עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by natysoz,

    היי קניתי בבוקר היום את הצורב הזה של LG והתקנתי אותו חיברתי לו את הSATA וחשמל והכל בסדר אני מדליק נרו 8 נותן לו 3 גיגה לצריבה במהירות של 18 X והוא פשוט לוקח את הזמן שלו.....50 דקות לדיסק! WTF!! אני מתאפק לא ללכת לבאג מחשבים ולקבל שם קריזה הם הביאו לי אחד דפוק ? קראתי משהו באינטרנט על DMA ועידכנתי אותו וזה לא עוזר ...אם מישהו יכול לעזור אני ממש צריך לצרוב כמה דברים עוד מחר HELP ME ... המחשב שלי מאד חדש וזה מוזר לי הבעיה הזאת מישהו יכול לעזור ?

    • 1 תגובה
    • 991 צפיות
  2. אם אני שם את הכונן הקשיח בתנוחה מאונכת ( | ) ולא מאוזנת ( - ) זה מזיק ? מפחית ביצועים ? מקצר חיים ? או שזה בסדר גמור אין הוכחה שזה מזיק לטווח ארוך ? תודה מראש לכל העונים

    • 3 תגובות
    • 991 צפיות
  3. שלום, התקנתי HHD 2.5 320GB בלפטופ, שמעתי שההרדיסק עובד, אבל הוא לא מזוהה. ACER ASPIRE ONE. הרדיסק חדש שקניתי , עכשיו הוצאתי אותו מהניילון, חיברתי אותו למחשב, נכנסתי ל-BIOS וראיתי שההרדיסק לא מזוהה, ניסיתי לנתק ולחבר את החיבור היחידי שיש (SATA) וז העדיין לא עובד, כבר 10 פעמים חזרתי על הפעולה הזו וזה לא פועל. אם הכבל לא היה בסדר, ההרדיסק לא היה פועל. אז מה זה יכול להיות? תודה!

    • 5 תגובות
    • 991 צפיות
  4. Started by ElEmEnt,

    ככה הבעיה היא שהוא מצליח אני חושב לצרוב עד מהירות 16!! 1) נגיד אני מכניס דיסק שאפשר לכתוב בו עד מהירות 16 אז תההיה לי באפשרות על 32 24 וכו'??? אני צורב בנרו ! אני צורב את זה כקיבצי מדיה (iso,cue) אולי קבצים כאלה הוא יכול לצרוב עד מהירות 16? ניסיתי שני סוגים של דיסקים!! בשניהם איתה בעיה... התמונה בקישור הזה: http://planet.nana.co.il/f_50_up/%E1%F2%E9%E4%2EJPG

    • 2 תגובות
    • 991 צפיות
  5. Started by Meshigne,

    טוב אז אחרי שה-WD 500 GB הלך לעולמו כנראה סופית, הגיע הרגע להתלבט בקנייה של כונן חדש. בעיקרון הבנתי ש-WD שולטים בתחום ביד רמה, אך האם יש המלצות אחרות? קשיחים מומלצים של סמסונג? אגב, אני עדיין מתלבט בין חיצוני לפנימי, מה שחשוב לי בסופו של דבר זו האמינות. האם קיים איזה קונצזנוס על האמידות של הפנימיים לעומת החיצוניים? בנוסף, האם זה משנה 2.5 או 3.5 חוץ מהקטע של החיבור לחשמל? תודה רבה, ותתפרעו.

    • 2 תגובות
    • 991 צפיות
  6. אני מתכנן לקנות כונן קשיח. חשבתי על WD CAVIAR BLUE WD10EALS, או SAMSUNG HD103SJ. מה עדיף, מבחינת ביצועים, וצריכת חשמל? יש המלצות למשהו מעבר להם? (בסביבות אותו המחיר... 300-400 שקל)

    • 1 תגובה
    • 991 צפיות
  7. Started by tiger3,

    אני מחפש DOK 16GB שיהיה מהיר (עדיף להכי מהיר שיש היום בשוק ואם אפשר שיהיה גם קטן מישהו יכול לתת לי דגם לאחד כזה? תודה

    • 3 תגובות
    • 991 צפיות
  8. שמעתי שיש IDE 33\66\100\133 או משהו כזה איך אני מבדיל בניהם ובמה אני צריך להשתמש להרדיסק 8 מגה באפר ATA100 - עם 80 גיגה- של ווסטרן דיגיטל תודה

    • 6 תגובות
    • 991 צפיות
  9. Started by ofirr,

    צריך המלצה לדיסק שקיח בתקציב כמה שיותר נמוך, עפ"י סיור באתר אייבורי,KSP ופנדה מחשבים ראיתי שה500GB מתאים לקריטריון הזה יחד עם תנאי התקציב. אני עובד עם P4 1.5GHZ + 80GB IDE אבל יש חיבור SATA על לוח האם. אלו הכוננים שריכזתי: Seagate 500GB 7200RPM, 16MB, SATA II ST3500418AS‎ 3 שנים אחריות 250 ש"ח KSP Hitachi DeskStar 500GB 7200RPM 16MB SATA II‎ 3 שנים אחריות 250 ש"ח KSP Western Digital 500GB 7200RPM, 16MB, SATA II WD5000AAKS‎ 3 שנים אחריות 250 ש"ח KSP Western Digital 500GB IntelliPower, 32MB, SATA II WD5000AADS‎ 3 שנים אחריות 250 ש"ח KSP Samsung 500GB 16MB 7200RPM SATA II HD502HJ Spinpoint F3 אחריות 3 שנים 265 ש"ח פנדה מחשבים Seagate Barracuda 7200.12…

    • 8 תגובות
    • 991 צפיות
  10. שלום רב. לפני כיומיים נפל לי ההארד דיסק החיצוני שלי (WD My Passport 2.5' 500GB) ומאז הוא רק מקבל חשמל (לא מזוהה בכלל במחשב). עד כמה שהבנתי אין לי מה לעשות בנושא (למזלי רוב המידע היה מגובה...). בכל מקרה, החלטתי לקנות אחד חדש, ומכיוון שעם זה לא היו לי בעיות (אני כבר 3 שנים איתו), אז חשבתי לקנות שוב את אותו דגם. רק לגבי הנפח לא הייתי בטוח לגבי 500GB או 1TB, אז חיפשתי ביקורות ובZAP היו 7-8 ביקורות רעות על ה-1TB (ואלי 2 ביקורות טובות), בעוד שעל ה-500GB היו רק 4 ביקורות אך כולם טובות. אני מניח שההבדל נעוץ במס' הפלטות, ולכן רציתי לדעת האם יש דרך בה אני יכול לברר על HD חיצוני את מס' הפלטות, כך שאולי אני אמצא אחד של חברה טובה עם פחות פלטות... (או לפחות וכל לברר אם באמת יש מס' פלטו…

    • 3 תגובות
    • 991 צפיות
  11. או במילים אחרות, איפה ניתן להשיג מדיות של Taiyo Yuden ותחת איזה מותג? תודה, ריפר.

    • 3 תגובות
    • 991 צפיות
  12. Started by vitali02,

    ניסיתי תוכנות כמו אשמפו BURNAWARE ונרו וכולם עושים ERROR שכאילו הכונן לא נמצא זה הכונן שיש לי: http://www.myce.com/cd-dvd-writers/samsung-22x-dvd-writers/Samsung-SH-S223B-94540/ צילמתי כמה תמונות אולי יעזור לכם http://www.up2me.co.il/images/16035211.jpg מננהל התקנים: http://www.up2me.co.il/images/14927407.jpg וזה אחרי שניסיתי להסיר את הדרייברים ממנהל התקנים אחרי ריסטרט http://www.up2me.co.il/images/64914947.jpg

    • 1 תגובה
    • 991 צפיות
  13. Started by +Eliran+,

    שלום, יש ל י 2 שאלות: 1.יש לי 3 כוננים קשיחים אבל תמיד שאני מתקין תוכניות D הוא הברירת מחדל שתמיד מתקינים שמה את התוכניות אוטומטית. ובגלל זה אין לי בו כבר מקום(רק כמה MB). איך אני יכול לשנות שהברירת מחדל של ההתקנת תוכניות תהיה כונן אחר? 2. כשאני מנסה לבצע איחוי אז המחשב כותב לי שיש שגיאה באיזשהו קובץ ולכן הוא לא יכול להמשיך לבצע את האיחוי. יש אפשרות לתקן את זה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 991 צפיות
  14. Started by ymss69,

    טוב אז יש לי X201 של לנובו כבר קרוב לשנתיים. המחשב סך הכל רץ די טוב אבל יש לא מעט תקיעות שאני מריץ כמה אתרי אינטרנט במקביל. המפרט כולל I5 560, ו4 גיגה זכרון, אני חושב שהדיסק קשיח מהווה את המגבלה הגדולה יש במחשב 160 5400RPM. חשבתי לשדרג לSSD, בניגוד לדגם החדש הX220, אצלי נכנס גם 9 מילימטר כלומר אני לא מוגבל מחינת דיסקים קשיחים. אני מחפש 120-128, לא צריך יותר, מערכת הפעלה מספר תוכנות וכמה סרטים, המחשב לא מריץ שום משחק. בעקרון חשוב זמן הדלקה מהיר והרצת מספר אתרי אינטרנט במקביל, לא יותר מידי. תקציב עד 650 ש"ח. חשבתי על אינטל 330 או על קרוסייל M4. אם יש עוד המלצות אשמח.

    • 5 תגובות
    • 991 צפיות
  15. Started by bubin689,

    האים שווה לקחת את הכונן הזה בגלל ה32MB ? או שיש חלופות אחרות שהן באותה הרמה(ובאותו הסכום...)

    • 8 תגובות
    • 991 צפיות
  16. ^^^ בארץ ובחו"ל.

    • 6 תגובות
    • 991 צפיות
  17. Started by ofer,

    באקסלנט מציעים Spindle-ב BenQ Gold x52/80min/700MB 100 ב-89 ש"ח הם טובים ? למי יש נסיון איתם ברגילים אני יודע מנסיון אין בעיות

    • 0 תגובות
    • 991 צפיות
  18. היי ידידה שלי מחפשת HD לגיבוי,הנפח שהיא רוצה הוא 250Gb,מצאתי עבורה את הHD הבא http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=206 האם הוא יתאים לעבודה עם PIII? האם כדאי לקחת את הHD החיצוני הבא? http://www.gamapc.co.il//Product.asp?Pid=070406&Cat2Cat1ID=8&Cat2ID=58&aff=Zap〈=he

    • 13 תגובות
    • 991 צפיות
  19. מכירים תוכנה טובה לבדיקת ביצועי הדיסק הקשיח ? אני מעוניין להשוות בין הדיסקים שלי. תודה

    • 4 תגובות
    • 990 צפיות
  20. באופן כללי - מה צריכה להיות מהירות הארדיסק כדי שיהיה מהיר כמו זיכרון ?

    • 3 תגובות
    • 990 צפיות
  21. Started by tomer861,

    שלום לכולם רכשתי מחשב נייד עם כרטיס 32gb msata בנוסף למקום להארדיסק של 500GB אשמח להמלצות לכרטיס msata 128 gb שעליו אוכל לשים את מערכת ההפעלה ובו זמנית לשמור על מקום גדול לאיכסון. תודה לכל העוזרים

    • 0 תגובות
    • 990 צפיות
  22. Started by shahar75,

    אני בונה NAS על מחשב עם הלוח הנ"ל. אני מעוניין לרכוש דיסק WD מהסדרה האדומה בנפח 3TB, אבל לא מצליח למצוא מידע האם הדיסק יתמך בלוח זה.

    • 2 תגובות
    • 990 צפיות
  23. Started by ofcourse,

    אהלן לכולם אני אשמח לקבל הצעות למפרט מחשב בתקציב של 2500-3000 . חשוב לי שיהיה לוח אם פיצוץ,כרטיס רשת סביר,לכרטיס מסך אין חשיבות,צורב טוב - לא חשובה לי המהירות אלא האמינות,סידי טוב,זכרון- עדיפות ל 512 מגה- והארד דיסק מהיר- לא חשוב הגודל. אני אשמח לקבל גם המלצות למסך LCD 15. אודה לכם אם תציינו גם מהיכן לקוחים המחירים. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 990 צפיות
  24. או בקיצור האם יש דרך לבצע שירשור כלשהו? בתודה רועי..

    • 10 תגובות
    • 990 צפיות
  25. Started by FireStar,

    שלום לכולם ברשותי צורב של אסוס מדגם 48X24X52 - 4824A .יש לי אותו משהו כמו כחצי שנה ועד עכשיו צרבתי איתו דיסקים מלאים של 700 מגה במשהו כמו 3 דקות ואפילו פחות. בשבועיים האחרונים שמתי לב שהוא ממש עובד לאט יחסית, ולוקח לו זמן כפול כדי לצרוב דיסק מלא. ניסיתי להחליף סוג דיסקים, איחוי, עידכון וינדוס, גירסה אחרונה של נירו וכלום לא עוזר. למישהו יש רעיון ???

    • 5 תגובות
    • 990 צפיות

דיונים חדשים בפורומים