אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, היום (טוב אתמול >.>) צרבתי את דיסק ה-DL הראשון שלי (המחיר! ), וקיבלתי את זה בבדיקת האיכות: הטקסט שקיבלתי היה: אני יודע שאני אמור להתעלם מספייקים, אבל הקוץ הזה הרבה יותר גדול מכל מה שראיתי אי פעם... האם הדיסק יפעל כהלכה, או שעלי לזרוק אותו ולצרוב על עוד דיסק DL (יקר מפז) שוב?
-
- 3 תגובות
- 990 צפיות
-
-
המחשב מזהה את ה Floppy אבל שאני שם דיסקט או אומר לי להכניס דיסקט למרות שהוא בכונן Floppy מישהו יכול להגיד לי מה הבעיה? :hanged: :itschy:
-
- 5 תגובות
- 990 צפיות
-
-
יש ברשותי SSD 240GB ואת כונן ההייבריד החדש של סיגייט XT 750GB. אני מעוניין להשתמש בהם ככונני OS, אחד בלפטופ ואחד בדסקטופ. בשני המחשבים יש SATAII (ה- SSD תומך SATAII וה- XT ב- SATAIII/II) כך שכאן אין שיקול. השיקולים שלי הם כאלה (בדסקטופ פחות משנה שלי, את מי מהם להתקין) - SSD בלפטופ: + אין חלקים נעים, עמיד בטילטולים. + לפי נתוני היצרן לוקח פחות מחצי מצריכת החשמל של ה- XT. - אני לא יכול להשתמש ב- Sleep Mode בעקבות הבקר הדפוק של SF. XT בלפטופ: + נפח גדול לאחסון. + יש Sleep Mode. - צריכת חשמל. - בלאי יותר מהיר. מבחינת ביצועים, לצרכים שלי ההפרש לא משחק תפקיד (עליית OS ועליית תוכנות).
-
- 0 תגובות
- 990 צפיות
-
-
הדגם של מכשיר DVD שלי הוא TOSHIBA SD 1300 תודה לעוזרים........................
-
- 6 תגובות
- 990 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי קיסק WD My book 1TB עם חיבורי USB FW ו ESATA, כמו כן קניתי ב KSP כבל ESATA ב20 ש"ח http://ksp.co.il/hmain.php?uin=5609 חיברתי ללוח (Asus p5w DH Delux) והוא לא מזהה, אני משתמש ב VISTA 32. האם אני צריך להגדיר משהוא ?
-
- 9 תגובות
- 990 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת אם זה אפשרי ע"י אמצעים ביתיים? תודה.
-
- 2 תגובות
- 990 צפיות
-
-
חברה ישראלית פיתחה הגנה חדשה למדיות DVD http://www.cdfreaks.com/news/10730
-
- 10 תגובות
- 990 צפיות
-
-
השאלה בכותרת, אשמח לקבל תגובות מאלו שניסו יותר מתוכנה אחת, בקיצור בעלי נסיון...
-
- 2 תגובות
- 990 צפיות
-
-
USB 3.0 PCIE דורש תמיכה של הלוח אם או של הביוס או שאפשר לחבר אותו לכל לוח שיש בו PCIE? בגלל שאני מחבר למחשב שלי והלוח לא מזהה אותו
-
- 8 תגובות
- 990 צפיות
-
-
שלום! רציתי לדעת האם בתהליך הצריבה עינית הלייזר נוגעת ישירות ובאופן פיזי בתקליטור הנצרב ?? בתודה מראש!!!
-
- 4 תגובות
- 990 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי בעיה עם כרטיס זיכרון של SANDISK מדגם MEMORY STICK PRO DUO. אני מכניס את הכרטיס לקורא כרטיסים חיצוני ומחבר למחשב אך הספריה עם התמונות בה אינה מופיעה. מצד שני כאשר אני מחזיר את הכרטיס למצלמה אני מסוגל לראות את כל התמונות כך שאני יודע בוודאות שהן קיימות במצלמה ולא נמחקו. היתה לי בעיה של וירוס בכרטיס הזיכרון אך אני חושב שהוא נוקה והועף - עם זאת חושב שכדאי שאציין זאת בכל מקרה. כדאי לציין שכשיצרתי ספריה חדשה (ריקה מתוכן) הוא כן מראה אותה - רק את הספריה הישנה הוא לא מסכים להראות. גם כשהכנסתי את הכרטיס לקורא זיכרון פנימי של המחשב הוא לא מראה את הספריה של התמונות.. פרסמתי את ההודעה בפורום זה ולא בפורום המצלמות כי זה לא ממש קשור למצלמה אלא דווקא לאמצעי האחסון. אשמ…
-
- 8 תגובות
- 990 צפיות
-
-
תותקן עליו מערכת ההפעלה ומשחקים. מחפש הרד דיסק לביצועים מרביים.
-
- 1 תגובה
- 990 צפיות
-
-
שלום לכולם, אין לי כל כוונה/יכולת לנתח את יכולות הכונן (Sony Optiarc AD-7260s) שבזכותן הוא מומלץ בסטיקי ובביקורות.. גם אין לי שמץ של מושג איזה יכולת תהיה שמישה/חשובה עבורי.. אבל.. על דבר אחד אין כל ויכוח.. הכונן הזה מרעיש, ממש מרעיש! קניתי כמה כוננים כאלה ואני משווה אותם לכמה מהנפוצים של LG שהיו לי.. התוצאה זהה וברורה כשמש! אף פעם לא היו לי דרישות מיוחדות מצורב, אבל זו הפעם הראשונה שאני יכול להגיד שמצאתי צורב "לא טוב" עבורי. בהצלחה.
-
- 0 תגובות
- 990 צפיות
-
-
ראיתי את הצורב הזה הוא מתחבר לחיבור sata נכון ורציתי לדעת אם הוא מתאים ללוח abit ib9 http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=16468
-
- 6 תגובות
- 990 צפיות
-
-
כמו בכותרת לא מוצא את המדיה של וורבטים כמעט על מדפים... ובאלו שיש מקפיצים מחירים לשמים. למי שיותר בעניינים מאיפה אפשר לקנות 4.7G DVD-R X16 (מיוצר בסינגפור) במחיר הגון אם בכלל זה נמכר עדיין. CAKE של 25-50. ומה התחליף להם?? שיהיה באותה רמה.. ממש לא רוצה להשתמש במדיה שתמות אחרי שהיא סתם פשוט שוכבת בארון.
-
- 4 תגובות
- 990 צפיות
-
-
יש לי מערך 3 דיסקים של 1tb בriad 5 במידה ואני עובד בעיקר עם After effects ו3dsmax מה גודל ה stripe size המומלץ?
-
- 5 תגובות
- 990 צפיות
-
-
שלום לכולם. כמו תמיד אני חייב לומר שאני מאוד מעריך את האתר. לחבר שלי יש במחשב DVD, כרגע לא זוכר את הדגם ומקווה שזה לא חשוב. ה-DVD שלו ננעל על ZONE 1 שכידוע הוא האמריקאי. במהלך הזמן הוא קנה DVD חיצוני וכיום הוא לא זקוק לו. חשבתי אני לקחת אותו ממנו ולהתקין במחשב שלי. נשאלת השאלות: האם הנעילה של ה-DVD היא בעית תוכנה או חומרה (הפיך או בלתי הפיך)? האם ה-DVD נעול תמידית, או שכאשר אעביר אותו למחשב שלי הוא יפתח למס' שימושים נוסף? אם הוא יהיה נעול גם על המחשב שלי האם יש דרך לפתוח אותו? אם הוא יהיה פתוח כיצד אני מונע נעילה שלו בעתיד? תודה מראש ערן
-
- 2 תגובות
- 990 צפיות
-
-
רציתי לשאול האם המחיר לא נמוך מדי? מישהו יודע על בעיה בדגם כזה?
-
- 2 תגובות
- 990 צפיות
-
-
בנוסף לכונן ה-SSD שאני קונה פה מהמכירה הקבוצתית ( ), אני צריך גם כונן קשיח לקבצים הגדולים. רצוי משהו מ-RSM, שמהם אני כנראה קונה את רוב המערכת. מוכן לחרוג ב-100-200 שקל במידה ומדובר בכונן משתלם במיוחד, אבל רוצה מינימום טרה-בייט, כמה שיותר מהיר, וכמה שיותר אמין (קרי, כמה שפחות פלטות).
-
- 3 תגובות
- 989 צפיות
-
-
מה ההבדל בין חיבור Serial ATA HDD ל ATA133 HDD ואיך אני יודע מה מביניהם יש לי? בתודה manor
-
- 5 תגובות
- 989 צפיות
-
-
היי חברי וחברות הפורום. שמעתי וקראתי בהרבה מקומות שהדיסקים של Verbatim הם הכי אמינים ומחזיקים כ15 שנה בערך. הלכתי לקנות באופיס דיפו כ25 דיסקים ב60 ש"ח כולל מע"מ, ואז הקופאית אמרה לי שיש מבצע שהשני בחצי מחיר. לקחתי עוד יחידה של 25. מתברר ש2 הקופסאות שקניתי של 25 כל אחד זה דיסקים PRINTABLE... הם חלקים בצבע לבן ועשויים ממעיין ציפוי של גומי. כתבתי עליהם עם דיסק מיוחד של דיסקים. רציתי לדעת האם זה יכול לפגום בדיסקים או לא. לפי הבנתי, על הדיסקים האלה צריך להדפיס עטיפה בעזרת מדפסת מיוחדת. ושאלה קצת בנושא אחר: האם הדגם WD5000KS נחשב לאמין? אשמח לפרטים נוספים עליו. (וסטון דיגיטל 500 גיגהבייט SATA) תודה מראש, אפי
-
- 4 תגובות
- 989 צפיות
-
-
לפני כשבוע קניתי HD חדש. 250 ג'יגה של WD. בבדיקה שעשיתי לו ב-HD sentinel קיבל 100 אחוז HEALTH. היום בבוקר ראיתי שהוא ירד ל-96 אחוז. גם ריסטרט לא עזר. שמתי לב באמת שבימים האחרונים הוא עובד על טמפ' של 46-48 מעלות, שנראית לי גבוהה מדי, והיום אני מתכוון להתקין מאוורר נוסף לקירור. האם מכאן זו הבעיה של ירידת אחוזי "בריאות"...? האם יש דרך להעלות אותו בחזרה ל-100? או שזה אחוזי נכות לכל החיים....?
-
- 11 תגובות
- 989 צפיות
-
-
מצאתי בZAP את הכונן הבא: http://zap.co.il/model.aspx?modelid=717800 מישהו מכיר את זה\היה לו ניסיון עם הכונן הנל? ואם יש לכם המלצות לכוננים אחרים ב500 שקל (600 גג) אני אשמח. אני מחפש בעיקר משהו שיהיה אמין וזול, לא כל כך חשוב לי עניין החיבורים, גודל (פיזי) או הצורך לחבר לחשמל. תודה!
-
- 1 תגובה
- 989 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה נתקע לי המחשב מספר פעמים בצורה מוזרה. חשבתי שזה כונן חיצוני חדש שקניתי, כעת מסתמן שיש "תקיעה" גם בלעדיו. יש לי במחשב כונן אחד שמחולק ל 2 מחיצות ועליו OS. איך אני יכול וודא שהכונן עדיין בסדר ולא לקראת קריסה ? תודה !
-
- 4 תגובות
- 989 צפיות
-
-
ברשותי כונן חיצוני חדש של חברת WD בנפח 320GB. אני מנסה להעביר אליו קובץ של 8GB כאשר יש 290GB פנויים על הכונן והמחשב מודיע לי שההעברה לא אפשרעת כי אין מקום. מה עושים ומה גורם לבעיה?
-
- 1 תגובה
- 989 צפיות
-


