    • 987 צפיות
  13. Started by dbbd,

    אני מחפש ספק כח חיצוני לדיסק כזה כמו שמוכרים עם כבל מתאם USB2IDE אבל רק את הספק מישהו יודע איפ אפשר למצוא כזה?

    • 0 תגובות
    • 987 צפיות
  14. Started by nahch,

    שלום, לפני כ3-4 שנים קניתי בבלק פריידיי, במבצע של כ70$- SSD של SANDISK PLUS. חשבתי שזו קניה טובה (בזמנו המחיר היה טוב) אבל אחרי כשנתיים ומשהו כשהתחילו בעיות, רק אז גיליתי שיש פרמטר שנקרא SLC,TLC ו MLC וכנראה הSANDISK היה TLC (או הגרוע מביניהם, לא זוכר) שלא מחזיק טוב. היום שוב הגיע הפריידיי, והפעם לא הייתי רוצה לחזור על אותה טעות. אני עדיין מחפש משהו שיהיה מתחת לרף ה75$ אבל הפעם אם אין כוננים שמתאימים לכל הפרמטרים, אני אחכה. אז השאלה שלי היא בעצם על מה בדיוק להסתכל? כי אני רואה למשל שאמזון מוכרת SSD של SILICON POWER בגודל 1TB, אז האם כדאי לקנות את זה אם יצטרף למבצעים ויהיה זול מ75$? או ה QVO של סמסונג? מבחינת מהירות גם הSANDISK הספיק לי, אבל אני …

    • 0 תגובות
    • 987 צפיות
  15. המותג Sabrent ממשיך לדחוף לנפחים גדולים יותר במחירים מאיימים בשוק האחסון הביתי - הפעם עם מהירויות העברה גבוהות במיוחד בשילוב עם המעבדים המודרניים מבית AMD לכתבה

    • 1 תגובה
    • 987 צפיות
  16. אנחנו בעסקי הפירסום צריכים לקנות כרגע מכונה שמשכפלת דיסקים, בכמויות וגם מקום לקנות כמויות של דיסקים 700 מגה במחיר טוב. אשמח לעזרה

    • 3 תגובות
    • 987 צפיות
  17. שלום לכולם הצורב LG הישן מתחיל לעשות בעיות לאחר 3 שנים :'( קראתי על הצורבים המומלצים ולא הגעתי למסקנה חד משמעית אשמח לקבל המלצה מתוך הניסיון שלכם לצורב DVD אמין ואיכותי אני עורך וידאו והשימוש העיקרי הוא לצריבת סרטים כלומר סרט DVD לכל דבר, אני משתמש במדיות איכותיות - VERBATIM בד"כ חשוב לי שהצריבה תהיה איכותית ואמינה. הצורב צריך לתמוך בכל הפורמטים (+- RW/R וכו...) מהירות - לא משנה (אני צורב לאט בד"כ) רעש - שיהיה נסבל - העיקר האמינות!!! המארז משופצר ולכן אני מחפש[glow=red,2,300] צורב IDE [/glow] (מחליף ישן בחדש). קראתי על טכנולוגית ה LightScribe והייתי מעוניין להתחיל להשתמש בה אבל שמתי לב שהיא תומכת רק ב R+ , לרוב אני משתמש במדיות R- במידה והבנתי נכון הפתרון לכך הוא צורב/ת…

    • 8 תגובות
    • 987 צפיות
  18. אהלן, בימים האחרונים אני מרגיש האטה משמעותית בעבודה מכיוון הדיסק. במיוחד בהעתקות/פריסה של ארכיבים וכל פעילות אחרת הקשורה לדיסק. להלן תוצאות הבדיקה שלי עם HDTUNE ולשונית סמארט מ HDTUNE הדיסק שלי מתפגר? תודה [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 987 צפיות
  19. Started by alsal,

    לא מצאתי לנכון לשים את ההודעה הזאת בפורום אמצעי איחסון אז החלטתי לשים אותה פה... באתר של PC Hardware יש DVD של LG (http://www.pch.co.il/docs/pd1055796323.htm) למכירה שאני רוצה לקנות עכשיו אין שום פרטים עליו באתר אז חיפשתי ומצאתי 2: http://www.lgeus.com/Product/CD/gdr_8162b.asp - GDR-8162B http://www.lgeus.com/Product/CD/drd_8160b.asp - DRD-8160B זה אחד מהם? והאם באמת הם לא תומכים ב DVD+R או שזה סתם לא מוזכר שם... תודה ;D

    • 4 תגובות
    • 987 צפיות
  20. Started by shildman,

    שלום רב, מבקש המלצה לכונן קשיח חיצוני בנפח 2T. סיגייט או WD או משהו אחר מומלץ. שימוש לא יהיה יומי... שבועי. גיבוי של תמונות, סרטים, מסמכים. תודה רבה וגמר חתימה טובה

    • 1 תגובה
    • 987 צפיות
  21. הציעו לי את הכוננים הבאים למחשב חדש שאני קונה: אפשרות ראשונה: Samsung SSD 250/512GB 960 EVO NVMe M.2 אפשרות שנייה: SSD PCIe Gen3 256/512GB WD Black MLC הכוונה היא 2 כוננים האחד של 256 והשני של 512. הכוננים הללו יכילו 2 מערכות הפעלה נפרדות ותוכנות להפעלה (משחקים, לייטרום וכדומה). מה ההבדלים בינהם, מי טוב יותר ? מהיר יותר ? אמין יותר ? תודה

    • 0 תגובות
    • 986 צפיות
  22. Started by oded6188,

    אני רוצה לקנות כונן חיצוני, 500 GB... ל Western Digital יש את הסידרת Passport שנראית לי נחמדה... אבל הסידרה הזאת מחולקת ל 3 חלקים: Essential Elite Studio מה בבדל בין כל הגירסאות? האם כדאי להשקיע כסף בסידרה Elite (שנשחבת הכי יקרה), או שהכל בולשיט ועדיף לקנות את הכי פשוט?

    • 8 תגובות
    • 986 צפיות
  23. Started by ido-nava,

    Hard Disk Info Hard Disk Drive 1/1 Name WDC WD2000JS-98MHB0 Manufacturer ( ) Capacity 186.31 GB Model WDC WD2000JS-98MHB0 Interface Type IDE עפ"י 3DMARKS 05 איך אני משנה את זה לSATA2 ? כי הארד דיסק והלוח אם אמורים לעבוד בSATA 2

    • 11 תגובות
    • 986 צפיות
  24. Started by soprno,

    טוב, אז יש לי מספר שאלות לגבי mb buffer 1. מה התפקיד שלו בדיסק קשיח, ומה זה בעצם עריכה: נראה לי שמצאתי תשובה לזה: 2. אם היה אפשר באופן תאירוטי(וגם אם לא) לייצר(או לפחות לעשות מעיין אב-טיפוס) מה היה יכול להוסיף 32mb buffer או אפילו יותר?

    • 2 תגובות
    • 986 צפיות

דיונים חדשים בפורומים